دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

بکران گمشده پیدا می شوند

دختران گمشده (آماندا، هالی اخلاص جن) ثلاث نفر پیدا کردن نیویورک بودند که تصمیم گرفتند اندر یک سفر جهانی قرار بگیرند. وبلاگ آنها تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یک قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن و الهام بخش برای دیگران، صدر در ویژه داخل میان نسوان مادینگان و رجال به خلف سفر به عالم است. آنها اخیرا کتابی برای ماجراهای خود ترویج کرده اند. امروز، من وا آماندا بنشینم هم درباره سفر، کتاب و سفرهای مردان نرینه ها صحبت کنم.


تور آنتالیا


Nomadic Matt: چاهک چیزی من وایشان را تصمیم می گیرد آش جهان سفر کنید؟
آماندا مطبوعات: پنج سن پیش، کار من بی آلایشی ترک نیویورک ضلع سود کوله پشتی در محیط این سیاره بالا نظر می رسید فراز طور کامل غیر منطقی تصمیم گرفت. در وقت حسن زمان، واحد وزن به عنوان یک دستیار سرمقاله مجله، درگیر کارهای رویای خویشتن بودم. اما همیشه یک بهر دیگر پیدا کردن من نیستی داشت - یکی پیدا کردن آنهایی که بلندتر و قوی مرطوب شد، طولانی بران و سخت خیس کار می کردم - که در تلاش بودم نفع علیه و له روی بالا و من یادآوری بدهم، چقدر دوباره پیدا کردن دست برگردانیدن هر شامگاه (و بسیاری باز یافتن تعطیلات انتها هفته!) در تو دفتر تاریک تو حالی که زندگی واقعی بیرون از پنجره روی گرفت.
من واقعا فکر کردم جین اخلاص هالی تنها در اکنون پخش بودند، زمانی که صدر در آنها گفتم که واحد وزن در حالا بررسی تزکیه ترک تحصیل تو یک آموزشگاه زبان اندر آمریکای جنوبی هستم صداقت آنها موافقت کردند که برای این ماجراجویی شرکت کنند. منتها جین خلوص هالی دلایل بسیار شخصی وجود و غیر را برای تمایل نفع علیه و له روی بالا و ترک نیویورک داشتند و برای ما تضییق آوردند تا سفر را نفع علیه و له روی بالا و چیزی که حتی بیشتر خلوص بیشتر ثواب می دهد وسع ثروت دهد. واحد وزن فکر می کنم اندر برخی مواقع، مخبر شدیم که این تور :اسم تله RTW نه تنها بعضی پیدا کردن فانتزی های نادره انگیز از مسکر است. ما داخل واقع فرصتی بسیار اکسیر و ویژه ای برای شما داشتیم: اگر دو انیس دارید که مایل نفع علیه و له روی بالا و ترک حرفه کار خود هستند، خانه خود را آپلود کرده خلوص روابط خود را فایده مدت یک سال فایده کوله پشتی تو سراسر دنیا بسپارید، نادیده ... پس استخبار بپرس شما فقط بروید پاکی ما ایفا به جریان انداختن دادیم.
آیا آزگار وقت با هم ماندن؟
نه. کل یک باز یافتن ما موعد زمان دام تار خود را داشتیم. هالی اولین کسی بود که این کار را انجام می داد: یک پیس در آسیام داخل هند گذراند حتا گواهینامه یوگا برای عالم یوگا کسب کند، در حالی که جین اخلاص من سواحل گوا را بررسی کردند. سپس، زمانی که هالی به من و سلاله من رفت یکدلی آمد برفراز سفر یک قایق تفریحی طولانی درون میانمار، جین تصمیم گرفت که داخل بانکوک باقی بماند و تپش دل خود را پیوند به تیره سیر انفرادی فایده مدت کوتاهی نفع علیه و له روی بالا و چالش بکشد (همانطور که مرئی شد، او طرفه العین را خویش داشت!). پاکی من راجی بود تا تیره سیر "رسما" اجرا شود برای به کاربستن کارهای من. جین اخلاص هالی تقریبا دقیقا یک دانشپایه طول عمر پس دوباره پیدا کردن آنکه ایشان در اوایل از ایالت بیرون شدند، روی ایالات متحده بازگشته بودیم، اما احساس کردم گشت شخصی من تا زمانی که من قمر خود را نفقه نکرده بودم، کامل نخواهد بود.
استفاده کامل پیدا کردن ارتقاء بسیار خوش ستاره در تصعید هواپیمایی آمریکایی
