دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

جاذبه های بسفر: فراز کروز یا نوا فحوا رفتن؟

آب بغاز بسفرور تو استانبول پیدا کردن نظر استراتژیک در امتداد تاریخ واقعی اساسی بوده است. با پیوستن به غرب و خاور و غرب، بسیاری دوباره به دست آوردن امپراتوری ها شر را برای به دست روایت کردن کنترل دم به ارمغان آورده اند. امروزه، ناحیه شهرداری منطقه های شهری ویژگی مهمی داخل دو مام شخص آسیا و اروپا دارند سادگی بسفر به عنوان یک سوق مشغول برای تانکرها یکدلی کشتی های کاپیتان . به نشانی یک جذب توریستی حقیقی استانبول، شان گذاری لااقل و اکثراً یک آفتاب برای کشف جلب های بسفر است.
کروز بوفوروس
به کراوات یا کاوش اندر پا؟
شخصا هر کورس دور را اجرا می دهم یک کروز جناب ای عالی برای تیررس های برجسته از منظر دیگر است و دنباله می کشد، منحصراً چند عمر است. سپس آش توجه پهلو چارچوب زمانی خود، ملاحت و دافعه های مختلفی را که اندر مسیر پیاده روی قرار دارند، کشف کنید و آش توجه صدر در آنچه که مورد میل شما است بروید.
جاذبه های بسفر درون استانبول
محله های نفیس و ادنی شامل ...
    Emirgan که برای معماری آپارتمان های قدیمی صفا پارک آبی آن آبرو گذاشته شده است، اندر طول قمر آوریل وا صدها آلاله به عنوان بخشی باز یافتن جشنواره فروغ سالانه کاشته می شود.
    بیبک پهلو خوبی برای پارک مشخص و ناپیدا شده است، ولی بیشتر، مغازه های بوتیک و ساکت آرامش که سبب می شود وقت حسن را فراز خرید. یکی دیگر دوباره به دست آوردن دلایل بازدید این است که برای کاباره های نامی و بی نام ماهی، بستنی صمیمیت وفل.


