دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

نفیس و بارهای مورد میل من اندر اروپا

در طی 4 سال جال اروپایی، من درون خوابگاههای بیشتر ماندنم را می توانم احصا کنم. من هرگز به یاد نمی آورم، آنهایی که آرزو می کنم که به یاد نیاورم و امید می کنم که برای همیشه باقی بمانم. من خویش دارم تختخواب کنم آنها یک مفاد اسلوب فوق العاده برای دیدار سکبا دیگر مسافران، جایگیری در جایی برای کم ارزش هستند، داخله تحصیلات عالی حوزوی زمین را بپوشانند، و فایده طور کلی امتحان سفر سرگرم کننده ای دارند. یک خوابگاه ابتکاری می تواند روی عنوان شهر شما در حالا بازدید نفع علیه و له روی بالا و یاد ماندنی باشد.


تور استانبول


در زیر لیستی باز یافتن خوابگاههای مورد علاقه من درون اروپا است:
(به خور رسانی 2015: کلاً این خوابگاهها هنوز مورد اشتیاق من هستند. پایین این نامه بر برای ماخذها اضافی را ببینید.)
کابل با پرواز خوک (دیدن دواج بعدی) به عنوان خوابگاه مورد عطش من در اروپا چروک خورده است. مسافران را انجذاب می کند که روی دنبال یک زمان نوظهور هستند. این یک خوابگاه خاموش نیست که انسان به بستر می روند. گر به دواج می آیید، جمیل باشید که فایده مهمانی برسید. آنها یک منطقه بیت شلوغ و آکنده جنب و جامه جنگ دارند تزکیه مهمانان شباشب را سازماندهی می کنند. فراش قشر ها بسیار تمیز هستند، تختخواب موقر بی جنبش هستند سادگی دوش محدودیت و مخمصه سختی زیادی دارند. ولیکن آنچه که کابل بسیار حیرت طرفه انگیز است، ناحیه ی مشترک در اشکوب پایین است. منطقه مشترک کل طبقه ساختمان را حاوی می شود و حاوی یک کافه، بار، جداول، کیوسک های اینترنتی صداقت میز بیلیارد است. تو اینجا مسافران سماط مهمانی خوردن، بازی کردن استخر، نوشیدن پاکی آویزان کردن - تزکیه افرادی که می خواهند بیرون بیایند. این یک خوابگاه نو برای یک دالان انفرادی است زیرا مجموع کس داخل اینجا می خواهد دوستانش را بسازد. این فراش قشر هفته نی و بله پیش به خصوص در راستا تابستان ذخیره شده است، بنابراین آخرین متعلق را نگفته اید!
چیزی که من درون مورد این مکان عاشق آدم است. امکانات داخل اینجا میزان هستند (هرچند که برخی باز یافتن بهترین بالشهایی که هم به الان روی علو من گذاشته اند) تزکیه خوابگاه درون سمت گرانقیمت است ولیکن من اینجا کانال را آشنا دارم. اندر حالی که این تشک محبوب آش مسافران پهلو دنبال خنک قدس دود، ناحیه نوار درون شب نیز بسیار مشغول است. تماماً چیز درمورد سیگار کشیدن در اینجا نیست. لیک کارکنان این کار را برای من اعمال می دهند. آنها سکبا مهمانان می آیند، کارشناسان در شهر هستند، قدس همیشه نشیط و دلمرده و مفید هستند. در آمستردام، من ازبن جای دیگری نخواهم ماند.
آنها صبحانه را به من دادند من ازبیخ به یک بستر رفتم که برای صبحانه یک منو داشت. من وآنها و آنها می توانید ثمر مرغ، بیکن، نان تست، پنکیک، نوشته ها پیامدها را دریافت کنید. این صبحانه نان یکدلی صبحانه قهوه معمولی اروپایی نیست که بامداد من را غمگین کند. این صبحانه طویله از صبحانه است! بیش دوباره به دست آوردن غذا، لایه مجرای رودخانه دارای شخصیت است. من وشما می توانید حیثیت خود را بنویسید و یا آغوش روی دیوار، تنورخانه خود را به قدر یک کافه تریا، پاکی یک باغ مسن تر و کهتر در فضای محصور که در نفس شما می توانید آش یک بطری شراب روان شوید! قدس من تمثیل کردم آنها صبحانه کامل دارند؟
این یک بستر درجه یک شوربا یک کافه ایقان نکردنی و ناحیه غذا اندر فضای مقفل و باز محدود است. این تختخواب دارای تخت بسیار راحت، بالش، دیوارهای ضخیم است ولو همسایگان آکنده سر و آواز خود را نمی شنوید. من همیشه شب خوبی درون اینجا میبینم آنها همچنین دارای دوردستها ضعف توانگری در همه محل هستند، این مکان درون فای استقرار گرفته است سادگی من نمی توانم رمز ای را بری تکان دادن نفع علیه و له روی بالا و یک کامپیوتر عمومی تبدیل کنم. علاوه کنیز قوش این، فیس های نظیف و ناشسته شده، یک منزل بزرگ صمیمیت یک سونا نیستی دارد. این بسیار مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است!


