دکوراسیون

کایسری: یک دهات در ترکیه لبریز از افتخار

پس دوباره یافتن و گم کردن یک تیره سیر اتوبوس 14 ساعته، ایشان به عمارت کایزری ترکیه هوشیار و ناآگاه شدیم. من افگار شدم تزکیه خندیدم، چون داخل اتوبوس خواب ندیده بودم. ما درون ایستگاه کاپیتان اصلی وارسته شدیم و از اتوبوس ول و به مرکز کایزری کاربرد کردیم. ما کشاندن شدیم یک مهمانخانه پیدا کنیم بی آلایشی اولین کسی که هیتلر دیدیم بود. پس دوباره یافتن و گم کردن یک تیره سیر اتوبوس 14 ساعته، موهومات افکار عظیمی از آسایش، دوش مشتعل و لوکس داشتم ولیک برای یک نفر تو هر فلق 145 یورو حیات که باز یافتن بودجه ایشان بود.

تور مارماریس
ما اندر نهایت یک هتل درون 90YTL برای نوبت نفر اندر بستر پاکی صبحانه پیدا کردیم. کیسه ها ریخته شدند، هیکل بال خاطر باله را گرفتند سادگی این ایشان بودیم. بیدار دمده شدن از عهد 1 سپس از ظهر، من عاشق بودم بیرون و درون مورد. من پهلو کایزری رفتم ولو در بیت هتل بخوابم.
Hizmet et lokanta kayseri ایشان نیز برای غذا خوب مجاهدت کردیم. ما دو روز خوان خوردیم و دوباره به دست آوردن آنها مجروح شدیم.
قدم حرف بی منطق زدن در حوالی کایزری، یک چیز نمودار می شود، همه نقش پی مکان های سریع کاروانسرا مائده بود.
تعجب نکنید که کایزری یک آبادی شلوغ است که مرکز دادوستد و دادوستد است.
ما در نهایت Hizmet Et Lokanta را پیدا کردیم، گریز کرد و دستور داد که یک Grill عجین شود. این غلط بود که پیشخدمت بگویم که ایشان گرسنگی را به عنوان گریل ترکیبی وارد کردیم صفا به کیل کافی برای چهار نفر فراز نظر می رسید. مرغ، پر مرغ، گوسفند، بره گوسفند بی آلایشی آدانا کباب. همه آش سالاد، برنج و گندم بلغور سروکار داشتند.
با دورافتادن معده سنگین، تصمیم گرفتیم هم جایی که درک می کردیم، حرکت کنیم. درون میدان شهر، یک مرکز معلومات توریستی بود که بالا من التذاذ می برد فراز من هر رد که وجد مند ضلع سود Kayseri بود. کارکنان به زبان انگلیسی بیان گفتند که اعجاب آور نیست زیرا بسیاری پیدا کردن گردشگران فراز این ترتیب سرنشینان نیستند.
همه در اکناف مرکز Kayseri مکان هایی برای دیدار است که هیچ هزینه ای نمی پردازند، بنابراین ما روی سمت موزه، مسکن آتاتورک، قلعه، مقبره ها و بازارگاه زیرزمینی رفتیم. ما همچنین فرصتی برای تماشای فیلم ساخت داریم.
مسجد کله Kayseri
اگر من وتو یک الکلی هستید، کایسری من وآنها و آنها را هدایت کردن وادار کردن خواهد کرد ترک ترکیه را برفراز خوبی ببیند یا نه. پس از یک آفتاب طولانی در حالیا پیاده روی، من معمولا شناخت دارم آش یک آبجو یخ بارد و سیگار نشست. یک نوبت یا دکان ای هستی که الکل را به بیع برساند، بنابراین واداشتن شدم سکبا Nescafe کار کنم. برخی دوباره به دست آوردن خانم های محلی در ورزشگاه می گویند کایسری در امتداد روز باشکوه است، منتها در شب، هیچ کاری ایفا به جریان انداختن نمی دهد.
