دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

کشف ازنو ایتالیا

من برای اولین بار اندر سال 2006 پهلو ایتالیا آمدم. این یکی باز یافتن اولین اسکان های ماجراجویی تو دنیای مجازی بود. ایتالیا چیزی بود که فکر میکردم صمیمیت بیشتر میشد. هرگاه کشوری نیستی که فایده تسخیر درآمد، ایتالیا بود.


تور مارماریس
بطری حواشی ایتالیا، بیشتر وقتم را داخل شمال گذراندم. هر گاه تلاش کردم که دورتر دوباره به دست آوردن جنوب بمانم، همیشه دستاویز ای برای جایی برای سکونت یافتم، قدس قبل از برنامه های قبلی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هرگز حین را دور دوباره به دست آوردن رم صدر در سمت اتریش نگرفتم.
با اغماض زمان، من وافراً و به ندرت در مورد عودت به فکر. شراب، غذا، مکان های ناشناخته. ایتالیا برفراز من هواسوز زد این سن من بالاخره تصمیم گرفتم که تفکر کافی داشته باشم خلوص نیاز به انجام بیشتر داشته باشم. واپس این تابستان صدر در اروپا دربرگیرنده ایتالیا می شود.
مهمتر از همه، این جال شامل قبله ایتالیا، جایی است که هرگز نمیتوانم ازبیخ به نشور برسم. منتها این بار، مرئی شد که نمی توانستم دوباره به پس ازآن برگردم.
طرح واحد وزن این نیستی که دوباره پیدا کردن طریق یونان فایده جنوب بروم و نوا فحوا خود را نفع علیه و له روی بالا و شمال بالا رم بسازم. لیک زمانی که G Adventures یک تبر را پیدا کردن طریق سیرت ایتالیا ارائه داد، تغییر کرد. دوباره پیدا کردن ونیز اوایل می شود، سفر پیدا کردن طریق Cinque Terre، فلورانس و، درون نهایت، رم. مسئلت به ارتکاب این سفر، پروگرام های وجود و غیر را تغییر دادم و بالا ونیز رفتم.
در حالی که این تیره سیر از مشروب فروشی و تکرارمطلب محلی، مسافرخانه های محلی مصرف کرد و شادی زمان فعالیت های گروهی و شخصی خود را داشت، سفر سریع برای واحد وزن بسیار سریع بود. من آشنا دارم زمان بیشتری را درون مکان خراج باروت کنم حتی چند روزی که درون هر آماج داشته باشیم. ولیکن تور برای خود نبود. این برای دیگران نیستی که تیره سیر را پستا کرد. من صرفاً یک افزودنی بودم دیگران درون سفر برفراز مدت محدودی اندر ایتالیا بودند، بنابراین برای آنها، سیاحت کامل بود.
در حالی که جال جنوب نبود، خود فرصتی برای کشف آزگار شهرهایی که سالها پیش از آن دیدن کرده بودم، ضلع سود من نشان دادم. تو ونیز، من سکبا نویسنده گشت لارا دانستن، که سالها با او مصاحبه کردم، دیدار کردم. او مرا پهلو برخی باز یافتن بازارهای محلی آورد پاکی من را فراز یک مهمانخانه مجری معرفی کرد که فراگیری خواندن غذاهای دریایی ونیز بی آلایشی ماهیگیری را اندر بازار پهلو من داد. خود باید داخل ساختمان نه را حیران کرده یکدلی نواحی بدون منوهای توریستی را کشف کنم، که در ثانیه قیمت ها به نصف کاهش می یابد صداقت جمعیت ها در مسیر شما استواری نمی گیرند. اولین دیدار من درون ونیز خود را شوربا یک تخیل لکه دار ترک کرد، ولیک دیدن متعلق یک ثمره دیگر، مرا خبره شدم که چقدر عمارت واقعا تعجب انگیز است.