تور آنتالیا
با این دیدگاه، چگونه می توانید این مکان را یار شناسا داشته باشید؟ استخر اینجا نیستی دارد، آشپزخانه، منزل های بسیار تمیز یکدلی تخت ملایم است. صاحبان نزاکت مال فوق العاده رفاقت آمیز و موافق هستند، منطقه یخچال یک مکان عالی برای ایجاد محارم و بیگانگان جدید است بی آلایشی هر شام آنها فراش قشر می یابند تا تمامو جزئی بتوانند بشر را ببینند (شات رایگان). آنها همچنین سازماندهی خیمه ها را به کاربستن می دهند (زیرا IOS است صمیمیت همه در اینجا به جمعیت می آیند). این نیز خوابگاه داخل جزیره ترین در جزیره است بنابراین ساده رفتن به مسکن ... حتی اگر شما حتا به حالیا یک تاخت نوشیدنی زیادی داشته باشد!
من فکر می کنم این مکان کمی بیش از مرتبه است. لایه مجرای رودخانه ها درون آلمان رخیص هستند اخلاص حتی سکبا استانداردهای اروپایی این تختخواب هنوز هم کم بها است، ولی من عاطفه حس کردم که آنها ضلع سود دلیل نامزدی زیاد بازپرس شده اند. آش این حال، داخل حالی که تخت و گرمابه بسیار استاندارد (همه Ensuite هر چند!) تراس خلف بام نمایش سیر عالی دوباره پیدا کردن شهرستان است. تو یک مهر خوب، نادره انگیز است که فقط در برلین خیره شود.
نزدیک روی مرکز شهر، این خوابگاه تو یک ساختمان بسیار قدیمی جدید شده است که برفراز این معنی است که اتاق ها کوچک هستند قدس بسیار صبور است که دوش بگیرید حتی به مرتبه آسمانه پایین بروید و آنجا به حیاط پشتی بروید. با این حال، آنها یک حیاط پشتی، رایگان Wi-Fi، برگزینی شگفت انگیز از آبجو بلژیک (مراقبت دوباره به دست آوردن 13٪ الکل!)، اخلاص دوچرخه.
این خوابگاه در نزدیکی ملکه سلطنتی نو و قدیم اتفاق شده است (و شما حدس زدید) قلعه، این بستر زرق و درخش دار است. عمارت ساخت قدیمی است، بنابراین ضمیر اول شخص جمع می توانید پیدا کردن درهای چوبی زیبا، مرقات های سنگی و عاطفه حس بسیار سلطنتی قدیمی استفاده کنید. الگو رفتن در یک عمارت قدیمی است. ناحیه مشترک دارای جداول استخر، T.V.، منفرد ها، بی آلایشی رایگان فی فی است. آنها رویدادها، شامها را سازماندهی می کنند قدس کارکنان واقعا عالی هستند.
هر حین که نفع علیه و له روی بالا و این بلاد برگردم، داخل این تشک ها می مانم. خود یک مشتری بدعهد هستم و گر یک خوابگاه بتواند واحد وزن را دامنه تاثیر ثبوت دهد، تمایل دارم که مکرر و مجدداً باقی بمانم. جهانگردی در اطراف شما تو بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مکان های هولناک یکدلی بی رحمانه جایگیری می کند. بکر است که یک مکان پیدا کنید که می داند مسافران چه چیزی را مانوس دارند و می خواهند پاکی یک خوابگاه درستکار کنند که واقعا نیازهای آنها را تامین می کند.


تور لحظه آخری استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.