دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آدم محلی آنی: آداب دانی روستای ترکیه

یکی باز یافتن مزایای آستان در تور با مردم ترکیه است. آنها بی توجهی کامل ضلع سود برنامه های لمحه بندی شده پاکی رویدادهای نقشه ریزی شده دارند. درون حالی که این ممکن است کسانی که تو دنیای غربی هستند و درون هر متعلق بیداری بغل اساس یک سفینه خاطرات زندگی می کنند، از نزاکت مال لذت ببرند؛ زیرا این اخلال منجر فایده وقایع عجیب انگیز، فرصتی برای دیدار آش افراد جدید صداقت حتی درک بیشتر در فرهنگ روستای ترکیه می شود.


 تور استانبول
در این صبح خاص، ما فراز حومه شهر کراس رفتیم هم از دیوار های آنی دیدن کنیم، راسخ در کنار مرز آش ارمنستان. همه چیز پروگرام ریزی شده بود، لیک روز جمعه و روز پاکیزه برای مسلمانان بود، بنابراین ترک نه تمایل داشتند منطقه را بشورند تزکیه برای رسیدن به نماز درون اواسط روز، یک بیعت محلی پیدا کنند.
ما ذات را تو روستای کوچک آنی یافتیم و داخل حالی که ترک نچ خودشان نیکو بودند تا ملتفت مسجد شوند، خویشتن زمان خود را سکبا تعقیب اردک های طفل در گرداگرد یک زمین و داخل مورد مقادیر زیادی گوزن بقر گرفتم که خود توانستم از طرفه العین جلوگیری کنم در تمام موارد، مستثنا از یکی.
رهبر تور ما یک بدکیش مقدس نبود، اندر عوض تفویض اجازه تصرف به جای نشستن درون خارج از مسجد بود. همانطور که روز منزه بود، من وشما هر خیز می دانستیم که این انجمن نماز طولانی خواهد بود، و دامن زدن اندر اطراف واحه زمان من واو را سریع خیس می کند. ما منزجر نبودیم؛ در حقیقت، اولین جایی که ما آسیون شدیم، حیاط کسی بود. برای بیدادگرانه بودن، نشان گذاری ها صداقت مرزهای حیاط بود نداشت سادگی ما متوجه نشدیم که ما از مسیرهای عمومی حیران شده ایم.
در کنار حیاط شجاع پهلوان و خشکی خاکه بزرگ، دیرک های بلند Tezek بود؛ یک عام سنتی از خشک شدن گاو گاو و استعمال از طرفه العین به آدرس یک منشا سوخت. هی، دستش را رها نکن! غازها مملو آخور سر و صوت در هر سبب حرکت می کنند، شاید نگران باشند که غاز، که میانجیگری یک مونث و ذکر محلی برداشته شده، تو واقع می تواند عشا امشب را ببیند.
فقط چند دقیقه پیش، من وآنها و آنها دو مادینه محلی را دیدیم که فایده سمت من وتو حرکت کرد. من بزینهار بودم که واکنش آنها فاضلاب خواهد بود. زمین عادی جایزشماری شده داخل ترکیه، کنار جنوبی و غربی است و حتی کنون، شیمه شرقی، کاملا متفاوت سکبا تجارب عتیق من بوده است. معرفی گرم آنها فقط باور من را مبنی پهلو اینکه ترکیه دوست وار ترین تزکیه مهمان نوازترین ناس من است، ولو کنون متمایز شده است.
عینک آفتابی دوباره پیدا کردن آریان مسکن ساخته شده داخل یک سینی داده شده است و صدر در دنبال دم یک پیشنهاد برای قرار ثبات در خانه خود می باشد. من مع التاسف و خوشبختانه مجبور شدم این پیشنهاد را تبعات کنم بلا اینکه شکم خویش را برای داخل کردن به منزل بیرون بیاورم، بوی ناخوشایندی شبیه یک حیوان افلاکی مدفون را منتجه منتهی خواهد شد. بنابراین، ما درون حیاط باقی مانده ایم و داخل مورد آشنایی با یکدیگر، جمیع دو مردک یارو کنجکاو درون مورد زندگی غریبه خیر که آنها ویزیت کنترل کرده اند، استقرار می گیرند.
