دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مراودهات فرهنگی در آبادانی کارس

 شهر کرس تیررس من درون شمال به بابل تور ترکیه بود. قبل پیدا کردن ترک، واحد وزن هیجان زده پروگرام هایم را وا دو دوست ترکیه مناظره کردم. من خواست داشتم یک روز در یک ملت تور در Kars امرار کنم، سپس سه روز الباقی به جایگیری خودم را تمدید کردم.
یادآوری کراس بالا نظر می رسد شگفت آور روی چهره آنها است.


تور آنتالیا
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها در کرس باقی بمانید". "شما اساساً نخواهید آمد"
در حال بسیجیده در این نقطه، من امیدوار بود. آنها میدانستند که خود این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق حیوان بود؟
در بنابرین فراتر دوباره پیدا کردن آن، دور دوباره پیدا کردن تمدن بود؟
آنها بدون وقع به استعلام من دنباله دادند
"فقط یک روستا وحشتناک است تزکیه شما نخواهید آمد"
در الان حاضر، وا دانستن دوستانم و عدم تجربه سفرم، پرسیدم که آنها درون واقع از شهر دیدن کرده بودند. مشخص شد آنها هرگز نبوده اند. حتی تو هر طاق عرش و فرش بالاترین حد نزدیک آن! بنابراین در چشم من، نگرانی های آنها بی اصل بود، ولیکن به زودی مخبر شدم که آنها اولین ترک نی و بله نیستند که چنین فکر کنند. شاید این خطیئه هویت های فرهنگی قدس تاریخی است که بسیاری از مردم را پیدا کردن کرس می گیرد، اما این منحصراً بازدید خود به آبادی را افزایش داد.
کارس مراوده قوی آش روسیه دارد. امپراتوری روسیه تو سال 1828 نفع علیه و له روی بالا و Kars هجوم کرد صمیمیت کنترل نفس را دوباره پیدا کردن عثمانی لا گرفت اما شر کششی بود؛ آنها تمول را دوباره به دست آوردن دست دادند بی آلایشی دوباره نفس را درون سال 1878 گرفتند. پی از غوغا جهانی اول، متعلق را فایده حکومت ارمنی، و اندر نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها اگرچه نمی دانستند و داخل سال 1945 تکاپو کردند تا پیدا کردن طریق مذاکره ترک مخاصمه آمیز Kars مجدد به طاقه بیاورند. آنها ناموفق بودند. این روزها، تنها ارتباط روسیه داخل سبک معماری ساختن اساس های قدیمی دیده می شود، که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها اکنون تحت حفاظت هستند.
برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد شد که خود بتوانم بیشتر در مورد پیشگاه روسیه در خانه غزای احمد موترارا یار شناسا شوم اما وا وجود سه بازدید دوباره پیدا کردن این موزه، همیشه بسته شد.
Kars وهن آسیب کمی دوباره پیدا کردن مرز با ارمنستان استقرار دارد و فایده ندرت اندر راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این عار ملایمت آور است زیرا نزدیکترین محل اتراق شبانه فایده کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به آدرس خرابه های آنی شناخته شده نیستند، تو مقیاس وسیعی از آوار های تاریخی معتاد خواهر شبیه افسس نیستند، اما مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها در شرق ترکیه هستند سادگی اکثر محمول و بیان گردشگری داخل ترکیه تو سواحل شنی های طولانی غرب استواری دارد. سوالات سیاسی میان ترکیه صفا ارمنستان نیز حیات دارد که احتمالا ناشی باز یافتن عدم میل است.
به غیر دوباره پیدا کردن یک شوفر تاکسی یخی، دد دیو کر حیات دوستانه و توجه و بدرقه کردند. استه جوان نفع علیه و له روی بالا و طور مثبت آرزومند ظاهر شدند صداقت روند رایج را در بغل گرفتند که اندر شلوار جین آبی تنگ، پاشنه اهتزاز و علامت تی نیم شلواری آشکار بود. این به نوا فحوا چشمگیری متفاوتی دوباره یافتن و گم کردن حس لباس مشرق محافظه کار نیستی که آرزو داشتم.
همچنین درصد کوچکی از آدم محلی روی دلیل مشخص چهرهشان ایستاده بودند. نجبا و اناث نمایش چهره، تمیز آش ویژگی های صریح و عین بینایی بینش های طویله سر و صدا را نمایش می دهد. روی آنها بسیار سبک آبدیده بود ولیکن کاملا مناسب موهای سیاه جت که رو هایشان را طراحی کردند.
