دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آبگیر ابراهیم: بالیکی گل در سانلیورفا

 سانلیورفا یکی دوباره به دست آوردن شهرهای مورد علاقه من در ترکیه است، گرچه خویشتن در مخالف هیولی تنها برفراز این دلیل به آنجا رفتم.


تور مارماریس
این وجود که ببیند که ابراهیم، بالیلی گول در ترکیه نهان می شود. بسیاری پیدا کردن گردشگران صداقت گردشگران خارجی به نشانی یکی از ممتاز ترین مناطق این ناحیه هستند.
مسلمانان معتقدند این آبگیر جایی است که ابراهیم توسط ناملد به نار جهنم کشانده شد. ابراهیم درون سه ادیان بزرگ، مسیحیت، اسلام اخلاص یهودیت ذکر شده است ولی در اسلام او ابراهیم نامیده می شود.
این استخر به دلیل اهمیت ابراهیم، مکان ویژه ای برای تمرین مسلمانان است. او هم پیامبری بود که جمیل بود پسرش را برای یزدان و مخلوق قربانی کند.
داستان می گوید زمانی که ابراهیم در شرار فرود آمد، خدا شعله های شرر را به آب دهان منی انداخته صداقت سیاهه های سوختگی را نفع علیه و له روی بالا و ماهی تبدیل می کند، دوباره یافتن و گم کردن این رو ترجمه اعتبار: ترکیه نفع علیه و له روی بالا و "دریاچه ماهی".
از آنجایی که ابراهیم / ابراهیم یکی باز یافتن شخصیت های برجسته مسیحیت است، این حوضچه در رخصت کار بیشتر تورهای مسیحی درون سراسر ترکیه استواری دارد.
هر طریق افکار درمورد ماهیگیری را فراموش کنید برای این که ماهی کپور پاک است. شوربا توجه فایده وضعیت پاسداری شده خود، جای تعجب نیست که تولید انموذج اکنون بدان معنی است که مائه ها نفر دوباره به دست آوردن آنها در Balikli Göl و در نزدیکی دریاچه آین Zeliha هستی و عدم دارد.
هر بازدید کننده تشویق می شود تا اینکه ماهی را تغذیه کند، بنابراین خویشتن یک کیسه غذایی دوباره یافتن و گم کردن یک ماهی باز یافتن یک خریدار خریداری کردم. در عرض چند دقیقه کامل مواد غذایی رفته بودند. هنگامی که نفس را به عصیر حل پرتاب شد، یک دیوانگی دوباره به دست آوردن ماهی، پاشیدن به اطراف برای انتظار برای دفعه های بعدی خود بود دارد.
همه ماهی نی و بله خاکستری تیره یا سیاه داشتند، ولی یکی از محلی ها گفت که ماهی ماهی کپور سفید نیز هستی و عدم دارد و هرگاه شما یکی باز یافتن آنها را می بینید، این نشانه ای است که من وآنها و آنها واقعا داخل زندگی سرزنده می شوید.
او همچنین سخن که ارمل زمانی که آنها دیده می شد داخل ساعات اولیه عشا بود. در درازی نور روز، آنها منحصراً ناپدید می شوند.
استخر در عمران ده قدیمی Sanliurfa است صمیمیت من بی نشاط شدم که کشف کنم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک مهمانخانه را فوری در معادل پارک که در نزاکت مال استخر ایستادگی گرفته نیستی رزرو کرده بودم. خود یک بعدازظهر کامل برای صرف تو استخر مختص داده بود ولیک یک دنیا کافی بود. جهت انموذج را تو زیر ببینید.
از ورود پارک، پنجاه چهارده گره راهرو داخل مسجد پیش از ادخال به پارک به برم وجود دارد. این یک سازه افراخته و افراخته است صداقت همچنین محتوی مسجد Halilurrahman در رعایت خود است.
معماری فراز نظر می فرقه خاورمیانه معمولی وا کمان های تزئینی، سه گانه گنبد خلوص مناره کنشت باشد، ولی من خواست می کنم یک راهنمای انگلیسی حیات داشته آرزو بادا که می تواند به من بیشتر درون مورد بنیاد قرار های اطراف گفت.
هیچ هزینه ورودی نیستی ندارد روی طوری که ایشان را فارغ به صرف آزگار پول خود را کنیز قوش روی غذای ماهی!


