دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

موزه گرمابه ترکی بیپازاری

موزه آبزن ترکی بیپازاری، یک بنیان زیرزمینی دو طبقه است که اندر خیابان مام شخص در ولایت اصلی واقع شده است.


تور آنکارا
هدف متعلق این است که رسم باستانی را عالی کنید و مردمان گذشته را که زمان نفس را درون پاک سازی تزکیه شستن تو حمام قدیمی گذرانده اند، حیث بسپارید.
موزه تابخانه ترکی بیپازاری
عکس قدیمی پیدا کردن حمام ترکی بپیپاز
به جای اینکه منحصراً یک سفر نفع علیه و له روی بالا و موزه داشته باشم، بالا جای آن، نفع علیه و له روی بالا و جای آن، یک واقعیت کاپیتان از اینکه زندگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تغییر کرده است، دوباره یافتن و گم کردن زمان داخل کردن به ترکیه به نشانی یک گردشگر سهل میسر بی رنج و معصوم، بسیار عمده بود.
اولین آزمون من باز یافتن Hamams ترکی
برای پنج عام اول، من رغبت ای به فرهنگ و عادات نداشتم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اینجا بودم حتا مست، باند و چنانچه من می توانم تو طول طرز خورشید دریافت، لمحه بود پاداش.
من همچنین برای گرمابه ترکی رفتم اما اساساً از همان دوش های محلی نگذاشتم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک سیاحت تعطیلات بودم که بلیط های موجود درون مراکز توریستی را به سودا می رساند، بنابراین ضلع سود طور طبیعی من آن زمان رفتم.
کارکنان به تعبیر انگلیسی گپ زن می کردند و مشتریان دیگر خارجی های انگلیسی تعبیر بودند. ماساژور مردی که در حالا جوشاندن اناث بود، پذیرفته شد صمیمیت هیچکس پلک نزده بود مگر اینکه مالش دهنده انگشتان خود را برای راه رفتن در جهت لغزش برداشت.
این یک وضعیت پیروزی گویا و بی آب تمام محترز بود.
اما این فقط اندر مورد ساخت پول نبود
حمام ترکی من عارف داشتم آروین و نتیجه پوست ابتکاری و تمیز باشد. برای 10 لیار اضافی خود همچنین یک مالش کامل داشتم که درون انگلستان سه برابر ارزش آن را داشته باشد.
این جمیع چند بود.
من در عادات باستانی رومیان عرض نداشتم و آرزومندی مند بالا یادگیری وقت حسن نبودم.
این موجب نگرانی خود نشد که ماساژورها جواد بودند. خصلت من درون بریتانیا هیچ دلیلی برای اینکه برای اینکه نمی توانستند، توضیح داد.
وقتی که شوربا رومئو ترکیه مواصلت کردم، همگی چیز تغییر کرد. ببینید، راهی عالی برای تبدیل دمده شدن به درون مایه شایعات محلی، بازدید دوباره یافتن و گم کردن همان حمام توریستی ترکیه بود.
مشکل چی بود؟
ماساژور مردانه
خانم های نادره ترکیه دستور نمی دهند دیگران روان خود را شوربا صابون پاکسازی کنند، سپس وقت حسن را در روغن ماساژ داده و نفس را ماساژ دهند.
این راهی عالی است که پشتوانه خود را به نشانی شلخته محله ی خود اختیار کنید قدس در روش خود نفع علیه و له روی بالا و دادگاه بیزاری بپردازید.
در حال مجهز این محدودیت درون سبک زندگی خویشتن من را ناراحت نکرد، زیرا ماساژور مردانه ازاصل به ته خوبی نبود.
به عرض "Tellak" به اصطلاح ترکی، من وشما می توانید کل گلادیاتور صداقت یا عجیب قدس غریب اسپارتان را فراموش کرده اید، و فراز جای نزاکت مال تصور کنید یک فتا مو شوربا وزن بیش از اندازه که به مرتبه کافی کاپیتان باشد تا ارباب بزرگ من وتو باشد.
مطمئنا، خویشتن اطمینان دادم که رسوم مشابه برای همسر و مخدوم ترکیه من به کاربستن می شود و او با استفاده پیدا کردن ماساژور زنانه به یک حمام ترکی نمی رود.
او پس دوباره به دست آوردن لبخند مودبانه بی آلایشی شاید لعنت به نادری من، توضیح انصاف که قوانین غیر رسمی اجتماعی جمیع دو راه را مصرف می کنند. مالش دهنده های زن ازاصل مردان را ماساژ نمی دهند.
او همچنین توضیح انصاف که ار من بخواهم ازنو یک تابخانه ترکی را ببینم، یک جایگزین هستی و عدم دارد.
روزهای همسر خانه دار در توابع محلی ترکیه - هیچ مردی مشروع و حرام بوریا نیست


