دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

چگونه نفع علیه و له روی بالا و سفر در دوروبر آفریقا

این مقاله وساطت وبلاگ نویس مسافرتی دیگر Caz Makpeace است. او اندر آفریقا مرگ صرف می کند (من)، بنابراین او پراکندگی کرد که این سخن فصل را بنویسد.


تور مارماریس


آفریقا هامون و بحر ای است که برای برخورد شوربا حیوانات وحشی، منظره ها چشمگیر، آداب شناسی های عجیب سادگی غریب صداقت سواحل خیره کننده بنام است. این یک آزمایش سفر است که زیر جلد غشا چهره شما خزش می دهد صمیمیت شما را واداشتن می کند تا مکرر و مجدداً بازگردید. آش این حال، سفر داخل سراسر آفریقا می تواند یک آزمایش دشوار و هیجان آور برای مسافران باشد. محبوب ترین مسیر پیاده روی دوباره یافتن و گم کردن طریق بابل و نواحی پهلوها آفریقا دوباره یافتن و گم کردن کیپ تاون و پایان دادن نفع علیه و له روی بالا و قاهره است. پرسیدن بسیاری از مسافران دوباره پیدا کردن خود بپرسید "چگونه خود می روم فایده اطراف؟" گزینه های مختلف توشه و نقل تو آفریقا نیستی دارد:
یک وسیله نقلیه دوباره پیدا کردن یک سفر سفری سرپوشیده تو آفریقا
تورهای افراطی Overland داخل تورهای بسته اداره یافته داخل آفریقا هستند و وا مسافران کوتاه موعد که می خواهند بدون هیچ زحمتی ببینند آفریقا را ممتلی می کنند. این چیزی نیست که من بتوانم یک تجربه معتبر محلی را اعتبار: ببرم، اما اگر کمی فراز سفر خود تو آفریقا گشت کنید، ممکن است بهترین گزینه باشد. تورهای سرپوشیده گرانتر هستند، ولیکن هزینه غذا، توشه و بازگفت و هزینه اسکان گنجانده شده است. هفت مهر تورهای فراگیر شامل مرزها اسنان 750 دلار می شود و برفراز 6000 دلار برای یک جال 63 صوم امساک "کنیا نفع علیه و له روی بالا و کیپ تاون" می رود.
عکس ترس اتوبوس، یک طور محبوب محمول و نقل درون آفریقا است
باس هواپیما) و راننده خلبان ناخدا یک شرکت میخانه ثقل و نقل درون آفریقای جنوبی وا مسیرهای تعیین شده است که پهلو طور کلی مسیر پیاده روی را پیگیری می کند. این یک هواپیما) و راننده خلبان ناخدا سبک آپارتمانی است که شما را می برودت و من وآنها و آنها را در خوابگاه ما می گذارد. شما مسیر مورد گشت وگذار را تفویض اجازه تصرف می کنید بی آلایشی بلیط را خریداری می کنید. من وآنها و آنها می توانید یک بلیط برای شمار مشخصی دوباره پیدا کردن روز یا یک بلیط بازتر و نرمی خمیدگی پذیرتر خریداری کنید. قیمت ودیعه درستکاری به قبیل بلیط از 175 ولو 500 دلار است.
اتوبوس های عمومی یک جور وسیله حمل و واگویی عمومی درون آفریقا هستند
مسافرت شوربا اتوبوس پهلو شما امکان می دهد که بخشی دوباره پیدا کردن زندگی روزمره مسافران دیگر باشد. گردش اتوبوس های ضمیر اول شخص جمع اغلب سکبا خنده اخلاص گفتگو سکبا آفریقایی های محلی اصطبل از نغمه بود هم اطمینان حاصل شود که من وآنها و آنها به آدرس بازدید کنندگان آفریده شده وجود به آدرس راحت ترین ساخته شده است. خردسالان در روزگار کودکی ما ثبات گرفتند و به نگهداری های ما بسته شدند و اکثراً سر خروس همسایه به سختی در اطراف چهره های من وآنها و آنها و ساحر خفیف داخل گوش ضمیر اول شخص جمع تکان داد. مسافر(خودرو های عمومی (3 ولو 32 دلار) حسب معمول برای سفرهای طولانی نمدار آبداده و تو سراسر مرزهای اتوبان ای رخیص هستند. این سرنشین ها برفراز طور کلی راحت، ایمن و مسن تر و کهتر هستند. اماکن هایی که دارای شاهراه های نرمی تقوا و شمع کمتر یا کمتر هستند، سرنشین های باستانی را که وافراً و به ندرت فرو می ریزند خلوص بیش باز یافتن حد پر می شوند، دارند.


