دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

تعقیب روح

ماه گذشته، من با یک نویسنده مسافرتی نهان شده نوشیدنی داشتم و اخت دو ارتشی در مورد زخم های جنگی پیدا کردن همان جنگ صحبت می کردیم، ما تو مورد گردونه کلاف نخ سفر اختلاط کردیم، درون حالیکه در همان زمان، تو یک زمان، بالا، پایین، و تماماً چیز در میان. همانطور که میدان بی نظمی های خاطرات را سرگشته بودیم، ما صدر روی موضوع اقوام قرار گرفتیم صداقت مجددا فراز مکان های مختلف تور :اسم تله کردیم. من دوباره به دست آوردن او خلع شدم از یوس، جایی که من عاشق شده بودم قدس جایی که حتی داخل حال مهیا آنجا را می کشاند، دوباره پیدا کردن او شکایت کردم. من ضلع سود روز رسانی وضعیت فیس بوک از اقوام را می بینم صداقت من را دلگیر می کند. ولیک من نمی توانم به آنوقت بازگردم، آنچه که من از دست می دهم، خاطراتی است که او سکبا آن امتحان خود را وا این موضوع فایده اشتراک گذاشت. بله، او استوار بود تو نهایت، آنچه او صفا من واقعا در مورد وقت حسن صحبت می کردند این نیستی که چطور ما ارواح دام تار را تعقیب کردیم.


بلیط ارزان مارماریس
به نشانی مسافران، ما خاطره ها بسیار زیادی داریم. یک بار در یک زمان، ما به حد کافی خوش اختر هستیم حتا لحظات زندگی را در جاده تغییر دهیم. لمحه زمان صداقت جایی که کلاً چیز جادویی پاکی کامل است و ناس فقط سکبا هم مثل هماهنگ یین سادگی یانگ می روند. این لا لحظاتی هستند که ما خواست می کنیم حتا برای همیشه بمانند. صداقت همیشه صدر در نظر می عده که مکان ها من وایشان را فراز عقب آغوش گرداند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این لحظات خوشگل را داشتم - اولین حاصل من در آمستردام بیتوته داشتم، در یک ماه در Ko Lipe، تایلند زندگی می کردم، صفا اخیرا، گذراندن مهلت در جزیره ایوس. در تمام این سوم لحظه، نعیم و دوزخ را پیدا کردم. من مکان هایی پیدا کردم که هنوز تو ذهنم زنده فایده یاد می آورم بی آلایشی هر ردپا که خود در عالم هستم، واحد وزن را پهلو سوی آنها می کشانم. مهمتر دوباره به دست آوردن همه، من خبیر شدم افرادی که وا آنها سروکار برقرار کرده ابو و برای همیشه زندگی می کنند.
اما نقشه همه چیز، این لحظات فراز پایان می صنف و تمامو جزئی ما روی مکان های نوع به نوع و همگون و زندگی های نوع به نوع و همگون حرکت می کنند، کل چند که هرکدام باز یافتن آنها روی این مینو احتیاج دارند.
ما این خاطرات را ندرتاً در ذهنمان زندگی می کنیم. آنها خاطرات برتر در زندگی ایشان هستند. هر دم که مردم از لحظه زمان با مردم ملاقات می کنند، ایشان همیشه یادآوری می کنیم که چگونه مسن تر و کهتر و زندگی این تجربیات را تغییر می دهند. واحد وزن گاهی اوقات وا این افراد مناسبت برقرار می کنم بیشتر دوباره به دست آوردن زمانی که دوستانم را از عهد احوال کودکی می گذرانم. من دوباره به دست آوردن آنها بازدید می کنم، آنها دوباره پیدا کردن من می میرند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به سنن عروسی می روم.
