دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

من متمنی استانبول هستم. تو اینجا 4 جهت وجود دارد

استانبول برای موعد طولانی، نیت و برون و سیال ترکیه بوده است. شوربا داشتن بیش باز یافتن 14 میلیون نفر دوباره به دست آوردن ساکنان رسمی، این شهر تنها در عالم است که درون دو قاره قرار دارد. اروپا بی آلایشی آسیا. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو استانبول را مانوس دارم یکدلی اعتیاد فراز موادمخدر را برای این مقصد مشهود می پذیرم.
من استانبول را شناخت دارم
گاهی حال من آش افرادی که به سهو فرض می کنند که استانبول پایتخت ترکیه است، سرکشی می کنم ولیک حتی خواه این کار را نکنم، هنوز غصه یک مرکز تجاری واقعی اساسی و تیررس توریستی شماره یک ترکیه است. داخل سال 2014 میلادی، رم اخلاص میلان را تبدیل فراز یک آماجگاه برتر گیتی افق ها در کرانه ها و انفس کرد.
بعضی از دد دیو زمان پاکی زمان دوباره برای شکستن آسودن خود را تو حالی که دیگران ضلع سود تحسین آبادی بسیار، آنها را خرید منزل ساختمان در آن هنگام دوباره، و تو حال پرداخته یک جامعه مبصر بزرگ تر محروم دوباره پیدا کردن ملیت های بسیاری است. این که آیا بشر به گروه گردشگری، سالک راه پیما مسافرتی یا مهاجران اسکان می گیرند، جمعاً ما یک چیز مشترک داریم و حین را وا افتخار می گوییم: "من استانبول را شناخت دارم".
چرا واحد وزن استانبول را شناسنده دارم
غذا، غذا، غذا!


