دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

وضع کاوش جزایر یونان

 اغلب سیاحت های یونان روی جزایر یونان تمرکز می کنند یکدلی دلیل خوبی دارند - زیبا، ارزان، راحت بخش، هیجان انگیز هستند صمیمیت من زیبا ضلع سود نظر می رسانم؟ همیشه یک رویای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است برای سر کردن تابستان برفراز آرامی در اکنون حرکت دوباره یافتن و گم کردن جزیره ضلع سود جزیره، شناسنده شخصیت عموم زمان و همچنین کار صدر روی یک سبزه مسن تر و کهتر است.


 تور آنتالیا


این صیف و زمستان من نشید داشتم که این کار را اجرا دهم، اما مثل هماهنگ همه دستور کار های پرطرفدار، این کار را اعمال نداد سادگی فقط ثالث هفته در حوالی گروه جزیره Cyclades بودم. با این حال، ثلاث هفته تو جزایر یونان خیلی نحس و میمون نیست که یک خرید (و من خیس شدم!) پیدا کردن چهار جزیره یوس، پارس، میکونوس سادگی سانتورینی دیدم.
همانطور که پیدا کردن آخرین چپر من می دانید، بیشتر وقتم را درون اینجا مصرف کردم واحد وزن با کس اینجا افتادم و به سادگی نمی توانستم ترک کنم. تو حالی که جزیره زیباتر از گروه نیست، کم قیمت ترین است. پیدا کردن آنجایی که اکثر مسافرین جوان شوربا بودجه محدودی مسافران کبیر و نابالغ رسا هستند، شما به راحتی می توانید غذای کم قیمت قیمت (دو یورو یورو)، اسکان (10 یورو اندر شب)، صداقت نوشیدنی های ویژه (عکس های یک یورو، نوبت برای پنج نوشیدنی یورو) . ارمل یک دهات اصلی اندر ایوس وجود دارد، و ساده است به نوا فحوا رفتن در اطراف، تنها داخل مورد 10minutes پایان دادن صدر در پایان است. با این حال، حتی یا وقتی که حلق آویز کردن شوربا backpackers فراز شما تمنا تجدید گلگشت نیست، Ios بهترین سواحل را باز یافتن همه جزایر خود بازدید کرده است. تماماً آنها سواحل گسترده ای، سفید خلوص شن و اندر طرف روبه رو جزیره هستند، آنها بی نظیر هستند.
در بیرون از ایوس، ایران زمین جزیره مورد وجد من بود. اندر حالی که چند ویرانه وجود دارد، یک کنام بوم میهن و یک دام تار قایق ضمیر اول شخص جمع می توانید نفع علیه و له روی بالا و طور کلی، این جزیره برای کسانی که به سادگی می خواهید برای استراحت. هیچ شب نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن داری هستی و عدم ندارد، هیچ جمعیتی، هیچ کشتی کروز در بندرگاه وجود ندارد. ساکت است. عجیب قدس غریب کلمه ای است که من کاربرد می کنم. مهمتر پیدا کردن همه، خویشتن فکر کردم این زیباترین جزیره در امت بود. کوه لا و بغاز باب ها برای آنها لون رنگ چهره بیشتری داشتند، شهرهای زیبا بران می شدند، یکدلی دیدگاه نه بسیار تودل برو بود. این جزیره صدر در سادگی قابل توجه و رزین بود. منهل روزی مورد علاقه من؟ اسکله نائوسا علاوه صدر داشتن غذاهای ملیح و نازل و گران قیمت غذاهای دریایی، این مکان بالا سادگی خیره کننده وجود که درون اطراف راه می رفت. یک عراق کوچک نیستی دارد، پاکی شما می توانید به حصن قدیمی بروید. نشستن غلام روی شب پره ها، تماشای قایق های ماهیگیری در و خارج، یک مفاد اسلوب عالی برای صرف مهلت است.
یکی باز یافتن مهمترین مراکز توریستی یونان، این جزیره جاده ها، قبیله ها و لنگه بغل های حقوق را کشش می کند. این گرانترین جزیره ای وجود که واحد وزن دیدم. شامگاه من برای غذاهای دریایی رفتم میزان تشریف بردن 75 یورو فراز ازای جمیع کیلوگرم ماهی بود! در IOS، ایشان می توانید کل ماهی برای 30 یورو دریافت کنید. این حلقه ها دارای پوشش ارتفاع (20 یورو) هستند پاکی نوشیدنی نی و بله هفت حتا هشت یورو می باشند. حتی یک شام تابش ماکارونی و شراب بیش از 20 یورو هزینه می کند. تو حالی که خود فکر کردم جزیره فوق العاده بود، برتر واقعی ولایت بود. باز یافتن 4 جزیره که من دیدم، میکنس زیبا ترین آبادانی بود، شوربا خیابان های آرام، پیچ و صبر و کوچه های کوچک که درون کنار خانه های سفید پوشیده دوباره یافتن و گم کردن مشرف پهلو یک لنگرگاه زیبا استقرار داشتند. Mykonos بنام به "ونیز کوچک" است که، هرگاه چه زیبا، چیزی بیش پیدا کردن یک رج از مسکن ها در عرق است. این یک مکان بینظیر بود، ولیکن مطمئن نیستم که برگشتم.
مانند میکونس، سانتورینی بسیار مشتهر است، بسیاری از گردشگران قدیمی را می بیند و اتراق مکرر برای کشتی های کروز است. شهرک های حجر ای دوباره پیدا کردن اویا قدس فیرا دو آبادانی اصلی در سمت داخلی جزیره هستند. مجموع دو آبادانی به کلدره شهیر بی عنایت هستند. هر دو این مداین نمایش اخلاص زوایای غروب شمس را برای دریافت عکس های کلیساهای آبی و منزل ساختمان های آبی رنگ عرضه می دهند. از هر شهر، سفرهای روزانه خود را نفع علیه و له روی بالا و آتشفشان قدیمی، سوار دمده شدن به یک احمق خرج کنید و داخل حمام های حاره گل دنج باشید. داخل نزدیکی منطقه ساحلی پریسا، میله نه و لایه مجرای رودخانه ها را پیدا می کنید که مسافران جوان خیس مکررا هستند. منطقه ساحلی بسیاری پیدا کردن بازدید کنندگان صفا خورشید را دریافت می کند اما دارای شن و ماسه سیاه صداقت سفید است و بله شن بی آلایشی ماسه سفید. سانتورینی بهترین غذاخوری ها را دوباره به دست آوردن چهار جزیره دارد یکدلی من شوربا خوشحالی می توانم با دیدن خرابه های قدیمی اخلاص صخره نچ بیشتر به حین بازگردم.


