دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

چیز های غیر معمول صمیمیت سرد درون استانبول

استانبول، ولایت نمادین و محبوب ترین آماجگاه توریستی داخل ترکیه، دارای کرامت و افتخار فراوان است. تزریق فرهنگی جوامع مختلف، تأثیرات مدرن و کانال زمانی تاریخی نفس غیر شایسته چشم پوشی است.
بیشتر نشریات تور :اسم تله مقالات مفصلی در اسب چیزهایی که اندر استانبول اجرا می دهند، است. آنها بالا طور معمول خرید در بازار مسن تر و کهتر تاریخی، بازدید پیدا کردن کاخ های عثمانی، تحسین معماری نقش تابلو سوفیا صفا تحریک درون عمق اسلام، آش بازدید باز یافتن مسجد آبی. متأسفانه هرچند که عموم کسی عارف دارد تورهای تاریخی صداقت بازدیدکنندگان بی شماری را که بیش دوباره پیدا کردن یک دفعه به استانبول سیاحت کرده اند، اکثر درباره آنچه که اندر آینده به کاربستن می دهند، بی فایده است. بنابراین یک استانبیت پرشور، تصمیم گرفت تا شکاف موجود داخل بازار را انباشته کند.
چیزهایی که اندر استانبول ایفا به جریان انداختن می شود: پیشنهادات محلی
سینان ساکمن بنیانگذار صفا مدیر بانی یک مغلق جایگزین برای تور استانبول است. او گفت…
    تورهای ما آش توجه پهلو منافع خلوص سرگرمی هایی قرین تاریخ، عکاسی، غذا، هنر قدس یا خرید اشکوب بندی شده اند. بنابراین ما آش خبرنگاران باز یافتن زمینه های یکسان و موضوعات، پاکی کمک برفراز بازدید کنندگان ایجاد یک امتحان شخصی همکاری.


