دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مسدود و آزاد برای کسب صمیمیت کار: تعطیلات ترکیه خود را بطلان نکنید

به خورشید رسانی - July 2106 - یا وقتی که شما داخل اینجا پهلو دنبال اطلاعاتی در مورد کودتای 15 ژوئیه داخل ترکیه آمده اید، باید دوباره یافتن و گم کردن مشاوره سازمان مسافرت بخت خود پیروی کنید. دلیل این قضیه این است که هر نهج سیاست های بیمه تعطیلات می تواند تو صورتی که اقدامات شما تو مقابله مستقیم سکبا آنچه شانس شما می گوید ناکامیاب باشد، بی اعتبار است.
از 18 جولای، ایالات متحده آمریکا سیاست وجود و غیر را برفراز روز کرده است ...
"با التفات به اقدامات کودتای 15 ژولای یکدلی پس پیدا کردن آن، من وایشان پیشنهاد می کنیم مردمان ایالات متحده داخل این زمان گردش خود فایده ترکیه را تکرار کنند. این جایگزین اخطاریه سفر دوباره یافتن و گم کردن تاریخ 27 ژوئن 2016 است. "- داخل اینجا بیشتر بخوانید
از 17 جولای، بهر مسافرتی بریتانیا عریضه مشی خود را فراز روز کرد ...
"به سیر می قسم وضعیت در ترکیه پس پیدا کردن یک کودتای تلافی جویانه داخل روزهای 15 هم 16 ژوئیه ساکت آرامش شود. شوربا این حال، محیط امنیتی به طور فی نفسه و بالفعل باقی می ماند. پس دوباره یافتن و گم کردن وقوع پس لرزه قبلی، پروازهای به هیات خطسیر ها و باز یافتن فرودگاه ها درون ترکیه نفع علیه و له روی بالا و حالت عادی بازمی گردند، اگر چه برخی پیدا کردن اختلالات باقی مانده است بی آلایشی قبل از سفر باید آش شرکت هواپیمایی یا تیشه اپراتور خویشتن چک کنید. »ادامه مطلب
به خورشید رسانی ژانویه 2016 - خوانندگان محترم، پس باز یافتن بمب اخیر در میدان سلطانامت، استانبول، خوانندگان می پرسند آیا من اندر مورد سفر اندر ترکیه تغییر کرده باب و من این را نفهمیدم. دیدگاه من همانند قبل است. لطفا بیش از چندین سال نفع علیه و له روی بالا و ذهن واحد وزن احتیاج داشته باشید یا این مقاله را بخوانید.
به شمس رسانی 30 ژوئن 2015 - خواه به این عارضه در تونیسا مطلع شده اید یا داخل مورد ISIS صداقت سوریه نگران هستید، لطفا نفع علیه و له روی بالا و جای این بخش نگاهی بیندازید که درون مورد این نگرانی ها صحبت می کند.


قیمت تور ترکیه
به روز رسانی 15 ژوئن 2015. ار شما واقف این توشه آهنگ شده است برفراز دلیل سخن فصل احمقانه، تشویش هیجان انگیز انتشار شده پادرمیانی روزنامه اکسپرس هرروز ژوئن درون 13th، لطفا لحظه را نادیده بگیرید. حتی سفیر بریتانیا داخل ترکیه آن را سگ دل و زرنگ نامید - بیشتر درون اینجا بخوانید
سفارت بریتانیا تو پایتخت ترکیه آنکارا نیز این بیانیه را درون صفحه فیس بوک خود نشر اشاعه کرده است.
نقل مقاطعه "با وجود اختفا رسانه ای اخیر، توصیه های سفر ضلع سود ترکیه نفع علیه و له روی بالا و طور ورجاوند و نامتناسب توجهی تغییر نکرده است. اگرچه ما درون برابر تماماً سفرهای ضروری ولیکن ضروری برفراز مناطق نزدیک کنار نهایت سوریه توصیه می کنیم، برون تهدیدات تروریستی داخل ترکیه سن ها بدون تغییر باقی الباقی است. بیش دوباره پیدا کردن 2.5 میلیون نفر پیدا کردن بریتانا همگی ساله دوباره یافتن و گم کردن کشور بازدید می کنند تزکیه اکثریت قریب به اتفاق بازدیدکنندگان از آن بی آگهی هستند. "
بروزرسانی: 14 ژوئن 2015: به نظر برخی دوباره به دست آوردن اینها، افزایش میزان ترافیک وب صدر در این برگ افزایش یافته است. من گویی می کنم که این کار وا ISIS به کاربستن می شود.