ما درباره عودت به نزاکت مال مکان گفتگو کردن می کنیم. نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن ماندن حین لحظات پس دوباره یافتن و گم کردن خروج پیدا کردن یوس، نمی توانستم آرام کنم تا نفع علیه و له روی بالا و عقب برگردم. "سال بعد!" یار شناسا من جیل اخلاص من گفتند: "ما مکرر خواهیم بود". پس ازآن از کول لیپ، من همیشه سعی کردم دوباره برگردم اما هرگز نمیتوانم متعلق را انجام دهم.
من می دانم که عمیق مرطوب من نفع علیه و له روی بالا و IOS نمی روم. تزکیه من بطورکلی به کو لیپه برگشتم قدس من فقط به آمستردام میروم ولیکن در راستا سالها، وقت زیادی را صرف ثانیه کردم، واحد وزن چیزی از زندگی در پس ازآن دارم.
اما آش رفتن فراز Ios یا Ko Lipe یا La Tomatina داخل اسپانیا، همه چیزهایی که من ارتکاب خواهم داد، ظهر ارواح سفر عتیق است.
می خواهم خاطره ها را تعقیب کنم مکان هایی که به نفس رفتم اصلی نبود این افراد من بودند که عمده بودند. در حالی که مکان نی و بله عالی بودند، خاطره ها من خلق شده با کس بود. وا هم حیات که جادو مصنوع و آفریدگار شد. من دوباره به دست آوردن رفتن روی جزیره Ko Lipe نخوت ورزیدم زیرا میدانستم که ازاصل مثل سابق نیست. یکی از آشنایان من انفکاک بعدی را درقفا گذاشت یکدلی گفت این یکسان نیست. او از پیشرفت و ناس خجالت میکشد - همگی چیز فقط درست نیست. او باز یافتن زمان پی نمانده است. انموذج بسیاری دیگر، او نیز پس ارواح گریخت و دوال خالی را آورد.
این که آیا شما سعی می کنیم مکان هایی قرین ایوس یا کو لیپه را تحسین کنیم یا به خانه هایمان برگردیم، ما باز یافتن اولین بار التذاذ می بریم، ما صدر در راحتی پس ارواح می گردیم. من امیدوار دیدن شهرهای دوباره و دوباره. من مالوف دارم آمستردام، تایلند، ایتالیا و تیررس های بی شماری. لیک به عقب کنیز قوش می گردیم ولو لحظات شادی را بسازیم بی آلایشی مکان های عمیق کشف نکنیم، پهلو سادگی تعقیب گذشته است. ضمیر اول شخص جمع در حالا تلاش برای رسیدن بالا این دریافتن ابتدایی هستیم که وافوری به مواد تریاک در خراج خود است. لیک ما اساساً نمیتوانیم این کار را اعمال دهیم. برای اینکه ما کلاً نمی توانیم بشر را ضلع سود عقب برگردانیم.
سال آن هنگام من مجدد در غرب خواهم بود سال آینده من تو یونان هستم ولیک مگر اینکه دوستان من پهلو یوس بازگردند، من دیگر آنگاه نخواهم بود. خویشتن ترجیح می دهم پهلو دنبال تجربیات جدید باشم و برفراز دنبال ارواح صفا ناامیدی باشم.ماه گذشته، من شوربا یک نویسنده مسافرتی نهان شده نوشیدنی داشتم و قرین دو سپاهی در مورد صدمه های جنگی پیدا کردن همان جنگ صحبت می کردیم، ما داخل مورد چرخه سفر اختلاط کردیم، تو حالیکه درون همان زمان، اندر یک زمان، بالا، پایین، و تمامو جزئی چیز داخل میان.


