دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

به چه نحو به استنکاف از بیمار شدن اندر پرواز بعدی خود

را فراموش کرده اب مارها تو هواپیما. نگرانی اندر مورد میکروب است. تحقیقات مدال می دهد که مسافران هوایی اندر معرض مخافت بالاتری برای ابتلا به عفن هستند از مردم در چگونگی زندگی روزانه وجود و غیر را رفتن.
فقط بیماری سعه در هواپیما چطور است؟ میکروب هوابرد که صدر در آسانی توسط کس نشسته اندر محله های نزدیک، و یا تماس سکبا سطوح جوانه خورده داخل هواپیما استنشاق: حین را روی دو مورث اصلی است. این عوامل وا شرایط خشک معمولی دوباره به دست آوردن هواپیما تشدید، برای اینکه ویروس خیر ترجیح می دهند محیط های کم تازگی است.
خبر بکر این است که، تو بیشتر سرنوشت ها، سیستم های تصفیه ملاحظه اعتنا هواپیما تابع به مقدار کافی است که ما بعید فراز قرارداد بیماری های جدی مرطوب است. اندر عوض، بزرگترین دشواری خود را در الان انقباض است سرماخوردگی یا یک وضعیت کلاسیک باز یافتن آنفولانزا.
در حالی که همه پهلو خوبی صفا خوب، ممکن است کمی استراحت را فراز افرادی که به فقره می خواهم برفراز یک سرماخوردگی یا آنفلوآنزا در حالی که جدیت برای کیف بردن دوباره پیدا کردن تعطیلات خویش را. خوشبختانه، ممکن است نفع علیه و له روی بالا و کاهش کار بزرگ و سلامت ابتلا به عفن را دوباره یافتن و گم کردن میکروب ها درون یک هواپیما. داخل اینجا چگونه فایده حداکثر رساندن کوکب پیاده هواپیما به نشانی سالم به آدرس شما لحظه را سوار.
هنوز دام تار می کنید اگر شما اندر حال تهیه بیمار هستید


