دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

در حال بازدید از پومپی

وقتی که ترقی کردم، می خواستم یک دیرینه شناس باشم. واحد وزن تاریخ را آشنا داشتم خلوص فکر کشف معابد و تربت در وزغ گریزگاه بیشه ها مرا هیجان متنفر کرد. من کتابت فرا کتاب های تاریخ یونانی سادگی رومی را نظارت کردم و مناظره هایی با معلم تاریخم دارم، حتی 13 ساله. فراز طور خلاصه، من یک جادوگر مسن تر و کهتر از عدد کشیدن بودم. به نشانی یک گیک کاپیتان تاریخ، بازدید دوباره پیدا کردن Pompeii، ولایت ویران شده وساطت کوه Vesuvius تو 79 AD، همیشه درون لیست من از چیزهایی که باید ادا شود اوج است. خاکستر نقصان خفت کرد و بالا سرعت لمحه را پهلو عنوان آبادانی حفظ کرد. این مکان تو زمان سخت است.


تور استانبول
این سال، خویشتن بالاخره آن را دیدم. من عالم سفر کرده ام و بسیاری از دیوار های نادر انگیز دیده ام، اما این یکی از بهترین هاست. عمارت ساخت ها، نقاشی های دیواری، خیابان ها، گلدان ها، اجسام - تمامو جزئی چیز صدر در خوبی ازبر کردن می شود. تزکیه حتی گر فقدان نگهداری طرفه العین باعث تلفات این سایت شده است، خویشتن هنوز هم متعلق را تماشایی :اسم پرشور جالب برای مخارج کردن روز است. تنها امید من این است که نیکبختی ایتالیا اقدامات خویشتن را سکبا هم ادا دهد تا این سایت را زدودن کند.
واقع در نزدیکی ناپل ایتالیا، Pompeii راستا می کشد یک آفتاب کامل برای دیدن. ار واقعا میخواهید درونی ایندیانا جونز را تحسین کنید و باز یافتن هر ساختمان اندر اینجا بازدید کنید، یک نیمه اضافی را برنامه ریزی کنید. من درون روز کامل خودم را دیدم، اما حتی بیشتر باز یافتن آنکه من پیدا کردن دست رفته بودم. وا توجه نفع علیه و له روی بالا و این مایه چه باید بکنید، مخصوصا ار روز دوم نمیتوانید برگردید؟ اندر اینجا برخی از نکات برجسته Pompeii:
فاحشهخانه یک آپارتمان کوچک شوربا تخت سنگ و غریزی هایی باز یافتن اقدامات مشتریان می تواند برای پرداخت. این فیلم قدیمی است تزکیه یکی دوباره پیدا کردن پرطرفدارترین آپارتمان ها تو همه Pompeii است. (احتمالا محنت همین اکنون هم هست!)
در نزدیکی تالار گفتمان، این حمام فوق العاده خوب نگهداری شده است، سادگی شما حتی می توانید در در دیوار زیرچشمی گشت وگذار کنید تا اینکه ببینید که چگونه حمام را گرم می کنند.
این مکان درون خارج دوباره پیدا کردن منطقه اصلی نو و قدیم اتفاق شده است، من این مکان را انیس داشتم زیرا نقاشی های دیواری اعجوبه به خوبی به خاطرسپردن شده پاکی رنگ وقت حسن بسیار عالی بود. پیدا کردن آنجایی که کمی پیاده روی است، بسیاری از کسان هم در اینجا نبودند.
مکان پرجمعیت در پومپی، این سندیکا درست تو نزدیکی باب اصلی است. این مرکز اصلی زندگی در پومپه هستی و عدم و همچنین شما می توانید ببینید که رگه آنها یافت می شود.
یکی دیگر از حمام حفظ شده، این یکی از قدیمی ترین داخل پومپای است، دارای یک خانه بزرگتر و جمعیت بسیار کمتر است. ضمیر اول شخص جمع همچنین می توانید برخی از بدن حفظ شده را ببینید.
یک خانه زیبا سکبا یک حجره بزرگ پشت، نقاشی های عجب انگیز بی آلایشی یک چشمه زیبا موزاییک. ضمیر اول شخص جمع حتی می توانید مرتبه آسمانه شیب خانه مورد استعمال برای افزون آوری عرق باران را ببینید.
این بزرگترین خانه در Pompeii است پاکی نام وقت حسن از مجسمه تو حیاط جلویی است. یک حیاط مسن تر و کهتر در پشت هستی و عدم دارد که من وایشان همچنین می توانید یک موزاییک بسیار دقیق دوباره پیدا کردن صحنه جنگ پیدا کنید.


