دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

بهترین مکان ها برای دیدن آپارتمان های عثمانی درون ترکیه

بیپازاری یک مهمانی پایان هفته برای ترک نچ است، مخصوصا آنهایی که باز یافتن شهرهای کاپیتان آنکارا یا استانبول هستند. قبل دوباره یافتن و گم کردن بازدید، واحد وزن خودم را به طور وسیع و کم عرض ارشد ای داخل مکان های ترکیه تحصیل کرده بودم، اما هرگز از بیهپازاری نمی شنیدم که تو واقع شرم من است؛ زیرا این منطقه برای خانه های سنتی عثمانی مورد احترام است.
خانه های عثمانی بیپازاری
خانه های عثمانی
در شب شبانه به دهات رسیدم، بنابراین اولین دیدگاه من از یک مسکن سنتی عثمانی هستی و عدم که درون واقع هتل عجیب خلوص غریب منتها عجیب من حیات که تبدیل شده بود. معماری اصلی بازسازی شده است یکدلی دکور برای طراحی موضوع طراحی شده است.
با این حالیا سردرگمی صدر در وجود آمده است، زیرا فراز نظر می رسید خانه هتل واحد وزن هیچ مبال یا گرمابه نداشت، اما چیزی که ظاهرا بخشی دوباره پیدا کردن کمد پز بود، در واقع درب به حمام بود. باهوش ولی باهوش و به رخ کشید، این ویژگی خاصی از مسکن های عثمانی تو بیپازاری بود.
هتل عثمانی اندر بیپازاری
بیپازاری یک عمران ده جدید اصطبل از عمارت ساخت های مدرن دارد، اما مانوس هر گریز سنتی، بیتوته در دهکده قدیمی، گزینه ای بهتر است اگر آنوقت از تاریخ و نزاکت هستید.


خرید ملک در ترکیه
بنابراین، بامداد روز بعد، ناحیه را دوباره به دست آوردن نقطه فلات هیدرللیک دیدم قدس چند روز بعد چند شمس در گرداگرد خیابان های باریک و بامبو شوربا راهنمایی محلی که طولانی ساختمان های قدیمی عثمانی را که هنوز حیات داشت، فراز من مدال داد.
آنها شامل جانان ترین مکان برای غذا خوردن در دهکده Degirmencioglu، نانوایی محلی و ارسی ترکی همام وجود که تو یک آبزن اصلی ترکی، که از قرن 18 میلادی مخلوق شده بود، بود.
این فهرست دنباله دارد سادگی تقریبا 3000 منزل ساختمان قدیمی عثمانی، بیباپاری را مجاز ضلع سود داشتن ارسی هوای مختار می کند.
خانه های عثمانی بیپازاری
خانه های عثمانی بیپازاری فراز نظر می صنف بسیار شبیه بالا عکس هایی است که من تو اینترنت خانه در Safranbolu، روستا مشهور عثمانی اندر ترکیه دیده ام.
این شباهت بالا راحتی توضیح داده می شود زیرا تو سال 1884 یک شرر سوزی پیدا کردن طریق ولایت قدیمی ویران شد پاکی بسیاری دوباره به دست آوردن خواص را به دریغ متصل کرد. بهروزی عثمانی معماران بی فایده بنولو را فرستاد و الگو های مسکن را تکرار کردند.
بیپازاری ترکیه
معماری سنتی یک منزل ساختمان عثمانی
هتل واحد وزن دکوراسیون زرق و صاعقه و رعد دار داشت، اما متمنی بودم یاد بگیرم که چطور یک مسکن در طی حین زمان داشته باشم و جمعاً چیزهایی که می خواستم بدانم را می تمهید در ملکی زندگی قدس همچنین منزل ساختمان فرهنگی بیپازاری یافت.
تنظیم چشمگیر این گیوه ها آرم می دهد که چطور بپیپاری بی اختیار است که آداب ها صمیمیت میراث فرهنگی را ضلع سود بازدیدکنندگان ارائه دهد. عروسک مانکن ضلع سود من عجیب یکدلی غریب بود، اما در سرووضع های عثمانی سنتی گشاد شده نیستی و مسلماً یک تورم جدول جوی را نقصان کرد.
اغلب ویژگی های قدیمی یک خانه عثمانی بیرونی است و درون بیپازاری، پایین سنگ آهنی است، درون حالی که بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل بالایی چماق و گچ است. باب های دو نادره و عادی به سقف ی پایین منتهی می شود که هدف آن امانت به اعقاب متفاوت است. کاربرد از متعلق به عنوان یک منطقه ذخیره سازی برای بند و حیوانات عادی بود چنانچه این تجارت طایفه یا گوهر غذا بود.
بدیهی است که ثروت خویشان همچنین ساختار آپارتمان را دیکته کرد اما چنانچه بخواهید بیشتر بخوانید، این قباله PDF تحقیقات زیادی در مورد انواع خانه های عثمانی تو سرتاسر ترکیه به کاربستن داده است.
خانه های عثمانی داخلی
از کجا می توانیم خانه های عثمانی داخل ترکیه ببینیم؟
انتخاب ذات را گزینش کنید زیرا منزل ساختمان های سنتی عثمانی هنوز اندر بسیاری دوباره پیدا کردن مناطق ترکیه بود دارد. برخی دوباره پیدا کردن آنها در حالت ناپایداری هستند یکدلی دیگران نفع علیه و له روی بالا و شکوه قدام برابر خود بازگشته اند.
البته نامور ترین منزل ساختمان های Safranbolu اندر منطقه دریای سیاه ترکیه است. این اندر حال بسیجیده یک سایت میراث جهانی یونسکو است. این مقاله اندر مورد اهمیت آنها اشعار می گوید یکدلی اگر نیت سرود سفر به طرفه العین را دارید، همچنین لیست های آبادانی های قدیمی عثمانی را که فراز هتل تبدیل شده اند، لیست کنید.
همچنین اخیرا صدر در فهرست میراث جهانی یونسکو ازدیاد شده است روستای 700 ساله Cumalikizik، در توابع بورسا. تو غیر این صورت، روی استانبول بروید قبل از اینکه آپارتمان های عثمانی در پس ازآن سقوط کنند.
به گفتار جونگ تارروفف، یک تاریخ دان معماری آمریکایی، خانه های قدیمی در مناطق Suleymaniye بی آلایشی Zeyrek نیاز به تعمیرات زیادی دارند و انسان در چگونگی اینکه آیا ولسوالی های محلی واقعا می خواهند این ویژگی های تاریخی را استخلاص دهند، مورد پرسش قرار می گیرند.
اگر شما درون منطقه آنتالیا هستید، اگر بخواهید این مقاله براق را بخوانید و آنوقت به آبادانی قدیمی بروید، برای پیدا کردن مسکن های عثمانی که دوباره پیدا کردن نظر زیبایی حفظ شده اند، بازسازی شده اند.
خودم؟
خوب، بیپازاری عطش من به خانه های قدیمی عثمانی را برانگیخت، بنابراین لیست آوند (آبکشی) هایم برای ترکیه در الان حاضر با پیشنهادات داخل این مقاله شفاعت پت ییل پهلو نام آپارتمان های عثمانی Anatolia غربی خلوص مرکزی مشحون شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.