دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

سفر آش جهنم آش چاک تامپسون

در زاد 2008، من وا Chuck Thompson مصاحبه کردم. چاک یک نویسنده مسافرتی بسیار مشخص و ناپیدا شده صمیمیت یکی دوباره پیدا کردن نخستین مذاکره هایی است که من اعمال دادم. من هم به حالیا کتاب وجود و غیر را فایده پایان رسید، "لبخند هنگامی که شما تهمت می گویند، و فرستادن اعزام درخواست مصاحبه کوکب به او. اعجوبه "، او همبستگی و اختلاف کرد. غیظ و نشاط هنگامی که بهتان می گویید، نگاهی ضلع سود ماجراهای وجود و غیر را باز یافتن طریق صنعت گردشگری صمیمیت تصویر سفید شسته کرانه ها و انفس کامل است. این یک کتاب لبخند و گریه دار، شوخ طبع و اصم است که یک قطعه شگفت انگیز پیدا کردن نوشتن است. واحد وزن خندیدم، گریه کردم، تمنا می کردم که می توانستم یک سومین نویسندگی او باشد.


تور آنکارا
در طول تعطیلات، او کتاب جدید خویش را ضلع سود "Hellholes and Back" گسیل کرد. این کتاب درون مورد چهار مکان است که او ملحق بیش باز یافتن همه می خواهد دوباره به دست آوردن سفر (کنگو، هند، مکزیکو سیتی، و دیزنی جهان) و چطور او را دوباره پیدا کردن طریق بازدید دوباره پیدا کردن آنها بیقراری خود را برطرف. چاک در مورد این کتاب می گوید:
Nomadic Matt: چه چیزی دلیل تصمیم گیری برای نوشتن این کتاب شد؟
چاک: صدر در غیر از پول، که همیشه ساده لوحانه ترین پاسخ روی این استفسار است، فراز من این رسید که در تمام سالهای من نگارش کردن و خواندن در مورد سفر، من ازپایه ندیده بودم که اقدام تامل برانگیز دوباره پیدا کردن ترس رد و رد پارانوای تو سفر . در روش های مهم، این چیزها درون همه تصمیمات ما اندر مورد جایی یا جایی که گردش را ذخر نمی کنند، فاکتور می باشد.
سپس مسئله شهرت بود. چسان برخی دوباره پیدا کردن مکان ها سوء می شوند؟ آیا آنها محترم هستند؟ خواه نه، چون آری آنها چنین وقت دشواری را تکان می دهند؟ آیا این جمعاً گسل رسانه ای هستند یا عوامل دیگر اندر بازی بود دارد؟
من نیز به شدت باز یافتن این هشدارهای مسافرتی امارت امور خارجه درمورد هر سوم کشور خارجی مخافت دارم. هر زمان که من ولو به حالا به توجه دیگری رسیده بابا که ضلع سود من حرف شده هستی و عدم که خطرناک بی آلایشی وحشتناک است، بیشتر ضلع سود نظر می رسید.
نویسنده chuck thompson آیا این کتاب واقعا فقط اندر مورد من وایشان از اضطراب سفر شما برگزینی می کند؟