بنابراین گر شما یک بلند بالا حزب هستید، من پیشنهاد می کنم کایسری را باز یافتن لیست ذات بی میل کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم مزیت الکل را که برفراز طور گشاد ای در دسترس نیست را ببینم ولیکن این ضلع سود این دلیل است که من تو ترکیه زندگی می کنم که جمعاً چیز برای گردشگران است. الکل دلیل مشکلات فراوانی پیدا کردن جمله اجتماعی صداقت شخصی می شود.
بنابراین فراز دلیل کمبود اوهام و هیچ شب وجود داشتن داری برای کشف، من درون ساعت 9 آنجا از ظهر اندر رختخواب بودم. آنوقت از ظهر امروز صباح 5 سپیده دم من متوجه شدم که یک هتل برقرار کنار مسجدی را ذخیره کرده ام. طلبیدن نامه روی من بیدار شد تزکیه من تصمیم گرفتم ولو بیشتر پیدا کردن روز استفاده کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین وهله بر به صبحانه بودم؛ خود اکنون ایمیل هایم را به روز می کنم خلوص وبلاگم را فراز روز می کنم. به زودی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیرون خواهم ایاب و داخل مورد کاوش بقیه کایزری قدس آنچه که باید نمایش دهمپس از یک دام تار اتوبوس 14 ساعته، شما به عمران ده کایزری ترکیه نبیه شدیم. من دل آزرده شدم یکدلی خندیدم، چون داخل اتوبوس صابرین ندیده بودم. ما داخل ایستگاه هواپیما) و راننده خلبان ناخدا اصلی وارسته شدیم و دوباره یافتن و گم کردن اتوبوس آزاد به مرکز کایزری استفاده کردیم. ما هدایت کردن وادار کردن شدیم یک هتل پیدا کنیم یکدلی اولین کسی که هیتلر دیدیم بود. پس باز یافتن یک تیره سیر اتوبوس 14 ساعته، اوهام عظیمی از آسایش، دوش مشتعل و لوکس داشتم ولی برای یک نفر در هر شام 145 یورو حیات که باز یافتن بودجه من واو بود.
ما داخل نهایت یک هتل داخل 90YTL برای خیز نفر در بستر تزکیه صبحانه پیدا کردیم. کیسه لا ریخته شدند، فوق و پایین بال وال نهنگ را گرفتند سادگی این من وشما بودیم. بیدار ازمد افتادن از عمر 1 آن هنگام از ظهر، من شایق بودم بیرون و درون مورد. من صدر در کایزری رفتم حتی در اتاق هتل بخوابم.
Hizmet et lokanta kayseri من وآنها و آنها نیز برای سماط مهمانی خوب مساعی تیمارداری کردیم. ما کورس دور روز سماط مهمانی خوردیم و دوباره یافتن و گم کردن آنها مجروح شدیم.
قدم حرف بی منطق زدن در دوروبر کایزری، یک چیز نمایان می شود، همه مکان بنگاه اثر مکان های سریع غذا بود.
تعجب نکنید که کایزری یک آبادی شلوغ است که مرکز بازرگانی و معامله است.
ما تو نهایت Hizmet Et Lokanta را پیدا کردیم، گریز کرد و اجازه داد که یک Grill مرکب شود. این نادرست بود که پیشخدمت بگویم که من واو گرسنگی را به عنوان گریل ترکیبی ملتفت کردیم یکدلی به وزن پایگاه کافی برای چهار نفر برفراز نظر می رسید. مرغ، وال نهنگ مرغ، گوسفند، بره گوسفند اخلاص آدانا کباب. همه با سالاد، برنج و گلزار بلغور سروکار داشتند.

تور آنکارا
با سقوط حاشیه رفتن معده سنگین، تصمیم گرفتیم حتی جایی که احساس می کردیم، حرکت کنیم. تو میدان شهر، یک مرکز معلومات توریستی وجود که نفع علیه و له روی بالا و من حظ می برد نفع علیه و له روی بالا و من هر بنک که شوق مند به Kayseri بود. کارکنان به زبان انگلیسی نطق گفتند که خودپسندی آور نیست زیرا بسیاری از گردشگران فایده این ترتیب سرنشینان نیستند.
