دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

پیوستگی به جزیره ایوس

چند هفته آنگاه از آن، خویشتن یک سال ضلع سود 30 نزدیک بران می شوم. این یک واقعیت است که آش من غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده است.


تور استانبول
در ابتدای سال، تصمیم گرفتم شتا را اندر اروپا امرار کنم، بیشتر وقتم را خرج جزیره ایوس تو یونان کردم. در طول ماه های تابستان، این جزیره برای پناهندگان بالغ به پشت خورشید، ماء مایع شیره و خورشید است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که فرصت دیگری برای ادا این کار پیش دوباره پیدا کردن 30 نیست. زمان نزاکت مال بود که این کار را بکنیم، قبل از اینکه خود به عنوان "کوله پشتی کثیف" تبدیل شدم.
اما آمخته همه نقشه های ناسازگار، این یکی از وقت حسن ها افتاد. واحد وزن باید در قمر ژوئن فایده ایالات متحده برگردم تا داخل TBEX سخن بگویم، سفر نیمه تابستانم را دوباره پیدا کردن دست بدهم. در حال ساخته تابستان درون یونان شوربا بهره گیری از شیفتگی "پیش دوباره یافتن و گم کردن 30 سال"، هیچ هزینه ای اندر اختیار نخواهد داشت. گشت من روی جزایر یونان ارمل چند هفته قبل از حرکت ضلع سود ایتالیا، مجارستان اخلاص سوئد دوام خواهد داشت. چیزی باید بریده شود
بنابراین، صریح سنگین اندر دست، من برفراز IOS بیش از دو هفته پیش فایده مدت چهار شب توقف داشتم. من نازنین دلاوری ساله بودم سپس، برای رفتن بالا سانتورینی، تاخت روز آن هنگام برگشتم. من بیش از معیار از ایوس سراسیمه شدم هفته قدام برابر برای سر کردن پاروس اخلاص میکونوس، هفته پیش بودم. درون حال مجهز من فکر میکنم که دو مهر گذشته اندر یونان فراز یوس پرداختم.
من اکثراً در حال آنچه که دام تار است سادگی آنچه که روی معنای لمحه است مکالمه می کنم. منظور این دام تار چیست؟ کوله پشتی؟ آیا یک قالب بهتر دوباره به دست آوردن دیگران است؟
سفر فراز یک جعبه لایق نیست. این خیلی چیزهاست بیشتر دوباره پیدا کردن دیدن یک مکان یا سبک گردش است. اما یک چیز که تمام بحث ها در مورد طبیعت سفر را در صدر می گیرد، این است که تو پایان روز، سفر اندر مورد برقراری بستگی است. آره تنها آش مکان ها، بلکه با دد دیو نیز.
ایوس دلچسب است، وا یک دهات زیبا، سواحل زیبا صمیمیت صخره های تاریخی تراشیده شده است. اما هیچ چیز واقعا اندر مورد خویش جزیره بود ندارد. جزایر زیبا نم در یونان بود دارد. و، واقعا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ترجیح می دهم جزایر من روی داشتن درختان نخل، غوک و ماهی های گرمسیری.
در حالی که چیزی برای همه اندر Ios وجود دارد، فشنگ اصلی آن هنوز مهمانی، سواحل پاکی جمعیت است. خویشتن برای این جو آمده ام، لیک به دلیل اتصالاتی که با دد دیو ساخته ام، باقی تتمه ام. من از باب این اتصالات به بعد آمده ام.
با نزد گذشته از انفکاک قبل واقف جمعیت شدم، آش دوستان قدس صاحبان کافه ها و رستوران ها شناخت شدم. جورج تو رستوران یونانی، Nest برخی باز یافتن یونانی نچ را روی من آموخت. الکس پیدا کردن نوار آبی ملاحظه من را به اقمشه الکل یونانی معرفی کرد. بسیاری دوباره به دست آوردن شبها، Demetri یکدلی Nicos دوباره یافتن و گم کردن Slammers درون مورد حالت غم انگیز سیاستهای یونان با من بیش دوباره یافتن و گم کردن ouzo مناظره کرد. هنگامی که شما درون اواخر انفصال به سرانجام و اینک می رسید، گردشگران زیادی سوا کسانی که فایده دنبال کار هستند نیستند. بنابراین ضمیر اول شخص جمع پیوسته صفا چت می کنید زیرا به منظور تنها شماست، نه در حال چرخش بشر هر ثالث روز. سادگی گاهی اوقات، خالصاً کلیک کنید


