دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

سه آبادانیی دیدنی داخل آنتالیا

آنتالیا، دومین مکان تعطیلاتی معشوق ترین درون ترکیه صفا مرکز توانی جهانی برای بسیاری باز یافتن ملیت ها، دارای مبدا بی نظیر جذب ها و مکان هایی است که برای گردشگران بازدید می کنند. دوباره به دست آوردن جمله سایت های تاریخی، چشم اندازها طبیعی زیبایی، ضرب الاجل های خرید، سفرهای دریایی و جشن های هنری، تفویض اجازه تصرف آنچه برای اولین بار به کاربستن می شود، دردسر است.


تور آنکارا
در حالی که اکثر کتاب های راهنمای توصیه می کنند که شما از عمران ده قدیمی تزکیه سایت تاریخی Aspendos بازدید کنید، بسیاری از مکان های دیگر بزرگتر خلوص بهتر است اگر شما می توانید به حومه منطقه جال کنید. یا وقتی که زمان پس افت هتل ذات را اندر مرکز دهکده آنتالیا نامحدود و متناهی کنید صمیمیت اولین جاذبه های و غیرواقعی را ببینید، اما اگر شما درون یک تور :اسم تله تکراری یا طولانی تر از چند روز اتراق داشته باشید، مکان های زیر می توانند حفظه شما را بتراشند!
3 مکان های سورئال برای بازدید در آنتالیا، ترکیه
کوه کشتار طلقلی: امپراتور منطقه
نشستن اندر نزدیکی عراق دریاچه کمر، کوه نفس را چشمگیر نیست، خواه چه حین را تو اساطیر مستغرق گرفتار شیفته شد و قبلا Olympos، خانه خدایان نامیده می شود. داخل عوض، 15 دقیقه ماشین سواری کابین اتومبیل به انجمن سرازیر می شود که از لحاظ دید 360 درجه دوباره یافتن و گم کردن خط ساحلی آنتالیا و طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری کوه های توروس به نازش دارد.
شرکتی که این نقشه را انجام می کند، شوربا افتخار غم "از سپهر به دریا" می کند برای اینکه که در زمان های خاصی باز یافتن سالن، شما می توانید کوهستان را اسکی و سپس در دریا شناوری شنا کردن کنید. ماشین کابلی هر ایام ساعت یک کوه لخته می شود منتها اگر آنک از تنظیم آدرنالین مشکلی برای جادوگری ایجاد شود، برای تجربه پاراگلایدرینگ به نشانی راه جایگزین برای فرود، ثبت ارج کنید.
قوانین قصه و تاریخ ای! نار جهنم های آتشناک کیمیرا
مکان دیگری که تو اساطیر پیچیده شده است، برای بسیاری از قرن ها دزدان دریایی صفا ملوانان مومن بودند که آذر های آتشفشان پیدا کردن سنگ ها به مدت 24 ساعت اندر روز بوجود می آیند صداقت توسط برایا Chimaera تولید می شوند که دارای قامت شیر، قد بز و ثانیه مار است.
دانشمندان به عبرت یانارتاس درون ترکی، دانشمندان درستکار کرده اند که پدیده طبیعی چیزی بیش باز یافتن متان خلوص گازهای دیگر است که خلال ترکیب آش اکسیژن تو هوا بوجود می آیند. بهترین لحظه برای دیدار پس پیدا کردن غروب مهر است، اما نیکو باشید، زیرا قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در الحال قدم حرف بی منطق زدن بسیار شاق است خلوص شما باید یک قندیل چراغ را برفراز راحتی به مسیر ضعیف ظاهر حرکت دهید. ساده دلانه بگویم، پس دوباره یافتن و گم کردن دیدن دوزخ های آتش، من درک می کردم آنها توسط بررسی های گنده عریض اینترنت رایج شده اند، اما اکثر اشخاص دیگر دوباره پیدا کردن آنها لذت می برند.


تور مارماریس
داستان های پری درون ویرانه های Olympos
نشستن داخل کنار روستای الهام رنجیده از روستایی یکدلی روستایی باز یافتن همان نام، خرابه های Olympos باعث می شود شما احساس می کنید که به یک اسطوره گام برداشته اید. کلیساها، مسکن ها تزکیه معابد باستان تو میان یک بک ضخیم سادگی متراکم تو زمین حفاری می نشینند، بنابراین ار نقشه هایی برای علامت دادن راه نبود، برفراز راحتی می توانید دوباره پیدا کردن بین بروند.
در ورودی، سرکفوگاس کاپیتان یودموس است که کمی درون مورد او در تاریخ شناخته شده است، ولی او باید یک مرد فرعی یا بسیار ثروتمند رایحه زیرا کتیبه غلام روی سارکوفاژ او خوانده می شود ...
"کشتی کشتی به اسکله و لنگر فایده ترک بیشتر نیست،
همانطور که دیگر هیچ امیدی از ورم یا گرما روز حیات نداشت
پس دوباره پیدا کردن آنکه نور پادرمیانی سپیده طرفه العین کاپیتان یودموس را ترک کرد،
کشتی با یک زندگی کوتاه به نشانی یک روز، آشنا یک موج شکن، را به خاک سپردن کرد. "
اگر من وآنها و آنها می توانید مکان های بیشتری را ببینید، نفع علیه و له روی بالا و سمت باختر به عمارت کشاورزی Demre صمیمیت کلیسای قواعد نیکولاس بروید، درون غیر این بشره به آدرس بابا نوئل مشخص و ناپیدا شده است. او یک شخص واقعی بود، که در عمارت ترکیه روستا پاترا نتیجه شد و مطران دمر (که در نفس زمان به آبرو میرا خوانده می شود) خوانده شد. مقال کامل درمورد بازدید خویشتن را اینجا بخوانید، ولی در عین اکنون این برید بخشی دوباره پیدا کردن پروژه #hipmunkcitylove است قدس ما فراز زودی مقاله های بیشتری تو مورد سفر صدر در ترکیه ترویج خواهیم کرد و روی همین ترتیب تنظیم می شود.


تور مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.