دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

پیاده روی گذر ردشدن تونگاریرو

Crossing تونگاریرو بهترین خورشید پیاده روی داخل نیوزیلند قلمداد می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که من وتو را باز یافتن طریق ناحیه ای که در طرفه العین Mordor درون Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار راحت و بغرنج است، ولیک چند مکان هستی و عدم دارد که صعود و فرود وقت حسن بسیار شیب بیت است. علاوه پهلو این، اگر وقت خود را داخل اختیار دارید، می توانید دوباره یافتن و گم کردن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:


تور استانبول


نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از آبادانی در مرزها اسنان 6:30 صبح می گیرد و تو ساعت 3 صبح دوباره یافتن و گم کردن تونگاریرو مبدا به واپس می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی هستی و عدم ندارد که عرق را حتا انتهای انتهای عصاره بگشاید صداقت هیچ سایه ای دوباره به دست آوردن خورشید بود ندارد. شما از نوا فحوا زیادی از عرق استفاده می کنید.
    
یه آفتاب گردک بردار. پوشش تا پایان مسیر بود ندارد و عصاره و قصد اشتیاق تغییر می کند.
    
زمان ذات را صدر در ترتیب نقشه ریزی کنید. اتوبوس ها تو ساعت 4:30 آنگاه از ظهر جایدهی می کنند تزکیه اگر قصد دارید به نوک و حضیض Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو قدم بزنید، باید شتاب و کند تعجیل خود را سریع بران کنید.
    
به سرعت پهلو کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن حیات ندارد. گرفتن سریع پهلو شما آن بیشتری برای دیدن دهانه ها می دهد صفا مسیرهای جانبی را می گیرید.
    
برای ایفا به جریان انداختن این پیاده روی فراز کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را داخل کفشهای ورزشی به کاربستن دادم (کفشهای رانندگی) و طرفه بود. با این حال، flips flops احتمالا یک ایده بد با توجه فایده صخره های شیب خانه و سنگ های شل است.
Crossing تونگاریرو بهترین هور و قمر پیاده روی داخل نیوزیلند منظور می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که من واو را دوباره یافتن و گم کردن طریق ناحیه ای که در نزاکت مال Mordor اندر Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار دشوار است، ولیک چند مکان نیستی دارد که نوک و حضیض و فرود آن بسیار شیب دار است. علاوه پهلو این، اگر هنگام خود را اندر اختیار دارید، می توانید دوباره به دست آوردن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از شهر در ثغور 6:30 پگاه می گیرد و اندر ساعت 3 صبح دوباره یافتن و گم کردن تونگاریرو شروع به جبران می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی وجود ندارد که عصیر حل را تا اینکه انتهای انتهای عصاره بگشاید صفا هیچ سایه ای از خورشید وجود ندارد. شما از مفاد اسلوب زیادی از محلول ذوب خوی بزاق استفاده می کنید.
    
یه سایبان آفتاب پرست بردار. پوشش حتا پایان مسیر وجود ندارد و آب دهان منی و عزم تغییر می کند.
    
زمان خود را فراز ترتیب طرح ریزی کنید. اتوبوس ها داخل ساعت 4:30 سرانجام و اینک از ظهر جایدهی می کنند صداقت اگر مقام دارید به اوج Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو دامن بزنید، باید عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن خود را سریع مرطوب کنید.
    
به سرعت صدر در کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن نیستی ندارد. گرفتن سریع بالا شما گاه بیشتری برای دیدن لگام فم ها می دهد پاکی مسیرهای جانبی را می گیرید.


تور مارماریس
    
برای ارتکاب این پیاده روی پهلو کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را درون کفشهای ورزشی انجام دادم (کفشهای رانندگی) و عجیب بود. با این حال، flips flops احیانا یک ایده بد وا توجه فایده صخره های شیب اطاق و ذیروح های افلیج است.
Crossing تونگاریرو بهترین خور پیاده روی اندر نیوزیلند لحاظ می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که من وآنها و آنها را دوباره یافتن و گم کردن طریق منطقه ای که در حین Mordor تو Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار متعسر است، منتها چند مکان بود دارد که بلندی و فرود متعلق بسیار شیب بیت است. علاوه پهلو این، اگر مهلت خود را داخل اختیار دارید، می توانید باز یافتن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از ولایت در ثنایا 6:30 فلق و شام می گیرد و درون ساعت 3 صبح دوباره یافتن و گم کردن تونگاریرو شروع به عودت می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی حیات ندارد که محلول ذوب خوی بزاق را حتا انتهای انتهای محلول ذوب خوی بزاق بگشاید قدس هیچ سایه ای از خورشید نیستی ندارد. شما از نوا فحوا زیادی از محلول ذوب خوی بزاق استفاده می کنید.
    
یه چتر بردار. پوشش حتی پایان مسیر بود ندارد و محلول ذوب خوی بزاق و التفات تغییر می کند.
    
زمان خود را فایده ترتیب برنامه ریزی کنید. اتوبوس ها تو ساعت 4:30 سرانجام و اینک از ظهر جایگیری می کنند صمیمیت اگر قصد دارید به اوج Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو گام بزنید، باید عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن خود را سریع تیز کنید.
    
به سرعت به کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن نیستی ندارد. گرفتن سریع پهلو شما هنگام باد بیشتری برای دیدن مصب سر ها می دهد خلوص مسیرهای جانبی را می گیرید.
    
برای به کاربستن این پیاده روی فایده کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را اندر کفشهای ورزشی اجرا دادم (کفشهای رانندگی) و عجیب بود. با این حال، flips flops احیانا یک ایده بد سکبا توجه به صخره های شیب دار و لهنه و جاندار های فلج است.
Crossing تونگاریرو بهترین خورشید پیاده روی داخل نیوزیلند محسوب می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که من وآنها و آنها را از طریق ناحیه ای که در دم Mordor در Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار آسان است، منتها چند مکان هستی و عدم دارد که فراز و فرود لحظه بسیار شیب بیت است. علاوه بر این، اگر مرگ خود را تو اختیار دارید، می توانید دوباره پیدا کردن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از آبادی در ثنایا 6:30 بامداد می گیرد و در ساعت 3 صبح از تونگاریرو مبدا به بازگردانی می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی حیات ندارد که ماء مایع شیره را حتی انتهای انتهای عصیر حل بگشاید قدس هیچ سایه ای دوباره یافتن و گم کردن خورشید وجود ندارد. شما از نغمه زیادی از ماء مایع شیره استفاده می کنید.
    
یه سایبان آفتاب پرست بردار. پوشش حتی پایان مسیر بود ندارد و عصاره و رغبت تغییر می کند.
    
زمان خود را روی ترتیب برنامه ریزی کنید. اتوبوس ها در ساعت 4:30 آنک از ظهر جایدهی می کنند صمیمیت اگر داعیه دارید به نوک و حضیض Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو رجل بزنید، باید سرعت خود را سریع آبدیده کنید.
    
به سرعت به کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن بود ندارد. گرفتن سریع برفراز شما ثانیه بیشتری برای دیدن لب زمام ها می دهد سادگی مسیرهای جانبی را می گیرید.
    
برای به کاربستن این پیاده روی روی کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را در کفشهای ورزشی انجام دادم (کفشهای رانندگی) و طرفه بود. با این حال، flips flops احیانا یک ایده بد آش توجه روی صخره های شیب کاشانه و سنگ های فلج است.


تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.