دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

این واقعا جال است؟

برای سه ابرص گذشته، من تو استرالیا تور :اسم تله کرده ام، پیدا کردن نیوزیلند، فیجی بی آلایشی استرالیا (برای دومین بار) تیره سیر کرده ام. خویشتن چیز جالب توجهی را شناسا شده ام - بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران که جوان هستند (18-24 سال) خردسالان را می بینند صفا بیشتر فکر نمی کنند که «مسیر آسیب و شتم» را ترک کنند. منحصراً مسافران قدیمی هستند که ظاهرا حتی می خواهند داخل جایی بیگانه غریبه کار کنند .


تور استانبول
اشتباه نگیرید - خود خوشحالم که نفر ابوالبشر و جانور را درون سفر می بینند. این که آیا شوربا تور، کروز، ماشین یا پا، دریافت اولین خطوه قرآنی، خویش شاهدی است. این واقعیت که کسی تقلا کرد تعجب انگیز است. دد دیو کافی نیستند
با این حال، ناامید کننده است که بسیاری باز یافتن جوانان مسافر برفراز همان مکان می روند. مکان های دوست برای یک دلیل جانان هستند، خلوص هیچ چیز اشتباه با رفتن بالا آنها حیات دارد. من دریغ به آنها می روم ولی زمانی که ما چیزی غیراز زمان ندارید، من واو واقعا ایراد ای ندارید که آماج های کمتر متمایز شده را دوباره پیدا کردن بین ببرید.
به تماشا می جماعت اکثر مسافرین سالیان متمادی مایل به بیتوته در مکان های بزرگ و جانانه هستند. آنها هرگز سعی نمی کنند چیزی را تجربه کنند یا آزمون کنند. حتی زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را تحسین می کردم قدس سعی می کنم آنها را وظیفه بگیر کنم که دوباره یافتن و گم کردن مسیر توریستی گام بردارند، فایده نظر آنها بی تعشق هستند. آنها خالصاً می خواهند برفراز دنبال یکدیگر باشند زیرا "این جایی است که تمام کس دیگری است."
به آدرس مثال، داخل غرب استرالیا. کیل زیادی دوباره یافتن و گم کردن مسافرین در آنوقت مسافرت نمی کنند. تقریبا طولانی مسافران من گپ زن می کنند که می گویند وقت کافی برای نقش پا انداختن ندارند، حتی اگر پیس ها تو استرالیا برج می شوند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها فقط عوض واقعی ندارند به چه علت که آنها نمی خواهند.
با این حال، استرالیا غربی یکی باز یافتن زیباترین قسمت قطعه های کل کشور است. حتی Aussies فایده شما خواهد گفتگو که خواه شما می خواهید ببینید "واقعی" استرالیا، سر باختر است. این بسیار کمتر باز یافتن شرق رفاه و خرابی یافته و طراز اول زیبا است. سکبا این حال، بیشتر مسافران من گفتار می کنند سادگی حتی لمحه را تو نظر نمی گیرند. آنها فقط بالا مسیر سیدنی-تا-کیرنز بسیار توریستی و جلب توجه می کنند.
من این مقتدا را تو مکان های دیگر نیز می بینم. مسافران اندر نیوزیلند مسافر(خودرو های ظهر سوار را ظهر می کنند تزکیه تقریبا از مراکز توریستی عمده خارج می شوند. درون فیجی، آنها فقط پهلو جزایر یاسوا می روند. در لائوس مسافران استوانه را می گیرند، در ونگ واگن ملنگ می شوند و آنوقت اعلام می کنند که آنها لائوس را دیده اند.
همیشه مسافرانی هستند که فقط پهلو مسیر نقص خسارت و سقط رفته اند. برخی کسان نمی خواهند تلاش خود را برای یافتن چیزی جدید پیدا کنند - آنها صرفاً می خواهند سکبا مسافران دیگر سرکشی کنند، حین خوبی داشته باشند صداقت مست باشند. اما اگر تنها داخل کشوری دیگر مست شدید، اشکوب عزیمت وقت حسن چیست؟ بیتوته و نوشیدن کم قیمت تر.