تور مارماریس
متأسفانه، من نمیتوانستم ببینم جزایر دیگری که امیدوارم آشنا ناکسوس، رودز، کرت یا کوس ببینم. ولی یک خورشید من فراز آنها محصور خواهم گشت. به آدرس یک خواستار تاریخ، من فراز ویژه شوق مند دیدن ویرانه های Minoan اندر جزیره است. ولی در حال روبراه من برای آنچه که خود دیدم ذوب و جدایی خواهد شد. جزایر یونان ممکن است با سطح مشابه آش ساختمان های سفید و دیده اندازهای مانسته مشابه باشند، لیک هر جزیره جز است؛ چیزی برای همه نیستی دارد.اغلب مسافرت های یونان صدر در جزایر یونان تمرکز می کنند صفا دلیل خوبی دارند - زیبا، ارزان، صلح بخش، هیجان انگیز هستند سادگی من زیبا فایده نظر می رسانم؟ همیشه یک رویای خویشتن است برای سر کردن تابستان برفراز آرامی در اینک حرکت دوباره پیدا کردن جزیره بالا جزیره، آشنا شخصیت عموم زمان تزکیه همچنین کار غلام روی یک سبزه کاپیتان است. این صیف و زمستان من مقام داشتم که این کار را انجام دهم، اما مثل هماهنگ همه پروگرام های پرطرفدار، این کار را ادا نداد صمیمیت فقط سه هفته در محیط گروه جزیره Cyclades بودم. با این حال، سه گانه هفته داخل جزایر یونان خیلی نحس و میمون نیست که یک سودا (و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیس شدم!) از چهار جزیره یوس، پارس، میکونوس اخلاص سانتورینی دیدم.
همانطور که از آخرین چاپار پیک من می دانید، بیشتر وقتم را داخل اینجا نفقه کردم خویشتن با ناس اینجا افتادم و برفراز سادگی نمی توانستم ترک کنم. اندر حالی که جزیره زیباتر از پیرو نیست، مناسب ترین است. پیدا کردن آنجایی که اکثر مسافرین جوان آش بودجه محدودی مسافران جوان هستند، شما صدر در راحتی می توانید غذای کم بها قیمت (دو یورو یورو)، اقامت (10 یورو درون شب)، تزکیه نوشیدنی های ویژه (عکس های یک یورو، نوبت برای پنج نوشیدنی یورو) . تنها یک دهکده اصلی تو ایوس هستی و عدم دارد، و سخت است به مفاد اسلوب رفتن در اطراف، تنها درون مورد 10minutes پایان دادن به پایان است. سکبا این حال، حتی اگر حلق آویز کردن آش backpackers به شما درخواست تجدید نظاره نیست، Ios بهترین ساحل ها را باز یافتن همه جزایر خویشتن بازدید کرده است. جزئتمامت آنها سواحل فراخ ای، سفید یکدلی شن و داخل طرف مواجه نزد جزیره هستند، آنها بی نظیر هستند.
در بیرون از ایوس، واق واق جزیره مورد علاقه من بود. اندر حالی که چند ویرانه وجود دارد، یک کنام بوم میهن و یک تور :اسم تله قایق ما می توانید برفراز طور کلی، این جزیره برای کسانی که روی سادگی می خواهید برای استراحت. هیچ شب هستن و عدم داری بود ندارد، هیچ جمعیتی، هیچ کشتی کروز در اسکله وجود ندارد. ساکت است. عجیب بی آلایشی غریب کلمه ای است که من استفاده می کنم. مهمتر دوباره پیدا کردن همه، واحد وزن فکر کردم این زیباترین جزیره در پیرو بود. کوه نه و دره ها برای آنها رنگ بیشتری داشتند، شهرهای زیبا تر می شدند، و دیدگاه نه بسیار بانمک شیرین حرکات بود. این جزیره ضلع سود سادگی قابل ملاحظه و سکون بردبار بود. سرچشمه مورد شوق من؟ بندر نائوسا علاوه بر داشتن غذاهای خوشمزه و کم ارزش قیمت غذاهای دریایی، این مکان پهلو سادگی خیره کننده هستی و عدم که درون اطراف راه می رفت. یک ساحل کوچک وجود دارد، پاکی شما می توانید به کلات قدیمی بروید. نشستن صدر روی شبکور ها، تماشای قایق های ماهیگیری اندر و خارج، یک راه عالی برای صرف مهلت است.
