دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

8 چیزهایی که من درون مورد توقف واحه در استانبول انیس دارم

در تلاشم برای سفر ضلع سود هر شهر، شهر و روستای ترکیه، غالباً من به آماجگاه برگشتم. هنگامی که من بعد هستم، من حین را دوباره پیدا کردن فهرست من جایگیری می دهم و طرح ریزی تور :اسم تله به نگرش بعدی را عنفوان می کنم.
یکی از استثناء این قاعده، آبادانی شلوغ یکدلی فرهنگی استانبول است. هنگامی که به نشانی قسطنطنیه مشخص و ناپیدا می شود، من ثالث بار اعاده کردم و تا زمانی که خویشتن می میرم، فراز عقب بازگردم.
این خیلی شلوغ و ارشد است که بتواند جاودانگی را در لحظه جا درون نظر بگیرد، اما من مسئلت برنامه ریزی برای توقف شهر استانبول برای 8 دلیل شاق هستم.


تور ترکیه
قصر Topkapi
چرا من صیت را تو استانبول انیس دارم
    گویش منطقه ای استانبول دشوار ترین نوا فحوا برای درک خویشتن است. کنیز قوش خلاف کنارها و شمال شرقی ترکیه، جایی که گویش خیلی زخمی است، من راغب تمرین ترکیه هستم داخل حالی که درون شهر.
    من شوربا تاریخ عثمانی سرگشته دارم سادگی چون آبادانی پایه ای دوباره پیدا کردن امپراتوری آنهاست، می توانم این مردد را ضلع سود همان مقدار که می خواهم تحسین کنم.
موسی
    امیدوار کار عکاس ترکی، آرا گولر. او عکس های زیاد زندگی روزمره اندر استانبول را تهیه کرد و اهتمام برای کپی کردن تقلا هایش یک زدوخورد است که من عاشقانه در غلام گرفتم.
    استانبول پایه داستان های متعددی بوده و این دستور موجب هوس من فراز کنکور می شود. باز یافتن طریق کتاب هایی مثل هماهنگ "غارت استانبول" خویشتن دیگر به ولایت به عنوان مقصد تعطیلات نظر نمی کنم. این آپارتمان میلیون ها نفر است که زندگی آنها در داستان ها منعکس شده است بی آلایشی مراحل شخصیت نچ را تو این کتاب لا بازنویسی می کند اخلاص حتی هیجان انگیز تر می شود. حتی ماهیگیران قنطره گالاتا داستانی دارند که تمنا می آبدان گفته شود.
پل گالاتا
    این دهکده به واحد وزن کمک می کند که بیشتر اندر مورد کشور خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پذیرفته اب یاد بگیرم. برای بسیاری، یک کروز پایین بوسفور فایده سادگی یک سیاحت تفریحی است برای من، این چیز دیگری حیات که برای تحقیق اخلاص یادگیری اندر مورد متعلق بود. هرچه بیشتر تو مورد تاریخ و بشر ترکیه درک کنم، بیشتر در مورد آداب دانی و شعایر هایم می دانم. استانبول جای خوبی برای ایفا به جریان انداختن این کار است.
فروشنده شیرین کوه
    ترک روستا در استانبول مسافرت متعسر برای واحد وزن است. یک بی آلایشی نیم ساعت تصعید از مسکن من درون ساحل دریای اژه خلوص من درون پایتخت قدام برابر هستم. موتورهای جستجوی تهیه چندانی آشنا Trivago دارای صدگان بررسی قدس قیمت هتل درون استانبول هستند، بنابراین آزادی من محل اسکان محدود نیست. مسافرت راحت و بغرنج و گزینش زیادی بدان معنی است که خود می توانم سکبا ترتیب سفرم انعطاف پذیر آبدیده باشم. اگر من بخواهم یک یا کورس دور هفته باقی بمانم، اندر یک هتل شیک و کم ارزش بمانم، استانبول روی من بیشتر پیدا کردن هر تیر دیگر در ترکیه می دهد.
    من اساساً از کارهایی که به کاربستن می دهم گریختن می کنم. علی رغم سوم دیدار دوباره پیدا کردن شهر، عزب زمانی که برفراز دیدن اقطار و جلب های محلی رجعت کرد، فقط خارج خراشیده شد.
ترک دهات در استانبول
    سایر اهداف اکثر شامل استخدام یک ماشین برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و اماکنی هستند که پیدا کردن مسیر نقص خسارت و شتم خارج می شوند داخل حالی که اندر استانبول، تماماً چیز را می توان آش پیاده روی یا آش استفاده از مشروب فروشی و بیان محلی ارتکاب داد.
این زمستان امیدوارم پهلو استانبول بروم. هنوز ملال برای دیدن و اجرا دادن وجود دارد. قدر زیادی از نفوس دیگر برای ملاقات. من درک می کنم هرگز از عمارت خسته نخواهم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.