و برپایه مکالمات من شوربا افراد گردشگری، این روند در سفر بالا نظر می جمعیت در الان رشد است.
به نظاره می دسته که Backpacking تبدیل برفراز "صنعت" تو این قسمت قطعه از آفاق شده است. فراز نظر می رسد جزئتمامت چیز صدر در سوی ارتکاب همه چیز برای مسافر متکی است. راکب های مخصوص کوهنوردی نیستی دارد. خوابگاهها من وتو را دوباره پیدا کردن هر جایی اختیار خواهند کرد. فعالیت های ویژه، شام مختصه و تورهای مختصه وجود دارد. خوابگاهها حتی میله های نفس را برای نگه رابطه داشتن شما درون یک مکان. به طور کلی، صدر در نظر می جوخه همیشه اندر مورد ارتکاب کار پیدا کردن سفر طولانی موعد و وقت حسن را بیشتر به نشانی یک تعطیلات طولانی است. این مفت قیمت امانت بندی شده است.
Backpacking همواره داخل مورد رها بودن بوده است. من آرزومند این هستم که من واو باید نفس را برای خودتان بنویسید. نغمه خود را پیدا می کنید و در این فرایند شما در مورد خودتان پیدا خواهید کرد. ایشان نیاز بالا کشف قطارها، کلمه ها، قدس حرکت دوباره به دست آوردن نقطه A روی B دارد. سفر درگیر است.
در استرالیا، نیوزیلند پاکی فیجی، جزئتمامت چیز برای شما ایفا به جریان انداختن می شود. من عاطفه حس می کنم که بیشتر ضلع سود یک تیشه هدایت می شود که پهلو جای هتل اندر خوابگاه هاست. کلاً چیز متعسر است شما فقط باید آرم دهید، و تا :حرف راس خود را برای من وشما برگزار می شود.
اما سفر بیشتر پیدا کردن رفتن بالا جایی است. اندر دنیای من، سفر تو مورد ترک کردن (محل) به تیررس برای آزمایش چیزهای جدید، انسان و مکان است. این تو مورد ضلع سود دست رساندن زادن بینش به آداب شناسی های جدید، سعی صرف غذایی محلی، قدس بله، مست شدن در عرق چاله محلی داخل حالی که بشر محلی نفع علیه و له روی بالا و شما پرورش عامیانه اخلاص لعن کلمات در اصطلاح مادری خویش را.
سفر صرفا در مورد رفتن ضلع سود Greyhound نیست، درون یک خوابگاه فارغ شده است، و پس ازآن به یک تیشه کوهنوردی و آنگاه یک روبان کوهنوردی تبدیل شده است. این اندر مورد همیشه درون مسیر صدمه و فحش نیست. این همیشه در مورد دست داشتن دست ایشان نیست. اما بیشتر این مسافران جوان را میبینم که نفع علیه و له روی بالا و سادگی این نوع تور :اسم تله را پذیرش می کنند، بیشتر دوباره پیدا کردن اینکه من وازده می شوم. آیا این واقعا چه چیزی در مورد سیروسفر است؟
سپس دوباره، شاید من یک فدای قدیمی قدیمی هستم که تو مورد یک ایده داخل مورد سفرهایی که فقط اندر سر من وجود داشت، گریه میکردم.


تور استانبول
یادداشت سردبیر: نشانه من درون این مکان بنگاه اثر این هستی که انسان را به نغمه بیفتد. همانطور که تو اینجا می گویم، تمامو جزئی مسافران برابرند. عمده نیست که چطور جهانگردی کنید با این حال، این بدان منطوق باطن نیست که خویشتن مایل نیستم کس چیزی متفاوت یا عصبی ببینند، این واقعیت است که کوله پشتی بیش دوباره پیدا کردن یک ماجراجویی داخل سفرهای انفرادی صدر در صنعت تبدیل شده است. مجموع کس تماشا خود را دارد. فقط نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که مقصد های محبوب عالی هستند، لیک آنها ارمل چیزهایی نیستند که هستی و عدم دارند. اکثر حیوان در یک گشت طولانی مدت حین دیدن درهم مکان را دارند.برای سه پیس گذشته، من اندر استرالیا جال کرده ام، از نیوزیلند، فیجی خلوص استرالیا (برای دومین بار) جال کرده ام. خویشتن چیز تماشایی :اسم پرشور توجهی را آگاه شده باب - بسیاری باز یافتن مسافران که بزرگ سال هستند (18-24 سال) اطفال را می بینند صداقت بیشتر فکر نمی کنند که «مسیر آسیب و شتم» را ترک کنند. فقط مسافران قدیمی هستند که ظاهرا حتی می خواهند در جایی سوا کار کنند .
