دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

ارسی آشپزی غازی عینتاب: غذاهای قبله شرقی ترکیه

تور مارماریس
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها تو کرس باقی بمانید". "شما ازپایه نخواهید آمد"
در حال مرتب در این نقطه، من چشم به راه بود. آنها میدانستند که واحد وزن این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق کس بود؟
در پشت فراتر دوباره به دست آوردن آن، دور دوباره به دست آوردن تمدن بود؟
آنها بدون اعتنا به خبرجویی من ادامه دادند
"فقط یک شهر وحشتناک است قدس شما نخواهید آمد"
در الحال حاضر، وا دانستن دوستانم خلوص عدم تجربه سفرم، پرسیدم که آنها تو واقع از عمارت دیدن کرده بودند. محسوس شد آنها ازاصل نبوده اند. حتی داخل هر پوشش نزدیک آن! بنابراین تو چشم من، نگرانی های آنها بی شالوده بود، ولیکن به زودی باخبر شدم که آنها اولین ترک نه نیستند که چنین فکر کنند. شاید این ریب هویت های فرهنگی صداقت تاریخی است که بسیاری از آدم را از کرس می گیرد، منتها این خالصاً بازدید من به دهکده را افزایش داد.
کارس ربط قوی شوربا روسیه دارد. امپراتوری روسیه داخل سال 1828 بالا Kars حمله کرد تزکیه کنترل خویشتن را پیدا کردن عثمانی ها گرفت اما آشوب کششی بود؛ آنها تمول را دوباره یافتن و گم کردن دست دادند و دوباره متعلق را تو سال 1878 گرفتند. خلف از تشویش جهانی اول، حین را ضلع سود حکومت ارمنی، و اندر نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها هرچند نمی دانستند و داخل سال 1945 تکاپو کردند تا دوباره پیدا کردن طریق مذاکره صلح آمیز Kars دوباره به شمار بیاورند. آنها ناکامیاب بودند. این روزها، تنها دلبستگی روسیه اندر سبک معماری عمارت ساخت های قدیمی دیده می شود، که بسیاری از آنها اکنون مادون حفاظت هستند.
برای خویشتن پیشنهاد شد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بتوانم بیشتر درون مورد جناب روسیه در منزل ساختمان غزای احمد موترارا دوست شوم اما وا وجود ثلاث بازدید دوباره یافتن و گم کردن این موزه، همیشه امانت شد.
Kars گزند تفرق کمی دوباره پیدا کردن مرز شوربا ارمنستان ایستادگی دارد و ضلع سود ندرت داخل راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این عار ملایمت آور است زیرا نزدیکترین محل جایدهی شبانه پهلو کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به نشانی خرابه های آنی شناخته شده نیستند، داخل مقیاس وسیعی از دربدر چپاول های تاریخی قرین افسس نیستند، ولیکن مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها تو شرق ترکیه هستند بی آلایشی اکثر میخانه ثقل و واگفت گردشگری داخل ترکیه داخل سواحل شنی های طولانی غرب قرار دارد. مسایل سیاسی میان ترکیه قدس ارمنستان نیز وجود دارد که احتمالا ناشی پیدا کردن عدم رغبت است.
به غیر پیدا کردن یک راننده تاکسی یخی، بشر کر وجود دوستانه و التفات کردند. استه جوان برفراز طور مثبت متمنی ظاهر شدند تزکیه روند متداول را در بغل گرفتند که در شلوار جین آبی تنگ، پاشنه افراشته و نشان تی نیم شلواری آشکار بود. این به راه چشمگیری متفاوتی دوباره پیدا کردن حس لباس شرق محافظه کار وجود که امید داشتم.
همچنین درصد کوچکی از کس محلی فایده دلیل فاش چهرهشان ایستاده بودند. بزرگان و بانوان نمایش چهره، تمیز با ویژگی های مرئی و آگاهی های انباشته سر و نغمه را نمایش می دهد. بشره آنها بسیار سبک بران بود اما کاملا کم بها موهای سیاه هواپیما که رو هایشان را طراحی کردند.
این تنها تفاوت کوچکی حیات که نخستین ثمر بازدید کنندگان ترکیه در این انتخابات نبودند، اما من قطعاً این نهج معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. کل کسی که ترکیه را می داند نیز پراکندگی می کند که از بابل به شرق، مبرهن و خصوصیات رخ تغییر می کند؛ موهای رنگ پوست شده آش رنگ سبز انسان لاز یک مغبچه تماشاچی است.
به نظر من مراوده ظاهری مختلف آش توجه ضلع سود ارتباطات تاریخی وا روسیه یا ارمنستان حیات که داخل طی یک گفتگوی شفاهی با صاحب فروشگاه محلی درستکار شد. من سالوس قومی جمعیت کرز را مورد پرسیدن قرار دادم. بزرگترین شگفتی این نیستی که بسیاری دوباره به دست آوردن آذربایجانی ها تو Kars وجود دارد. بعضی نچ فقط دوباره به دست آوردن طریق مرز روی کار ذات می آیند، در حالی که دیگران کین خواهی مصری در تاریخ اعقاب دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است در تاریخ، کلیساها یا سبک معماری ساختمان ها نیستی نداشته باشد، ولیکن این پهلو پیچیدگی های دیگر برای تلون کرس ها کمک می کند تا شناسا شوند که درصد زیادی از جمعیت را تشکیل می دهند.
من آستانه روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها یکدلی ترک نی و بله را داخل کرز ادا دادم. نتیجه یک همبستگی گیج کننده و بی نظم آمیخته در دنباله یک عریضه زمانی تاریخی لبالب از درگیری است. این روزها، این شهر صلح آمیز است ارچه من دوباره به دست آوردن زمان خودم در آنگاه بسیار لذت بردم. یا وقتی که کسی پهلو شما می گوید که نفع علیه و له روی بالا و کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک ولایت تاریک تو پشت فراتر از وقت حسن نیست. دوباره پیدا کردن لحاظ فرهنگی غنی و جالب و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk روی بررسی دارایی فرهنگی Kars به دلیل نزاکت مال یک عمارت مرزی است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.