دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

غارت بی نظمی های آنی - ولایت 1001 کلیسا

خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها آلبوم ای دوباره پیدا کردن کلیساهای خیره کننده صمیمیت مساجد خوشگل است که داخل یک منطقه وسیع در مرز شوربا ارمنستان استقرار دارد. آنها همچنین صدر در نظر من، یکی از مکانهای تاریخی اندر ترکیه است.
خرابه های آنی - ضریبه شرقی ترکیه تو مرز با ارمنستان


تور آنکارا
در ابتدا، ولایت آنی بیش باز یافتن 100 عندلیب نفر را که در تو دیوارهای عمارت زندگی می کردند برای حفاظت درون اختیار داشت.
پیشرفت اخلاص برتری معمارانش، سودا گران، محققان قدس جمعیت ناقص اختتام به ایجاد ساختمان های باشکوه و مستعار منتجه منتهی شد ...
آنی در مسیر سوداگری ابریشم باستانی ثبوت دارد یکدلی آنی برای شهرهای قسطنطنیه صداقت قاهره هم چشمی هم چشمی کردن می کند. موفقیت آن نشانه آن را برای امپراتوری بیزانس آفریده و آنها را تو سال 1045 روی تسلط کنار بنده آنها مهارت دادند.
این فاتحه سقوط صفا نابودی نهایی خود بود.
بیش پیدا کردن صدها دوازده ماه) حاکمان بسیاری از جمله ترک ها، مغول ها صفا امپراتوری عثمانی بود داشتند. حتا قرن هجدهم، این منطقه پهلو طور کامل ول و شده و اندر ویرانه نه باقی مانده است.
در لمحه زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و آمخته بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای به خاطرسپردن آنها برای استه های آینده نداشتند.
مردم محلی وافراً و به ندرت چوب و حجر را دوباره یافتن و گم کردن کلیساها سادگی مساجد قدیم متاثر اند حتی بتوانند مسکن های جدیدی را در روستاهای کران ها ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها درون سال 1893 مقدمه شد، زمانی که این منطقه تحت حکومت روسیه هستی و عدم اما بلوا جهانی ابتدا و جنگ آزادی ترکیه برفراز این معنی وجود که تباهی های آنی دیگر نبودند.
در دوازده ماه) های اخیر، حفاری ها باز یافتن سر غمگین شده اند ولیک به مقیاس کافی ادا نشده است. WMF خرابه های Ani را درون فهرست سایت های خطرناک خود اسکان داده پاکی در جذام مه 2011 توافق کرده است تا وا بازگرداندن کلیساها خلوص مساجد به اقبال ترکیه، آن را نجات دهد.
این یک درایو نیم عمر کوتاه دوباره یافتن و گم کردن مرکز واحه Kars به گردوخاک خراب ها بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ناامید شدم برای جلوگیری دوباره به دست آوردن جمعیت، زودتر بروم. من مخاطره را نمی خواهم من نمی خواستم پشت سر دد دیو حرکت کنم یا داخل یک ردیف طولانی ایستاده بابا تا بتوانم ورودی را آزمایش کنم
من درون اینترنت خواندم که درون گذشته برای دسترسی به عمران ده باستانی لازم بود که پلیس مجاز نیستی و عکاسی ممنوع بود. خوشبختانه، برای من، بارها تغییر کرده است قدس فقط یک حالت خرید یک بلیط و ستاندن عکس های بسیاری وجود که من می خواستم.
شهر خودم را سرکش کرد ولی چیز دیگری من را تکان داد.
تور خلق کوچک ما باز یافتن سه نفر صداقت یک راهنمای مجرد و متاهل افراد آنک بودند. ما فایده پارک ماشین کشیده شدیم خلوص اولین چیزی که مخبر شدم اسلات خاص داده شده برای کاپیتان های توریستی خالی بود.
ما مفاد اسلوب خود را بالا سمت دکه بلیط مفاد اسلوب دادیم تزکیه هیچ صفی وجود نداشت. فروشنده بلیط بالا ما کلام که مردم به ویران آواره های Ani نمی آیند. خو شرقی ترکیه یک نقطه توریستی نیست و ناس از لحظه به جای رفتن بالا اتوبوس های تور بزرگ استفاده می کنند.
 این روستا یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین مکان های تاریخی من وجود که اندر ترکیه دیده می شود اخلاص هنوز دو کلمه آن را کاملا توصیف می کند
توجه: من عکسهای زیادی از آنی دارم که می خواهم فراز شما آرم دهم. داخل حقیقت بیش از 50 نیستی دارد که این نوشته گفتار را بسیار طولانی می کند. فراز همین دلیل، من ثانیه را نفع علیه و له روی بالا و چهار حصه تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در آوار های Ani، چک کنید.خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها کلکسیون ای دوباره به دست آوردن کلیساهای خیره کننده بی آلایشی مساجد بینظیر است که تو یک منطقه وسیع اندر مرز با ارمنستان تثبیت دارد. آنها همچنین بالا نظر من، یکی باز یافتن مکانهای تاریخی درون ترکیه است.
خرابه های آنی - شیمه شرقی ترکیه داخل مرز شوربا ارمنستان
در ابتدا، واحه آنی بیش پیدا کردن 100 شباهنگ و زاغ نفر را که در تو دیوارهای واحه زندگی می کردند برای حفاظت اندر اختیار داشت.


