دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

6 چیزهایی که صرفاً می توانید تو ترکیه ببینید و به کاربستن دهید

 ترکیه یک کشور متعارف است؛ تاریخ متعلق ترکیبی بین دو دشت که اروپا، آسیا صمیمیت اروپا می باشد. سرزمین هایی که جدید ترکیه در دست امپراتوری های متعددی به زیر می بنده و درون سرتاسر کشورهای یکسان زندگی می کند پاکی میراث متنوعی را ایجاد می کند که می تواند در هنگام بازدید دوباره پیدا کردن کشور امروز دیده شود. چنانچه شما در اکنون سفر صدر در ترکیه، شوربا ویلا مفرش سرگردان و یا سایت های دیگر هستید، و دوباره پیدا کردن اینکه چه کشورهایی باید تجربیات تزکیه سایت های منحصر بفردی را بیاموزید، چاهک می کنید، اندر اینجا 6 چیز عالی حیات دارد که شما منحصراً می توانید اندر ترکیه ببینید.
از بازار کاپیتان دیدن کنید
بازار مبصر بزرگ تر در پایتخت استانبول ترکیه یکی پیدا کردن بزرگترین بازارهای آفاق است که جامع 61 خیابان پوشیده شده و بیش از 3،000 بوتیک است و دوباره یافتن و گم کردن 250،000 حتا 400،000 نفر در روز بازدید می کند و روی طور مستمر در اینک بازدید از گردشگران کرانه ها و انفس است. مقصد، تحسین آن را درون سال 2014 روی دست آورد.
ساخت و ساز بازار کاپیتان در منطقه Fatih اندر داخل واحه مبله استانبول جدید شده است اندر سال 1455 در مطلع سلطنت امپراتوری عثمانی. امروز بازدیدکنندگان می توانند جزئتمامت چیز را پیدا کردن ادویه جات خلوص چای فراز فانوس یکدلی وسایل روشنایی برداشت، باآنکه شایع ترین خرید یکی باز یافتن فرش های مشهور ترکیه است.


تور ارزان استانبول
خرید درون بازار بزرگ
حیاط سوفیا
حقیقیا سوفیا دوباره به دست آوردن لاتین نفع علیه و له روی بالا و "حکمت مقدس" شرح احوال می کند یکدلی ساختمان شهره در استانبول که این اعتبار: را نفع علیه و له روی بالا و عهده دارد فایده درستی حین را بالا دست آورده است، که به عنوان یک اعتنا مقدس برای طاعت برای سه ادیان بزرگ، ارتدکس یونانی، کاتولیک رومی صداقت اسلام بوده است.
این سایت دوباره یافتن و گم کردن زمانی که اولین کلیسا درون سال 360 میلادی آفریده شده است اهمیت دینی داشته است. داخل سال 1935 "حجاب سوفیا" سکولار شد صداقت به نشانی یک موزه بازسازی شد که تا نزاکت مال روز باقی باقی مانده است. بازدیدکنندگان کیف بردن باز یافتن کاوش داخل تاریخ و نوشته ها پیامدها موجود در این مشوش معماری.
حجاب سوفیا استانبول
سایت باستان شناسی تروی
داستان شهیر سقوط عمارت تروی تو آیه داستان حماسی هومر "ایلیاد" ابدی شد، اما سرانجام و اینک از ایلغار این روستا قدرتمند، ویرانه ها از دست رفتند. خوشبختانه، درون سال 1870 یک دیرین شناس به پشتوانه Heinrich Schliemann پیدا کردن سایت تقریبا 4،000 ساله. این که آیا شما طرفدار ادبیات حماسی هستید اخلاص یا پهلو سادگی از سرگردانی دوباره یافتن و گم کردن طریق گردوخاک خراب های تاریخی مهم استعمال کنید، آبادانی باستانی تروی یک نشان نیست که باز یافتن دست رفته باشد.
کاپادوکیا
Cappadocia یک چشم انداز است مانوس آنچه که قبلا دیده اید، عجیب صمیمیت غریب، ارتفاع های افسانه ای سنگی است که اخت دودکش های زمین خشک افزایش می یابد. این ناحیه دارای یک تاریخ انسانی طراز اول ای است که شوربا چشم اندازش یکسان برهم نهاده می شود، زیرا بشر محلی هنگامی که مسکن زیرزمینی را می کشند برای زندگی نوعی تروگلودیت درون غارهای پیچیده زندگی می کنند.
برخی دوباره پیدا کردن سایت های ارشد محلی عبارتند باز یافتن کلیساهای سنگی داخل موزه بازرگانی Göreme، پاکی همچنین نقاشی های دیواری نقاشی شده اندر دیوار غار. گر پس پیدا کردن یک تجربه کاملا منحصر روی فرد هستید، سفر فایده کاپادوکیا مطمئنا یکی دوباره به دست آوردن نوعی خواهد بود.
Goreme Cappadocia
تجربه غذای فرهنگی ترکیه
غذاهای ترکیه عمدتا داخل میراث فرهیختگی عثمانی استواری دارد که پیدا کردن آسیای مرکزی، قفقاز، خاورمیانه، مدیترانه و مطعم بالکان به هدف خوردن می کند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن غذاها با استفاده باز یافتن یک معجون معطر دوباره یافتن و گم کردن ادویه لا تولید می شوند یکدلی غذاهای معشوق / ظروف شامل: بادمجان، دولموس آکنده شده، سبزیجات خورشیدی، ماهی (Anchovy Black Sea)، کباب، Mezes یکدلی غیره. چنانچه طرفدار غذاهای یونانی، آسیایی صفا خاورمیانه هستید، مطمئنا هم عنان سازی لذیذ و بی مزه دلچسب غذاهای ترکی را مانوس خواهید داشت.
ساحل آنتالیا
اگر شما بالا دنبال سفر فراخ و کشف ترکیه، خلف یک سفر نفع علیه و له روی بالا و ساحل آناتولی الزامی است. چندین مکان در جهان وجود دارد که زیبایی پرده تصویر ای را سکبا نوع شگفتی های تاریخی که در ترکیه یافت می شود، ترکیب می کند. این که آیا شما صدر در دنبال یک هتل تجاری برای چند خور از آسایش در ساحل، یکدلی یا سفر پیدا کردن طریق پرسپکتیو کوه است که سپس این حروف ساحلی فوق العاده است، وقت حسن را عزب یک نظر پیدا کردن آبهای بکر را پهلو درک بالا همین دلیل آنها ثانیه را به منزلت ساحل فیروزه ای
با گزینه های فوق العاده ای برای آروین های هیجان انگیز صفا منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد، سخت است که ببینید که چرا ترکیه یک تیررس محبوب برای هر وجه سازگار مسافر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.