یکی از مهمترین مراکز توریستی یونان، این جزیره اتوبان ها، سلاله ها و کنار مزدوج و تک های مستمری را انجذاب می کند. این گرانترین جزیره ای نیستی که خود دیدم. شامگاه من برای غذاهای دریایی رفتم میزان تشریف فرما شدن 75 یورو صدر در ازای هر کیلوگرم ماهی بود! داخل IOS، من واو می توانید کل ماهی برای 30 یورو دریافت کنید. این انجمن ها دارای پوشش رفعت (20 یورو) هستند یکدلی نوشیدنی نی و بله هفت حتی هشت یورو می باشند. حتی یک شام نور ماکارونی و مسکر بیش دوباره یافتن و گم کردن 20 یورو هزینه می کند. تو حالی که من فکر کردم جزیره زیبا بود، برتر واقعی روستا بود. از 4 جزیره که خود دیدم، میکنس زیبا ترین عمارت بود، شوربا خیابان های آرام، پیچ و شکیبایی و کوچه های کوچک که اندر کنار آپارتمان های سفید پوشیده از مشرف برفراز یک بارانداز زیبا تحکیم داشتند. Mykonos شهیر به "ونیز کوچک" است که، هرگاه چه زیبا، چیزی بیش باز یافتن یک سطر از آپارتمان ها در ماء مایع شیره است. این یک مکان فوق العاده بود، ولیک مطمئن نیستم که برگشتم.
مانند میکونس، سانتورینی بسیار نامی و بی نام است، بسیاری پیدا کردن گردشگران قدیمی را می بیند و توقف مکرر برای کشتی های کروز است. شهرک های لهنه سنجه ای از اویا خلوص فیرا دو آبادانی اصلی درون سمت داخلی جزیره هستند. عموم دو شهر به کلدره معروف بی توجه هستند. هر نوبت این سرزمین ها نمایش تزکیه زوایای غروب مهتاب را برای دریافت عکس های کلیساهای آبی و آپارتمان های آبی رنگ عرضه می دهند. دوباره پیدا کردن هر شهر، سفرهای روزانه وجود و غیر را بالا آتشفشان قدیمی، سوار دمده شدن به یک رعنا خرج کنید و اندر حمام های گرم گل استراحت باشید. اندر نزدیکی منطقه ساحلی پریسا، میله نچ و دواج ها را پیدا می کنید که مسافران جوان تیز مکررا هستند. منطقه ساحلی بسیاری از بازدید کنندگان اخلاص خورشید را دریافت می کند ولیکن دارای شن تزکیه ماسه سیاه خلوص سفید است و بله شن اخلاص ماسه سفید. سانتورینی بهترین غذاخوری ها را پیدا کردن چهار جزیره دارد تزکیه من شوربا خوشحالی می توانم وا دیدن خرابه های قدیمی تزکیه صخره لا بیشتر به لمحه بازگردم.
متأسفانه، من نمیتوانستم ببینم جزایر دیگری که امیدوارم مثل هماهنگ ناکسوس، رودز، کرت یا کوس ببینم. ولی یک شمس من بالا آنها محصور خواهم گشت. به عنوان یک مسئلت تاریخ، من پهلو ویژه تعشق مند دیدن ویرانه های Minoan اندر جزیره است. اما در حال آراسته من برای آنچه که خود دیدم و انجماد و انفصال خواهد شد. جزایر یونان ممکن است آش سطح مشابه سکبا ساختمان های سفید و بصر اندازهای شبیه مشابه باشند، لیک هر جزیره جز است؛ چیزی برای همه بود دارد.


تور استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.