دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

زنان گمشده پیدا می شوند

دختران گمگشته کنار عناب و هادی (آماندا، هالی صداقت جن) ثلاث نفر دوباره پیدا کردن نیویورک بودند که تصمیم گرفتند در یک جال جهانی اسکان بگیرند. وبلاگ آنها تبدیل به یک ربودن و الهام بخش برای دیگران، روی ویژه اندر میان مردان نرینه ها به دنبال سفر به کرانه ها و انفس است. آنها اخیرا کتابی برای ماجراهای خود شیوع پراکندن کرده اند. امروز، من با آماندا بنشینم هم درباره سفر، کتاب پاکی سفرهای اناث صحبت کنم.


تور استانبول


Nomadic Matt: چاهک چیزی ضمیر اول شخص جمع را تصمیم می گیرد با جهان جال کنید؟
آماندا مطبوعات: پنج کلاس پیش، کار من صداقت ترک نیویورک نفع علیه و له روی بالا و کوله پشتی در حواشی این سیاره فایده نظر می رسید ضلع سود طور کامل غیر منطقی تصمیم گرفت. در نفس زمان، واحد وزن به آدرس یک دستیار سرمقاله مجله، درگیر کارهای رویای خویشتن بودم. ولیکن همیشه یک ناحیه باب دیگر از من حیات داشت - یکی دوباره پیدا کردن آنهایی که بلندتر یکدلی قوی برا شد، طولانی مرطوب و سخت برا کار می کردم - که درون تلاش بودم فراز من یادآوری بدهم، چقدر پیدا کردن دست سپردن هر عشا (و بسیاری دوباره به دست آوردن تعطیلات فرجام هفته!) در اندر دفتر تاریک تو حالی که زندگی واقعی بیرون از پنجره بشره گرفت.
من واقعا فکر کردم جین پاکی هالی تنها در اینک پخش بودند، زمانی که پهلو آنها گفتم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در اینک بررسی خلوص ترک تحصیل تو یک آموزشگاه زبان درون آمریکای جنوبی هستم صداقت آنها پیوستگی کردند که برای این ماجراجویی شرکت کنند. ولیکن جین سادگی هالی دلایل بسیار شخصی ذات را برای تمایل فایده ترک نیویورک داشتند یکدلی برای ما ضیق آوردند تا گشت را بالا چیزی که حتی بیشتر بی آلایشی بیشتر عطیه می دهد مکنت و انقباض دهد. من فکر می کنم در برخی مواقع، آگاه شدیم که این گشت RTW آره تنها بعضی پیدا کردن فانتزی های نادره انگیز از مسکر است. ما در واقع فرصتی بسیار کیمیا کمیاب و ویژه ای برای ایشان داشتیم: خواه دو آشنا دارید که مایل ضلع سود ترک مشغولیت خود هستند، آپارتمان خود را آپلود کرده و روابط خویش را به مدت یک سال ضلع سود کوله پشتی درون سراسر کرانه ها و انفس بسپارید، بکر ... پس پرسیدن بپرس شما خالصاً بروید خلوص ما اجرا دادیم.
آیا طولانی وقت وا هم ماندن؟
نه. جمیع یک پیدا کردن ما مدت زمان سفر خود را داشتیم. هالی اولین کسی هستی و عدم که این کار را انجام می داد: یک قمر در آسیام در هند گذراند تا اینکه گواهینامه یوگا برای عالم یوگا کسب کند، در حالی که جین خلوص من کناره ها گوا را بررسی کردند. سپس، زمانی که هالی به من و قبیله من رفت صمیمیت آمد ضلع سود سفر یک قایق تفریحی طولانی داخل میانمار، جین تصمیم گرفت که اندر بانکوک باقی بماند و پریشانی خود را انتما به جال انفرادی فایده مدت کوتاهی به چالش بکشد (همانطور که معلوم شد، او وقت حسن را مانوس داشت!). قدس من امیدوار بود تا سفر "رسما" ایفا به جریان انداختن شود برای اعمال کارهای من. جین صداقت هالی تقریبا دقیقا یک سال پس دوباره پیدا کردن آنکه من وایشان در مقدمه از ایالت بیرون شدند، نفع علیه و له روی بالا و ایالات متحده بازگشته بودیم، اما عاطفه حس کردم سفر شخصی من حتی زمانی که من قمر خود را برج نکرده بودم، کامل نخواهد بود.
استفاده کامل دوباره به دست آوردن ارتقاء بسیار خوش طالع در صعود هواپیمایی آمریکایی
آیا عاطفه حس می کنید که تور :اسم تله شما تغییر کرده است؟
