دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آنچه که من در مورد کروز آبی من داخل ترکیه مدیترانه ای شناسنده داشتم

 یک کروز آبی اندر دریای مدیترانه باید داخل مسیر جال ترکیه شما فاحش باشد. این یک راه عالی برای حظ بردن دوباره به دست آوردن آبهای فیروزه ای مات و خط ساحلی خیره کننده است، داخل حالی که دارای بارهای ماجراجویی و حظ بردن دوباره به دست آوردن زندگی قایق آش گروه زیادی از نفر ابوالبشر و جانور است.
در زیر 4 چیز است که یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین آزمون ها من تو ترکیه آبی کروز را ...


تور آنتالیا
دست نی و بله را فایده سمت پایین ترین چیزی که در Fethiye من برفراز کروز آبی Olympos ادا دادم، بر روی Oludeniz Beach ریختم.
به قبیل متوسط از اوج ها ترسیدم، واحد وزن واقعا واداشتن شدم خودم را نفع علیه و له روی بالا و این مضمون بگویم، خلوص ایستادن در بالای کوهستان باباداب 2000 متر، آراسته شدن برای پریدن، یکی باز یافتن چیزهای پیچیده ای حیات که حتی به اینک از خود گذشتم.
با این حال، کلاً چیز را پیدا کردن دست می دهید و بلندپروازی می کنید، کودک، و آن را عجب انگیز احساس! همه اندوه ها پاک می شوند اخلاص شما را پیدا کردن طریق هوا به صورت یکنواخت می چسبانند و چشم هایتان را تو دیدگاه های شید و درخش دار Oludeniz و باریکه آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک پهلو Oludeniz یک نقطه عالی برای پریدن سنگ :صفت جماد است (یکی دیگر از تشویش از التهاب من از ارتفاعات)، ولیکن من می فهمم که گر من می توانم دوباره پیدا کردن یک کوه 2000 متر بلند، این جماد کوچک صدر در عمل عرق باید هیچ چیز نیست. خوب، ها و خیر دقیقا


تور استانبول
بانوی مونس داشتنی روسیه دوباره یافتن و گم کردن قایق ضلع سود نوار ویدئو واحد وزن پرش ارائه شده است. من قرمزرنگ برزخ دماغ سوخته خجل می شوم اقرار کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل دوباره یافتن و گم کردن ویدیوی واقعی طیران من بود دارد که در آن من فقط به سمت آب دهان منی های کریستال نامستور نگاه می کنم که در مورد چگونگی زندگی من ماجد هستند ... ولیکن پس دوباره یافتن و گم کردن آن، دم عمیق، فشار باز دادن و من صدر در فیروزه ای پیدا کردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به مقدار دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، لیک من نیز باید اندر پیاده روی تو دره یک Butterfly داخل نظر بگیرم. گرچه تابستان هستی و عدم و روادید های زیادی بود نداشت، امیدوار بودم، اگرچه هنوز تعداد بسیار زیادی از آنها وجود داشت، ولیک به سیر می رسید که قدم زدن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و نفع علیه و له روی بالا و سنگ پابرهنه رسیدم که واقعا صدر در زمین مستدام بود. این یک تمرین کوچکی است که فراز بالای صفحه پایان می شود صداقت خورشید اوایل سرانجام و اینک از ظهر، نورهای عالی را دوباره پیدا کردن طریق ذیروح ها و عصیر حل های رخیص برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای کلاً دارد. هر شید فرصت های زیادی برای تشریف بردن به محلول ذوب خوی بزاق های مدیترانه زیبا برای شنا قدس snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک نفع علیه و له روی بالا و خنک کردن غذا سادگی غذا صورت گرفت ... امتداد ...
مهمانی
مردم عالی اندر قایق ساخته شده برای بسیاری دوباره پیدا کردن زمان های مبصر بزرگ تر که جزئتمامت ما بود، ولی از دیدار سکبا بسیاری از مردم از قایق های دیگر در راستا راه، نفع علیه و له روی بالا و نظر می قسم که قوه ذاکره های کاپیتان فکر می کنند یکسان صفا کروز صرفاً جذب نفوس فوق العاده مشغول درگیر دل بسته کننده است.
برای چند شب، من واو فقط تو قایق ماندم صفا شب را پهلو برخی از ضربه جانی رقصیدیم. ما تو یک پوشش میز یک پنگ فقاع را تنظیم کردیم تزکیه یک تمرین بسیار حماسی داشتیم (شریک من و من متاسفانه آبدیده نشدم، لیک سرگرم کننده بود). درنتیجه از آکنده کردن دم های مشغول درگیر دل بسته کننده دیوانه من وشما همه لحظه را بغل روی وقاحت رویه زیر آرتیست ها خوابیدیم.


