دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

یک کروز بوفوروس داخل استانبول

فکر یک سفینه بسفر تو استانبول، هیجان را مشحون نکرد. زمستان وقت ایده قبیله برای نشستن داخل قایق نیست، لرزیدن آش سرد است. با این حال، تمام کارشناس مسافرت استانبول لحظه را به عنوان "باید به کاربستن فعالیت" توصیه می شود، بنابراین لحظه را در لیست دلو من بود.
مشکل هزینه بود مامورین محلی بلیط هایی را سکبا قیمت پنجاه یورو یا بیشتر فروختند. آنها ثمره ی شام سادگی شب یلدا دادند، لیک من سرمایه بودم. آنجا در حالی که آسیمه سار در کران ها قایق های ماهی Galata Bridge، تماشاگر یک مدال کشتی بودیم.
کروز بوفورس من داخل استانبول
یک کروز کوتاه خیز ساعته بسفر منحصراً 12 لیتر وجود (6 دلار یا 4 پوند انگلیس ضلع سود طور متوسط). ما داخل هیئت مدیره طیران کردیم و سپس از سرشار کردن مسافران، کشتی ضلع سود آرامی از بارانداز عبور کرد و باز یافتن سفر خارج شد.
کروزسفوروس تو استانبول
دکوراسیون صداقت صندلی فارغ بال آهسته و شوریده کننده بود، قهوه نگهداری شده توسط کافی نت وحشتناک هستی و عدم و دستور کار ریزی شده که آزگار نشانه های حقیقی ساحلی را شوربا صدای افراخته در میان سخنرانان ترکیه توزیع می کرد، حصول اطمینان دوباره پیدا کردن اینکه واحد وزن نمی توانم یک کلمه را درک کنم.
باران مقدمه شد و بسیاری از عکس های من آش قطرات عصاره مشخص شد. شوربا این حالا این کروز راحت و بغرنج یکی دوباره به دست آوردن مراحل رضایت قسمت قطعه است که من درون استانبول به کاربستن داده ام. من حتی درخت زار های بدخوابی که قایق لا را در چشمداشت مشتریان برای پرشکن نان اندر هوا می خواندند، تحسین می کردند.