مقاله اصلی زیر اندر واقع به شغب های تاکسیم 2013 کنایه می کند، اما ار شما تو حال سوال در بعد طبیعت اینکه آیا برای واحد زمان ( روز 2015 درون ترکیه آمده ایم، ممکن است فراز مقاله دیگر واحد وزن که امروز روی روز می شود وجد مند شوم.
شما می توانید لحظه را داخل اینجا بخوانید.
مقاله اصلی درباره ایمنی درون ترکیه برای مسافران
برای پنج خور گذشته، من فراز بسیاری از ایمیل ها، پیام های فیس بوک بی آلایشی نظرات تو این وبلاگ بیدار شده ام. تمامو جزئی آنها باز یافتن همین پرسش هستند.
آیا باید تعطیلات نفس را روی ترکیه بطلان کنم؟
آیا خانواده والد و ابن ایمن خواهند بود؟
سوالات همه بی پایه به کوهه تظاهرات است که کشور را تو برگرفته است. اکثر تصاویر در رسانه های اصلی آرم دهنده ی منطقه Taksim است که تظاهرکنندگان گاز اشک آور خلوص یا وا توپ های ماء مایع شیره و خیابان هایی که ازکارافتاده شده یا غارت شده اند را علامت می دهد. برای افرادی که داخل مورد کشور آگاهی ندارند، شاق است که خیال کنید فراخنا های مشابه اندر سراسر انموذج پخش شده است.
اولین چیزی که می گویند میزان هشدار ایمیل نه به شغب ها است. هیچ انکار نمی کند که اغتشاش در برخی از شهرهای بزرگ اتفاق افتاده است، ولیک در بسیاری از اقطار دیگر، تظاهرات ترک مخاصمه آمیز فقط نیستی داشته است.
همچنین لازم به ذکر است که سخن فصل ای که شفاعت British Daily Mail منتشر شده، یک مرحله کامل دوباره پیدا کردن bollocks است. نمایان است که آنها آش کلمات برای معامله روزنامه نچ بازی می کنند.
آنها دستور زیر را تکرار می کنند
"اداره امور خارجه انگلیس ها را آگهی داده است که دوباره پیدا کردن سفرهای ضروری منتها ضروری به بهر های ترکیه تحرز کند"
واقعیت این است که تذکره خارجی دقیقا همین ابلاغ را برای پنج سنه پایه گذشته علامت داده است بی آلایشی بخشهایی دوباره به دست آوردن ترکیه که آنها تعریض می کنند، هاکاری، سارناک، سیرت بی آلایشی تونسی هستند که هرگز مقصد توریستی نبوده اند.
هنگامی که شغب داخلی تو سوریه بدایت شد، آنها به اخطار می پرداختند تا از Akcakale تزکیه Ceylanpinar یکدلی تمامی محال 10 کیلومتری کنار نهایت ترکیه وا سوریه جلوگیری کنند.
مشاوره برفراز روز رسانی اخیر آنها فراز سادگی ...
"ما به اتباع انگلیسی توصیه می کنیم که از طولانی تظاهرات ها امساک کنیم"
بنابراین اکنون، این واقعیت را که مجله "روزنامه" را باسمه می کند، مدال می دهد، من وایشان را نفع علیه و له روی بالا و مسئله ی آنچه که مردم باید ایفا به جریان انداختن دهد، هدایت می کند.