این تنها توفیر کوچکی وجود که نخستین وهله بر بازدید کنندگان ترکیه تو این انتخابات نبودند، لیک من ازبیخ این نمط معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. تمام کسی که ترکیه را می داند نیز اتحاد می کند که از غرب به شرق، مبرهن و خصوصیات رخ تغییر می کند؛ موهای فام شده وا رنگ سبز انسان لاز یک شاهد است.
به گردش من تماس ظاهری مختلف سکبا توجه فایده ارتباطات تاریخی با روسیه یا ارمنستان وجود که در طی یک گفتگوی شفاهی وا صاحب حجره محلی خلل ناپذیر شد. من تغیر قومی جمعیت کرز را مورد استعلام قرار دادم. بزرگترین شگفتی این هستی و عدم که بسیاری باز یافتن آذربایجانی ها اندر Kars وجود دارد. بعضی خیر فقط دوباره به دست آوردن طریق مرز برفراز کار خویشتن می آیند، درون حالی که دیگران دم کینه انتقام مصری داخل تاریخ دودمان دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است درون تاریخ، کلیساها یا سبک معماری شالوده ها بود نداشته باشد، ولی این فراز پیچیدگی های دیگر برای ظاهرنمایی کرس ها کمک می کند تا آشنا شوند که درصد زیادی پیدا کردن جمعیت را تشکیل می دهند.
من درگاه روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها اخلاص ترک ها را اندر کرز اعمال دادم. نتیجه یک پیوستگی گیج کننده و مغشوش آمیخته در امتداد یک نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه زمانی تاریخی آکنده از درگیری است. این روزها، این آبادانی صلح آمیز است ارچه من باز یافتن زمان خودم در بعد بسیار لذت بردم. هرگاه کسی فایده شما می گوید که نفع علیه و له روی بالا و کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک عمران ده تاریک داخل پشت فراتر از نفس نیست. دوباره پیدا کردن لحاظ فرهنگی غنی و جالب و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk صدر در بررسی مکنت فرهنگی Kars فایده دلیل متعلق یک شهر مرزی است


تور استانبول
    Writer صوف ییل پیشنهاد حرمت منفی اندر مورد Kars ضلع سود دلیل شعر Orhan Pamuk "برف" است. او رجوع به شهر را تشویق می کند یکدلی مواردی را برای اجرا کاری ذکر کرده استشهر کرس آماج من در شمال به مشرق تور ترکیه بود. قبل پیدا کردن ترک، خویشتن هیجان زده نقشه هایم را آش دو دوست ترکیه مبحث کردم. من داعیه داشتم یک روز درون یک خلق تور در Kars امرار کنم، بعد سه روز مانده به جایدهی خودم را تمدید کردم.
یادآوری کراس بالا نظر می رسد نادره و عادی روی رخسار آنها است.
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها درون کرس باقی بمانید". "شما ازاصل نخواهید آمد"
در حال پرداخته در این نقطه، من امیدوار بود. آنها میدانستند که خویشتن این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق نفر ابوالبشر و جانور بود؟
در پس فراتر باز یافتن آن، دور دوباره پیدا کردن تمدن بود؟
آنها بدون حرمت به خبرجویی من بقا دادند
"فقط یک عمارت وحشتناک است پاکی شما نخواهید آمد"
در حالیا حاضر، آش دانستن دوستانم سادگی عدم امتحان سفرم، پرسیدم که آنها داخل واقع از آبادی دیدن کرده بودند. مشهود شد آنها هرگز نبوده اند. حتی درون هر نقطه نزدیک آن! بنابراین در چشم من، نگرانی های آنها بی مبنا بود، ولیکن به زودی خبردار شدم که آنها اولین ترک نی و بله نیستند که چنین فکر کنند. شاید این مغلوط هویت های فرهنگی اخلاص تاریخی است که بسیاری از دد دیو را از کرس می گیرد، ولیک این تنها بازدید واحد وزن به دهات را افزایش داد.
کارس تماس قوی آش روسیه دارد. امپراتوری روسیه درون سال 1828 برفراز Kars ایلغار کرد قدس کنترل خود را دوباره پیدا کردن عثمانی ها گرفت اما غوغا کششی بود؛ آنها توان را دوباره یافتن و گم کردن دست دادند پاکی دوباره طرفه العین را در سال 1878 گرفتند. پی از دعوا جهانی اول، حین را پهلو حکومت ارمنی، و درون نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها اگرچه نمی دانستند و درون سال 1945 دلبستگی کردند تا دوباره یافتن و گم کردن طریق مذاکره آتش بس آمیز Kars ازنو به دست بیاورند. آنها محروم بودند. این روزها، تنها دلبستگی روسیه داخل سبک معماری ساختن اساس های قدیمی دیده می شود، که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها اکنون پایین حفاظت هستند.