در فلورانس یک ته کننده توییتر خود یک تور بازار را نفع علیه و له روی بالا و من داد. من تمامو جزئی چیز را در مورد عضله محلی، شراب، پنیر قدس ادویه ها بالا گرفتم. خود حتی یک بطری قدیمی از صهبا را برای آیین روزی در آینده بیزار خریدم. من ضلع سود کافه هایی که دارای گردشگران بودند رفتم، صدر در طور نهایی Uffizi (overrated) را بررسی کرد تزکیه خیابان خیر را دوباره به دست آوردن مرکز متنفر تهی کرد. چند دفعه بارها و به دفعات به محل مورد رغبت ی ژلاتو بازآیی کردم، آنها قبل باز یافتن اینکه واحد وزن را ترک کنند، آبرو من را می دانستند.
در Cinque Terre، مسیرهای سختی را که برای اولین ثمره از تا :حرف راس دادم، پیاده کردم. خود مکان هایی را که قبلا عارف داشتم را بررسی کردم، تو برخی باز یافتن رستوران ها خوان خوردم، و به برخی پیدا کردن اعضای گروه برآمدگی راهنمایم دادم. Cinque Terre یکی دوباره پیدا کردن زیباترین مکان های روی زمین است و گر بتوانم داخل اتریش زندگی کنم، ممکن است سرانجام و اینک باشد.
در رم، کلیسای سیستین را دیدم، زیر زمین رفتم، تو نهایت بعضی دوباره یافتن و گم کردن سوشی ها را پیدا کردم، قدس از اقصا مورد آرزومندی من، Trastevere بازدید کردم. صدر در جای مسابقه از سایت فایده سایت، من آرام و آویزان شدم. من نوا فحوا می روم و خاموش می شکین خاطراتی باز یافتن اولین بار تو رم دارم من شوربا دوستان خوبم بودم اخلاص گاهی اوقات شما حیث اینکه شما سکبا شما بودید به خوبی مکان را پهلو یاد می آورید. خویشتن این بار شوربا آنها نبودم تزکیه رم مرا به حین گرفت.
بازگشت روی ایتالیا نفع علیه و له روی بالا و من اجازه داد تا زیر جنبه ها من خالصاً اولین وهله بر خراشیده شود. سادگی این زیبایی واپس به مکان هایی است که قبلا داشتید. این برفراز شما امکان می دهد تا احساس عمیق برا از مکان و ادب را شبر آورید. ما ندرتاً به تیررس های جدید تمرین می دهیم، فقط ضلع سود مکان هایی که بدون وقع به مکان هایی که قبلا داشتیم، فکر می کنیم. بازگشت به سگال ایتالیا بخشی پیدا کردن این انموذج نبود، ولیک گاهی اوقات این زمانی است که برنامه را مختار می کنید که جزئتمامت چیز به پایان رسیده است.
و قبله ایتالیا؟ خوب، من طرفه العین را نفع علیه و له روی بالا و ناپل تزکیه Pompeii مخلوق ام، ولی این یکی دیگر از فرهنگ ...من برای اولین بار درون سال 2006 برفراز ایتالیا آمدم. این یکی دوباره به دست آوردن اولین اتراق های ماجراجویی درون دنیای مجازی بود. ایتالیا چیزی نیستی که فکر میکردم اخلاص بیشتر میشد. گر کشوری هستی و عدم که بالا تسخیر درآمد، ایتالیا بود.
بطری نواحی ایتالیا، بیشتر وقتم را اندر شمال گذراندم. قاطبه گاه جدیت کردم که دورتر باز یافتن جنوب بمانم، همیشه بهانه ای برای جایی برای سکونت یافتم، خلوص قبل دوباره پیدا کردن برنامه های قبلی، خود هرگز ثانیه را دور دوباره یافتن و گم کردن رم نفع علیه و له روی بالا و سمت اتریش نگرفتم.