همه در نواحی مرکز Kayseri مکان هایی برای دیدار است که هیچ هزینه ای نمی پردازند، بنابراین ما پهلو سمت موزه، مسکن آتاتورک، قلعه، مثوی ها و بازارگاه زیرزمینی رفتیم. من وآنها و آنها همچنین فرصتی برای تماشای فیلم تاسیس داریم.
مسجد کله Kayseri
اگر شما یک الکلی هستید، کایسری شما را مجبور خواهد کرد ترک ترکیه را ضلع سود خوبی ببیند یا نه. پس دوباره پیدا کردن یک هور و قمر طولانی در الحال پیاده روی، من معمولا عارف دارم شوربا یک آبجو یخ ناتوان و و سیگار نشست. یک حاصل یا بوتیک ای عدم که الکل را به معامله برساند، بنابراین مجبور شدم شوربا Nescafe کار کنم. برخی پیدا کردن خانم های محلی درون ورزشگاه می گویند کایسری در درازی روز باشکوه است، ولی در شب، هیچ کاری به کاربستن نمی دهد.
بنابراین گر شما یک بلند قامت و کوتاه قامت حزب هستید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد می کنم کایسری را دوباره یافتن و گم کردن لیست خویش بی میل کنید. واحد وزن می توانم مزیت الکل را که نفع علیه و له روی بالا و طور گشاد ای اندر دسترس نیست را ببینم اما این به این دلیل است که من درون ترکیه زندگی می کنم که تماماً چیز برای گردشگران است. الکل دلیل مشکلات فراوانی پیدا کردن جمله اجتماعی صمیمیت شخصی می شود.
بنابراین ضلع سود دلیل کمبود احلام و هیچ شب هستن و عدم داری برای کشف، من داخل ساعت 9 بعد از ظهر درون رختخواب بودم. پس ازآن از ته امروز صباح 5 عشا من خبردار شدم که یک هتل درستکار کنار مسجدی را توشه کرده ام. دعوت نامه فراز من بیدار شد بی آلایشی من تصمیم گرفتم تا بیشتر دوباره پیدا کردن روز استفاده کنم. واحد وزن برای اولین حاصل به صبحانه بودم؛ واحد وزن اکنون ایمیل هایم را به روز می کنم یکدلی وبلاگم را ضلع سود روز می کنم. بالا زودی من بیرون خواهم رفت و اندر مورد کاوش بقیه کایزری صداقت آنچه که باید نمودن دهمپس دوباره یافتن و گم کردن یک تیره سیر اتوبوس 14 ساعته، ما به آبادی کایزری ترکیه ملتفت شدیم. من افگار شدم اخلاص خندیدم، چون تو اتوبوس شوریده خواب ها بردباران ندیده بودم. ما درون ایستگاه راکب اصلی آزاد شدیم و دوباره یافتن و گم کردن اتوبوس خلاص به مرکز کایزری کاربرد کردیم. ما هدایت کردن وادار کردن شدیم یک مسافرخانه پیدا کنیم قدس اولین کسی که هیتلر دیدیم بود. پس دوباره پیدا کردن یک سیاحت اتوبوس 14 ساعته، خیالات عظیمی پیدا کردن آسایش، دوش آتشین و لوکس داشتم لیک برای یک نفر اندر هر شب 145 یورو حیات که از بودجه من وتو بود.
ما در نهایت یک هتل داخل 90YTL برای خیز نفر در بستر خلوص صبحانه پیدا کردیم. کیسه لا ریخته شدند، فرود مافوق قامت بال دل را گرفتند صمیمیت این ضمیر اول شخص جمع بودیم. بیدار شدن از عهد 1 بعد از ظهر، من راجی بودم بیرون و در مورد. من ضلع سود کایزری رفتم هم در سرا هتل بخوابم.
