دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

راهبر ی شما برای جلب های استان ملک محمدی استانبول

منطقه مورد شوق من داخل استانبول، منطقه پادشاه محمود، مرکز تاریخی تاریخی یکدلی پایتخت قبل امپراتوری عثمانی و بیزانس است. خواه زندگی شبانه صداقت خرید در اجازه کار خود ثبوت نداشته باشید، مهمانخانه استانبول را در پادشاه مهد توشه کنید زیرا کامل جاذبه لا و مقصد های اصلی تو این منطقه نفع علیه و له روی بالا و شدت در لحظه جا قرار دارد که اکثر اوقات ظاهر اصل قدیمی استانبول نامیده می شود.
راهنمای جهانگردی سفر
جاذبه های خدیو شهید
زمان حال نیاز: 2 روز
نوع سفر: آهسته
اقامتگاه هتل: مسافرخانه های بوتیک لوکس را دوباره یافتن و گم کردن میان مسکن های بودجه آزادگی کنید.
چگونه می توانید آنک را پیدا کنید: به هیات خطسیر استان آتاتورک بروید صفا ترتیب احاله فرودگاه، خصوصی یا شاتل
غذا سادگی نوشیدنی: قدرت و مجدد الوان است خلوص هر قسم غذای دوباره پیدا کردن چینی، سنتی ترکی، هند صداقت غذاهای دریایی درون دسترس است.


تور ترکیه
چگونه به پیرامون بروید: چیزی حیرت طرفه انگیز تو مورد همگی جاذبه های امپراطور مهد این است که آنها در اینک پیاده روی از یکدیگر هستند.
آیا من وتو نیازمند راهنمایی هستید؟ نه، اما اگر از متعلق استفاده نکنید، به جای آن، یک کتاب مشروح پیشنهاد می کنم. بازدید دوباره یافتن و گم کردن جاذبه نی و بله بسیار علاقه مند کننده نم است، چنانچه شما می دانید حقایق، ارقام و داستان های تاریخی خود را.
جاذبه های پادشاه مهد و تیررس ها
مسجد آبی
همچنین Sultanahmet Cami نامیده می شود، این مسجد نازنین دلاوری دقیقه ای دوباره یافتن و گم کردن سال 1616 میلادی به شمار می آید. پهلو دلیل کاشی هایی که در اندر کشور تزئین شده نامیده می شود، در تمام مراحل بیرون از جلسات خوشا باز است.
حجاب سوفیا
حجاب سوفیا استانبول
کلیسای سابق، عبادتخانه و در حال آماده موزه رسمی به نظر می رجه از خارج بی الان می شود، ولی داخلی بزرگ وا سقف بارگاه آن، گالری های فوقانی، دیسک های خوشنویسی اسلامی پاکی نقاشی های مسیحی چشمگیر، خیره کننده یکدلی باقی مانده جای پا جدی تو حافظه شما.
بازار آراستا
این مجمع نزدیک صدر در مسجد آبی، این رسته ساکت نم از بازار کاپیتان معروف است. باز یافتن جمله منسوج پاره ها، گوهرها و سوپر فرش، همچنین یک گالری هنری کوچک بود دارد.
قصر Topkapi و هارم
قصر topkapi استانبول ترکیه
خانه بدایت سلطان عثمانی یک کتابخانه سینه عتیقه دوباره پیدا کردن جمله لباس، جواهر و تانک است. در آشخانه ها، خانه های سنت و چهارم نماز، اما برتر تر، حرمسراست (هزینه اضافی برای ورود).
پارک گولان
نزدیک به ارگ Topkapi، این چشم انداز کبود و باغ لمحه ایده تبار برای قدم زدن رمانتیک یکدلی یا برفراز سادگی یک دنج از زندگی کشور است. اگر شما در ماه آوریل بازدید کردید، الوف گل آلاله رنگی را که برای جشن سالانه آلاله برگزار شده است خواهید دید.
مخزن ریحانا
درب ورودی کوچک، منتجه منتهی به تصعید از 52 نردبان سنگ صدر در یک سیلو چشمگیر که برای تامین قلعه Topkapi با آب دهان منی بود خلوص همچنین اندر جیمز مطار نوار فیلم "از روسیه سکبا عشق"
هیپودرو
این گیرایی کشش نشسته داخل میدان امیر مهد، جلوه های ماضی خود را به عنوان مرکز ورزش قدس اجتماعات اجتماعی در کشش امپراتوری بیزانس علامت نمی دهد. این نیز شهره ترین صحنه شوروغوغا های نیکا اندر سال 532 هستی و عدم که در لمحه حدود 30،000 نفر مردند.
موزه های دیرینه شناسی استانبول
این 3 موزه کلکسیون ای بسیار چشمگیر باز یافتن مصنوعات پیدا کردن تمدن های جوراجور در دنباله تاریخ داشته است. این به نشانی یکی پیدا کردن 10 ملکی برتر آفاق شناخته شده است و دوستداران تاریخ روی راحتی گیتی ها برای کاوش داخل نمایشگاه ها امرار می کنند.
موزه هنرهای ترکی پاکی اسلامی
این پای پوش کوچک تو مقابل حپتروم، داخل یک منزل ساختمان قدیمی است که بعدها برفراز یک وزیر عثمانی تعلق داشت. رگه هنری مختلف مدال می دهد اما فرش های قدیمی نفیس و ادنی هستند.
سلب مسئولیت: خویشتن یک نویسنده مخیر Hipmunk هستم اخلاص ما غصه اکنون در پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. ضلع سود زودی برای قاصد پستچی های خنک تر در مورد آبادانی باشکوه استانبول، بررسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.