دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

4 لوکس گلف هتل اندر سریک، بلک، آنتالیا، ترکیه

Serik در سواحل دریای مدیترانه ترکیه فایده ندرت تو بروشورهای تعطیلات ذکر شده است، ولی به شدت برفراز سمت تکنیک گردشگری ترکیه کمک می کند. لحظه به ناحیه آنتالیا، متعلق را از گردوخاک خراب های گرام اخلاص روم پیدا کردن Aspendos بی آلایشی Ucansu آبشار. مزیت اصلی دم هرچند، نامور ترین تعطیلات تابستانی بلک است که آنتالیا بغل روی طرح به عنوان یک نشانه توریستی بزرگ مرتبه قرار می دهد، بالا دلیل زمین های مفخم گلف خلوص هتل های لوکس و همگی جانبه.
کاباره ها، کناردریا خصوصی، استخرهای سرپوشیده و اندر فضای باز، پارک آبی برای بچه ها، 9 پارک صفا 9 رستوران فقط دوباره یافتن و گم کردن کوه هایی است که درون این مهمان پذیر بسیار کیفیت ستایش جایگیری می گیرند. پس از بیدار دمده شدن از صابرین در یک آلبوم یا ویلا لوکس طراحی شده، آرزومندی مندان نفع علیه و له روی بالا و گلف در دوران سلطنتی مونتگومری رویال، که ضلع سود دنبال گلفروش اروپایی ایفا به جریان انداختن می شود، لذت می برند.


تور مارماریس
104 هکتار زمین دارای زنهار های سبک اسکاتلندی، کشتی های چینی سادگی 8 دریاچه است. برای گلف بازان بی تجربه، یک آکادمی سکبا معلمان کمک می کند حتی این شلیک را کامل کند، داخل حالی که دوستان و طایفه بدون میل مندی فایده گلدان می توانند برای والیبال یا اجلاسیه ی وحشیانه داخل آبگرم پیشگاه یابند. همه چیز در Maxx Royal Belek Golf Resort نشان دادن شده است خلوص برای قیمت میانگین 2487 دلار در شب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز باید امیدوار باشم!
این هتل ثمین وعده داده است که "تنها کاری که باید به کاربستن دهید این است که ذات را درون آغوش استراحت و حظ بگذارید، در سپس لوکس، راحتی فراوان و سرویس دقیق تو یک معماری منحصر فایده فرد بالا پای شما می آید".
مهمانانی که برای بسته بندی گلف ذات ثبت ارج می کنند، به طور خودکار فایده 3 مرزوبوم گلف اصلی اندر ناحیه سریک صمیمیت همچنین پرورش یک فایده یک برای مبتدیان خلوص بازیکنان میانگین می رسند. علاوه آغوش این، برچسب قیمت 2281 یورو پهلو شما رخصت می دهد اتراق خود را باز یافتن سوئیت ها، خانه های مهتابی بام یا ویلا نه و آزمایش ناهارخوری تصفیه شده دوباره پیدا کردن جمله مهمانخانه ها و کافه های میان مره غذای بین المللی آزادگی کنید، این صدا را صیت خوبی فایده دست آورده است.
سالهاست که درون این شیوه فنی بوده است، این تأسیسات لوکس یکی از اولین گلفهایی هستی و عدم که نفع و ضرر گردشگری جایگزین را در کنیز قوش می گرفت. دامان پایین های گلف کورنلیا ضلع سود طور مترقی تندرست میزبانی تیم ها خلوص مسابقات میانجیگری نیک فالدو، یک نام پربها در تاریخ گلف، طراحی شده است.


تور آنکارا
بازیکنان دوباره پیدا کردن 27 ورق در میان 4800 واحد طول مربع سبز و همچنین یک مجمع گلف صمیمیت آکادمی لوکس استعمال می کنند. گزینه های جایگیری در کورنلیا الماس گلف ریزورت یکدلی اسپا باز یافتن 1883 دلار تو شب مطلع می شود قدس شامل خانه های لوکس صفا سوئیت خیر است، منتها برای کسانی که می توانند از لمحه بپردازند، بهترین انتخاب یک ویلای دریاچه دستان و آذرخش دار است.
Associated with the brand name of the Club of Golf Carya، Regnum Carya Golf & Spa Resort سپرده های گلف وجود و غیر را "اولین باشگاه گلف کلاسیک ترکیه درون سبک معماری انگلیسی سنتی" توصیف کرده است.
قبلا به نشانی یکی دوباره یافتن و گم کردن 100 مرکز افضل گلف در آفاق شناخته شده است، همچنین میزبانی آزمون ها بین المللی 18 پخش را تو اختیار دارد، منتها آخرین نامعلوم که آنها از لمحه استفاده می کنند، نور لامپ ها است که طرفداران گلف را روی سختی می تمهید بازی کرد در شب . اندر عوض، پس دوباره یافتن و گم کردن یک خور طولانی روی سبز، یک کلکسیون عجیب بی آلایشی غریب را تو قیمت فقط دوباره یافتن و گم کردن 1034 دلار درون شب بخواهید!
سلب مسئولیت: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک نویسنده برای Hipmunk هستم بی آلایشی این مقاله بخشی باز یافتن پروژه #HipmunkCityLove است.


بلیط ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.