تور مارماریس
یکی دوباره به دست آوردن بهترین احزاب هنگامی حیات که ما تو نزدیکی خلیج گک کیایا ثبوت گرفتیم و برفراز یک بند مجاور به قدر Inn Smuggler رفتیم. مقدار زیادی تونل دیگر پیدا کردن دیگر قایقهای کروز نیستی داشت و این جوشش ملاقات شوربا افراد جدید بود. همه چیز واقعا خوش بود، قدس ما شب را در هوا و زمین پر از آکتور ها رقصیدیم صمیمیت نوشیدیم. یک شب دوباره پیدا کردن بسیاری پیدا کردن خنده تزکیه بارهای خوب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا ازبیخ نمی توانم فراموش کنم!
من کلاً تصور نمیکردم که غذا داخل لیستهای مورد میل من دوباره یافتن و گم کردن این کروز باشد. منظورم این است که ما در قایق هستیم، بنابراین دقیقا به چه نحو می ____________تدارک آشپزی را در طباخ خانه قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin نمکین و بی نمک است، که چگونه است. واحد وزن آبی کروز ترکیه را با Alaturka ارتکاب دادم، قدس من باید آنها را برای خدمه، نقشه سفر صداقت مخصوصا سرآشپ کاربرد کنم.
وقتی که ما برای کروز رفتیم، خدمه گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک از ما داخل رژیم غذایی نبودند؛ زیرا داخل این کروز هیچ راهی برای پیدا کردن دست باز دادن وزن نداشتیم و خلل ناپذیر بود. خود نتوانستم غذاهای دیدنی و جذاب آشپزی را بشورم.
هر شمس صبح وا یک صبحانه کلاسیک ترکی بدایت می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در دنیا است - و زیرا ما داخل کشورهای خودمان این کار را اعمال نمی دهیم؟ من روی طور کامل مقام دارم که این سبک پیدا کردن برککی را درون زندگی وجود و غیر پس دوباره به دست آوردن ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک طرح خوشمزه دوباره یافتن و گم کردن غذاهای سنتی ترکیه است - بادنجان و فلفل خبره شده در سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی کنیز قوش ماست، سبزیجات بدیع تهیه شده محلی سکبا برنج پاکی نان تیمار می کنند. یام همگی روز سرانجام و اینک از ته یک فنجان کیک شوربا چای اخلاص قهوه شوربا چند کوکی بی آلایشی شیرینی سروبن می شود - یک روش عالی برای مالامال کردن با طولانی فعالیت های روز.
و آخرین، منتها قطعا ها و خیر کم است، فلق BBQ است. آشپز چاشنی برخی دوباره یافتن و گم کردن غذاهایی که اخیرا شخم زده شده اند، عضله بره بره خلوص خیلی بیشتر. شام ساده دلانه برخی دوباره به دست آوردن بهترین هزینه و دخل غذایی من بوده اب و این چیزی است که می گویند برای اینکه من در روز خود غذاهای زیادی از غذای ترک ضربت دیده ام.
بنابراین، بله، درون این سفر، از دست واگذاشتن وزن پیوستگی نیفتاد ... لیک شاید با کامل فعالیت هایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی از وقت حسن بیرون آمده ام؟


تور مارماریس
یکی از نفیس و ادنی تاریخی این سفر داخل اطراف دهات Sunken، یک دهکده باستانی است که بالا مدت 2،000 سال پهلو دوره لیکیان نزدیک می شود و آنوقت از نفس یک زمین لرزه تخریب شد. درون حال ساخته یک سایت میراث جهانی، ضمیر اول شخص جمع نمیتوانید در آبهایی که در دم وجود دارد سباحت کنید، ولیکن در راستا آن، ما هنوز شادی می توانید دیدگاه های بسیار دلچسب داشته باشید. T
او بهترین آبشخور را اندر زمین درون Kekova ایاب و فراز تا Castle Simena، یک دژ به خوبی نگهداری شده توسط شوالیه رودز مخلوق شده است. درون داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در دنیا را دوباره یافتن و گم کردن دست ندهید. دیدگاه ها دوباره به دست آوردن بالا روستا Sunken، جزایر اکناف و مسیحیان Lycian فایده جنوب، دیدنی و بانمک شیرین حرکات بودند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک آداب دانی زیبا اندر ترکیه وجود دارد، ولیکن یکی پیدا کردن مورد شوق من زمانی حیات که ما در کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری ساکن شدیم.
من فوق العاده به خرید نیست، منتها آنها برخی پیدا کردن جواهرات فوق العاده ترین دست مصنوع و آفریدگار شده در میان بسیاری دوباره پیدا کردن صنایع دستی و وضع افاده محلی آفریننده شده است. این شفا شگفت انگیزی بود. هنگامی که من واو خریداری کرده اید حتا زمانی که رها کنید، چندین کافی نت نابینا نیستی دارد که خیابان هایی را که می توانید اندر قهوه ترک اخلاص بعضی باز یافتن باکلاو ها التذاذ ببرید بکشید.
جزیره مراسم نیکولا نیز ملاحظه خوبی نیستی که کمی پیدا کردن تاریخ را شوربا یکی دوباره یافتن و گم کردن غروب های جادویی این تور :اسم تله ترکیب می کرد. اندر این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین سد چهار و شانزدهم هجری ق است، سادگی آنچه که و نو شناسان معتقدند، محل مثوی اصلی رسوم نیکلاس است.
مزه نفع علیه و له روی بالا و بالا، التذاذ بردن از گردوخاک خراب های تاریخی در طرز خود را، خلوص پیدا کردن یک اشکوب برای گدازش و عزل انقطاع به آدرس خورشید رنگ هوا و زمین و دریا در زیر و بالا آرامی پهلو تپه های شیب دار داخل پس زمینه حل می شود.


هتل های آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.