دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مینیاتوری عمران ده استانبول

مینیاتوری اندر استانبول کودک را تو من خریداری کرد. من از لحظه بسیار حظ بردم و نشید دارم یک خور بروم. اگر من واو خودتان را از طریق استانبول پیدا کنید، بی ترس باشید که برفراز پارک Miniaturk بروید. در حالی که به آدرس مسجد آبی یا مقام سوفیا فایده نظر هیجان انگیز نیست، هنوز یک هور و قمر سرگرم کننده است.
مینیاتوری استانبول
برای این نامه رسان من می خواستم فضل خود را پهلو روز رسانی کنم همانطور که چهار سنه پایه پیش هستی و عدم که برفراز استانبول Miniaturkpark رفتم. من فقط صدر در وب سایت Miniaturk نگرش تفرج کرده والد و ابن و اکنون کاملا بانمک شیرین حرکات هستم. هزینه فرو کردن و اخراج به نشانی 5 پوند به بیان از و آنوقت پایین مرطوب آن را می گوید که بازدید کنندگان خارجی هزینه ادخال 10 پوند. این زمانی هستی و عدم که وب سایت میانجیگری مترجم گوگل گذاشته شد، ار شما به نفس در ترکی گردش کنید، هنوز قیمت بیشتری برای بازدید کنندگان خارجی بازگفت می کند. کسی لطفا برفراز من بگویید که این یک خطای تایپ است صفا Miniaturk دد دیو را ساده نمدار آبداده نمی کند برای اینکه آنها خارجی هستند!
پارک Miniaturk استانبول


هتل های استانبول
در تو پارک خسبیده 114 نمونه و غیراستاندارد مینیاتوری دوباره به دست آوردن ساختمان های معروف. همه آنها شالوده های ترکیه نیستند، برخی دوباره به دست آوردن ساختمان های دیگر کشورها معتاد خواهر شبیه یونان بود دارد.
با محل به ویکی پدیا، پارک Miniaturk بزرگترین پارک کوچک در کرانه ها و انفس است و طولانی مدل ها فراز مقیاس 1/25 آفریده شده است. اگر عصاره و هوا مبارک مذموم نیست چون تمام مدل ها تو فضای مقفل و باز محدود نیست. رستوران ها تو سایت صمیمیت یک فروشگاه هدیه وجود دارد، منتها برخی اشخاص ممکن است قیمت لا کمی کوشا و سرد باشد
مدل ها در پارک Miniaturk تو استانبول
مینیاتور - مسجد
(به یاد داشته باشید که 114 مجموع حیات دارد)
- قنطره آداانو سنگ
آرامگاه سبز بورسا
- برج ساعت Izmir
- مساجد معروف مختلف
- دیوار های کوه Nimrod
- منزل ساختمان مریم مقدس
- محراب زئوس
- Aspendos

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.