تور آنکارا
وقتی جال می کنید بسیاری از آدم را دیدار می کنید. وجه اصل ها و اعتبار: ها پس باز یافتن مدتی تاریک می شوند. شما تو فیسبوک دوستان خواهید شد، منتها شما روی ندرت هرگز مکرر یکدیگر را ببینید. من الوف نفر را در شاهراه ملاقات کردم، ولی فقط شمار انگشت شماری پیدا کردن افرادی که قواعد عروسی من پاکی نوزادان من دیدار مجدد می کنند. هنگامی که شما شوربا افرادی که درون یک برون عمیق نم ارتباط پابرجا کرده اید، متعلق یک پیوستگی نادر می شود. وقتی من درون جزیره تایلندی Ko Lipe درون سال 2006 زندگی میکردم، وقتی که چهار سنه پایه بعد، تمامو جزئی ما کریسمس سکبا هم داشتیم، اتحاد افتاد. این اتحاد در هات رین در سال 2007 اتحاد افتاد، جایی که، خیز سال بعد، من روی عروسی محارم و بیگانگان استرالیایی رجعت کردم. این سال گذشته داخل والنسیا پراکندگی افتاد، زمانی که سه گانه آمریکایی، کورس دور استرالیایی و یک مالزیایی یک هفته یک بیت خوابگاه داشتند و به خوبی روی آن کلیک می کردند که نفر ابوالبشر و جانور از ایشان می پرسیدند چگونه، وقتی تزکیه جایی که من وتو به نشانی دوستان خوب، وا توجه به ملیت های مختلفمان، تبدیل شده ایم. "ما فقط سه گانه روز پیش بازدید کردیم"، ضمیر اول شخص جمع می توانیم نفع علیه و له روی بالا و شگفتی آنها بگوییم.
و همینطور دوباره صدر روی ایوس، گروهی دوباره یافتن و گم کردن غریبه ها شوربا هم هم رای شدند و فایده نحوی اجرا می کردند که عموم ساله به یکدیگر آشنا می شدند. برخی پیدا کردن کل فصل تو IOS کار خواهند کرد. دیگران در عرق چند هفته ترک می کنند. بعضی دوباره یافتن و گم کردن نیمه شتا باقی می ماند بعضی از کسان پیش من الباقی اند. منتها همه ما برفراز نوعی کنیز قوش یکدیگر تاثیر گذاشتهایم، صفا هر شید یک فرد فراز روز رسانی معمول در فیس بوک را دوباره یافتن و گم کردن کسانی که قبلا به سرانجام و اینک رفته اند می بینم: "من از دست دادن یوس".
زمان در شاهراه متفاوت است. روزها آمخته هفته خیر و ماه ها الگو سال ها احساس می کنید. کورس دور هفته اندر یوس دریافتن ابدی شد. وقتی که خود رفتم، کس نمیتوانستند اعتقاد کنند که خویشتن فقط کورس دور هفته بعد بودم. فراز آنها، صمیمیت برای من، خیلی طولانی تر شد. وا این حال، دو روز اندر سانتورینی خلوص میکونس مخارج دو شید پشیمانی نیستم، زیرا حرارت بیشتری را آش دوستان خود اندر یوس برفراز من داد. مسافرت در مورد افرادی است که من واو بیش دوباره پیدا کردن مکان هایی که می بینیم دیدار می کنیم.
و تو جایی دیگر، دیگر مسافرین هم دستی و تشکیل اوراق وام خواهی هستند که روی آینده خود دنباله خواهند داد. تو جایی درون جهان، آنها نیز نفس را "خانواده" نامگذاری می کنند یکدلی فقط تماشای گیتی افق ها را وا یکدیگر می یابند ...
خانواده
آیا می خواهید دانسته ها بیشتری در این جزیره بسیار بانمک شیرین حرکات داشته باشید؟ راهنمای من بالا IOS را ببینید صمیمیت ببینید که چگونه می توانید در سرانجام و اینک سفر کنید.
کتاب سفر خود را فایده IOS: نکات صمیمیت ترفندهای تدارکات
با استعمال از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز مفت به ایوس پیدا کنید. آنها دو خودرو جستجوی مورد تعشق من هستند. وا مونوندو عنفوان کنید
کتاب اتراق شما را بخوانید
شما می توانید لایه مجرای رودخانه خود را در Ios آش Hostelworld پس افت کنید. هرگاه می خواهید درون جاهای دیگر بمانید، دوباره به دست آوردن Booking.com کاربرد کنید زیرا آنها بالا طور مداوم کم ارزش ترین قیمت گزاری را می پردازند. (در اینجا اثبات است.)
بیمه تیره سیر را فراموش نکنید
بیمه تور :اسم تله شما را داخل برابر بیماری، آسیب، سرقت، و نقض دروغ گفتن محافظت خواهد کرد. من ازاصل در سیاحت بدون نزاکت مال نیستم من روستا ساله باز یافتن Nomads آفاق استفاده کرده ام. شما محنت باید.
نیاز بالا برخی پیدا کردن چرخ دنده؟
برای استفاده از بهترین شرکت ها، صفحه مبدا ما را بررسی کنید!
آیا معلومات بیشتری درون مورد IOS می خواهید؟
اطمینان نتیجه معلول کنید که روی راهنمای تیررس دقیق ما داخل Ios برای راهنمایی های بیشتر برنامه ریزی رجعت کنید!


تور دقیقه نود آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.