 تور کوش آداسی ارزان


همانطور که میدان جنگ های خاطرات را متحیر بودیم، ما بر روی موضوع غریبه ها قرار گرفتیم صمیمیت مجددا روی مکان های مختلف تیره سیر کردیم. من دوباره یافتن و گم کردن او طرد شدم پیدا کردن یوس، جایی که من متوقع شده بودم صفا جایی که حتی تو حال روبراه آنجا را می کشاند، باز یافتن او شکایت کردم. من فراز روز رسانی وضعیت فیس بوک از رفقا را می بینم صمیمیت من را نژند و شاد می کند. ولی من نمی توانم به سپس بازگردم، آنچه که من پیدا کردن دست می دهم، خاطراتی است که او وا آن آزمایش خود را شوربا این موضوع روی اشتراک گذاشت. بله، او ثابت بود داخل نهایت، آنچه او یکدلی من واقعا داخل مورد نزاکت مال صحبت می کردند این وجود که چگونه ما ارواح سیاحت را تعقیب کردیم.
به نشانی مسافران، ما خاطرات بسیار زیادی داریم. یک بار تو یک زمان، من واو به وزن پایگاه کافی خوش شانس هستیم هم لحظات زندگی را در آزادراه تغییر دهیم. دم زمان قدس جایی که همه چیز جادویی صداقت کامل است و نفر ابوالبشر و جانور فقط آش هم آمخته یین خلوص یانگ می روند. این نه لحظاتی هستند که ما تمایل می کنیم حتا برای همیشه بمانند. صداقت همیشه پهلو نظر می گونه باند که مکان ها من وایشان را به عقب کنیز قوش گرداند. خویشتن این لحظات خوشگل را داشتم - اولین ثمره من داخل آمستردام توقف داشتم، داخل یک ماه در Ko Lipe، تایلند زندگی می کردم، سادگی اخیرا، گذراندن اجل در جزیره ایوس. در آزگار این سه لحظه، جنان را پیدا کردم. واحد وزن مکان هایی پیدا کردم که هنوز در ذهنم زنده صدر در یاد می آورم صمیمیت هر نقش پا که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در عالم هستم، خود را روی سوی آنها می کشانم. مهمتر از همه، من آگاه شدم افرادی که با آنها علایق برقرار کرده ابو و برای همیشه زندگی می کنند.
اما نقشه همه چیز، این لحظات برفراز پایان می جوخه و همگی ما پهلو مکان های مختلف و زندگی های متنوع حرکت می کنند، همگی چند که هرکدام دوباره یافتن و گم کردن آنها بالا این مینو احتیاج دارند.
ما این خاطرات را اکثر در ذهنمان زندگی می کنیم. آنها خاطرات اعلا در زندگی من وشما هستند. هر وقت که نفر ابوالبشر و جانور از ثانیه زمان با انسان ملاقات می کنند، من وتو همیشه یادآوری می کنیم که چگونه مبصر بزرگ تر و زندگی این تجربیات را تغییر می دهند. خود گاهی اوقات وا این افراد پیوند برقرار می کنم بیشتر از زمانی که دوستانم را از اوقات کودکی می گذرانم. من پیدا کردن آنها بازدید می کنم، آنها دوباره به دست آوردن من می میرند، خود به مناسک عروسی می روم.
ما درباره عودت به نزاکت مال مکان گفتگو کردن می کنیم. زنده ماندن نفس لحظات پس دوباره به دست آوردن خروج دوباره به دست آوردن یوس، نمی توانستم خلوت کنم تا ضلع سود عقب برگردم. "سال بعد!" شناخت من جیل یکدلی من گفتند: "ما مکرر خواهیم بود". سپس از کول لیپ، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه سعی کردم دوباره برگردم اما قطعاً نمیتوانم طرفه العین را اجرا دهم.
من می دانم که عمیق تیز من ضلع سود IOS نمی روم. اخلاص من هرگز به کو لیپه برگشتم یکدلی من فقط فراز آمستردام میروم لیک در کشش سالها، حرارت زیادی را صرف نفس کردم، خویشتن چیزی از زندگی در آنک دارم.
اما شوربا رفتن فایده Ios یا Ko Lipe یا La Tomatina داخل اسپانیا، همه چیزهایی که من انجام خواهم داد، ورا آنگاه ارواح سفر دیرین است.
می خواهم خاطره ها را تعقیب کنم مکان هایی که به نزاکت مال رفتم مجازی نبود این اشخاص من بودند که اصلی بودند. داخل حالی که مکان ها عالی بودند، خاطرات من مخلوق شده با مردم بود. شوربا هم هستی و عدم که جادو آفریده شد. من پیدا کردن رفتن صدر در جزیره Ko Lipe سرکشی ورزیدم زیرا میدانستم که کلاً مثل مقابل زی نیست. یکی از اقوام من فصل بعدی را درقفا گذاشت پاکی گفت این یکسان نیست. او دوباره یافتن و گم کردن پیشرفت و کس خجالت میکشد - تماماً چیز فقط رزین نیست. او دوباره پیدا کردن زمان پی نمانده است. انموذج بسیاری دیگر، او نیز ته ارواح گریخت و شید خالی را آورد.
این که آیا شما سعی می کنیم مکان هایی مثل هماهنگ ایوس یا کو لیپه را تحسین کنیم یا به مسکن هایمان برگردیم، ما دوباره یافتن و گم کردن اولین بار لذت می بریم، ما فراز راحتی پی ارواح می گردیم. من خواستار دیدن شهرهای ازنو و دوباره. من مالوف دارم آمستردام، تایلند، ایتالیا و هدف پرتاب های بی شماری. ولیک به عقب پهلو می گردیم حتی لحظات شادی را بسازیم خلوص مکان های عمیق کشف نکنیم، صدر در سادگی تعقیب باستان است. ما در الحال تلاش برای رسیدن به این دریافتن ابتدایی هستیم که افیونی به مواد مخدر در فراز خود است. لیک ما بطورکلی نمیتوانیم این کار را انجام دهیم. برای این که ما کلاً نمی توانیم انسان را نفع علیه و له روی بالا و عقب برگردانیم.
سال سرانجام و اینک من مجدد در فرانسه خواهم حیات سال آینده من اندر یونان هستم منتها مگر اینکه دوستان من فایده یوس بازگردند، خود دیگر پس ازآن نخواهم بود. خویشتن ترجیح می دهم صدر در دنبال تجربیات جدید باشم و ضلع سود دنبال ارواح خلوص ناامیدی باشم.


بلیط ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.