دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آذرگاه مذهبی باستانی که گیتی افق ها تاریخ را به فساد و مرج پرگره

ترکیه مکانت عظیمی دوباره پیدا کردن زمین را بالا خود ویژه تعلق می دهد، 783،562 کیلومتر چارگوش دقیق است. بسیاری دوباره به دست آوردن امپراتوری نه در امتداد تاریخ تو مرزها وجود داشته اند، بنابراین، بدیهی است، الوف سایت تاریخی کشف شده اند و صدر در نظر می دسته هر ماه؛ یک کشف جدید سادگی هیجان انگیز، متخصصان تاریخ بین المللی یکدلی داخلی را روی یک دیوانگی نشیط و دلمرده می فرستد.


تور استانبول
ترکیه به نشانی مرکز مرکزی بین باختر و غرب، یک زمین بازی برای مورخان و یک گنجینه برای عتیق شناسان است. امانت به اکتشافات خلق شده تزکیه نظریه ها پایدار می شود که می تواند کاری را اعمال دهد یا شکست دهد
سایت باستانی معبد گوبکلی تپه اندر سانلیورفا ترکیه یک دم محوری تو کار کلاوس اشمیت بود، یک کهن شناس آلمانی که ناامید نفع علیه و له روی بالا و رهبری تیم خود درون کشف مکان های باستانی داخل ترکیه بود.
کشف آذرکده گوبکلی تپه
در سال 1994، کلاوس اسمیت، اسناد رد شده در سال 1963، راجع یک فلات کوچک اندر نزدیکی سانلیورفا را تکرار کرد، که احتمالا معماری که از اوقات نوسنگی پسله شده نیستی و همچنین به نشانی آخرین روزهای چرخه حجر متمایز می شد.
سایر جدید شناسان این سایت را نفع علیه و له روی بالا و دلیل رحلت اهمیت اندر نظر گرفتند. آنها بی زن آثاری را یافتند که وسایل کشاورزی بودند، که هزاران نفر از آنها کشف شده بودند و داخل موزه ها داخل سرتاسر جهان نشسته اند.
کولوس توصیه های همکاران وجود و غیر را نادیده گرفت و تو سال 1995 تیمش اوان به حفاری نمود. او فراز جای ابزار کشاورزی، ستون های ارشد شکل T را اندر شکل های دایره ای کشف کرد که یک شکل از ورزیدن دینی را پیشنهاد کردند.
در عماد سیلندر ها، او تماشاگر تصاویری عمیق دوباره به دست آوردن حیوانات نیستی که روی طور سنتی برای کاروانسرا مائده شکار شده بودند و بغل روی یک ستون، تصویری دوباره یافتن و گم کردن یک بافتوت بدون صدر و یک ابزار تناسلی افراخته بود. کشف نسل های حیوانی همچنین خلق های فداکاری را پیشنهاد دادند.
معبد گوبکلی تپه
کشف این ایجاد و ساز مصنوع و آفریدگار شده در درازی دوره نوسنگی، نعم تنها گیتی افق ها تاریخ را به هرج و مرج، بلکه دین نیز فردار و کم تاب کرد. آزگار اسناد منتشر شده قبلی مدال داد که کس نئولیتیک هیچ چیز مگر شکارچی شدید قبل دوباره پیدا کردن فرو تشریف فرما شدن ابزارهای ترور او نبود، بلکه کشاورزان بود.
هیچ مدرکی مبنی غلام این وجود نداشت که منتجه منتهی به مصرف از دین اندر این خلق شود.
گوبکلی فلات - میلاد دین گوبکلی تل همه چیز من وشما را داخل مورد تکامل انسان می دانستند خلوص هر کسی که تقاضا کرد کتاب باعفاف گفت جهان حدودا 6000 ساله منحصراً تئوری خویش را کاملا از عرق غرق شده است.
گوبکلی فلات - کار بیگانگان نیست
گوبکلی تپه Theories: بیگانگان و عقار عدن
گوبکلی تل crème de la crème از اکتشافات تاریخی است. بعضی دوباره به دست آوردن آنها به عنوان استون هاین ترکیه نامگذاری شده است، چنانچه چه نفس 6000 سنه پایه مسن خیس از همتای لمحه بریتانیا یکدلی 7000 سنه پایه پیش پیدا کردن هرم است.
    National Geographic حین را "تولد دین" نامگذاری کرد
    نشریه New Scientist عرض آشکار کرد که برای خدمتکاری سیریوس، هنرمند سگ در سپهر ساخته شده است
    کارشناسان دیگر تاکید ورزیدند که ابزارهای نئولیتی، به اندازه کافی قوی نیستند تا اینکه حکاکی روی استوانه ها ادا شود، بنابراین تکنولوژی بیگانه مورد کاربرد قرار گرفت.
    بعضی پیدا کردن متخصصان مذهبی خواست می کردند که می تواند "باغ عدن"
    رغبت مندان دیگر پیشنهاد کردند که یک بیابانگردی و شهرنشینی گمشده وجود دارد که ما هیچ چیز را نمی دانستیم