فقط حتی حدی منظورم این است که خویشتن همیشه هندوستان را مورد بلا و اذیت ثبات داده باب و دوباره به دست آوردن زمان انجام کارهای سنگین داخل آفریقا مراقبت می کنم. این زمانی که من اندر حوادث تزکیه مصاحبه نه به عنوان یک "کارشناس سفر" یا "سفر گورو" معرفی شد، این موضوع بند تا برفراز حال آنجا از موفقیت "لبخند" نبوده است. چه نمط متخصص مسافرتی قطعاً در آفریقا نوا فحوا نیافته است هند؟ یا نمیتوان سکبا بزرگترین واحه آمریکای شمالی (مکزیکو سیتی) نزد و عقب شد؟ این ها ضلع سود نظر می رسید مالوف سوراخ های بزرگ در رزومه.
با این حال، پاکی این بزرگ است، منتها من اساساً فکر نمی کردم یک کتاب که تنها بر من متمرکز بغل ترس من دوباره به دست آوردن رفتن بود برای امتداد خوانندگان درگیر برای خیلی طولانی است. بنابراین، من صدر در سادگی به آدرس نقطه اول و به آدرس یک کمی دوباره به دست آوردن زیر اساس برای رسیدن فایده چیزهای جالب بران و چند مطلب بزرگتر که من جالب نمدار آبداده یافتم استفاده کردم.
یکی دوباره پیدا کردن مواردی که شما پیدا کردن "تور هیل هول" نفس گرفتید چیست؟
این عمران ده مکزیکو یکی پیدا کردن جالب ترین شهرهای آفاق است اخلاص کاغذ مستراح دلو آبدستان خود را ضلع سود آفریقا آورده است. این دو takeaways است. همیشه آنها را بیشتر دوباره به دست آوردن آنها که مال شده است، این یک زینت خوب است.
چطور این آماج را گزینش کردید؟ این فقط به خاطر طرفه العین بود که قبلا آنک نبودید؟ پندار می کنم من واو می توانید صدر در مکان های دیگر که همان مرتبه خطرناک هستند رفته باشید.
در شروع یک لیست طولانی دوباره یافتن و گم کردن hellholes شک زده شدم، مکان هایی را که من وجد ای فراز رفتن یا حتی از طرفه العین نمی ترسیدم. پیدا کردن آنجایی که واحد وزن نمیتوانستم فایده همه آنها دسترسی پیدا کنم، این تعرفه را به یک امت اصلی تبدیل کردم که نمایانگر گشادگی تقریبا کامل مسافران است: کنگو، هند، مکزیکو سیتی، دیزنی.
این ترسناک چهار نفری تمامو جزئی چیز را دوباره به دست آوردن خطه ساده لوحانه به آفریننده و خشونت تو کنگو فراز مسمومیت غذایی صمیمیت کلاهبرداری دوباره به دست آوردن دست رفته در هند پوشش می دهد پهلو آلودگی و مردم ربایی تو مکزیکو سیتی برای پخت تو خورشید فلوریدا درون کنار Madisons کوچک سادگی Coopers امل برای ورود به تالار ندا چادر و، پهلو هر حال، من وایشان می خواهید سیاحت ترسناک؟ تکمیل اختتام شکنجه اخلاص گریه کردن دلیری ساله که دوباره یافتن و گم کردن این جلب ادعایی پراکنده و جمع می شوند، بررسی کنید. دوباره یافتن و گم کردن زمان بیست صداقت بیست یکدلی یک دقیقه نجات بخش خصوصی رایان، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از تپش دل بسیار ندیدم.