تور آنتالیا
از آنجایی که خویشتن دائما در حال امتحان تجربیات درون ترکیه هستم، فورا نگرش من را بالا خود دعوت کرد صفا بیشتر درون مورد این نفوس محلی قدس ایده های خود درمورد چیزهایی که در استانبول اجرا دادم بیشتر به من گفت.
1: تور یک خیابان کار خیابانی
چیزهایی که داخل استانبول ادا می شود
بعضی پیدا کردن آنها گرافیتی هستند، منتها در کل استانبول، کرکره، پارک ماشین، کارخانه های قدیمی یا دیوار پاک شده سفید، بتونی برای کار هنری چشمگیر سادگی نقاشی های دیواری است. تبر هنر خیابانی از محله های بنام شهری قرین Sishane و Karakoy دیدن کرد هم قطعاتی را که تو یک گالری هنری تحسین برانگیز می شد، شبر آورد.
اربیل SivasliogluTour مربی اربیل Sivaslioglu، یک پیشرو فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش برای سالانه جشنواره هنر خیابانی استانبول است. او دانش گشاد ای باز یافتن محله های شهری قدس همچنین هنرمندان خیابانی صداقت منابع الهام بخش آنها دارد. او دوباره پیدا کردن همه پهلو استانبول دوباره پیدا کردن منظر دیگر نظر می کند.
2: کارگاه جواهرات عثمانی در بازار بزرگ
کارگاه جواهرات ارشد بازار
جواهرات خوشگل برای بیع در بازار مسن تر و کهتر است، منتها بازدید کنندگان می توانند نزاکت مال را فایده جای! تحت تدریس یک Usta (کارشناسی ارشد)، هنرمندان باستانی صنایع دستی عثمانی آرم داده می شوند و آنک آنها شاهکار خود را طراحی و ایجاد می کنند. کلاس نه تقریبا 3 ساعت ادامه می کشد تزکیه حداکثر 4 نفر پیشگاه دارند.
BanuOverseer دوباره به دست آوردن این آزمون غیر معمول بنی کنت است. داخل آلمان نتیجه شده است، او در حال ساخته در استانبول زندگی می کند، پس از سفر گسترده تو سراسر دنیا است. مکاشفه وحی القا بخش وی دوباره یافتن و گم کردن استانبول است که تفکر خلاقیت را تشویق می کند. او آموخت که هنر از عثمانی است که جواهر عثمانی را تو 25 دانشپایه طول عمر گذشته مصنوع و آفریدگار است.
3: خیابان عکاسی خیابانی
بهبود تسلط های دوربین نفس را، نفع علیه و له روی بالا و طور کامل درک عملکرد آن، و اخذ عکس های منحصر فایده فرد پیدا کردن استانبول، شوربا شرکت در تور عکاسی در اطراف روش های اصلی بی آلایشی خیابان های برگشت. پس دوباره پیدا کردن یک کنفرانس مقدماتی، این تور آش تظاهرات باشکوهی دوباره پیدا کردن معماری برفراز بازدیدکنندگان Taksim صداقت Istiklal رجعت می کند.
DidemDidem Orhuner، یک عکاس کسب ای عمل ای، متفکر این تبر است. او عکاسی را به آدرس یک سرگرمی اوان کرد، ولیکن در ماه نامه مختلف ترویج شد و درون نمایشگاهها نمایش داده شد. Didem می گوید، من وایشان همچنین داخل چای قدس قهوه یکدلی همچنین دکه های قدیمی نفس را بی حرکت می کنیم؛ زیرا زندگی روزمره، دیرین و حال، عکس های ایده قبیله است!
4: تور دوچرخه استانبول
تورهای دوچرخه
بعضی از انسان ممکن است این پیشنهاد را پهلو صورت شگفت انگیزی صفا خطرناک اندر نظر بگیرند، منتها در طرف نزدیک تنگ آسیایی استانبول، مسیرهای دوچرخه سواری رسمی دربرگیرنده عکاسی ساکن می شود و به منظره های منظره، پارک ها، پارک ها مثل هماهنگ فنگروبچه صفا رستوران های محلی می پردازد. بههیار می گوید کل کسی می تواند ضلع سود این دلیل هوشیار و ناآگاه شود که تمامو جزئی تجهیزات از جمله دوچرخه، کلاه، راهنمای صوتی بی آلایشی کاپشن های ایمنی نمایش شده است.
تورهای دوچرخه سواری استانبول وا هادیر عرفوگو میتوانند وا قرار برگردانیدن این تور آش هم به شمار استقصا آورند. سکبا استفاده باز یافتن دوچرخه سواری، او باز یافتن طریق کشورهای معتنابه و محیط ترکیه جال کرده است. او همچنین بوسیکلت، انجمن دوچرخه دانشگاه Bogaziçi را نیز تاسیس کرد.
5: شکار قارچ بی آلایشی پیک نیک
شکار قارچ یکدلی استیکنبل پیک نیک
شما ممکن است فکر کنید قارچ در یک کلانشهر غوغا وجود ندارد، ولیک در 15 کیلومتری شمال استانبول، قورباغه بلگراد، یک زمین بازی پرطرفدار برای علاقه مندان ضلع سود طبیعت است. این آماج ایده طایفه برای شکار مرز دندان قارچ نازل و گران است تا انواع خاصی را شناسایی کند، آنها را سس ماده منفجره نمودار و کیف بردن باز یافتن یک پیک نیک آرام.
JilberCurator این تیشه Jilber Barutcuyan است، که دیپلم غیر معمول تو مطالعات قارچ دوباره پیدا کردن وزارت بهداشت درون سوئیس تشکیل شده است. او ذات را به آدرس غواص، کوهنورد، اقیانوس غار، متخصص نبیذ و مطلع و تازه کار قارچ توصیف می کند!
6: نمونه های قدیمی شهر
قهوه ترک
یک نانوایی شبیه بالا تماشای نحوه ساخت آنها، صبحانه های سنتی ترکیه، چت شوربا صاحب مشهور کافی شاپ ترکیه در دهکده و تماشای نحو تهیه آن. بعدا در اجازه کار یک کنفرانس مزه ترشی باده ترکیه تو یک مخزن است سادگی فرصتی برای لذت بردن باز یافتن باخلو سنتی است.
غذا در استانبول کورتور تیشه Cemre Narin است که سردبیر پذیرایی رباط Vogue درون ترکیه است. او همچنین نویسنده کتاب آشپزی است که مکاشفه وحی القا و خلاقیتش پیدا کردن این اعتقاد است که دوباره پیدا کردن طریق غذا تزکیه نوشیدن، بازدیدکنندگان درباره تاریخ، ناس و نزاکت یاد می گیرند که استانبول را هدف قرار می دهد.
7: قایقرانی تو استانبول
قایقرانی استانبول
شاخ طلایی یک منطقه واقعی اساسی استانبول است و پیدا کردن کارکنان ناآزموده و نوازندگان شروع می کند تا باز یافتن مکانیزم های عصاره و هوایی آنها دیدن کند. آموزگاران قایقرانی با آروین و دارای مجوز، آزگار تجهیزات شامل کایاک و گروه را داخل صبح زود اندر یک دوره روشن 8 کیلومتر ارائه می دهند.
Sinan IstanbulCurator تبر Sinan، بنیانگذار استودیو تبر استانبول است. او به واژه سازش انگلیسی صمیمیت اسپانیایی گفتگو کردن می کند تزکیه خود را نفع علیه و له روی بالا و خوبی سیروسفر می کند و یک متفکر تاریخی را توصیف می کند. او می گوید ابتکاری کارها نباید آزرم بکشند، زیرا آنها یک یادگیری دریافت می کنند تزکیه هرکس می تواند گزینه ای را برای انفرادی یا دو معمولی بگذارد.
8: قایقرانی داخل استانبول
آخرین تو لیست ما باز یافتن چیزهایی که درون استانبول ارتکاب می شود، قایقرانی است. اگر قایقی بیش از مرتبه کوچک باشد، برفراز یک قایق بادبانی قایقرانی کاپیتان بروید. برای باکر یا آنگاه از ظهر، ملوانان منعم پیچک شرایط زین بست ها را بالا شما مدال می دهند و پس ازآن برای مدت کوتاهی در مکان های جوراجور برای دیدن افق شهر از یک زاویه متفاوت، میعادگاه را بردارید. دوربین فیلمبرداری GoPro HD تو هیئت مدیره برای آرشیو هر آن است و جامع قیمت سواد کپی خویش است، ولو به آپارتمان برگردد.
استادان دریایی داخل این تور، اوزگر عمام، مربی برای سندیکا تفریحی سلطنتی صفا دریانورد تیم ملی قایقرانی ترکیه است. او به نشانی یک مربی کاملا عشقه شرایط است، او افرادی را که ازاصل نباید دست کم یک وهله بر این تجربه را تجربه کنند، تشویق می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.