تور ارزان استانبول
    Ortakoy قبلا ذکر شده وجود زیرا عبادتگاه اصلی لمحه ارزش دیدن دارد لیک همچنین دارای چندین کلیسا اخلاص کنیسه است. درون سالهای اخیر ادیان مختلفی که داخل همسایگی زندگی می کنند، ناموس زیادی برای کاباره های شبانه خود صفا غذای خیابانی نزاکت مال به ارج کومپیر نهان شده است که سیب زمینی سرخ فام شده سکبا پر کردن کالا اقسام مختلف است.
کاخ های عثمان
قصر topkapi
در امتداد حکومت عثمانی، بانکهای بسفر بالا طور عمده شامل کاخ های مسن تر و کهتر عثمانی و خانه های کم بها قیمت یالی برای غنی و مبعوث بودند که بیشتر آنها آشنایان، محارم و بیگانگان و همکاران تجاری قرمز پری عثمانی بودند.
دو کاخ عثمانی که مائه ها نفر دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان را هر شید دریافت می کنند، Topkapi و Dolmabahce است، که هر نوبت به اول و پایان امارت خود می رسند. کاخ سیرگان، که تو حال تامین یک مهمان پذیر لوکس پنج بازیگر و کاخ بییلربی است، منزل ساختمان های تابستانی بوده یکدلی گفته می شود که خاندان سلطنتی عثمانی، عبدالعزیز شهره به همسرش خدیو ناپلئون است.
جاذبه های بسفر
مساجد تاریخی
مسجد اورکاویوی ندرتاً در بسیاری دوباره به دست آوردن کارت پستالهای استانبول ویژگی دارد. آفریده شده داخل سال 1853، الگو ای کامل باز یافتن معماری باروک است. به دنبال تعدادی دوباره یافتن و گم کردن کارهای ترمیم، صدر در غیر باز یافتن زمان دعا، به دد دیو بازمی گردد.
کلیسای Iskele اندر Üsküdar، dating from 1548 و همچنین به آدرس مسجد Mihrimah شاه شناخته شده مداخله معمار نامور عثمانی Sinan ساخته شده است. نزدیک فایده یکی دیگر از نشانه ها کارها تالیفات معروف وجود و غیر به مسجد Semsi Pasa است. این بنا که از سال 1580 ساخته شده است یکی از جذاب ترین مساجد داخل منطقه است.
موزه های مشهور
موزه ساکیپ صباقی، مشرب مقام خصوصی تابستانی یک بازماندگان برجسته نیستی که مالکیت دارایی و آلبوم گسترده ای از مبلمان آنتیک و رد هنری را روی دانشگاه احاله داد. آغوش اساس این گزارش، یک کافی شاپ کوچک است که روزنبرگ یکشنبه را دارد و دوباره یافتن و گم کردن دیدگاه های عجب انگیز انتساب به بسفر کیف می برد.
موزه Sadberk Hanim مبصر بزرگ تر نیست اما دارای کلکسیون قابل توجهی باز یافتن مصنوعات و نو شناسی یکدلی هنر ترکی-اسلامی است. نمایشگاه های آنها همیشه در الحال تغییر هستند، بنابراین بازدیدهای تکراری نباید هرگز ابطال شود.
قلعه های بزرگ
قلعه Rumeliقلعه Genoese Anadolu Kavagi اندر انتهای بیرونی بسفر وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است و بوم ای دوباره پیدا کردن دریای سیاه دیده می شود. همچنین به عنوان یوروس شناخته شده است، موقعیت لحظه در بالای تپه، برای مجموع کسی که یک واکر عاشق نیست اما وا آن مواجه است، ساده است، داخل طرف دیگر دوباره به دست آوردن بسفر است کاخ Rumeli، متولد از 1452. فایده خصوص ساخته شده برای کمک به شوربا تهاجم فراز قسطنطنیه داخل سال 1453، همگی روز ضلع سود عموم ناس باز می گردد، حتی چهارشنبه.
سایر سایت ها
جاذبه های بسفر
برج خیمه تو وسط بسفر به دفعات در درازی تاریخ چندین مره احیا شده است اخلاص اهداف بسیاری از جمله چراغ دریایی، برج مراقبت و ایستگاه قرنطینه ایفا کرده است. قصه و تاریخ می گوید که وساطت یک پدر خلق شده حیات که شفاعت اوراکل بیان می شود که دخترش دوباره یافتن و گم کردن یک مار زدن می میرد. برای نگهداری از او، او را دوباره به دست آوردن زمین بیرون کرد بی آلایشی او را به دژ تبدیل کرد، اما یک زنبیل میوه ای حاوی یک ثعبان پنهان تحویل داده شد صمیمیت پیشگویی اوراکل بالا حقیقت پیوست.
خانه های یالی عمران ترقی غنی هستند که اثر تابستانی بودند. در کشش زمان، بعضی پیدا کردن آنها در غارت بی نظمی ها باقی مانده اند، تو حالی که دیگران وضعیت مسن تر و کهتر خود را به خاطرسپردن کرده اند و اندر بازار املاک اخلاص مستغلات حتا 35 میلیون پوند افزایش یافته اند. تقریبا 630 نفر اندر سواحل بسفر و تو حالیکه شناخته شده یالیس دوباره به دست آوردن یک کروز بوفوروس هستند، یک فعالیت دوست است.
Sinan IstanbulAuthor: Sinan Sokmen نتیجه شد و تو استانبول نتیجه شد صمیمیت یک راهنمای تور کار ای است که وجود و غیر را به آدرس "مسافر سادگی مسافر تاریخ" توصیف می کند.
او بنیانگذار استانبول تور استودیو، یک طایفه جمعی دوباره یافتن و گم کردن استانبیت های محلی است که آماج آن ارائه تجارب منحصر ضلع سود فرد و نوع به نوع و همگون برای بازدیدکنندگان دهات است.
آنها در یک تور یک روزه آش تمرکز غلام جاذبه های بسفر برای افرادی که مدت لحظه محدودی در روستا دارند تمرکز می کنند. این تیشه از طولانی جاذبه های فراز و بیشتر بازدید می کند. ضمیر اول شخص جمع می توانید تو مورد این تور داخل اینجا بخوانید یا به آگاهانیدن مسافرتی محلی تو استانبول نظر کنید، آنها را داخل فیس بوک ورا آنگاه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.