دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

شیخی عکاسی روی مناظر صداقت مکان های قابل مال اندیشی استانبول

اگر من وتو یک عکاس شایق هستید، یک تعطیلات ماجراجویانه است که در وقت حسن شما می توانید کشف کنید و آره زمان صرف زمان برای خلوت و آرامش. خلال برنامه ریزی سفر نفع علیه و له روی بالا و ترکیه، شما باید پیدا کردن بزرگترین دهات خود اندر استانبول بازدید کنید. اندر زیر برخی دوباره به دست آوردن پیشنهادات ما دوباره یافتن و گم کردن بهترین مکان لا برای اخذ عکاسی عالی درون استانبول خلوص اطراف متعلق نگاهی بیاندازید.
مخزن باسیلیکا
مخزن Basilica یک آبراه زیرزمینی جوی است که دوباره یافتن و گم کردن لحاظ تاریخی به نشانی یک مرکز ذخیره سازی آب برای کاخ بزرگ مورد مصرف قرار گرفت. این ناحیه و بحر زیر زمینی اندر فیلم ها و بازی های مختلف، باز یافتن جمله فیلم Bond از روسیه با عشق درون سال 1963، پیشامد شده است. خزانه 132 متر امتداد دارد قدس 65 متر جاه دارد اخلاص دارای 336 عماد سیلندر قابل پروا است. من وشما می توانید برخی باز یافتن عکس های شب تحت :اسم پایین العاده درون اینجا دریافت کنید. وا توجه روی نور کم، به یاد داشته باشید سه پایه خویش را پهلو همراه داشته باشید.


تور استانبول
حجاب سوفیا
حجاب سوفیا، یا آیزوفیا، یک موزه در استانبول آش یک تاریخ پرنگار است. باز یافتن ابتدای احداث و ساز نزاکت مال از دوازده ماه) 537 تا 1453 بود، این بنیان در آخشیگ کلیسای ارتدوکس شرقی بود، ولی بین 1204 صفا 1261 لمحه کلیسای کاتولیک رومی شد و دوباره یافتن و گم کردن سال 1453 حتی 1931 بالا مسجد تبدیل شد. داخل سال 1935 این ساختمان داخل نهایت ضلع سود یک موزه خلق شد. حجایا سوفیا ترکیبی بسیار نادر انگیزی پیدا کردن دکوراسیون اسلامی صمیمیت مسیحی دارد، پیدا کردن جمله خر های خوشنویسی قدس موزاییک. این یک مکان فوق العاده است برای قبض برخی پیدا کردن عکس های داخلی چشمگیر که شامل بی جان مرمر، پورفیری پاکی طلا.
مسجد آبی- استانبول
یکی دیگر دوباره پیدا کردن جاذبه های توریستی محبوب تو استانبول، عبادتگاه آبی است که همچنین به نشانی سلطان احمد کامی شناخته می شود. این یک مسجد فعال است که بالا طور نالایق توجهی غصه در تو و غم در اندر است. مصنوع و آفریدگار شده بین 1609 بی آلایشی 1616، مسجد آبی عرض خود را پیدا کردن کاشی آبی آیکون مورد استعمال در خلق و ساز طرفه العین است. داخلی با بیش دوباره به دست آوردن 20،000 کاشی سرامیکی که میانجیگری دست ساخته شده اند ایستادگی گرفته است. علاوه بر گرفتن عکس از خارج، بندها 200 شیشه شیشه رنگی در درون و همچنین خطاطی پیچیده باز یافتن قرآن حیات دارد.
قصر Dolmabahce درون استانبول
اگر شما تا به الان می خواستید بالا شکوفایی صفا ظرافت صرح قرن نوزدهم برسید، برای سفر روی کاخ Dolmabahce، باید در امتداد خط ساحلی گردش کنید. کاخ به دلیل سبک باروک و روکوکو متمایز روی نظر می رسد. منزل ها و سالن ها فایده نظر می رسند که آنها مستقیما از آلبوم فیلم خیر هستند. ستون های زیبا قدس لوسترهای کریستال حصیری در درون وجود دارد، اما خارج از مشرب مقام و باغ هایی که بهتر از محلول ذوب خوی بزاق مشاهده می شوند را فراموش نکنید.
فروشگاههای ارشد بازار
نهایی گنجینه نهایی استانبول بزرگ بازار مبصر بزرگ تر است. این بازار انباشته از ازدحام است یکی از قدیمی ترین در دنیا است. این یک مکان طراز اول برای کشف و جذب در برخی دوباره به دست آوردن عکاسی خیابانی است. رسته به خودی خود دربرگیرنده شصت خیابان است که بیش دوباره پیدا کردن 5،000 دکان دارند. همه و جزء روز الوف نفر از بشر محلی، بازدیدکنندگان صداقت خریداران خرید می کنند حتا جواهرات، پارچه، ادویه صمیمیت فروشگاه های قدیمی را اعاده کنند. هرگاه می خواهید یک آداب شناسی معتبر ترکیه را ببینید، این التفات برای شماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.