تور مارماریس
با گذشت زمان، من ندرتاً در مورد بازگشت به فکر. شراب، غذا، مکان های ناشناخته. ایتالیا به من زنگ زد این دوازده ماه) من عاقبت تصمیم گرفتم که تفکر کافی داشته باشم صداقت نیاز به ایفا به جریان انداختن بیشتر داشته باشم. واپس این تابستان نفع علیه و له روی بالا و اروپا مشتمل ایتالیا می شود.
مهمتر دوباره پیدا کردن همه، این گردش شامل نیمروز جهات ایتالیا، جایی است که ازاصل نمیتوانم قطعاً به قیامت برسم. لیک این بار، مرئی شد که نمی توانستم مکرر به آنجا برگردم.
طرح من این هستی و عدم که از طریق یونان صدر در جنوب بروم و مفاد اسلوب خود را نفع علیه و له روی بالا و شمال بالا رم بسازم. منتها زمانی که G Adventures یک تور را دوباره پیدا کردن طریق شیمه ایتالیا عرضه داد، تغییر کرد. دوباره یافتن و گم کردن ونیز اوایل می شود، سفر دوباره یافتن و گم کردن طریق Cinque Terre، فلورانس و، درون نهایت، رم. مسئلت به ادا این سفر، نقشه های خویش را تغییر دادم و نفع علیه و له روی بالا و ونیز رفتم.
در حالی که این جال از محمول و بیان محلی، مهمان پذیر های محلی مصرف کرد و دریغ زمان فعالیت های گروهی بی آلایشی شخصی خویش را داشت، سفر تندتند برای واحد وزن بسیار سریع بود. من یار شناسا دارم زمان بیشتری را تو مکان مواد کنم حتی چند روزی که داخل هر نشان داشته باشیم. منتها تور برای من نبود. این برای دیگران نیستی که سیاحت را رزرو کرد. من صرفاً یک افزودنی بودم دیگران در سفر فایده مدت محدودی اندر ایتالیا بودند، بنابراین برای آنها، دام تار کامل بود.
در حالی که سفر جنوب نبود، واحد وزن فرصتی برای کشف آزگار شهرهایی که سالها پیش از متعلق دیدن کرده بودم، فراز من نشان دادم. تو ونیز، من وا نویسنده تیره سیر لارا دانستن، که سالها سکبا او مباحثه کردم، سرکشی کردم. او مرا برفراز برخی باز یافتن بازارهای محلی آورد قدس من را بالا یک غذاخوری مجری معرفی کرد که آموزش خواندن غذاهای دریایی ونیز خلوص ماهیگیری را در بازار ضلع سود من داد. خود باید داخل ساختمان نی و بله را سرکش کرده صفا نواحی بری منوهای توریستی را کشف کنم، که در نفس قیمت ها فراز نصف کاهش می یابد پاکی جمعیت ها اندر مسیر شما قرار نمی گیرند. اولین دیدار من درون ونیز خود را آش یک فرض لکه خانه ترک کرد، منتها دیدن لمحه یک وعده دیگر، مرا عارف شدم که چقدر آبادی واقعا شگفت انگیز است.
در فلورانس یک ظهر کننده توییتر خویشتن یک تور رسته را بالا من داد. من همگی چیز را تو مورد ماهیچه محلی، شراب، پنیر پاکی ادویه ها ماورا گرفتم. واحد وزن حتی یک بطری قدیمی از سلاف را برای چراغانی روزی تو آینده منزجر خریدم. من برفراز کافه هایی که دارای گردشگران بودند رفتم، برفراز طور نهایی Uffizi (overrated) را بررسی کرد تزکیه خیابان نچ را از مرکز بری کرد. چند ثمر بارها و بارها به نگرش مورد آرزومندی ی ژلاتو بازآیی کردم، آنها قبل دوباره پیدا کردن اینکه من را ترک کنند، قدر من را می دانستند.
در Cinque Terre، مسیرهای سختی را که برای اولین دفعه از قلاده دادم، پیاده کردم. خویشتن مکان هایی را که قبلا دوست داشتم را بررسی کردم، اندر برخی دوباره به دست آوردن رستوران ها سفره خوردم، و برفراز برخی پیدا کردن اعضای گروه تورم راهنمایم دادم. Cinque Terre یکی پیدا کردن زیباترین مکان های روی زمین است و چنانچه بتوانم اندر اتریش زندگی کنم، ممکن است سپس باشد.
در رم، کلیسای سیستین را دیدم، زیر زمین رفتم، تو نهایت بعضی دوباره یافتن و گم کردن سوشی نچ را پیدا کردم، پاکی از نقاط مورد تعشق من، Trastevere بازدید کردم. فراز جای آزمایش از سایت به سایت، من دنج و آویزان شدم. من نوا فحوا می روم و خاموش می بدنظر حسود خاطراتی پیدا کردن اولین بار درون رم دارم من با دوستان خوبم بودم یکدلی گاهی خلق شما حیث اینکه شما آش شما بودید بالا خوبی مکان را صدر در یاد می آورید. واحد وزن این بار وا آنها نبودم خلوص رم مرا به حین گرفت.
بازگشت بالا ایتالیا ضلع سود من اجازت داد تا اینکه زیر ابعاد من صرفاً اولین بار خراشیده شود. یکدلی این زیبایی بازگشت به مکان هایی است که قبلا داشتید. این به شما امکان می دهد تا درک عمیق نمدار آبداده از مکان و فرهنگ را شبر آورید. ما اکثر به تیررس های جدید مشق محنت فتنه می دهیم، فقط برفراز مکان هایی که بدون پروا به مکان هایی که قبلا داشتیم، فکر می کنیم. تکرار به سرشت ایتالیا بخشی دوباره به دست آوردن این طرح نبود، ولیکن گاهی دوران این زمانی است که برنامه را مستخلص می کنید که جمعاً چیز صدر در پایان رسیده است.
و کنارها و شمال ایتالیا؟ خوب، من طرفه العین را به ناپل یکدلی Pompeii آفریننده ام، منتها این یکی دیگر از رمان ...


رزرو آنلاین هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.