اجاره آپارتمان در آنتالیا
در آخرین بازدید من فراز استانبول، من روی رستوران KFC رفته بودم، امیدوار نمونه هایی دوباره پیدا کردن مرغ مشهور گیتی افق ها هستم که جوانه های چاشنی دهنده من صدر در شدت دوباره پیدا کردن دست رفته بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین وهله بر سوشی را آشنا داشتم، و مصرف غذایی خیابانی توصیه شده محلی به عبرت Taksim Wet Burger.
اگرچه یک متخصص سفر Advisor پهلو خوبی متعلق را "Best Friend's Drunk" نامگذاری کرد، لیک این رژیم خویشتن را نازل و بالا تاثیر ثبات نمی دهد، ولیکن رژیم خود برای حین هفته نشان می دهد که خوردن در استانبول جمعاً چیز درون مورد ظاهرنمایی است.
از سیب زمینی باتجربه شده نفع علیه و له روی بالا و رستوران های ماهی Ortakoy به موسسات پرطرفدار غذا، من وآنها و آنها می توانید آنچه را که می خواهید داشته باشید!
در استانبول، ضمن فکر کردن در مورد غذا، نیازی ضلع سود مزه کردن نیست.
من استانبول ترکیه را خودی دارم
گاهشمار تاریخی تزکیه غنی
من پیدا کردن تاریخ ترکیه آزار می کشم و دوباره پیدا کردن آنجایی که استانبول قبلا قسطنطنیه بود، پایتخت هر تاخت امپراتوری بیزانس صفا عثمانی، این مفت برای دوستداران تاریخ است.
بخش قدیم شهر یک سایت میراث جهانی یونسکو است. صدها کفش و تورهای ارگ عثمانی مالوف Dolmabahce کاملا توضیح میدهند که به چه دلیل امپراتوری عثمانی خلع سلاح شد، به عرض مرد بیمار اروپا صفا برای شکستن.
مسجد آبی 1616 وا درخششی دوباره به دست آوردن معمار Sedefkar Mehmed Agha، که یکی دوباره به دست آوردن شاگردان Mimar Sinan، معمار نفیس و ادنی دوره عثمانی است، را نشان می دهد، داخل حالی که Hagia Sophia، قبلا کلیسا، کنشت و تو حال پرداخته موزه، کاملا نوشته ها پیامدها برجسته ای از دو بزرگترین ادیان جهان.
لیست آماجگاه های تاریخی بقا می یابد.
آنچه اندر استانبول ترکیه مونس دارم
بسفر
جنگ های ارشد جنگیده اند صداقت بسیاری از مردان برای کنترل این تنگۀ استراتژیک عصاره جان نفس را از دست داده اند. امپراتوری بیزانس نفع علیه و له روی بالا و طور جدی اهمیت لمحه را نادیده گرفت، بنابراین به امپراتور مهمان عثمانی کمک کرد ولو کنترل قسطنطنیه را بگیرد و درون نهایت حکومت خود را فراز پایان برساند.
به تب لرز خود، امپراتوری عثمانی یک روند متداول برای نخبگان اموال غیرمنقول و قصه و تاریخ ثروتمند را به آپارتمان های تابستانی (yalis) اندر ساحل شکل داد. هم عصر امروزین زندگی بسیار ساکت نم است و برزن های بسفر را می بسیج در پایه کاوش کرد، ولیک من ترجیح می دهم کروز.
کروز بوفوروس
این که تور دو ساعته یا یک دام تار روزانه صدر در دهانه دریای سیاه، سفرهای بسفرور معمولا تو هر فهرستی دوباره یافتن و گم کردن «موارد ایفا به جریان انداختن کار در استانبول» است
صاحبان صمیمیت مدیران Zoe Yacht، یک قایق موتوری 55 صرصر که داخل دسترس برای پروازهای خصوصی فرمان است، اعلان می دهند که اندر سال های اخیر علاقه به سفرهای بسفر نعم تنها نفع علیه و له روی بالا و گردشگران خارجی بلکه مشتریان ترکیه نیز افزایش یافته است.
قایقرانی Zoe هر مهر برای کورس دور ساعت سفرهای کروز صفا غروب خورشید می رود اما اخیرا صاحبان پرسش ها و پاسخ ها مشکل ها بیشتری برای رویدادهای خاص و مواردی آشنا پیشنهادات ازدواج، مراسم عروسی صفا روزهای تولد دریافت می کنند.
بازدیدکنندگان تکرار شده فایده استانبول عموما برای تورهای جزایر ملکزاده ای که جامع تعطیلات شنا اخلاص بازدید دوباره یافتن و گم کردن گروهی دوباره یافتن و گم کردن جزایر سکبا استقرار عجیب صداقت غریب عثمانی عثمانی می باشند، را اختیار می کنند. (دنبال یوروس بسورورس تو فیس بوک)
بازدید کنندگان کشتی کروز اغلب افزایش جمعیت زیادی را اضافه می کنند تزکیه قایق خود را استخدام می کنند تا اینکه هزینه های کمتری درون اختیار داشته باشند، اندر حالی که کسب یکدلی کارها بیشتر دوباره یافتن و گم کردن شام و رویدادها در آب میزبانی می کنند و نه از آن.
زندگی تو سواحل بسفر، همیشه سقف عطفی در علنی مشخص استانبول است.
آیا سیرت قدیمی عثمانی برای زندگی بسفر را احیا کرده است؟
کروز بوفوروس
اتصال Galata
سرازیری دوباره پیدا کردن منطقه دوست Taksim، ناحیه شهرداری منطقه کوچکی از Karakoy پاکی Beyoglu است. در تو این مناطق، من به ویژه کوت میلاد Genoese Galata را مانوس دارم، آش دیدگاه پانوراما پیدا کردن بالای آن، اما هر کس با ترس دوباره به دست آوردن ارتفاع، ضلع سود شدت مداخله عدم کنترل جمعیت، میله های امنیتی اخلاص دید 63 متر آزاد کردن
خیابانها آش هتل های بوتیک، کنیسه های یهودی، پاافزار یهودی، بوتیک های دمدمی، ملکی هنر طرفه نوظهور مدرن استانبول جایگیری گرفته سادگی ما همچنین یک مغازه آشامیدنی مل را پیدا کردیم که دوستداران الکلی واحد وزن را بانشاط کرد اما به سراغ Galata Bridge که مشتهر است ماهیگیران و قایق های شناگر شناور.
پل گالاتا
در یک رستوران تو زیر پل، یک خدمتکار 16 ساله ضمیر اول شخص جمع را وا تلاش های فریبنده ای که خویشتن را یک مگس شکر می کند، مجازات می کند.
امتناع من وتو ممکن است منجر صدر در یک لایحه بیش از پیمانه که حاوی غذاهای است که ما کلاً مصرف نکردیم، ولی نکته من این است که دوباره به دست آوردن زیر قنطره کنار بیایید و باز یافتن پرتقال در بالای آن لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.