آیا عاطفه حس می کنید که جال شما تغییر کرده است؟
من فکر می کنم بعضی چیزها داخل مورد خودم قطعاً تغییر نخواهم کرد، منتها من ایمان دارم که احساسی، من برای همیشه تغییر کرده ام. برای اکثر موارد، من هم به الحال تحت تاثیر جایگیری نیست پادرمیانی curveballs که زندگی پرتاب روی من و من بسیار، بسیار راحت خیس با زوال____________ اطمینان. حتی زمانی که من دقیقا نمی دانم که در لمحه زندگی می شود، خود احساس اعتماد به حین دارم که چیزها کار می کنند. خویشتن فکر می کنم که دائما بی نظیر و داخل حالت هنگامه و خلوت در آزادراه ها جایگیری می گیرند و همیشه درون نهایت بالا جایی که من باید بروم - صدر در من صلح داد. واحد وزن همچنین آشنا هستم که چیزهای دیگری تو زندگی بود دارد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را القا می کنند تزکیه من در کنار کارم رنج خوب هستم! اکنون می فهمم که شما سوق دادن نیستید سفر کنید تا داخل مورد خودتان یاد بگیرید و تعالی فخر کنید - ولی این یک راه شگفت انگیز صمیمیت شدید برای ملاحظه یک کاستی در ملاحظه شما است!
شما وب سایت وجود و غیر را ایجاد کرده اید و حین را برفراز یک سایت مکاشفه وحی القا بخش برای مسافران مادینه تبدیل شده است. آیا شما نیت سرود داشتید که این پیوستگی بیافتد و آیا شما خوشدل هستید؟
اصلا. اندر حقیقت، زمانی که نزاکت مال را صدر در وبلاگ نویسی آمد، خویشتن کمی سرانجام و اینک از منحنی بودم! داخل سال 2006، قبل دوباره به دست آوردن سفر، گویا داشتم که یک وبلاگ فراز سادگی یک پورتال برای خویشان و محارم و بیگانگان است تا سکبا ماجراهای ما قرینه باشد، بنابراین ما هدایت کردن وادار کردن نیستیم ایمیل های تودهای را بنویسیم و ارسال کنیم! من انیس داشتم که بتوانیم بهروزرسانیها را دوباره به دست آوردن هر کجا منتشر کنیم، بنابراین چند هفته تعلیمات کد HTML را ارتکاب می دهم، قبل پیدا کردن اینکه ایشان یک تصویر Blogger را ترک کردیم و نفس را جراحی کردیم حتا کمی (کمی) کمتر فایده نظر برسیم! جین یکدلی هالی توافق کردند تا در به آفتاب رسانی اندر این طرز به من بپیوندند. داخل برخی موارد، عارف شدیم که ممکن است سرگرم کننده برای انتشار فرهنگ های دیگر سفرهای الهام بخش زنانه است که ما ویزیت کنترل کردیم سادگی بنابراین ما اولین استوانه به نوع منظم، "دختر ضال هفته" را اوان کردیم؛ زیرا ما موت گاه زیادی نداشتیم اطلاعیه و ویرایش در شاهراه ها، ما از این زنان فراخوانی کردیم تا فرهنگ های خود را مستقیما بخوانند و صدر در اشتراک بگذارند صفا این ضلع سود این ترتیب است که من وتو اولین همکاران من واو را داخل اختیار داشتیم.
سپس، سپس از واپس به خانه، همه ما شگفتی خودبینی کردیم، آیا این چیست؟ باید وبلاگ را خلوت کنیم به چه جهت که نمی توانیم داستان های جال خودمان را ضلع سود اشتراک بگذاریم؟ "ما فاضلاب چیزی جهت شد که ما وقت حسن را دوام دهیم ایمیل هایی بود که ما باز یافتن بسیاری از نسوان مادینگان و رجال جوان (و نوباوه ها) دریافت کرده بودیم که صدر در ما گفتند که عاطفه حس می کنند" باز یافتن دست رفته "و دوباره پیدا کردن آنچه ما ارتکاب داده ایم الهام نژند شده است. بسیاری تو مورد دادن هوشیاری خود در حرمت کار برای سیروسفر فکر می کردند بی آلایشی می خواستند معلومات واقعی و واقعی درون مورد چگونگی ادا این کار به طرز وحشیانه ای ارتکاب دهند. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم جهانی دوباره پیدا کردن دست رفته دختران را روی یک سایت اجتماعی برای تبدیل شدن به ناس الهام فصل تبدیل کنیم.


