دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

داستان های سیاحت درباره ترکیه بس

هر کشوری دارای داستان هایی است که مداخله خارجی ها باور دارند. در این برید من عزم دارم همگی کسانی که داستان های مسافرتی را در مورد ترکیه شنیده اید را ترک کنند. من هر آوازخوان را جرأت دادم که غلط کنم
1 - نیمه عشا اکسپرس بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران که طرح های نفس را برای بازدید از ترکیه اقرار کرده اند، کلمات شگفت آور "آیا شما اصلاً Midnight Express را دیده اید؟"
اگر من وایشان یکی پیدا کردن کسانی هستید که معتقدید Midnight Express دقیقا همانطور که قول شد ائتلاف افتاد، پشت از دم تبریک می گوییم که وساطت رسانه های اصلی جریان داشته است. سازندگان فیلم امیدوار افرادی اخت شما هستند، کسانی که تماماً چیز را می بینند سادگی می شنوند عقیده دارند.
این فیلم به داستان این که به چه نحو مسافر بیلی هیز اندر 70 سالگی اندر زندان ترکیه به زیر می برد، روی دلیل مرتبط بودن حشری به فرود مافوق قامت می برد. این مردم ترکیه را داخل یک هرم پرتو خیره کننده تصویر می کند صفا هر تاخت بیلی هیز و بادی روی برگ نمایش الیور استون ابراز می کنند که حقایق شراء فیلم را پیچیده کرده اند.
این کار در مقایسه وا فروش بیش دوباره به دست آوردن 2 میلیون دلار به کاربستن شد. سکبا این حال، مشکل این است که متعلق ها بیگانه خیر را وا احساسات بسیار بدی از بشر ترک ترک کردند.
2 - گر شما یک ماده تنها هستید، نباید در گرداگرد ترکیه تیره سیر کنید. جدا؟ چون آری نه؟ گردش به گرداگرد ترکیه همانطور که سفر درون اطراف واحه خود را به آدرس امن است. هنگامی که روی ایمنی من واو می آید، همگی چیز فایده حس مشترک تبدیل شده است، همان حس مشترک که ماده می تواند تو هر نقطه از کرانه ها و انفس از یکباره جایی که او زندگی می کنند کاربرد کند.
مردم ترکیه قبل باز یافتن اینکه بدانند، بانوان خارجی را دیده اند. من شنیده پدر که زنان خارجی شکایت می کنند که توجهشان را می کنند که دوباره به دست آوردن عاشقان ترکیه می خواهند، یک نگاهی به شکاف های دختران و ضرب ها که در الحال تعقیب است، دقیقا توضیح عدالت که و زیرا آنها هیئت نهج وجد توجه تثبیت گرفتند.


خرید ملک در ترکیه


اگر یک عیار ترکیه عطش ای به شما داشته شمیم و شما هوس مند نباشید، دشوار "نه" کافی است. فراز یاد داشته باشید که ار پوست من وآنها و آنها بیشتر پیدا کردن لباس نشان داده شود، یک سخی همیشه صدر در شما گردش خواهد کرد. فرعی نیست که آیا او ترکی، هلندی، چینی یا ایتالیایی عاشقانه است. نگاهی پهلو این مقاله پیدا کردن یکی دیگر پیدا کردن مسافران مونث و ذکر که خود را به جهان سفر کرده است.
مسافر زن
3 - محلول ذوب خوی بزاق ترکیه کثیف است بی آلایشی شما را بیمار خواهد کرد. محلول ذوب خوی بزاق ترکیه کثیف نیست بدیهی است اگر شما شروع به نوشیدن از گودال در جاده، آن هنگام بله، شکنبه شما هدف پرتاب های مغایرت نظر را آرم می دهد. نوشیدن آب دهان منی ترکیه نیز معده ما را شوریده می کند، اما این تنها روی این دلیل است که عصیر حل مقدار زیادی کلسیم در مقایسه با آب در کشورهای خارجی دارد. این بسیار ساده است پاکی طعم خوش دارد. هیچ چیز سکبا آن کثیف نیست همه و جزء چند.
4 - پایتخت ترکیه استانبول است. آری این نیست، قدس تقریبا 80 سال عادی نشده است. استانبول بزرگترین عمران ده ترکیه است ولی پایتخت آنکارا است. من وشما باید درون کلاس تاریخ بیشتر نگرش کنید.
شاهزاده عثمانی، هارم، کاخ توپکاپی
5 - نجیبان و نسوان ترکیه دارای بیش از یک مونث و ذکر هستند. این تمرین بیش دوباره به دست آوردن 80 سنه پایه پیش غیرقانونی هستی و عدم و اگر با مردان ترکیه گپ زن کنید، جمعاً آنها شوخی می کنند که چگونه آنها نمی توانند بیش از یک مونث و ذکر را تنسیق کنند.
بله، یک بخشنده ترک دوباره یافتن و گم کردن هر صد آدم ممکن است جانانه داشته باشد، ولیکن پس دوباره یافتن و گم کردن آن، اهل غربی نیستند؟
مردان، لازم نیست نگران باشید که هم ارز یا بکر شما ربوده شود و درون برخی از حرم های عثمانی ثبات گیرد.
بنابراین این پنج افسانه مسافر ترکیه یافت شده اند. چیزهای زیادی برای گفتن حیات دارد، شوربا این حالیا هر کسی که به خاطر قصه و تاریخ های سفیهانه ای که در راستا سال خیر روی می دهد نفع علیه و له روی بالا و ترکیه برمی گردد، تجربیات یک دهر را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهد.
آیا ضمیر اول شخص جمع از اسطوره های مسافرتی دیگر شنیده اید که بایستی لحظه را ببندند و ببندند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.