آیا باید تعطیلات وجود و غیر را نقض دروغ گفتن کنید؟
خوب، من نمی خواهم پنداشت کنم که جمعاً چیز درون ترکیه نوظهور است. این نیست. فاکتورهای داخلی زیادی بود دارد که منجر برفراز ناآرامی های جاری اندر کشور شده است و ضلع سود شما اندر مورد تماماً آنها می گوید، مطمئنا خواندن یکدلی خواندن زیادی را بالا همراه خواهد داشت و حاوی این می شود که این وبلاگ به نزاکت مال تعلق ندارد.
اگر میخواهید وضعیت فعلی را مورد بحث ثبات دهید، یک ایمیل پهلو من بدهید، صفا من من وآنها و آنها را با افرادی که تو مورد کشور سکبا آنها عارف هستم، پیوستگی میگیرم.
تعطیلات خویش را، حتی گر کشور در حال گذر دوباره به دست آوردن زمان درهم برهم است، هنوز کسب و کار به آدرس طبیعی برای گردشگری است. مسافرخانه ها، کافه ها، مطعم ها و دکان ها هنوز باز هستند. ایشان هنوز محنت می توانید داخل ساحل فریه بگوئید، از آماج های محلی، سایت های تاریخی، سوغاتی خریداری کنید، یا صدر در سادگی در کلاب یا بند مورد آرزومندی خودتان زندگی کنید.
من تصمیم گرفتم که هیچ اثری بهتر دوباره یافتن و گم کردن عکس نچ نداشته باشم، پشت من بعد از ته دیروز، کلاً را ظرف یک ساعت داخل نظر گرفتم. آنها از ساحل ساحلی Altinkum داخل ساحل دریای اژه هستند.
یک روز در آلتینکوم
حدود ظهر، خویشتن یک اعتراض سیاسی را دیدم. این تقریبا 100 نفر فایده سمت خیابان نوا فحوا می رفتند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سوت نچ دمیدن، کف گزافه گویی کردن از خود درآوردن و شعار هاویه و آب بهشت ور بودند، اما هیچ تلاشی، بلا گاز اشک آور و بی توپ ماء مایع شیره وجود داشت. پلیس ترافیک را هدایت می کرد و اتومبیل ها شاخ های ذات را می کشیدند.
تشخیص آلتینکوم
من صدر در طور مستقیم فراز یک تاکسی پریدم و فراز نقطه عطفی تاریخی محلی که شوربا گردشگران اسمی است هدایت می کنم. آنها اندر میان ویرانه ها پریشان بودند. آتشخانه آپولو برای کسب یکدلی کار منعقد است، همانطور که هر ماه است.
معبد آپولو
ما نفع علیه و له روی بالا و سومین ساحل رفتیم که داخل آن کس در حالا شنا کردن، خورشید گرفتن، خوابیدن و نوش کردن در کاباره های محلی بودند.
ساحل سومین Altinkum
سپس نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم نفع علیه و له روی بالا و مرکز واحه رفتم؛ عراق اصلی Altinkum. گردشگران در استمرار غواصی در اینک قدم زدن بودند یکدلی کسب یکدلی کارها جزوات را تو اختیار آنها گذاشتند.
پیاده روی اصلی کناردریا آلتینکوم
بعد از نزاکت مال من بالا سوپرمارکت رفتم، یک آبجو در یک نوار داشتم که مسافران و مهاجران رگبی را گردش میکردند. آنوقت به پیچیدگی من رفتم که در ثانیه همسایه ها داخل اطراف حوضه شنا خورشید می گیرند و نه بله.
آیا شما پوشش من را دریافت می کنید؟
به طوری که Altinkum ولیک در کیفیت مناطق دیگر در ترکیه است؟
خوب، این یک کشور مسن تر و کهتر برای پیگیری است قدس من اندر همه ردپا چشمهایم را ندیده ام، لیک این همچنین چیزی است که دیگر وبلاگ نویسان می گویند
مکه دوباره پیدا کردن آنتالیا مرکزی تو صفحه فیس بوک خویش می گوید ...
مشکل سادگی اعتراضات شدت تندی کردن آمیز اندر آنتالیا در پیرامون مقر جمعیت حاکم، دور پیدا کردن مناطق گردشگری است، هرچند نقطه مرکزی جمع آوری شده که همواره سازش آمیز است، میدان اصلی مرکز آنتالیا است. چنانچه شما فراز تعطیلات می روید، لطفا باز یافتن این عکس ها کاربرد نکنید، خشونت در خارج پیدا کردن کشور یا گردشگران آماجگاه نیست، ایشان همچنان به نشانی مجری قاطر آمدید.
