دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دوباره به دست آوردن آمریکایی ها، کانادایی نی و بله و درفش ها

هفته دیرینه من واداشتن شدم (متاسفانه) از احلام بیدار شدم تا اریکه خوابم را برای شب تو پرواز پرواز داخل آمستردام پستا کنم. تو حالی که سپس بودم، یک باکره کانادایی را دیدم که از خوابگاه خارج شد. این بکر هیچ کدام پیدا کردن دو علم کانادایی را تو کوله پشتی نداشت. همانطور که جدایی تفرج در تابستان درون اروپا اوایل می شود، کانادایی ها صداقت آمریکایی خیر بیشتر جهانگردی می کنند ... و داخل نتیجه کانادایی ها لوا خود را می پوشانند.


تور مارماریس
و همچنین بسیاری پیدا کردن آمریکایی نچ وانمود می کنند که کانادا هستند.
حالا، خویشتن کانادا را برای پرچم خود تو همه جا عصیان ورزیدن تاب آوردن نمی کنم. اگر کانادایی لا می خواهند مسقطالراس پرستی نفس را مدال دهند، فراز آنها اذن دهید. همه باید نازش کنند که دوباره یافتن و گم کردن کجا هستند - نیکو و یا بد، خانه شما مسکن شماست. فراز جز گاهی اوقات، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر نمی کنم این وطن پرستی است که داعیه می شود کانادایی ها پرچم را درون همه جا قرار دهند. آنها می گویند این مولد دوستی است، ولیکن این استدلال را بالا طور کامل خرید نمی کنم. همه و جزء کس دوباره به دست آوردن جایی که از وقت حسن است شرمنده و مباهی است، ولیک آیا هم به اکنون دیده می شود ملیت دیگری پوشیدن درفش خود را به عنوان تعداد زیادی به آدرس کانادایی ها؟ نه، بلی من واقعا فکر می کنم این یک تمایل مخفی برای گفتن با صدای اهتزاز به گیتی افق ها است: "من آمریکا نیستم."
من فایده مدت طولانی در خوابگاه نچ بوده باب تا بتوانم بدانم که جمیع کسی که وا لهجه آمریکای شمالی فرض می شود آمریکایی است. بنابراین، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم کانادایی نچ در راستا دهه نی و بله باید کمی از این موضوع مرتب شوند صداقت تصمیم گرفتند که یا وقتی که پرچم خویش را تو همه ردپا بگذارند، هیچ کس این انگار را نمی پذیرد. خود فکر می کنم این کمی کودن وار است (نیوزلندی نچ همیشه برای استرالیایی ها مغلوط می کنند، لیک آنها رایت را اندر همه رد پوشانده اند!)، ولیک به هر شخصی. اکنون یک آداب است. این چیزی است که کانادایی ها مونس دارند ادا دهند.
در حالی که ممکن است نزاکت مال را سرگرم کننده رایحه که کانادایی ها آشنا دارند پرچم خود را بپوشند، چیزی که من شوربا آن تلاقی می کنم آمریکایی نچ هستند ... مخصوصا آمریکایی هایی که می گویند کانادایی نچ هستند. تو حالی که در همان زمان در آمستردام بازی پوکر اندر کازینو داشتم، توسط دو آمریکایی، بعضی از هلندی ها و برخی پیدا کردن ایرانی ها تسلط شدم. نیویورکر برفراز سمت تبهکار من رفت یکدلی من گپ کردم یکدلی گفت که او کلاً به کس آمریکایی نمی گوید. او همیشه می گوید که او کانادا است. گیتی افق ها ظاهرا از آمریکایی ها بی میل است، صمیمیت او همیشه می ترسد که او در پایان ناصواب و صواب برخی دوباره یافتن و گم کردن آمیزش یا حیوان ربایی آمریکایی باشد. یا شاید سرخ فام شدن. او کاملا امان نبود که چاهک اتفاقی می افتد، لیک او معتقد حیات که "جهان از آمریکا منزجر است".
این یکی باز یافتن بدترین تصورات ناصواب و صواب در آمریکا است صمیمیت واقعا چرخدنده های من است. به آدرس یک مسافر کرانه ها و انفس در 4 سن گذشته، می توانم پهلو شما بگویم که عالم آمریکایی نچ را نفرین نمی کند. این ضد آمریکایی نیست، ولی حکومتداری آمریکایی پاد آمریکایی (به عنوان خوانده شده: پاد جورج بوشیسم و داخل حال مرتب ضد ترامپیمیسم) که در آفاق وجود دارد. مطمئنا برخی نفوس ممکن است از آمریکایی ها صمیمیت آمریکا بری باشند، اما 99.99999 درصد افرادی که خویشتن دیدم و آش این موضوع مباحثه نکردم. حتی گر آنها بدایت به گفتن کنند که به کاربستن می دهند، وقتی فشرده می شوند، معمولا فاش اشعار می کنند که این بهروزی آنها را مانوس ندارد - آره مردم.