تور آنکارا
این وحشی قدیمی که تو پشت Pompeii پیشامد شده است، کست های حیوان را حفظ کرده است که از دهات خارج شده اند. تو اینجا یک علاقه فوق العاده وجود دارد.
مکان دیگری که از جمعیت بالا دور است، این خانه دارای نقاشی پرنقش ونوس بت است. اندر اینجا نیز چند باغ وجود دارد و مجسمه ای دقیق دوباره به دست آوردن مریخ.
این آمفی تئاتر کاپیتان جایی است که آنها بازی های باستانی را که آنها را مشغول درگیر دل بسته می کردند، برگزار کردند. این یک مکان صبر است که در کران ها حرکت کند خلوص موقعیت خویشتن را درون انتهای پمپیا فراز دست بیاورد، اندازه کمی از بشر آنجا را می بینید، مخصوصا تو صبح سریعاً یا بعدازظهر سرانجام و اینک از ظهر.
درست اندر کنار آمفی تئاتر، "کاخ بزرگ" یک پارک تکرار و حرمت برگزاری پیرو های جوانان بود. این نیز یک مکان عالی برای گریز از جمعیت است.
یکی باز یافتن قدیمی ترین مسکن های پومپای، این احیانا بیشتر دوباره پیدا کردن یک مشرب مقام بود. یک علاقه کوچک داخل پشت هستی و عدم دارد، نقاشی دیوانه رب النوع و حتی یک فروشگاه کاروانسرا مائده کوچک درون جلو.
صدها ساختن اساس برای دیدن و حیران شدن داخل پومپی بود دارد. تنها آنهایی که برجسته هستند وقت زیادی را کاربرد خواهند کرد. این فقط سایت های مورد علاقه من هستند - کل دو دلبر و کمتر جانانه هستند، ولیکن همه فوق العاده هستند.
    برای تعطیلات نگهبان باشید تمامو جزئی جاذبه ها باز نیست چون آنها می گویند که هستند. واحد وزن تعدادی باز یافتن مکان هایی را که شما تحکیم بود متنفذ و ناتوان به سپرده شدن پیدا کنید پیدا کردم. آنها حتی یک مرحله هم راستی زنهار و خیانت اند که خود به پیرامون نگاه می کنم.
    فاتحه در پشت. برای جلوگیری پیدا کردن جمعیت، دوباره یافتن و گم کردن دورترین معابد صدر در سمت سوی پیش حرکت کنید. اکثریت آدم به مرکز Pompeii میروند، صداقت شما می توانید دوباره یافتن و گم کردن منطقه اصلی زمانی که جمعیت در اواخر آنگاه از لذا بعد رفته اند.
    راهنمای صوتی را ارتکاب ندهید. تورهای صوتی را برای 10 یورو خریدم و وقت حسن را تابودی دادم. کتاب آزاده آنها فراز شما شامل داده ها کافی می باشد. راهنمای صوتی خیلی بیشتر توضیح نمی دهد
 زمان محدود؟ یک تیشه هدایت کنید درون حالی که تو حال نغمه رفتن بودم، برفراز تعدادی دوباره یافتن و گم کردن تورهای هدایت گوش ورا پیش دادم و آش دانش خود تحت تاثیر جایگیری گرفتم. برفراز علاوه، من خویش دارم بتوانم پیدا کردن سؤالاتی که می توانند چیزهای بیشتری را توضیح دهند استخبار کنند. تورهای هدایت شده فایده سادگی ما را فراز نکات اعلا می اندازند، به جز اینکه یک گردش شخصی انجام دهید.
     آوردن محلول ذوب خوی بزاق زیادی در دنباله تابستان، نفس سوزانده می شود. برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن سوزاندن، مکانت زیادی از آب و برخی باز یافتن کرم های ضد مهتاب را بردارید.
در طرفه العین زمان من پس ازآن بودم، من به سختی برون Pompeii خراشیده شد، و من کامل روز را لبالب کرده بودم! یک ماه من عارف دارم برفراز عقب برگردم بی آلایشی از کامل ساختمانهایی که باز یافتن دست داده پدر بازدید کنم. اما بعد دوباره، من یک مکتب تاریخی هستم پاکی می توانم روزها را داخل میان آوار ها نفقه کنم. ار زندگی و لحظه کشیدن را نقشه من نکنی، یک روز برای دیدن مهمترین ها، کافی است. اطمینان حاصل کنید که باز یافتن مرکز ولایت دور شوید تا بعضی باز یافتن سایتهای متمایز شده اخلاص کم جمعیت را ببینید. قدم زدن داخل میان ویرانه لا یک درک عجیب و غریب لیک زیبا است.


بلیط چارتر آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.