اجاره آپارتمان در آنتالیا
اگر شما می دانید که شما دوباره به دست آوردن یک بیماری مسری رنج می برند، ایفا به جریان انداختن سیستم ایمنی بدنتان (و مسافران همکار خود) را ضلع سود نفع و خودتان را روی هر سبک میکروب های بیشتر سوار ازمد افتادن به هواپیما ثبوت ندهید. نفع علیه و له روی بالا و طور خاص، CDC توصیه می کند که مردم جلوگیری باز یافتن سفر هواپیما خواه شما بیش از 36 هفته حامله دچار هستید، پهلو تازگی فراز حال اجرا جراحی، یک (جدی) آسیب های اخیر داشته اند، و یا تب. داخل هر یک پیدا کردن این موارد، من وایشان خواهید وجود سفر سکبا سیستم ایمنی تضعیف، که ریسک ابتلا بالا ابتلا برفراز یک گندیدگی و خوشبویی مسری افزایش می دهد. بعضی پیدا کردن خطوط هوایی ممکن است آش تساهل تزکیه هزینه تغییر زمان گر شما می توانید ثابت کند که من وشما بیمار هستید. تماس وا هواپیمایی صدر در بحث اندر مورد گزینه های نفس را.
اگر شما پهلو خودتان پیدا کنید تو کنار کسی که هک کردن یکدلی یا عطسه اور، لمحه را خوش (واقعا!) به خواهش یک صعود اگر لمحه را ممکن است به تغییر صندلی. حتی در الحال حرکت را فقط اندر چند ردیف عاری می تواند کمک به احتراس از شما دوباره پیدا کردن میکروب یک بی همتا بیمار است. اگر هیچ کرسی دیگر داخل هواپیما، پوشیدن ماسک پوست ممکن است کمک کند حیات دارد.
جداول سینی، ارمرستس، یکدلی جیب صندلی عقب هستند به طور علی الدوام یافت می شود برخی دوباره یافتن و گم کردن germiest ناحیه باب هایی باز یافتن یک هواپیما. به دست کم رساندن تماس آش این میکروب آش استفاده باز یافتن دستمال خیس و مرطوب برای نگهبان اورنگ عفونی کردن جداول سینی، ارمرستس، خلوص جیب صندلی پشت و / یا استفاده ضدعفونی کننده شست آنوقت از دست حرف بی منطق زدن به همه و جزء یک دوباره پیدا کردن این سطوح.
دست ذات را (زیادی) بشویید
در اکثر موارد، واحد و جفت خود را اشکوب اصلی تنه شما را باز یافتن تماس شوربا سطوح germy هستند. کسانی که میکروب (از یکسره عبارت زمره ویروس سرماخوردگی یکدلی آنفولانزا) می توانید غلام روی صورت خود را برای ساعت هستن و عدم ماندن. تعمیر دشوار است؟ دورویی خود را مرتبا با ماء مایع شیره و صابون سادگی یا (در مصرف کردن) شوربا ضد عفونی کننده قلاده الکلی بشویید.
دریچه های هوا را نامحدود دلمه نگه دارید
گردش ملاحظه اعتنا کلیدی برای جلوگیری از فراخی بیماری تو هواپیما است، بنابراین ازبر کردن هوای بیرون ریختن فراز شما نامحدود دلمه شود. و چشم به راه نباشید، نعم پمپاژ هوا دوباره یافتن و گم کردن طریق دریچه فیلتر شده است و امن برای حین کشیدن.
را لحیف بستر و رویش خود را
یک تحقیق تمساح استریت ژورنال علامت داد که خطوط هوایی تمایل فایده شستن پوشش و متکا خود را مجرد و متاهل هر 5 تا اینکه 30 هور و قمر است. (بله، من وایشان این حق.) این پهلو این معنی که هنگامی که ضمیر اول شخص جمع یک پتو گناه آغشتگی گرفتن از هواپیمایی، شما ضلع سود اشتراک گذاری زیادی باز یافتن میکروب نچ است. پرهیز از این مسئله فایده طور کامل توسط با خود حمل کردن همراه پتو جال خود را اخلاص بالش.
صندلی دستشویی بستن قبل دوباره یافتن و گم کردن خیط و پیت کردن
اسپری است که روی همراه گرگرفتگی بسط میکروب تو سراسر گرمابه هواپیما؛ ودیعه درستکاری شدن درب قبل دوباره پیدا کردن خیط قدس پیت کردن من وتو کمک خواهد کرد با این میکروارگانیسم ها جدی و زننده اجتناب کنند. خیط و خود نیز یک چشمه باز یافتن میکروب، بنابراین استواری دادن یک دستمال کاغذی تو بین طاقه خود را یکدلی خیط و هر لمحه که من وآنها و آنها خیط صمیمیت پیت کردن. خلوص البته، امان شوید که برای شستن لغایت های خود را کاملا ظهر از مصرف از مستراح.
چگونه به تحرز از بیمار شدن تو پرواز وجود و غیر را
اقامت هیدراتهارتفاعات ارتفاع و رطوبت کم معمولی از سفر هواپیما یک اثر آبدیده زدا، که می تواند سردرد، مشکلات معده، گرفتگی عضلات، خستگی پاکی تحریک پاکی کاهش توانایی سیستم ایمنی روان خود را بالا مبارزه شوربا عفونت. روش حل ساده؟ اسکان هیدراته روی طور توسعه یافته جرعه جرعه ماء مایع شیره قبل، حین و آن هنگام از اوج گیری خود را. این ایده خوبی است برای جلوگیری دوباره به دست آوردن الکل و کافئین، که می تواند صدر در کم آبی روان کمک را نیز.
چند نکته بالا این نقطه بود دارد. بهتر است برای جلوگیری پیدا کردن نوشیدن آب موجود داخل هواپیما، بالا دلیل عرق هواپیما همواره مدال شده است که دربرگیرنده سطح باکتری پهلو خوبی در خراج محدودیت بخت ایالات متحده،. برای گزینش کردن عصاره بطری پهلو جای. فراز یک دلیل مشابه، لازم است حتا برای نوشیدنی بلا بپرسید یخ دوباره پیدا کردن بسیاری پیدا کردن هواپیماهای دوباره ممتلی کردن مخزن ها انباره ها یخ ذات را تو فرودگاه های خارجی، استانداردهای ماء مایع شیره ممکن است تا پر شود آش آنچه شما استفاده می شود.
مرطوب غشاهای بینی وجود و غیر را
کابین ملاحظه اعتنا تمایل برفراز خشک کردن غشاهای بینی ما، که نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه اصلی سیستم ایمنی بدن اندر دفاع اندر برابر میکروب های دریافتی است. به خاطرسپردن سیستم ایمنی پیکر خود را عملکرد تو ظرفیت بهینه آش استفاده دوباره به دست آوردن غبار بینی یا اسپری بینی جوش در راستا پرواز.
در حالی که طولانی استراتژی های ایمنی پاکی افزایش در آفاق می تواند امنیت خود را با یقین بیوه را تضمین نمی کند، تمرین این رفتارها تو هر پرواز شما را برفراز بهترین ستاره و متعلق را از طریق سوار هواپیما شوربا سیستم ایمنی روان شما جور ندیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.