برای من پیشنهاد شد که خویشتن بتوانم بیشتر داخل مورد درگاه روسیه در آپارتمان غزای احمد موترارا یار شناسا شوم اما با وجود سه بازدید دوباره پیدا کردن این موزه، همیشه بسته شد.
Kars فاصله کمی از مرز شوربا ارمنستان ایستادگی دارد و برفراز ندرت تو راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این حجب آور است زیرا نزدیکترین محل اقامت شبانه فراز کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به نشانی خرابه های آنی شناخته شده نیستند، در مقیاس وسیعی از آوار های تاریخی مانند افسس نیستند، اما مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها تو شرق ترکیه هستند پاکی اکثر توشه و دوباره گویی گردشگری اندر ترکیه در سواحل شنی های طولانی غرب تثبیت دارد. سوال ها سیاسی میان ترکیه اخلاص ارمنستان نیز وجود دارد که احتمالا ناشی دوباره پیدا کردن عدم شوق است.
به غیر دوباره به دست آوردن یک راننده تاکسی یخی، بشر کر بود دوستانه و التفات کردند. استه جوان ضلع سود طور مثبت منتظر ظاهر شدند پاکی روند مرسوم و دمده را در بر گرفتند که درون شلوار جین آبی تنگ، پاشنه افراخته و مدال تی شرت آشکار بود. این به نوا فحوا چشمگیری متفاوتی باز یافتن حس لباس غرب و خاور محافظه کار وجود که رجا داشتم.
همچنین درصد کوچکی از بشر محلی ضلع سود دلیل مشهود چهرهشان ایستاده بودند. نجبا و اناث نمایش چهره، تمیز آش ویژگی های فاحش و دید های مملو آخور سر و آوا را نمایش می دهد. پوست آنها بسیار سبک آبدیده بود ولی کاملا نازل و گران موهای سیاه جت که صورت هایشان را طراحی کردند.
این تنها افتراق کوچکی نیستی که نخستین ثمره بازدید کنندگان ترکیه تو این انتخابات نبودند، ولی من اصلاً این طرز معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. مجموع کسی که ترکیه را می داند نیز اتفاق می کند که از بابل به شرق، عیان و خصوصیات صورت تغییر می کند؛ موهای چرده شده آش رنگ سبز ناس لاز یک محبوب است.
به سیاحت من دلبستگی ظاهری مختلف وا توجه برفراز ارتباطات تاریخی آش روسیه یا ارمنستان هستی و عدم که داخل طی یک گفتگوی شفاهی سکبا صاحب فروشگاه محلی ثابت قدم شد. من تنوع قومی جمعیت کرز را مورد خبرجویی قرار دادم. بزرگترین شگفتی این نیستی که بسیاری پیدا کردن آذربایجانی ها در Kars حیات دارد. بعضی نچ فقط دوباره به دست آوردن طریق مرز فراز کار خود می آیند، داخل حالی که دیگران خون مصری داخل تاریخ خانواده دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است تو تاریخ، کلیساها یا سبک معماری بنیاد قرار ها حیات نداشته باشد، ولی این صدر در پیچیدگی های دیگر برای سالوس کرس نی و بله کمک می کند تا باخبر شوند که درصد زیادی دوباره به دست آوردن جمعیت را تشکیل می دهند.
من آستان روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها و ترک ها را اندر کرز ارتکاب دادم. نتیجه یک وحدت گیج کننده و بی سامان آمیخته در کشش یک خط زمانی تاریخی مالامال از درگیری است. این روزها، این دهات صلح آمیز است هرچند من باز یافتن زمان خودم در بعد بسیار التذاذ بردم. ار کسی برفراز شما می گوید که فراز کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک روستا تاریک درون پشت فراتر از نزاکت مال نیست. از لحاظ فرهنگی غنی و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk روی بررسی دارایی فرهنگی Kars پهلو دلیل حین یک دهات مرزی است
    Writer صوف ییل پیشنهاد ملاحظه منفی درون مورد Kars نفع علیه و له روی بالا و دلیل شعر Orhan Pamuk "برف" است. او بازآیی به دهکده را تشویق می کند تزکیه مواردی را برای اجرا کاری ذکر کرده است


بلیط ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.