تور آنتالیا
حفاری های بیشتر تیررس هایی از اعتنا زندگی دد دیو در محل، هیچ لب آب، رشد مرتبه یا ساختارهای هستن و عدم را نشان نمی دهد. این پیشگویی نشان داد که گوبکیی تپه اولین آتشگاه دینی جهان بود یکدلی تاریخ تخمینی احداث و ارغون بین هزاره 10 بی آلایشی 9 قبل باز یافتن میلاد، متعلق را تضمین کرد و دوباره به دست آوردن اسرار تاریخی هرم صمیمیت اسفنکس سمج بیرون زد.
گوبکلی کومه - بوقلمون
بازدید از عبادتخانه گوبکلی تپه داخل سانلیورفا، ترکیه
تمام شگفتی ها تو مورد سایت باستانی خویشتن را تشویق کرد تا آن را ببیند، تو حالی که در عمران ده سانلیورفا توقف می کرد، من وآنها و آنها یک ماشین را استخدام کردیم صمیمیت برای پیدا کردن آن، سکبا رانندگی در ادامه مسیرهای متروکه شده تزکیه پیچیده، نوا فحوا را گشتیم.
ما نفع علیه و له روی بالا و زمان قابل عاقبت اندیشی ای سریع رسیدیم ولی به خیره شدم، هیچ کس دیگری را دوباره به دست آوردن دو طفل جوان درون یک موتورسیکلت دیدم. این سایت بی آداب دانی و استراحت بود، بی جمعیت صداقت یا مربیان بزرگ سرشار از گردشگران chattering شوربا دوربین.
در ورودی، تو مقابل یک میز کوچک پر از کتابهای راهنمای، یک عیار قدیمی و دل آزرده کننده بود. او نطق که معیار زیادی از ناس این کشور را فراز دیدن لحظه نمی رسانند، ولیک پس دوباره به دست آوردن آغاز غوغا سوریه، گردشگران خارجی قدر زیادی را فروختند.
عالی، خود فکر کردم بیشتر هوا و حین برای من
گوبکلی پشته - آتشکده باستانی
ما برفراز سمت باقیمانده داخل بالای کوهپایه رفتیم. نوا فحوا های چوبی آفریده شده در پیرامون حفاری ها، من واو را قدیر به مشاهده استوانه های سنگی دوباره پیدا کردن هر طرف. شوربا زوم دوربین من، من دیدم پیچ و تحمل و پیچیده پیچیده و تیررس داده شده ایضاً اطلاعاتی که قبلا درون اینترنت خوانده شده است.
همه ظن زنی ها اندر مورد نسب گوبکلی تپه، شاید فاکتور "Wow" را برای من کاهش داد، ولی من می خواستم بیشتر ببینم. بقیه نفس کجاست؟ پرسیدم؟
این است که، پیر مرد جزا داد. این تقریبا 30 دقیقه درازی کشید صفا من شوربا دیدگاه های منظره وابستگی به اعتنا واقعی خود بیشتر مادون تأثیر ایستادگی گرفتم. درک فوق العاده نا امید شده، من وتو را ترک کردیم و فایده Urfa رفتیم
گوبکلی تپه، Sanliurfa، ترکیه
چرا گوبکلی تپه معبد من را ناامید کرد؟
ناامیدی من با گوبکلی ناهموار من را مرتب کرد. دوباره پیدا کردن آنجایی که من اوان به مکتوب کردن کردم، اشتیاق من بیشتر به سمت سایت های تاریخی تبدیل شد صداقت من امیدوار دیدار کشف شدم که جهان تاریخ بین المللی را داخل سرتاسر آفاق قرار داد.
در بسیاری پیدا کردن نقاط، من اغلب دوستانم را داخل رستوران ها نشسته ام، تو حالی که من فایده نزدیکترین پایگاه باستان شناسی یا بنیاد قرار تاریخی می روم. خود در یادگیری خودم درمورد تاریخ این سرزمین نچ پیشرفت می کنم. ته چرا من دون تاثیر ایستادگی نگرفتم؟
    آیا باید سکبا راهنمایی آگاهانه رفته باشم؟
    آیا تاکید بیشتری کنیز قوش اندازه کوچک ثانیه بجای اهمیت دم دارم؟
    آیا تحقیقات فراخ من قبل دوباره به دست آوردن بازدید، درون واقع باعث نقصان بار دانسته ها شد؟
من مقال های نویسندگان اخلاص وبلاگ نویسان دیگر را خوانده ابو و ستایش آنها دوباره به دست آوردن گوبکلی کوهپایه من را حیران می کند. اندر واقع، من برای چندین ابرص نوشتن این مقاله را ایستا کرده ام، چون آری که واحد وزن احساس انفعال و خجلت زیادی درون مورد اشتیاق واحد وزن برای سایت داشتم.
بنابراین، من احتمالا می خواهم برای آتش ور شدن آذر های هاویه و آب بهشت بسازم، منتها توصیه نمی کنم سیاحت خاصی را انجام دهم. گر شما اندر منطقه Sanliurfa هستید، لذا بعد از طرفه العین بروید، اندر غیر این بشره ترک دم را تا اینکه زمانی که بیشتر باز یافتن سایت کاوش شده است.
البته، به جز اینکه چیزی از دستش کنیز قوش بیاد. چنانچه شما به گوبکلی کوهپایه بوده اید تزکیه می توانید هر چیزی را که منجر روی ناامیدی شما می شود احترام بگذارید، خود بیشتر مایلم که گوش دهد.


بلیط استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.