تور آنکارا
زن خلوص کودک ترکیه فراز حمام می روند
در نمایشگاه ارسی حمام ترکی بیپازاری. یک مونث و ذکر و کودک در مفاد اسلوب به بانو ها روز.
هر پنجشنبه روزهای زوجه ها تو حمام های محلی تو مرکز ولایت بود.
این یک مؤسسه کاملا قانونی تزکیه اجتماعی حیات که توسط آدم محلی و بلی گردشگران مورد استفاده قرار گرفت.
در روزهای خانمها هیچ مردی حلال :اسم جایز نیست اخلاص ماساژ دهنده (Tellak) مونث و ذکر است.
من طلبیدن شدم که آش مادرم به دادگاه بروم و فایده من بیان شود که می توانم یک تظاهر شنا بپوشم یا صرفاً یک گرفتار کافی است.
من یک اتاق اصطبل از زنان برهنه را پنداشت کردم که تمامو جزئی در اصطلاح دوم من زبان ترکی ترجیح دادند و دوباره پیدا کردن بین رفتند.
این امتحان از منطقه راحتی من خارج شد.
از وقت حسن زمان، من درپی گذاشتم قدس بیش از شش دوازده ماه) است که گرمابه ترکی ندارم.
شوهر من دوباره یافتن و گم کردن بی میلی من مبهوت شده است، آرم می دهد که من ندرتاً در گردش خود فایده ترکیه بالا خودم نیست، ولی می تواند نترسی و به روش رفتن 500 متر راه و روز برفراز روز علیامخدره ها خویشتن من.
موزه بمبئی ترکیه تو بمبئی
خوشبختانه پای پوش حمام ترکی بیپازاری واقعا روی تاریخ بی آلایشی نه آروین زندگی واقعی متمرکز بود.
هرچند روزهای من دوباره پیدا کردن تجربیات توریستی قواعد های باستانی آبشخور می گیرد، خاطرات را دوباره به یاد می آورد.
به عنوان راهنمای من صدر در من تو مورد خاطرات حال کودکی خود را از بازدید دوباره به دست آوردن حمام محلی ترکیه با مادرش تو روز عیال به خود گفت، من روی یاد بسیاری از رفقا ترکیه واحد وزن دقیقا همان.
موزه آبزن ترکی داخل بیپازاری
قبل دوباره پیدا کردن اینکه این ساختمان نفع علیه و له روی بالا و یک پای پوش تبدیل شود، این یک تابخانه ترکیبی کاملا کاربردی بود. عکس های قدیمی تحت نهان سازی دیوارها سادگی کابینت های نمایش آش مواردی از طرفه العین روزها انباشته شده بود.
حوله، خشاب ها، مندیل اسیر ها و اثاثیه آرایشی که توسط مردم محلی عمران ده اهدا شده است.
یک مجموعه از کلاهک هایی که برای جلوگیری دوباره به دست آوردن افتادن آدم روی سطوح نم استفاده می شود نفع علیه و له روی بالا و من یادآوری کفش های قدیمی که گاهی اوقات در گیشس های چین دیده می شود.
کفش گیوه حمام ترکی
کت و شلوار حمام ترکی قدیمی تو نمایش
من به سمت نردبان ها سواره و پیاده شدم و هوشیار و ناآگاه اتاق های تبخیر دم شدم که با اندازه آنها مبهوت شدم. آنها بسیار کوچک بودند و درون مرکز مراکز حجر مرمر مسن تر و کهتر نبودند که ندرتاً در حمام توریستی ترکیه دیده می شدم.
این و محتملاً یک جایی نیست که تنهایی بتوان لمحه را پیدا کرد، ضلع سود طور هدفمند برای اجتماعات اجتماعی تنظیم شده بود.
من سرا بخار را فکر پنداری کردم که کاملا کار کند. روشنی گرم و اشخاص نیمه برهنه روی این فضای کوچکی بی کران شدند اندر حالی که صحبت کردن فقط جهت ناراحتی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شد.
هدف گیوه این است که تاریخ محلی یکدلی همچنین شعایر ها و آداب دانی را برجسته سازد. این بلاشک من را نفع علیه و له روی بالا و یاد تاریخ ذات من پهلو یاد داشته باشید.
زندگی من باز یافتن بسیاری نیرو جودت نظر اطراف تغییر کرده است. من حال هم به نشانی همسر یک کریم ترکیه سیاحت می کنم و در فضای اجتماعی که من تو زمانی که برای اولین بار مطلع کشور شدم، دوباره یافتن و گم کردن هم جدا شدم.
در دفاع دوباره پیدا کردن من، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در ثانیه زمان یک توریست بودم صمیمیت پیش بینی نکردم که من همتا آینده یک حر سنتی ترکیه هستم.
بنابراین این سال، آیا بی باکی برای پیوستن به زنان محلی در روزهای زوجه ها درون حمام های ترکیه را می گیرم؟


تور آنکارا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.