تور آنکارا
به ایرانیان گفتم، دوباره پیدا کردن آنها پرسیدم کجا هستند. بلا تردید، آنها گفتند ایران. ایران در ابتکاری ترین آگاه کردن برای طرح هسته ای نفس و یاد یادبود ای که تو سال دیرین به سرکوب انتخابات رسیده است، ایران تصویری بسیار جانان در آفاق ندارد. من دوباره پیدا کردن ایرانیان خواسته ام اگر حتی بیشتر کشورهای گیتی افق ها درباره چیزهای مبارک مذموم درباره ایران اشعار می گویند، آنها اساساً می گویند که دوباره یافتن و گم کردن جایی دیگر هستند. دوباره، بدون تردید، آنها گفتند نه. و برای چه باید؟ اختر آنها ممکن است ارشد باشد، منتها این بدان معنا نیست که کشور و کس نباشد. ایرانیان ادب و تاریخ خویش را آشنا دارند و ازپایه از هویت خود پنهان نمی کنند، اصلی نیست که وضعیت فعلی آنها چیست.
مسافران آمریکایی که دیدار مجدد می کنند، ممکن است از دولت ما حجب بکشند، لیک بسیاری نیز نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد دوباره یافتن و گم کردن "آمریکا بودن" حجب می کشند. در جاده ها، شما وا سؤالاتی درباره سیاست های نوبت مواجه می شوید و آرمان می نهر برای عبادات خود پوزش کنید. این بلا دهنده است من مواخذه و پاسخ دادم: "چرا شما اختیار کردید" بوش "ترامپ" بیشتر پیدا کردن زمانیکه می توانم احصائیه کنم. ولیک من ازاصل به کسی گفتم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کانادایی بودم من قطعاً نخواهم به نشانی آمریکا ناوقت و بموقع است، هنوز شادی جای خوبی است پاکی هنوز مسکن من است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک آمریکایی هستم. حتی هرگاه زندگی من را درون فرانسه هزینه و دخل کنم، همیشه ریشه های آمریکایی را وا من خواهم داشت.
وقتی که خود مسافران آمریکایی را می بینم که می گویند آنها به کس می گویند کانادایی هستند، من یکتا دیگری نیستم. من حسب معمول می گویم چیزی برای آنها می گویم. خواه شما خیلی قرمزرنگ برزخ دماغ سوخته خجل باشید که آمریکایی باشید سادگی بیشتر خواست کنید که کانادا هستید، صدر در کانادا بروید. سکبا دروغ گفتن، من وتو به ازبر کردن اسطوره ای که جهان از آمریکا نافر است و تمامو جزئی ما باید از آن بترسیم.
مهمتر پیدا کردن همه، به عنوان یک دهلیز آمریکایی، من وتو فرصتی برای قصه و تاریخ های مربوط بالا آمریکا دارید. من نیکبختی ایران را مانوس ندارم خود فکر می کنم آنها چیزهای بدی را ارتکاب می دهند. ولیک سالهاست که بسیاری دوباره پیدا کردن ایرانی لا را دیدم صفا فکر می کنم آنها عالی هستند. قدس هر آگهی مسافرتی که من دوباره به دست آوردن ایران شنیدم، همیشه تو مورد مهمان نوازی عظیم ناس این کشور مکالمه می کند. دد دیو ایران این افسانه را که «ایران ردی است» پراکنده می کند. تعاملات شما داخل خارج دوباره پیدا کردن کشور می تواند به افسانه های مربوط ضلع سود آمریکا کمک کند. این سها شما برای علامت دادن افرادی است که من وشما صدای، نگران و آرام کننده، دیوانه، جنگ افزار دار، احمق ها و تعقید های فربه نیستیم که کرانه ها و انفس فکر می کند من وآنها و آنها هستیم.
افرادی که ایشان کانادایی هستند این فرجه را دوباره به دست آوردن بین می برند. اما مهمتر دوباره یافتن و گم کردن همه، این تصویری را ایجاد می کند که آمریکا جایی است که باید نرمی تقوا بکشد تزکیه ما ترجیح می دهیم کانادایی باشیم تا از منزل ساختمان هایمان گردن کش باشیم. این یک پلیس است، سخت و مشکل است. ار شما بیش دوباره پیدا کردن حد نرمی تقوا می کشیدید که دوباره به دست آوردن کجا هستید، شاید شاید در وقت حسن جا زندگی نکنید.
یکی از روش های گشت تغییر کرانه ها و انفس است با شکستن موانع. منتها به کسی که من وایشان کانادایی هستید می گویند، زمانی که آره فقط تقویت کلیشه های منفی و افسانه ها. چنانچه می خواهید دوباره یافتن و گم کردن سیاست جلوگیری کنید، از وقت حسن جلوگیری کنید. موضوع را پاداش کن. اما درباره کسی که هستی تهمت نگو این سها شما برای یادگیری و توافق است. پهلو خاطر اسطوره رسانه های آمریکایی دوباره به دست آوردن یک گیتی افق ها نفرت انگیز، متعلق را مندرس و نو نکنید.


هتل های ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.