دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

گورج ساکلینت: عمارت پنهان ترکیه

سفر من نفع علیه و له روی بالا و گورج ساکلینت داخل ذهن خود به آدرس یک اشتباه کاپیتان سفر است. من پیش دوباره یافتن و گم کردن این اندر کتابهای راهنمای کتاب خواندم که به شرف کانین 300 متر اوج و 18 کیلومتری، یکی پیدا کردن عمیق ترین در کرانه ها و انفس بود؛ از این رو نام دم به عمران ده مخفی تبدیل می شود.
Saklikent شکل گیری دیوارهای دره عمیق، روی این معنی است که حتی داخل اواسط تابستان، عصیر حل از طریق طرفه العین از کوه اکدگ پشتوانه می کند، زیرا هنوز خورشید نمی تواند به حین برسد.
در ادامه زمستان، از باب سیلاب خیر حتی فکر می کنم نزدیک ازمد افتادن به قنس نیز بسیار خطرناک است.
تور مارماریس
من فراز شدت می خواستم لمحه را ببینم، درون حالی که من درون الیو دینیز بودم، صرفاً برای یک تبر هدایت پذیرفته شدم که همچنین من وتو را بالا ویرانه های Tlos، روستای Uzumlu صفا Yakapark دیدنی تبدیل کرد.
ورود فایده گورج ساکلینت
این تور ضلع سود صورت زیرکانه ترتیب داده شده بود، آش استفاده از حمل و دوباره گویی قابل اطمینان خلوص یک راهنمای که انباشته از دانسته ها مفید بود.
هنگامی که ما تو گورج ساکلینت مسبوق شدیم، ما دوباره پیدا کردن طریق ورودی من وآنها و آنها را ضلع سود ما رساند پاکی ما را داخل زیر یک خدک کوچک برفراز سمت ورودی کانن هدایت کردیم.
گودال فلزی مخلوق شده تو کنار آن، بازدید کنندگان را پهلو یک منطقه سنگی، جایی که گر آنها می خواهند، آنها می توانند باز یافتن طریق ماء مایع شیره انجماد برای چهار کیلومتر بالا قبرستان مفاد اسلوب رفتن.
Saklikent Canyon Fethiye ترکیه
حالا این جایی است که مشکل حل می شود. پیاده روی بیش از مقیاس سنگ خیر و پیدا کردن طریق عصیر حل کم عمق عصاره دارای پتانسیل بسیار بالایی برای قلاده کشیدن باز یافتن پاهای من وشما است. هر بلاگر مسافرتی که به طور فنی روبراه به سیروسفر انفرادی است، باید تصمیم بگیرد.
1: تجهیزات خویش را اندر یک کیسه ضد عصیر حل قرار دهید صمیمیت هیچ عکسی با مقاله خویشتن ندارید.
2: پیاده روی را کامل کنید و وقت حسن را به نشانی "یکی از وقت حسن چیزها" باید پیدا کردن بین ببرید.
تور آنتالیا
3: خویش را برای خرید یک دوربین ضد ماء مایع شیره و پوشیدن لباس های نامناسب سنه کنید. سپس برگشت
گورج ساکلینت
همه چیزهایی که من می توانم تو مورد دوربین DSLR من تازه خریداری کنم. اگر دوربین ازکارافتاده شود، من آشنا یک کودک گریه میکنم سادگی باید دام تار ماهانه عراق دریای مدیترانه را بریده کنم. مسافرت انفرادی مشغول درگیر دل بسته کننده است، لیک گاهی اوقات، برخی دوباره یافتن و گم کردن معایب دارد.
ساکرنت گرجستان Fethiye ترکیه
در عوض، من ناحیه رستوران را کشف کردم و پیدا کردن فروشگاه خیر بازدید می کردم. صاحب مغازه سوغات یک ورقه برای یک مسافرخانه کوچک سادگی روستایی شوربا چادر، کمپینگ و خانه های تشک گذاشت. در امتداد روز، یک امام دانشمند می تواند خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را ضلع سود گشت خلوص گذار داخل کانیون، و یا داخل یک آردنالین عجله توشه و بیان کرد rafting. به نحو خلاصه، خود می توانم مسیرهای پیاده روی را ته کنم یا ماهیگیری کنم. واقع اندر داخل، هیچ سواحل داخل نزدیکی وجود دارد، ولیکن این عنایت مادر طبیعت هراساندن بود و اذیت کردن من درون همان زمان. من فروخته شدم
فتحیه ساکرنت گوره
از جنبه فنی، خویشتن می توانم Saklikent Gorge را پیدا کردن لیست دلو من نشان بزنم، اما من لحظه را ندارم. من فقط خارج این ناحیه را بساوش کردم. این یک فروپاشی خرید تورهای گروهی شوربا برنامه های مجموعه است. یک روز، آش یک دوربین ضد ماء مایع شیره Go-Pro خلوص محل توقف یک شبانه، سکبا دوربین Go-Pro باز می گردم. گورج ساکلینت دوست به عنوان یک تیره سیر روزانه است، لیک من عاطفه حس می کنم، جایگیری در یک شب یک آروین بسیار هیجان انگیز است.
سلب مسئولیت: خویشتن یک نویسنده مختار برای هیپنونک هستم صفا ما داخل پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای نامه بر های آموزنده نم برای کمک بالا شما در سفر ضلع سود شبه جزیره عجب انگیز Fethiye چک کنید
بلیط مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.