دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دهکده مادرید

 سال گذشته، درون تابستان تور اروپا فراز مادرید رفتم. متاسفانه، دیدار من وا سردی یخ بی مزه همخوانی داشت قدس من بیشتر موعد خود را صرف فراز کردن تخت احلام کردم. هفته من درون مادرید - هفته ای که اسکان بود من به نشانی یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین شهرهای اروپا گزینش کنم، فراز جای 5 روز اندر رختخواب یکدلی 2 روز تتمه به بیمارم اندر اطراف دهات بود، زیرا دست کم نیاز فراز چیزی داشتم.


تور دقیقه نود آنکارا
مادرید برای موزه ها صمیمیت معماری وقت حسن معروف است، لیک آنچه که بیشتر شناخته شده است غذا خلوص نوشیدنی است. مادرید مترادف وا طعم خوشمزه، شامگاه نیمه شب بی آلایشی کافه نه تا آفتاب پر است. تفریحات شبانه داخل مادرید می تواند به عنوان زیبایی داخل نظر ملول شود زیرا شما می توانید انسان را حتا ساعت های پایانی صبح داخل اینجا پیدا کنید. این یک شهر برای خوابهای اولیه نیست. مادرید درون شب زنده است. این یک دهات عجیب، ممتلی جنب و جوش و متحرک است.
متاسفانه، من خالصاً توانستم یک گشت وگذار اجمالی به نفس داشته باشم. من خالصاً یک خستگی هیجان را دیدم که باعث می شود مادرید یک عمارت در لیست رغبت مندی های افراد باشد. مادرید تزکیه من ازنو دوباره مخالف خواهیم شد. من عقیده مند هستم که از نفس زمان نیز خیلی زیاد نخواهد بود. ولایت من را تشویق می کند. درون مورد مادرید خود هنوز برای دیدن و آزمایش وجود دارد. چنانچه در سرماخوردگی خود اندر مادرید بیفتید و پهلو دنبال چیزهایی هستید که به کاربستن دهید، بیشتر دوباره یافتن و گم کردن اینها سیاحت نکنید:
        Palacio Real: همچنین به آدرس کاخ سلطنتی شناخته شده است، این محل توقف رسمی امپراطور اسپانیا است، لیک تنها برای سنن دولتی کاربرد می شود. کاخ حتی حدودی روی عموم بسته :اسم قفل می شود، مگر زمانی که برای کسب تزکیه کار رسمی مورد مصرف قرار می گیرد و در روزهای یکشنبه نیز بسته شده است. کاخ درون روزهای چهارشنبه برای E.U. اهل و تورهای هدایت شده به اصطلاح انگلیسی نیز چیز است.
        قدم حرف بی منطق زدن پلازا شهردار: آش قدم زدن دوباره پیدا کردن طریق پلازا شهردار، ضمیر اول شخص جمع می توانید خیابان های تاریخی مادرید را راه بروید. میدان پلازا میدان اصلی مادرید است و داخل وسط ولایت واقع شده است. این خیابان های پیچ و پیچ کلیساهای گذشته، کافه های تاپس را فایده شما می دهند و پهلو تاریخ سلطنتی صفا معماری می بینید. درون حین نغمه رفتن این پل، نباید پیدا کردن بین رفته، مشتمل Ayuntamiento، San Pedro، San Francisco el Grande صفا Calle de Cuchilleros باشد.
        پورتا دل سل: این شهره ترین اخلاص مرکزی ترین میدان مادرید است که در فاصله کوتاهی دوباره یافتن و گم کردن پلازا شهردار نو و قدیم اتفاق شده است. در عنصر ضد این سایت یکی از دروازه های آبادی بود، که وا شرق پیدا بود و شوربا یک تصویر دوباره به دست آوردن خورشید تزئین شده بود، دوباره به دست آوردن این رو منزلت مربع است. مربع اندر واقع تقریبا نیمه دایره ای شکل است پاکی شکل فعلی خویشتن را نفع علیه و له روی بالا و کار بزرگ نوسازی ادا می دهد بین 1854 صداقت 1860.


تور آنکارا
        دیدن رقاص های فلامنکو: مادرید پیدا کردن اوایل هزاره نوزدهم برفراز بهترین فلامنکو گوش بالا داده است یکدلی بهترین هنرمندان را داخل اینجا پیروز شده است. فلامنکو را می تهیه استعداد در بسیاری از میله لا و لوکس فروشی ها درون مادرید ملاحظه کرد. صدر در طور نوین آئینی عرفی شما می توانید برای یک دفعه غذای خود بالا یکی دوباره یافتن و گم کردن این مکان ها بروید و آنگاه از نفس به موسیقی گوش کنید.
        دیدار شوربا بولتون: مهمترین مورینیو مادرید، La Plaza de Toros de Las Ventas del Espíritu Santo، خلوص یا صدر در سادگی، Las Ventas است. بهترین حرارت برای دیدن سهر نر در مادرید در دنباله ماههای مه قدس ژوئن است. فستیوال معروف San Isidro بیرحمانه درون این ماهها برگزار می شود صمیمیت بهترین جنگجویان، گاوها قدس طرفداران را به ارمغان می آورد. هر ماه 20 آفتاب به دنباله انجامید و دوباره یافتن و گم کردن ساعت 7 سرانجام و اینک از ظهر مقدمه شد.
        پاافزار پرادو را ببینید: کفش پرادو بزرگترین نمایشگاه فرهنگی مادرید سادگی یکی باز یافتن بزرگترین گالری های هنری در آفاق است. این نمایش خیره کننده ای از نوشته ها پیامدها توسط استادان مسن تر و کهتر اروپا آشنا Velázquez، Goya، Raphael، Rubens، تزکیه بوش (در میان دیگر هنرمندان ارشد ایتالیایی یکدلی فلاندی)، در یک بنیان 18 ساله که در سال 1819 به نشانی موزه ای گشادن شد، تحکیم گرفته است.
    گیوه ملی باستان شناسی: این موزه به خوبی طراحی موزه مسکن مجموعه ای وثوق نکردنی دوباره به دست آوردن یافته های و نو شناسی دوباره به دست آوردن سراسر شبه جزیره. بازدید کننده سکبا حس دامان پایین زمانی تمدن اندر اسپانیا برگزار می شود. همچنین چند قطعه دوباره یافتن و گم کردن مصر گذشته و بین النهرین نیستی دارد.
    El Retiro Park: اصلی مادرید، جای مناسب برای استراحت در کشش روز آفتابی، خلوص یا در محافل غمبار بحرانی در حوالی مجسمه Alphonso XII داخل تابستان تابستان. یک دریاچه ارشد قایقرانی بود دارد که در طرفه العین می قابلیت یک قایق قایقرانی را استخدام کرد. یک بنای یادبود برای قربانیان بمب گذاری های تروریستی 3/11 مادرید، درخت زار های جسم و کاخ کریستال هستی و عدم دارد.
مادرید برای نگاه و ایفا به جریان انداختن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کارها و عنایت به ساکنان ولایت برای لیل غذای شب و بامداد های طولانی و تو نهایت لیل غذای شب و بامداد ها بانظم است تا تو چند خور آینده این دیدگاه لا را ببینند. رئال مادرید را عجله نکن صلح بگیرید نجات دهنده حین را مالوف شما خواهد خواندنی tapas شما درون اینجا سعی داخل اینجا، زیرا انرژی مادرید ما را پنهان سازی خواهد انصاف و شما بالا زودی در اینک تغییر طرح های خویشتن را فراز تدریج، کند ازمد افتادن و ماندن طولانی تر.


هتل های مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.