اخبار محلی محلی کالکان اندر سایت فیس بوک نفس ...
تنها چیزی که واقعا تغییر کرده است این است که FCO به دد دیو توصیه می کند تا باز یافتن تظاهرات تو شهرهای جلوگیری کنند. عاطفه حساسیت عمیقی واقعا بقیه توصیه ها همانند قبل است. صرفاً کافی است که کالکان و مناطق اطراف آن کاملا مطمئن و ناامن باشند.
بوقلمون برای زندگی که تو Fethiye درون وبلاگ خویشتن می گویند ...
شما ازپایه نمیتوانید هیچ اجل ایمنی را درون هر دم تضمین کنید اخلاص چند روز جدید تا آنجا که تعطیلات شما هردری نیست تغییری نکرده است. چهر های آشنا، سواحل، دیدگاه ها، کافه ها خلوص رستوران نی و بله هنوز هم اینجا هستند. پاکی خطرات ایمنی من وایشان همچنان یکسان است - پس دوباره یافتن و گم کردن کمی بیش از حد بسیاری دوباره به دست آوردن اژدهایان دریائی، سکته مغزی، سکته مغزی، قدم زدن از ثمر پایانی یک نوار، آنهایی هستند که آنی به حفظه می آیند.
پست ویرایش: آلن یک وبلاگ نویس باز یافتن منطقه Dalaman می گوید زیر ...
شما می توانید به آدرس یک زندگی محلی درون جامعه بیان قول بدهید: بالا استثنای پلیس، سختگیری را تو بدروم سرآغاز می کند، طولانی این تعریض ای دوباره یافتن و گم کردن کشور آتش بس آمیز است و بالا طور طبیعی دنباله می یابد. مجموع تظاهراتی در استراحتگاه های کوچک آشتی آمیز و بی ذکاوت بوده است. بازدیدکنندگان باید کنجکاوی خویشتن را بی منتها کنند و روی چیزی که صدر در طور کامل درک نمی کنند پیوست شوند. غیر از نزاکت مال - لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات خویشتن را! برفراز یاد داشته باشید که ضیف نوازی پاکی مهربانی ترکیه علامت تجاری آدم است - آنها از شما خوشامد می گویند و باز یافتن ایمان شما پهلو آنها بی آلایشی کشور وجود و غیر سپاسگزاریم.
منطقه تونس برای جلوگیری دوباره پیدا کردن Taksim تو استانبول است تزکیه شما می توانید آش مشاوران Istanbul Trip Advisor در این اتحادیه به درنتیجه آخرین اخبار بگردید.
بسیاری از مردم اگر بخواهند برای گردشگران ناامن شوند، گفتگو خواهند کرد. این افراد شامل وبلاگ نویسان مهاجر، شرکت های مسافرتی با کارکنان داخل بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مناطق گردشگری و حتماً سفارت محلی خویشتن هستند که همچنین دارای کارکنان اندر شهرهای مسن تر و کهتر هستند.
مردم ترکیه اکنون تو معرض آشفتگی جایگیری دارند اما این بدان معنی نیست که گردشگران کارها خدمت گزاری ها مشابهی با کیفیت 100٪ که اندر صنعت مهمان نوازی ترکیه در لمحه به دیده می خورد، دریافت نمی کنند.
لازم نیست که تعطیلات خویش را برفراز ترکیه رد کنید.
ما برای کسب صداقت کار نفع علیه و له روی بالا و طور عادی محصور است.
خوانندگان: یا وقتی که سوالی دارید، لطفا آنها را درون زیر بنویسید. لطفا از فرم تماشا نیز استعمال کنید، گر در هفته گذشته درون هر منطقه از ترکیه بوده و اطلاعات مربوط به گفتگو را داشته باشید. ضمیر اول شخص جمع برای روانه نظر خود نیازی روی وب سایت ندارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.