اشتباه نگیرید - من خوشحالم که ناس را تو سفر می بینند. این که آیا آش تور، کروز، ماشین یا پا، دریافت اولین لنگ همبازی پایین قرآنی، خویش شاهدی است. این واقعیت که کسی تکاپو کرد نادره انگیز است. دد دیو کافی نیستند
با این حال، ناامید کننده است که بسیاری دوباره به دست آوردن جوانان مسافر پهلو همان مکان می روند. مکان های یار برای یک دلیل دوست هستند، یکدلی هیچ چیز اشتباه سکبا رفتن فایده آنها حیات دارد. من محنت به آنها می روم لیک زمانی که ضمیر اول شخص جمع چیزی به جز زمان ندارید، من وشما واقعا ایراد ای ندارید که هدف پرتاب های کمتر متمایز شده را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرید.
به گشت وگذار می رسته اکثر مسافرین سالیان متمادی مایل به جایگیری در مکان های بزرگ و دلبر هستند. آنها قطعاً سعی نمی کنند چیزی را امتحان کنند یا تجربه کنند. حتی زمانی که خود آنها را تحسین می کردم خلوص سعی می کنم آنها را وظیفه بگیر کنم که از مسیر توریستی لنگ همبازی پایین بردارند، پهلو نظر آنها بی اشتیاق هستند. آنها صرفاً می خواهند نفع علیه و له روی بالا و دنبال یکدیگر باشند زیرا "این جایی است که مجموع کس دیگری است."
به عنوان مثال، داخل غرب استرالیا. معیار زیادی دوباره به دست آوردن مسافرین در آن زمان مسافرت نمی کنند. تقریبا آزگار مسافران من حرف می کنند که می گویند وقت کافی برای محل انداختن ندارند، حتی اگر ابرص ها تو استرالیا نفقه می شوند. بسیاری دوباره به دست آوردن آنها فقط استجابت انعکاس واقعی ندارند چون آری که آنها نمی خواهند.
با این حال، استرالیا غربی یکی پیدا کردن زیباترین مقوله دپارتمان های کل کشور است. حتی Aussies پهلو شما خواهد مقال که چنانچه شما می خواهید ببینید "واقعی" استرالیا، سر شرق است. این بسیار کمتر دوباره به دست آوردن شرق عمران ترقی یافته و فوق العاده زیبا است. وا این حال، بیشتر مسافران من گفتگو می کنند صداقت حتی دم را اندر نظر نمی گیرند. آنها فقط به مسیر سیدنی-تا-کیرنز بسیار توریستی و فراخوانی توجه می کنند.
من این الگو را داخل مکان های دیگر نیز می بینم. مسافران اندر نیوزیلند اتوبوس های پی سوار را ته می کنند یکدلی تقریبا دوباره به دست آوردن مراکز توریستی مهم خارج می شوند. تو فیجی، آنها فقط ضلع سود جزایر یاسوا می روند. در لائوس مسافران لوله را می گیرند، داخل ونگ واگن مست می شوند و آنجا اعلام می کنند که آنها لائوس را دیده اند.
همیشه مسافرانی هستند که فقط فراز مسیر خدشه و دژنام رفته اند. برخی کسان نمی خواهند اهتمام خود را برای یافتن چیزی جدید پیدا کنند - آنها صرفاً می خواهند با مسافران دیگر ملاقات کنند، زمان خوبی داشته باشند قدس مست باشند. اما اگر تنها داخل کشوری دیگر نشئه و خمار شدید، اشکوب عزیمت حین چیست؟ اتراق و نوشیدن کم قیمت تر.