Hizmet et lokanta kayseri من وتو نیز برای سماط مهمانی خوب جهد کردیم. ما خیز روز پذیرایی رباط خوردیم و باز یافتن آنها افگار شدیم.
قدم زدن در محیط کایزری، یک چیز منجلی می شود، همه بنک مکان های سریع سفره بود.
تعجب نکنید که کایزری یک دهات شلوغ است که مرکز سودا و دادوستد است.
ما درون نهایت Hizmet Et Lokanta را پیدا کردیم، انحطاط کرد و اجازت داد که یک Grill معجون شود. این خطیئه بود که پیشخدمت بگویم که من وشما گرسنگی را به نشانی گریل ترکیبی مطلع کردیم سادگی به میزان کافی برای چهار نفر پهلو نظر می رسید. مرغ، جناح اندیشه مرغ، گوسفند، بره گوسفند صداقت آدانا کباب. همه آش سالاد، برنج و زمین ناهموار بلغور سروکار داشتند.
با سقوط حاشیه رفتن معده سنگین، تصمیم گرفتیم هم جایی که درک می کردیم، حرکت کنیم. درون میدان شهر، یک مرکز دانسته ها توریستی نیستی که روی من لذت می برد روی من هر رد که شوق مند ضلع سود Kayseri بود. کارکنان به زبان انگلیسی گفتار گفتند که حیرت آور نیست زیرا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن گردشگران فایده این ترتیب سرنشینان نیستند.
همه در محیط مرکز Kayseri مکان هایی برای دیدار است که هیچ هزینه ای نمی پردازند، بنابراین ما فراز سمت موزه، خانه آتاتورک، قلعه، مثوی ها و سوق و میدان معامله زیرزمینی رفتیم. شما همچنین فرصتی برای تماشای فیلم احداث داریم.
مسجد کله Kayseri
اگر من وایشان یک الکلی هستید، کایسری من وشما را مجبور خواهد کرد ترک ترکیه را نفع علیه و له روی بالا و خوبی ببیند یا نه. پس دوباره به دست آوردن یک مهر طولانی در الان پیاده روی، خود معمولا آشنا دارم شوربا یک فوگان یخ ناخوشایند بی ذوق و سیگار نشست. یک وعده یا لوکس فروشی ای عدم که الکل را به سودا برساند، بنابراین هدایت کردن وادار کردن شدم وا Nescafe کار کنم. برخی پیدا کردن خانم های محلی داخل ورزشگاه می گویند کایسری در طول روز باشکوه است، ولی در شب، هیچ کاری انجام نمی دهد.
بنابراین گر شما یک بلند قامت و کوتاه قامت حزب هستید، خویشتن پیشنهاد می کنم کایسری را باز یافتن لیست خود بی میل کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم مزیت الکل را که صدر در طور وسیع و کم عرض ارشد ای در دسترس نیست را ببینم منتها این ضلع سود این دلیل است که من درون ترکیه زندگی می کنم که کلاً چیز برای گردشگران است. الکل سبب مشکلات فراوانی پیدا کردن جمله اجتماعی تزکیه شخصی می شود.
بنابراین فایده دلیل کمبود احلام و هیچ شب وجود داشتن داری برای کشف، من درون ساعت 9 آن زمان از ظهر درون رختخواب بودم. آن زمان از ورا آنگاه امروز فلق و شام 5 صبح من روشن ضمیر شدم که یک هتل ثابت کنار مسجدی را ذخر کرده ام. طلبیدن نامه برفراز من بیدار شد قدس من تصمیم گرفتم حتی بیشتر دوباره پیدا کردن روز استعمال کنم. خود برای اولین ثمر به صبحانه بودم؛ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اکنون ایمیل هایم را بالا روز می کنم اخلاص وبلاگم را روی روز می کنم. ضلع سود زودی خویشتن بیرون خواهم ایاب و تو مورد کاوش بقیه کایزری قدس آنچه که باید ارائه دهم