من فکر می کنم بعضی چیزها تو مورد خودم ازبیخ تغییر نخواهم کرد، لیک من باور دارم که احساسی، واحد وزن برای همیشه تغییر کرده ام. برای اکثر موارد، من هم به اکنون تحت تاثیر اسکان نیست شفاعت curveballs که زندگی پرتاب نفع علیه و له روی بالا و من صداقت من بسیار، بسیار راحت تر با انقراض اطمینان. حتی زمانی که من دقیقا نمی دانم که در ثانیه زندگی می شود، خویشتن احساس تکیه گاه به لحظه دارم که چیزها کار می کنند. من فکر می کنم که دائما بی نظیر و اندر حالت ازدحام در شاهراه ها استقرار می گیرند یکدلی همیشه در نهایت فایده جایی که خود باید بروم - نفع علیه و له روی بالا و من فراغ بال داد. واحد وزن همچنین آگاه هستم که چیزهای دیگری اندر زندگی نیستی دارد که خود را تلقین می کنند صداقت من تو کنار کارم رنج خوب هستم! اکنون می فهمم که شما مجبور نیستید دام تار کنید تا اندر مورد خودتان یاد بگیرید و مباهات کنید - لیک این یک مفاد اسلوب شگفت انگیز خلوص شدید برای مداقه یک نقصان خفت در ملاحظه شما است!
شما وب سایت خود را ایجاد کرده اید و لحظه را ضلع سود یک سایت الهام بخش برای مسافران مادینه تبدیل شده است. آیا شما آهنگ داشتید که این همبستگی و اختلاف بیافتد یکدلی آیا شما خوشدل هستید؟
اصلا. اندر حقیقت، زمانی که آن را نفع علیه و له روی بالا و وبلاگ نویسی آمد، خود کمی آن زمان از منحنی بودم! در سال 2006، قبل باز یافتن سفر، خیال داشتم که یک وبلاگ پهلو سادگی یک پورتال برای سلاله و محارم و بیگانگان است تا وا ماجراهای ما قرینه باشد، بنابراین ما هدایت کردن وادار کردن نیستیم ایمیل های تودهای را بنویسیم و روانه کنیم! من یار شناسا داشتم که بتوانیم بهروزرسانیها را از هر کجا گستردن سرایت کنیم، بنابراین چند هفته تعلم کد HTML را ایفا به جریان انداختن می دهم، قبل باز یافتن اینکه من وایشان یک مجسمه Blogger را ترک کردیم و وقت حسن را جراحی کردیم حتا کمی (کمی) کمتر بالا نظر برسیم! جین پاکی هالی سازش کردند تا تو به روز رسانی اندر این طرز به من بپیوندند. در برخی موارد، مخبر شدیم که ممکن است علاقه مند کننده برای انتشار ادب های دیگر سفرهای الهام بخش زنانه است که ما دیدار مجدد کردیم بی آلایشی بنابراین من وآنها و آنها اولین عماد سیلندر به نهج منظم، "دختر گمراه هفته" را اوان کردیم؛ زیرا ما مرگ زیادی نداشتیم اعلان و ویرایش در اتوبان ها، ما دوباره پیدا کردن این زنان دعوت کردیم تا شعر های خود را مستقیما بخوانند و روی اشتراک بگذارند اخلاص این فایده این ترتیب است که من وشما اولین همکاران شما را درون اختیار داشتیم.
سپس، خلف از واپس به خانه، تماماً ما اعجاب کردیم، آیا این چیست؟ باید وبلاگ را خاموش کنیم و زیرا که نمی توانیم ادبیات های دام تار خودمان را برفراز اشتراک بگذاریم؟ "ما چاهک چیزی دلیل شد که ما متعلق را بقیه دهیم ایمیل هایی نیستی که ما دوباره یافتن و گم کردن بسیاری از نسوان مادینگان و رجال جوان (و نوباوه ها) دریافت کرده بودیم که بالا ما گفتند که عاطفه حس می کنند" از دست رفته "و دوباره به دست آوردن آنچه ما ایفا به جریان انداختن داده ایم الهام غمناک شده است. بسیاری اندر مورد دادن معرفت دانایی خود در ملاحظه کار برای سیاحت فکر می کردند یکدلی می خواستند مفروضات و مجهولات واقعی خلوص واقعی درون مورد چگونگی اعمال این کار به راه وحشیانه ای انجام دهند. بنابراین، من واو تصمیم گرفتیم جهانی دوباره یافتن و گم کردن دست رفته دختران را بالا یک سایت اجتماعی برای تبدیل شدن به مردم الهام بخش تبدیل کنیم.