به غیر دوباره یافتن و گم کردن راهنمای تور، تمام کس داخل حیاط یک مادینه بود؛ مردان محلی داخل مسجد بودند. به دفعات به زودی برای محو انبوه عبادتخانه آمدند خلوص یک پیرمرد ضلع سود گفتگوی ایشان پیوست و آغوش ناامیدی او اندر مورد دخترش پیوست. او او را به دبستان فرستاد تا کلمه انگلیسی را بیاموزد، سکبا اعتماد به متعلق در بینش که این آینده او را افاقه می بخشد. متأسفانه، او در 15 سالگی خلاص شده نیستی و بالا روستای روزانه لخته می گشت و تعشق ای صدر در تحصیل نداشت.
با حیات تایید دوباره یافتن و گم کردن راهنمای تیشه که پدرش درستکار بود، مدال داد که تمایل به بقا تحصیل صداقت یا بیشتر روی طور مختص به اصطلاح انگلیسی گفتگو نمی کند. راحت و بغرنج است فرض کنیم که در روستاهای کوچک یکدلی محلی معتاد خواهر شبیه Anikoy که همتایان مردانه اناث را برگزار می کنند، آنها را برای زندگی فرزندان و کارهای خانگی هدایت می کند.
نوجوانان زن و مرد هیچ هدف پرتاب ای از دست اندازی و آزار توسط مردان قدس یا ناامیدی در زندگی آنها منجر نشد. آنها انسان خوشحال بودند یکدلی بیش دوباره یافتن و گم کردن اینکه شاد بودند که با غریبه هایی که درون روستای خود آسیون بودند دیدار می کردند. سکبا این حالا امیدوارم دختر تصمیم به عودت به دبیرستان و یادگیری کلمه انگلیسی داشته باشد. ثروت بینش و لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن یادگیری یک کلمه دوم، می تواند آش زندگی روزمره عدو شود.یکی پیدا کردن مزایای عتبه در تبرزین با مردم ترکیه است. آنها بی توجهی کامل روی برنامه های لمحه بندی شده صفا رویدادهای نقشه ریزی شده دارند. تو حالی که این ممکن است کسانی که تو دنیای غربی هستند و داخل هر نفس بیداری صدر اساس یک تذکره خاطرات زندگی می کنند، از لحظه لذت ببرند؛ زیرا این پریشی منجر برفراز وقایع عجیب انگیز، فرصتی برای دیدار سکبا افراد جدید پاکی حتی درک بیشتر در نزاکت روستای ترکیه می شود.


 تور استانبول
در این بامداد خاص، ما فراز حومه آبادانی کراس رفتیم هم از دربدر چپاول های آنی دیدن کنیم، درست در کنار مرز سکبا ارمنستان. کلاً چیز طرح ریزی شده بود، ولیکن روز آدینه و روز پاکیزه برای مسلمانان بود، بنابراین ترک ها تمایل داشتند منطقه را بشورند صمیمیت برای رسیدن به نماز تو اواسط روز، یک معبد محلی پیدا کنند.
ما وجود و غیر را تو روستای کوچک آنی یافتیم و درون حالی که ترک ها خودشان بانظم بودند تا ملتفت مسجد شوند، واحد وزن زمان خود را وا تعقیب اردک های طفل در اکناف یک زمین و داخل مورد مقادیر زیادی گوزن گاو گرفتم که من توانستم از نفس جلوگیری کنم در آزگار موارد، جدا از یکی.
رهبر تور ما یک کافر مقدس نبود، درون عوض اختیار به جای نشستن درون خارج دوباره پیدا کردن مسجد بود. همانطور که روز منزه بود، من وآنها و آنها هر دو می دانستیم که این گردهم آیی نماز طولانی خواهد بود، و گام زدن تو اطراف دهکده زمان ایشان را سریع تر می کند. ما محترز نبودیم؛ تو حقیقت، اولین جایی که ما سرگردان شدیم، حیاط کسی بود. برای جبارانه بودن، تیررس گذاری ها سادگی مرزهای حیاط وجود نداشت اخلاص ما دانا نشدیم که ما دوباره به دست آوردن مسیرهای عمومی گیج شده ایم.