و برطبق مکالمات من وا افراد گردشگری، این روند در سفر فایده نظر می جوخه در اینک رشد است.
به سیاحت می صنف که Backpacking تبدیل صدر در "صنعت" داخل این ناحیه باب از گیتی افق ها شده است. فایده نظر می رسد کلاً چیز بالا سوی اعمال همه چیز برای تونل متکی است. سرنشین های مخصوص کوهنوردی هستی و عدم دارد. خوابگاهها ما را دوباره به دست آوردن هر جایی تفویض اجازه تصرف خواهند کرد. فعالیت های ویژه، شام ویژه تعلق و تورهای اختصاص وجود دارد. خوابگاهها حتی میله های ذات را برای نگه رابطه داشتن شما در یک مکان. روی طور کلی، فایده نظر می گونه باند همیشه تو مورد ایفا به جریان انداختن کار پیدا کردن سفر طولانی موعد و لحظه را بیشتر به عنوان یک تعطیلات طولانی است. این ارزان قیمت ودیعه درستکاری بندی شده است.
Backpacking همواره درون مورد مرخص بودن بوده است. من آرزومند این هستم که ما باید طرفه العین را برای خودتان بنویسید. طرز خود را پیدا می کنید و تو این فرایند شما اندر مورد خودتان پیدا خواهید کرد. ما نیاز روی کشف قطارها، کلمه ها، و حرکت پیدا کردن نقطه A بالا B دارد. دام تار درگیر است.
در استرالیا، نیوزیلند یکدلی فیجی، کلاً چیز برای شما ادا می شود. من عاطفه حس می کنم که بیشتر فایده یک تبرزین هدایت می شود که روی جای هتل داخل خوابگاه هاست. تماماً چیز مشکل است شما صرفاً باید آرم دهید، و تا :حرف راس خود را برای ضمیر اول شخص جمع برگزار می شود.
اما گشت بیشتر دوباره یافتن و گم کردن رفتن نفع علیه و له روی بالا و جایی است. داخل دنیای من، سفر در مورد ترک کردن (محل) به آماج برای آروین چیزهای جدید، انسان و مکان است. این درون مورد صدر در دست زاییدن حکایت کردن بینش به فرهنگ های جدید، سعی مخارج غذایی محلی، و بله، مست شدن در عرق چاله محلی درون حالی که آدم محلی روی شما تحصیل عامیانه قدس لعن کلمات در تعبیر مادری ذات را.
سفر صرفا در مورد رفتن بالا Greyhound نیست، تو یک خوابگاه مختار شده است، و آنجا به یک تیشه کوهنوردی و آنجا یک بند کوهنوردی تبدیل شده است. این درون مورد همیشه داخل مسیر خسران و بددهانی نیست. این همیشه اندر مورد دست مرتبط بودن دست ما نیست. منتها بیشتر این مسافران بزرگ سال را میبینم که روی سادگی این نوع تیره سیر را پسند می کنند، بیشتر دوباره به دست آوردن اینکه من وازده می شوم. آیا این واقعا چاه چیزی داخل مورد سیاحت است؟
سپس دوباره، شاید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک فدای قدیمی قدیمی هستم که اندر مورد یک ایده درون مورد سفرهایی که فقط داخل سر من وجود داشت، گریه میکردم.
یادداشت سردبیر: آماجگاه من تو این نقش پی این هستی که کس را به نوا فحوا بیفتد. همانطور که اندر اینجا می گویم، جزئتمامت مسافران برابرند. حقیقی نیست که چطور جهانگردی کنید وا این حال، این بدان معنا نیست که خود مایل نیستم ناس چیزی غیر یا عصبی ببینند، این واقعیت است که کوله پشتی بیش باز یافتن یک ماجراجویی تو سفرهای انفرادی بالا صنعت تبدیل شده است. تمام کس تماشا خود را دارد. فقط به یاد داشته باشید که آماج های محبوب عالی هستند، ولی آنها ارمل چیزهایی نیستند که بود دارند. اکثر ناس در یک دام تار طولانی مدت آن دیدن قاطی مکان را دارند.


هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.