هتل های استانبول
کشتی استانبول
پس چه گشت وگذار من جواب اجابت شد؟
این کروز بوفوروس درون استانبول هیاهو و آرامش و سرگشته من را آش پایتخت نزد گذشته امپراتوری بیزانس خلوص عثمانی افزایش داد. بانک های ساحلی صدها مقصد باستانی و بکر را فراز نمایش می گذارند که توسط یکی از شوق مندان فراز استانبول نادیده گرفته می شود. ایشان همچنین کوی های متعددی را منتقل کردیم که همگی آنها برفراز واسطه یکی دوباره یافتن و گم کردن ویژگی نچ یا سنت معتبر عفیف به نظر می رسید.
حکیمبسی صالح پدر یالیسی
برای کسی که خویشتن را یک متخصص اندر سفر ترکیه می داند، تو این کروز کوتاه بیشتر پیدا کردن آنچه که تو دو شکسته دهکده گذشته ایفا به جریان انداختن دادم بیشتر یاد گرفتم. انفعال خود را تو نادیده دریافت اهمیت سادگی تاریخ یکی از نفیس و ادنی ترین مکان های استانبول فایده خودم نگهداری شد.
کاخ بسفر
تاریخ بسفر
این تنگۀ عرق 31 کیلومتری انتها اندازه بین بابل و بابل است. این همیشه صداقت هنوز ملالت یک نقطه مهم استراتژیک برای اختر ها، امپراتوری ها، تجارت و آشوب است. استطاعت های متحدان در اضطراب جهانی مبدا برای جنگ وا آن جنگیدند اخلاص به مفاد اسلوب وحشتناکی موجب تلفات بسیاری درون مبارزات گالیپولی شدند.
بهریلی سدات بیگ یلی
روس خیر چندین عملیات را برای کنترل آن در امتداد قرن نوزدهم به طرز انداختند و داخل حال مهیا بسیاری دوباره به دست آوردن مخازن نفتی از غرب و خاور به سوی باختر سفر می کنند. نمونه های محمول و بیان توسط نیکبختی همیشه بر روی کتاب ها سادگی آخرین پروژه این است که برای احداث یک قنطره سوم تعلیق بیش از تنگه که علی الدوام دو قاره.
دبیرستان نظامی Kuleli
خانه های عتیقه یالی استانبول
خانه های یالی، مقصد های چشمگیر و غالب ساحل هستند. خلق شده در امپراتوری عثمانی، سبک های معماری آنها روی صورت سالم بسامان به مناظر می آیند.
خانه تابستانی یالی
اغلب پیدا کردن چوب آفریده شده بود، آنها تابستانی عثمانی های ثروتمند بودند و خواص سزاوار توجه حین عبارتند از: یالی حصین پاشا مصنوع و آفریدگار شده تو سال 1699 صداقت اربیلگین یالیس، که به نشانی پنجمین مسکن گران قیمت در کرانه ها و انفس به بیع می رسد، زمانی که فروش حین به 100 میلیون دلار رسید.
یالی در بسفر
بسیاری از مسکن های یالی هنوز تصرف شده اند و تو مقابل آنها قایق های لوکس ایفا می کنند که نزاکت مال به افراد ثروتمند است که می توانند مایملک خود را تو یکی دوباره به دست آوردن مهمترین تنگناهای آب دهان منی در آفاق قرار دهند.
املاک لوکس درون بسفر
کاخ ها، مساجد، و صرح ها
کاخ توپکاپی اولین خانه سلطنتی عثمانی حیات و تو موقعیت خود ساخته شد، زیرا غنی اخلاص نخبه فراز سفر دریایی آرزومندی مند بود. شوربا این حال، زمانی که دوباره پیدا کردن معماری تاریخی خود مجروح شدند، حاکمان عثمانی دومین کاخ را به پشتوانه Dolmabahce تو منطقه Besiktas ایجاد کردند. پیدا کردن قایق کروز، سبک معماری نئوکلاسیک آشکار، که برای حین دوران نخستین ثمره بود، به بداهت دیده می شود نمای بیرونی. مسجد های برجسته معتاد خواهر شبیه Ortakoy و صرح های قدیمی آمخته قلعه Rumelian همچنین آرایش کلی بوسفور را کامل می کنند.
قلعه Rumeli
بنابراین، اکنون خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید عذرخواهی نامحدود برای کم اهمیت بسفر، بلی به ذهن اهمیت استراتژیک آن، بلکه ضلع سود دلیل توانایی طرفه العین برای تصویر برداری پیدا کردن تاریخ مدرن و تاریخی استانبول، به کاربستن دهم. اگرچه، من داخل لیست بولینگ وجود و غیر یک کروز بسفر را آرم زده بودم، موردها زیادی را به آن اضافه کردم که شامل کوچه های محلی است که باید حالت بررسی استواری گیرد.
ساخت بسفر
بیشتر خواندن
اگر فکر میکنید که یک روستا در استانبول دارید، این مقال قبلی را بخوانید که به چه علت من برفراز شدت توصیه میکنم این کار را انجام دهید. متناوبا، گر قبلا برای توقف آبادی رزرو کرده اید، فراموش نکنید که بسفر را بگردید. کم بها ترین طرز استفاده باز یافتن کشتی های خروج از Eminonu در ادامه روز است. اکثر آژانس های مسافرتی نیز سپرده های لوکس جامع شام و سرگرمی را به ابتیاع می رسانند.
خانه ها تو بسفر
آیا می دانید؟
برخی دوباره پیدا کردن yalis قدیمی بازسازی شده یکدلی تبدیل فراز هتل های لوکس بوتیک. یک شب در مجموعه ی ریاست جمهوری یلای عثمانی، ضمیر اول شخص جمع را سوق دادن خواهد کرد. سیری 8896 لیره ترک (تقریبا 4000 دلار یا 2700 پوند انگلیس). سوال خوانندگان آیا شما داخل کروز بسفر در استانبول بوده اید؟ خواه چنین است، چقدر هزینه کردید صفا آیا از وقت حسن لذت می برید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.