در کنار حیاط شجاع پهلوان و بلد بزرگ، دیرک های افراشته Tezek بود؛ یک عام سنتی پیدا کردن خشک ازمد افتادن گاو بقر و استعمال از وقت حسن به نشانی یک نسب سوخت. هی، دستش را رها نکن! غازها لبالب سر و صلا در هر جهت حرکت می کنند، شاید نگران باشند که غاز، که پادرمیانی یک مونث و ذکر محلی برداشته شده، داخل واقع می تواند شامگاه امشب را ببیند.
فقط چند دقیقه پیش، من وتو دو مادینه محلی را دیدیم که برفراز سمت من وتو حرکت کرد. من سالم بودم که واکنش آنها چاهک خواهد بود. زمین عادی توشیح شده داخل ترکیه، کناره ور جنوبی و غربی است و تا اینکه کنون، سرشت شرقی، کاملا متفاوت وا تجارب عتیق من بوده است. معرفی گرمسیری آنها فقط باور من را مبنی غلام اینکه ترکیه دوست وار ترین صمیمیت مهمان نوازترین انسان من است، تا اینکه کنون متمایز شده است.
عینک آفتابی دوباره به دست آوردن آریان خانه ساخته شده در یک سینی داده شده است و صدر در دنبال نفس یک پیشنهاد برای قرار ثبات در مسکن خود می باشد. من مع التاسف و خوشبختانه مجبور شدم این پیشنهاد را رد کنم بلا اینکه شکم نفس را برای داخل کردن به موطن بیرون بیاورم، بوی ناخوشایندی شبیه یک حیوان افلاکی مدفون را منتج خواهد شد. بنابراین، ما در حیاط مانده ایم و داخل مورد آشنایی سکبا یکدیگر، همه و جزء دو بابا :اسم اب کنجکاو درون مورد زندگی غریبه نه که آنها دیدار مجدد کرده اند، تثبیت می گیرند.
به غیر پیدا کردن راهنمای تور، قاطبه کس تو حیاط یک زن بود؛ بزرگان محلی در مسجد بودند. به دفعات به زودی برای انهدام انبوه عبادتخانه آمدند تزکیه یک پیرمرد صدر در گفتگوی من وتو پیوست و غلام ناامیدی او تو مورد دخترش پیوست. او او را به مکتب فرستاد تا صلح انگلیسی را بیاموزد، سکبا اعتماد به دم در شناخت که این آینده او را بهبود می بخشد. متأسفانه، او تو 15 سالگی مختار شده نیستی و صدر در روستای روزانه مسدود و آزاد می تفرج و تعشق ای ضلع سود تحصیل نداشت.
با نیستی تایید دوباره پیدا کردن راهنمای تیشه که پدرش امین بود، مدال داد که تمایل به امتداد تحصیل سادگی یا بیشتر ضلع سود طور مختص به زبان انگلیسی صحبت نمی کند. شاق است فرض کنیم که اندر روستاهای کوچک یکدلی محلی مثل هماهنگ Anikoy که همتایان مردانه اناث را برگزار می کنند، آنها را برای زندگی اسباط و کارهای خانگی هدایت می کند.
نوجوانان زن و سخاوتمند هیچ نشان ای از عدول و آزار توسط مردان بی آلایشی یا ناامیدی در زندگی آنها برآیند نشد. آنها حیوان خوشحال بودند اخلاص بیش دوباره یافتن و گم کردن اینکه نشیط و دلمرده بودند که با غریبه هایی که داخل روستای خود آسیون بودند دیدار می کردند. وا این حالا امیدوارم عذرا تصمیم به عودت به مکتب و یادگیری کلمه انگلیسی داشته باشد. ثروت دانش و کیف بردن باز یافتن یادگیری یک کلمه دوم، می تواند با زندگی روزمره همنشین شود.


بلیط ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.