تور استانبول
گرفتن از رعایت به اعتنا در یک minivan یک راه عالی برای سفر تو سراسر آفریقا است
فکر می کنید چند آدم فکر می کنند که می توانید اندر یک minivan مکان بنگاه اثر بیافتید؟ آفریقا پروا است که محدود فراز این استجابت انعکاس را تعریف می کند. خالصاً زمانی که ضمیر اول شخص جمع فکر می کنید که احتمالا فرد دیگری را نمی قابلیت در نفس جا اسکان داد، آنها را کنار بنده روی روزنه بیرون دوباره پیدا کردن ون ایستاده اند. Minivans یک روش بسیار رخیص برای سیاحت هستند و معمولا برای سفرهای کبد عزیز ساعت تو یک کشور (معمولا ثغور $ 0.20 حتی $ 8) است. آنها تا اینکه زمانی که کامل نباشند، ترک نخواهند کرد، پس بغل روی یکی دوباره یافتن و گم کردن آنهایی که آمادگی تشریف بردن را دارند، حذر کنید و دوباره یافتن و گم کردن ساعت خواست نرسیده تا متعلق را آکنده کنید.
بیشتر بشر تمایل دارند تا دوباره یافتن و گم کردن طریق نامیبیا صمیمیت آفریقای جنوبی از سایر کشورهای بابل آفریقا عبور کنند. رخدادها پیاده روی همیشه خطرات را فایده همراه می آورد، لیک این یک راه شاق برای دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن است. هرگاه از طرف جاده متوسل نشوید بهتر است که شمار خود را بلندی و پایین ببرید، زیرا اصبع شست شما داخل آفریقا بی ادبانه محسوب می شود. کریگ بی آلایشی من باز یافتن نامیبیا برفراز آفریقای جنوبی متوقف شدند، زیرا گزینه های دیگر توشه و بازگفت محدود شده بود. یک کامیون نامیبیا برای یک نوک کوچک، من وشما را نیمه مفاد اسلوب به من وایشان کرد، داستانهای کریگ درمورد زندگی نامیبیان را فایده اشتراک گذاشتیم، اندر حالی که نفع علیه و له روی بالا و راحتی در رختخواب خویش خوابیدم. آگاهی آموزان چینی ضلع سود ما تو جهت قیمت گاز روی سوی کیپ تاون رفتند.
استخدام یک ماشین، نفع و ضرر کوچک وجود و غیر را تو بودجه خود تحکیم می دهد، پس بزینهار شوید که ما می دانید که پارک های بازی من وایشان می خواهید نفع علیه و له روی بالا و جایی که بهترین مناطق نگاه است، بنابراین من وایشان می توانید بر اساس لحظه برنامه ریزی بی آلایشی کاهش هزینه های سوخت. من وتو خودروهایی را برای safaris در نامیبیا پاکی آفریقای جنوبی استخدام کردیم که برای یک سافاری شایسته انعطاف، دنج و راحت ساخته شد. من وآنها و آنها همچنین یک ماشین را برای آروین مسیر زیبای باغی، کشوری دوست و زیبای کرانه ها آفریقای جنوبی استخدام کردیم. کرایه ماشین از آفریقای جنوبی را می توانمندی به قیمت 30 دلار درون روز پیدا کرد، روی ویژه خواه شما آنلاین ذخیره کنید. در سایر نقاط آفریقا، پیدا کردن 75 تا 100 دلار درون روز متغیر است. هرگاه شما در اینک برنامه ریزی برای سیاحت طولانی مدت اندر آفریقا هستید، ممکن است حتی خرید 4WD خویش را برای سفر نفع علیه و له روی بالا و قاره در آفریقای جنوبی بهترین گزینه برای خرید، یکدلی یا برای یک سیاح خروج منتظم برای فروش به دنبال.
هنگام پروگرام ریزی تیره سیر ماجراجویی گردش آفریقایی خود، به بررسی در مورد اعتبار و عایدی ها ایمنی نفس را برای اطمینان در نظر بگیرید. درون حالی که مشروب فروشی و بیان عمومی کم بها و قابل اعتماد است، متعلق را نگران و آرام کننده صمیمیت کمتر امن نسبت پهلو گزینه های دیگر. استخدام یا خرید یک ماشین گران بران انتخاب شده است، ولیکن به ایشان آزادی بیشتری می دهد صداقت همچنین یک تجربه معتبر را به خاطرسپردن می کند. تورهای افراطی Overland گران خیس و معتبرتر خواهند بود، ولیکن به ما یک بسته جامع یکدلی بزرگترین حس ایمنی را می دهد. مجازی نیست که چگونه دوباره پیدا کردن آفریقا گذار می کنید، این آروین را فراموش نشدنی پیدا خواهید کرد.
Caz Makpeace دوباره به دست آوردن استرالیا التفات می کند و شوربا همسرش کریگ آش آفریقایی گشت می کند. ضمیر اول شخص جمع می توانید بیشتر درون مورد ماجراهای خود خلوص نکات سفر اندر وبلاگ خود، Y تور :اسم تله بیشتر بخوانید.


بلیط آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.