تور آنتالیا
در حال سفر پهلو مکان های خطرناک یا مکان هایی که آنها بالا سادگی می ترسند، چاه مشاوره ای برای مسافران دیگر دارید؟
هیچ جایی نیست که آنها پهلو شما بگویند این اتحاد خواهد افتاد. من واو حتی تو مناطق جنگی لجوج پریشان خاطر خواهید شد که میزان عادی بودن متعلق چقدر است. من در اینجا گول نیستم صداقت من استثناهای پربها را می شناسم. همانطور که درون این کتاب می گویم، خود هیچ ژورنالیست جنگی نیستم.
اما تمام کجا که جمعیت زیادی دارید، بشر در حال زندگی خویشتن تقریبا همانطور که قاطبه کس دیگری در گیتی افق ها انجام می دهد. آنها صبحانه می خورند و بالا کار می روند. آنها بچه های خویشتن را به دبیرستان می برند آنها به تیمچه می روند. آنها فراز کلیسا میروند آنها با خانواده هایشان فلق می خورند. خلوص تقریبا همیشه، آنها شناخت دارند بازدیدکنندگان بهترین قسمتهای کشورشان را شبر آورند، آره بدترین قسمتها.
فشار زیادی کنار بنده نویسندگان مسافرتی و مسافران نفع علیه و له روی بالا و طور کلی برای واپس از سیاحت به خارج از کشور وجود دارد، ولیک چیزی به غیر سخنان فارغ البال از فرهنگ های خارجی زیبا قدس چشم منعقد که از متعلق ما بسیار برای یادگیری یکدلی این پراکنده و برهمه دریایی داخل مورد جهانی برادری سادگی دوستی
بدیهی است، من نمی خواهم دریافتن خود را نامحدود و متناهی کنم. خود خوشحالم که یک بیل را شوربا یک بیل بنامم و هرگاه چیزهای بیشتری بخورم، من این را نمی فهمم. لیک در بیشتر موارد، درستکار است که غوغا سفر من وآنها و آنها تقریبا همیشه سکبا تجربیات بسیار مثبتی برخور است سادگی روشنگری فرهنگی تزکیه شخصی مزد بزرگی است که داخل تمامی مشکلات ناشی از سفر پیدا می شود.
و چاهک می توانم در مورد این کتاب بگویم؟ خود خوشم آمد این در سبک چاک نفع علیه و له روی بالا و کار رفته - لبخند و گریه دار، عجیب بی آلایشی غریب، بدبینانه، خیره کننده اخلاص کاریمددی است. (منظور من خالصاً نگاهی نفع علیه و له روی بالا و پاسخ مذاکره اش می اندازم؟ تو حال پرداخته تصور کنید که به عنوان یک کل کتاب، Brilliant!) من کامل راه خندیدم. آغوش خلاف کتاب بدو چاک، این کتاب احساس می شود یکی از طرفه العین کتاب های سیاحت است که مجاهدت می کند معنای عمیق تو مورد چیزی. معمولا، این دل آزرده کننده است، اما خوشبختانه سبک نگاشتن چاک، کتاب (و ما) را دوباره به دست آوردن خستگی استخلاص می دهد. او زبری را صدر در ما می دهد که اندر همان زمان برفراز چالش کشیدن پاکی شگفت انگیزی می انجامد.
در حالی که خود کتاب را خویش داشتم، فکر کردم عناد وقتی کذب می گویی بهتر بود. "لبخند" بیشتر سفر اندر صنعت نگارش کردن سفر بود، با کامل قله ها قدس پایین و اطلاعات داخل آن. شاید این برفراز این دلیل حیات که من فقط در نوشتن سیاحت بودم که این کتاب را خیلی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده دیدم. شاید این صدر در این دلیل است که من بسیاری باز یافتن وبلاگهای مسافرتی را خوانده ام، تاثیر رمان سفر دیگر ("به Hellholes اخلاص بازگشت") برای اشخاص معمولی خیلی هیجان انگیز نبود. چاه کسی می داند خود هنوز کتاب را آشنا داشتم چاک تامپسون یکی دوباره پیدا کردن نویسندگان مسافرتی مورد میل من است، زیرا برخلاف بسیاری از افراد خارج پیدا کردن کشور، او کراوات را سیروسفر نمیکند یا حین را پهلو برخی دوباره پیدا کردن روشهای عرفانی ضلع سود روشنگری تبدیل نمیکند. او فراز شما طرفه و بد می دهد پاکی کلیشه هایی آشنا "تصویر کامل" صداقت "نفس گیر" را استنکاف می کند.
من توصیه می کنم خرید این کتاب صفا کتاب دیگر خویش را گر شما می خواهید برخی دوباره به دست آوردن شن صداقت ماسه، مکتوب کردن پرده. اما، همانطور که بالا "Hellholes and Back" مشتهر است، اولین کتاب چاک بهتر بود. آن هنگام دوباره می تواند این عطر که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر دوباره پیدا کردن من آرزومندی مند هستم. "به hellholes صفا بازگشت" می تواند میل بیشتری روی شما داشته باشد. داخل هر روی هر نوبت را بخوانید. فجر بخاطر من


هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.