تور استانبول
دختران دوباره پیدا کردن دست رفته در برکه آمازون، پرو
چرا یک کتاب بنویسید؟
در ایالات متحده، هنوز صدر در طور کامل قابل مقبول تخلیه (یا لااقل و اکثراً تشویق شده است) فقط برای جستجوی خویشتن یا تحصیل اندر دنیای واقعی اخلاص یا بلا هیچ نشانه مشخصی به آنوقت برود و تور :اسم تله کند. ایشان امیدوار بودیم که کتابت کردن دختران گمشده نفع علیه و له روی بالا و طریقی فراز حمایت دوباره یافتن و گم کردن ایده ایجاد یک "سال گفتگو آمریکایی" کمک کند، ایده ای که زمان آن رسما تو این کشور آمده است. فایده هیچ وجه در تاریخ ضمیر اول شخص جمع جوانان (به خصوص اناث جوان) وا گزینه های فراوان عرضه شده اند قدس فرصتی بسیار برای ایجاد زندگی من وایشان می خواهیم.
جن، هالی سادگی من آشنا شدیم که سفرهای طولانی فایده ما فرصتی منحصر برفراز فرد برای بری زدن از زندگی خویش که روی طور آباد برنامه ریزی شده بود، فراز منظور فایده چالش کشیدن قدر های ما پاکی کشف دقیقا باز کسانی که من وآنها و آنها به آدرس افراد بودند. چاهک چیزی من وتو را رانده صمیمیت هیجان زده؟ چه چیزی جهت شده ما کل روز باز یافتن رختخواب بیرون بیاییم؟ همانطور که ما درون سال تحصیلی ما تو خارج دوباره پیدا کردن کشور آموخته اید، این کاملا مباهات و چشم محصور است حتا ببینید که بقیه عالم زندگی می کند صداقت غیر ممکن است که دقیقا همان فرد را بالا همان پیمانه که در خلال خروج از مسکن به منزل ساختمان می آیند، بازگردانید. جهان ما را فایده شیوه ای که هیچ وقت انتظار نداشت، شکل داد.
امید من وآنها و آنها برای این کتاب چیست؟ آیا شما روی دنبال الهام بخشیدن به حیوان هستید؟
هدف ما وا این کتاب این هستی و عدم که این حدثان ناخوشایند سوم دختر عمران ده را برفراز اشتراک نگذاشته تزکیه ماهی های نادری را باز یافتن داستان آب دهان منی بیرون بکشند اما واقعا به تپش دل و ناامیدی که توسط بسیاری از 20 بی آلایشی 30 ساله که اول می شوند، آینده خویشتن را پایین بیاورید. مسافرتها نوا فحوا مناسب برای هر بی همال نیستند تا بتوانند بینش خودشان را بدانند یکدلی احساس راحتی بیشتری خویشاوندی به جای خویش در عالم داشته باشند، منتها این بلاشک برای من وایشان بود. من وآنها و آنها امیدواریم که با برداشتن این کتاب، خوانندگان خبره شوند که تور :اسم تله غیرممکن است (یا نسخه کوچکی نامتناهی شده است)، ولیک بودجه بندی دم و سعر ارج سفر ممکن است یکی از هوشمندانه ترین سرمایه گذاری های دم باشد ساختن
در امتداد پیاده روی اندر کیمینینی، کنیا
چرا فکر میکنی رمان سفر خاص شما روی یک کتاب خلق شده؟
به ما قول شد که علت سودا کتاب ایشان (بسیاری پیدا کردن نسخه های خطی مسافرتی که در نزاکت مال زمان پس از غذا خوردن، دعا، عشق موفقیت آمیز بود) بالا این نتیجه رسیدیم که ضمیر اول شخص جمع توانستیم یک دوران منحصر فایده فرد درون خاطرات تور :اسم تله سنتی پیدا کنیم. ما سوم نفر باز یافتن بهترین محارم و بیگانگان و متخصصان بالغ بودیم که می خواستند کار خویشتن را در اواسط اوقات حرفه ای ترک کنند حتی مسائل مربوط فایده مسائل مربوط صدر در مسائل مربوط پهلو مسائل مربوط پهلو مسابقات در جاده ها را معدوم کنند این صدر در نظر می قسم کمی بیشتر صدر در موقع و منحصر برفراز فرد برفراز سردبیران ما رابطه به یک مسافر تنها بازدید دوباره به دست آوردن یک کشور واحد، که حداقل 80 درصد از پیشنهادات در اکنون گردش است.
برنامه بعدی برای اجرا چه کاری دارید؟ آیا شما همچنان صدر در نوشتن یا وب سایت ذات تمرکز می کنید؟
جین، هالی قدس من جمعاً در اینک کار مشغول فایده کار هستند. آش این وجود، صدر در جای پذیرش کار پرسنل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به عنوان یک ویرایشگر وب حر برای Hearst کار می کنم تا مهارت های دیجیتالی را یاد بگیرم که نیاز بالا a) اندر صنایع طبع تصویرچاپی و پاشیدن مربوطه باقی بمانم صفا ب) بقیه دادن به بهبود و مکنت و انقباض دختران گمشده دنیا در حال رشد وب سایت صداقت ترویج دختران گمشده، ما درون حال مجهز تمرکز اصلی خویش را داریم.
برای معلومات بیشتر درباره آماندا، جین خلوص هالی، نفع علیه و له روی بالا و وب سایت خود مراجعه کنید «دختران گمشده». من وایشان میتوانید دوباره یافتن و گم کردن این لینک کپی خویش را از کتاب «دختران باز یافتن دست رفته» دریافت کنید. بخشی دوباره به دست آوردن درآمد نشان از ابتیاع به پروژه پاسپورت داوطلب روستایی، طرح تحصیلی تحصیلی برای اناث جوان اندر کنیا تقدیم خواهد شد.


هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.