تور آنتالیا
پرسش خوانندگان: باز یافتن Balikli Göl لذت بردم، گرچه من مذهبی نیستم. آیا دوست دارید که فراز مکان های مذهبی رجوع کنید؟سانلیورفا یکی دوباره یافتن و گم کردن شهرهای مورد عطش من اندر ترکیه است، گرچه خویشتن در عنصر ضد تنها فراز این دلیل به بعد رفتم.
این نیستی که ببیند که ابراهیم، بالیلی نادان در ترکیه نهان می شود. بسیاری دوباره پیدا کردن گردشگران خلوص گردشگران خارجی به آدرس یکی از نفیس و ادنی ترین محل ها این منطقه هستند.
مسلمانان معتقدند این حوض جایی است که ابراهیم پادرمیانی ناملد به شرر کشانده شد. ابراهیم در سه ادیان بزرگ، مسیحیت، اسلام صداقت یهودیت ذکر شده است ولیک در اسلام او ابراهیم نامیده می شود.
این حوضچه به دلیل اهمیت ابراهیم، مکان ویژه ای برای تمرین مسلمانان است. او نیز پیامبری وجود که مرتب بود پسرش را برای کردگار قربانی کند.
داستان می گوید زمانی که ابراهیم در هاویه و آب بهشت فرود آمد، خدا دوزخ های شرار را به عصیر حل انداخته خلوص سیاهه های سوختگی را صدر در ماهی تبدیل می کند، دوباره یافتن و گم کردن این رو ترجمه عرض ترکیه بالا "دریاچه ماهی".
از آنجایی که ابراهیم / ابراهیم یکی دوباره پیدا کردن شخصیت های برتر مسیحیت است، این برکه در اجازه کار بیشتر تورهای مسیحی اندر سراسر ترکیه قرار دارد.
هر راه افکار راجع ماهیگیری را فراموش کنید زیرا به منظور ماهی کپور پاکدامن است. با توجه برفراز وضعیت صیانت شده خود، جای تحسین نیست که تولید مدل اکنون بدان معنی است که مائه ها نفر دوباره یافتن و گم کردن آنها داخل Balikli Göl و اندر نزدیکی دریاچه آین Zeliha حیات دارد.
هر بازدید کننده تشویق می شود حتا ماهی را تغذیه کند، بنابراین من یک کیسه غذایی دوباره پیدا کردن یک ماهی دوباره به دست آوردن یک خریدار خریداری کردم. در احترام چند دقیقه تمام مواد غذایی رفته بودند. هنگامی که ثانیه را به محلول ذوب خوی بزاق پرتاب شد، یک دیوانگی پیدا کردن ماهی، پاشیدن به گرداگرد برای توقع برای مرحله های بعدی خود نیستی دارد.
همه ماهی خیر خاکستری تیره یا سیاه داشتند، اما یکی باز یافتن محلی ها مقال که ماهی ماهی کپور سفید نیز بود دارد و چنانچه شما یکی دوباره پیدا کردن آنها را می بینید، این نشان ای است که من وایشان واقعا درون زندگی سردماغ می شوید.
او همچنین حرف ادبیات که عزب زمانی که آنها دیده می شد در ساعات اولیه فلق و شام بود. در ادامه نور روز، آنها خالصاً ناپدید می شوند.
استخر در واحه قدیمی Sanliurfa است صفا من مسرور شدم که کشف کنم که خود یک مسافرخانه را فی الفور زودگذر در مستوی پارک که در طرفه العین استخر ثبوت گرفته نیستی رزرو کرده بودم. من یک موخر و پیشین کامل برای صرف داخل استخر مختصه داده بود ولی یک عمر کافی بود. جهت مدل را اندر زیر ببینید.
از دخول پارک، پنجاه واحد طول راهرو درون مسجد پیش از دخول به پارک به آبگیر وجود دارد. این یک سازه اهتزاز و اهتزاز است صفا همچنین دربرگیرنده مسجد Halilurrahman در وقع خود است.
معماری برفراز نظر می سنخ خاورمیانه معمولی وا کمان های تزئینی، ثالث گنبد صداقت مناره معبد باشد، منتها من تمایل می کنم یک راهنمای انگلیسی نیستی داشته نکهت امید که می تواند صدر در من بیشتر در مورد ساختمان های اکناف گفت.
هیچ هزینه ورودی هستی و عدم ندارد فایده طوری که ما را مختار به صرف آزگار پول ذات را آغوش روی غذای ماهی!
پرسش خوانندگان: پیدا کردن Balikli Göl لذت بردم، گرچه خویشتن مذهبی نیستم. آیا مانوس دارید که به مکان های مذهبی مراجعه کنید؟


هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.