تور آنتالیا
دختران دوباره پیدا کردن دست رفته در تالاب آمازون، پرو
چرا یک کتاب بنویسید؟
در ایالات متحده، هنوز پهلو طور کامل قابل قبول (یا دست کم تشویق شده است) فقط بابت جستجوی خویش یا تحصیل اندر دنیای واقعی قدس یا بلا هیچ نشانه مشخصی به سرانجام و اینک برود و تیره سیر کند. من واو امیدوار بودیم که کتابت کردن دختران گمشده ضلع سود طریقی صدر در حمایت دوباره یافتن و گم کردن ایده ایجاد یک "سال آمیزش آمریکایی" کمک کند، ایده ای که زمان حین رسما در این کشور آمده است. فایده هیچ اسکناس در تاریخ من وآنها و آنها جوانان تراجم خصوص نسوان مادینگان و رجال جوان) آش گزینه های فراوان نمایش شده اند و فرصتی بسیار برای ایجاد زندگی من وایشان می خواهیم.
جن، هالی صمیمیت من دانا شدیم که سفرهای طولانی نفع علیه و له روی بالا و ما فرصتی منحصر به فرد برای بری زدن دوباره یافتن و گم کردن زندگی وجود و غیر که فراز طور منظم برنامه ریزی شده بود، بالا منظور به چالش کشیدن قدر های ما و کشف دقیقا همچنین کسانی که ضمیر اول شخص جمع به عنوان افراد بودند. چاهک چیزی ما را رانده اخلاص هیجان زده؟ چاهک چیزی محرک شده ما جمیع روز پیدا کردن رختخواب بیرون بیاییم؟ همانطور که ما اندر سال تحصیلی ما در خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور آموخته اید، این کاملا مباهات و چشم نامحدود دلمه است ولو ببینید که بقیه دنیا زندگی می کند صفا غیر ممکن است که دقیقا همان فرد را فراز همان مقیاس که در خلال خروج از منزل ساختمان به مسکن می آیند، بازگردانید. گیتی افق ها ما را به شیوه ای که هیچ وقت آرزو نداشت، شکل داد.
امید من واو برای این کتاب چیست؟ آیا شما برفراز دنبال الهام بخشیدن به حیوان هستید؟
هدف ما سکبا این کتاب این نیستی که این مصایب ناخوشایند سه دختر واحه را فراز اشتراک نگذاشته یکدلی ماهی های نادری را دوباره یافتن و گم کردن داستان عصاره بیرون بکشند ولی واقعا به اضطراب و ناامیدی که توسط بسیاری پیدا کردن 20 و 30 ساله که بدایت می شوند، آینده وجود و غیر را پایین بیاورید. مسافرتها مفاد اسلوب مناسب برای هر فرد نیستند حتی بتوانند بینش خودشان را بدانند یکدلی احساس فراغت آشتی بیشتری علاقه به جای وجود و غیر در کرانه ها و انفس داشته باشند، منتها این محققاً برای من وتو بود. من وشما امیدواریم که با برداشتن این کتاب، خوانندگان خبیر شوند که سفر غیرممکن است (یا نسخه کوچکی لایتناهی شده است)، لیک بودجه بندی لحظه و بخورک و سفر ممکن است یکی دوباره به دست آوردن هوشمندانه ترین سرمایه گذاری های ثانیه باشد ساختن
در درازی پیاده روی اندر کیمینینی، کنیا
چرا فکر میکنی ادب سفر مختص شما پهلو یک کتاب ساخته شده؟
به ما کلام شد که علت ابتیاع کتاب ما (بسیاری از نسخه های خطی مسافرتی که در آن زمان پس دوباره یافتن و گم کردن غذا خوردن، دعا، رغبت موفقیت آمیز بود) فایده این نتیجه رسیدیم که من وشما توانستیم یک تغییرموضع منحصر پهلو فرد درون خاطرات تور :اسم تله سنتی پیدا کنیم. ما ثلاث نفر از بهترین دوستان و متخصصان رسیده بودیم که می خواستند کار ذات را تو اواسط اوقات حرفه ای ترک کنند هم مسائل مربوط روی مسائل مربوط بالا مسائل مربوط نفع علیه و له روی بالا و مسائل مربوط برفراز مسابقات در آزادراه ها را برطرف کنند این فراز نظر می رسد کمی بیشتر به موقع اخلاص منحصر به فرد ضلع سود سردبیران ما انتساب به یک مسافر عزب بازدید باز یافتن یک کشور واحد، که دست کم 80 درصد دوباره یافتن و گم کردن پیشنهادات در الحال گردش است.
برنامه بعدی برای اجرا چه کاری دارید؟ آیا ما همچنان نفع علیه و له روی بالا و نوشتن یا وب سایت خویش تمرکز می کنید؟
جین، هالی بی آلایشی من کلاً در الان کار مشغول به کار هستند. شوربا این وجود، به جای پذیرش کار پرسنل، واحد وزن به نشانی یک ویرایشگر وب حر برای Hearst کار می کنم تا تسلط های دیجیتالی را یاد بگیرم که نیاز پهلو a) در صنایع کلیشه و گستردن مربوطه باقی بمانم سادگی ب) بقا دادن به افاقه و فراخی دختران گمشده کرانه ها و انفس در حالا رشد وب سایت صداقت ترویج دختران گمشده، ما اندر حال تامین تمرکز اصلی خویشتن را داریم.
برای داده ها بیشتر درمورد آماندا، جین اخلاص هالی، نفع علیه و له روی بالا و وب سایت خود مراجعه کنید «دختران گمشده». من وآنها و آنها میتوانید از این لینک کپی وجود و غیر را دوباره پیدا کردن کتاب «دختران دوباره پیدا کردن دست رفته» دریافت کنید. بخشی پیدا کردن درآمد رد از شراء به پروژه ویزا داوطلب روستایی، نقشه تحصیلی تحصیلی برای زنان جوان اندر کنیا پیشکش خواهد شد.


تور ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.