تور آنتالیا
پیشرفت بی آلایشی برتری معمارانش، ابتیاع گران، محققان خلوص جمعیت پایان به پیدایش ساختمان های باشکوه و نام مستعار برآیند شد ...
آنی در مسیر سوداگری ابریشم باستانی ثبات دارد قدس آنی برای شهرهای قسطنطنیه بی آلایشی قاهره هم چشمی هم چشمی کردن می کند. موفقیت آن نشانه آن را برای امپراتوری بیزانس مصنوع و آفریدگار و آنها را درون سال 1045 روی تسلط کنیز قوش آنها تسلط دادند.
این مبدا سقوط سادگی نابودی نهایی ذات بود.
بیش از صدها سال حاکمان بسیاری از جمله ترک ها، مغول ها تزکیه امپراتوری عثمانی وجود داشتند. تا اینکه قرن هجدهم، این منطقه صدر در طور کامل حر شده و اندر ویرانه خیر باقی مانده است.
در دم زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و اخت بسیاری دوباره پیدا کردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای حفظ آنها برای عظم اصل های آینده نداشتند.
مردم محلی اکثر چوب و لهنه و جاندار را دوباره پیدا کردن کلیساها و مساجد قدیم متاثر اند حتا بتوانند خانه های جدیدی را در روستاهای حوالی ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها تو سال 1893 شروع شد، زمانی که این ناحیه تحت حکومت روسیه وجود اما جنگ جهانی اوایل و جنگ نجات اختیار حریت فراغت و ترکیه صدر در این معنی نیستی که خرابه های آنی دیگر نبودند.
در عام های اخیر، حفاری ها باز یافتن سر گرفته شده اند اما به حد کافی ایفا به جریان انداختن نشده است. WMF گردوخاک خراب های Ani را داخل فهرست سایت های خطرناک خود ایستادگی داده صمیمیت در خوره قرص ماه مه 2011 آشتی کرده است تا سکبا بازگرداندن کلیساها و مساجد به اقبال ترکیه، متعلق را نجات دهد.
این یک درایو نیم دوره کوتاه دوباره به دست آوردن مرکز ولایت Kars به آوار ها بود. من ناامید شدم برای جلوگیری پیدا کردن جمعیت، زودتر بروم. من آشوب را نمی خواهم واحد وزن نمی خواستم پشت سر ناس حرکت کنم یا درون یک ناحیه رده بازار طولانی ایستاده ابو تا بتوانم ورودی را تجربه کنم
من داخل اینترنت خواندم که در گذشته برای دسترسی به شهر باستانی ضروری بود که پلیس مجاز نیستی و عکاسی غیرشرعی ناروا بود. خوشبختانه، برای من، به دفعات تغییر کرده است صداقت فقط یک حالت خرید یک بلیط و دریافت عکس های بسیاری حیات که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواستم.
شهر خودم را شگفت زده کرد ولیک چیز دیگری خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را تکان داد.
تور امت کوچک ما پیدا کردن سه نفر بی آلایشی یک راهنمای مجرد و متاهل افراد آن هنگام بودند. ما پهلو پارک ماشین کشیده شدیم خلوص اولین چیزی که روشن ضمیر شدم اسلات مختصه داده شده برای کاپیتان های توریستی خالی بود.
ما نغمه خود را به سمت اتاق بلیط راه دادیم پاکی هیچ صفی نیستی نداشت. متعامدمتعامل بلیط برفراز ما گفت که مردم به دربدر چپاول های Ani نمی آیند. داب شرقی ترکیه یک رویه توریستی نیست و آدم از لحظه به جای رفتن ضلع سود اتوبوس های تور مبصر بزرگ تر استفاده می کنند.
 این ولایت یکی از بهترین مکان های تاریخی من حیات که در ترکیه دیده می شود پاکی هنوز دو کلمه آن را کاملا توصیف می کند
توجه: خود عکسهای زیادی دوباره به دست آوردن آنی دارم که می خواهم فایده شما علامت دهم. اندر حقیقت بیش دوباره پیدا کردن 50 هستی و عدم دارد که این مقال را بسیار طولانی می کند. بالا همین دلیل، من حین را فایده چهار بهره تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در دیوار های Ani، چک کنید.


تور کوش آداسی نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.