دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

کوله پشتی گیاهی

مسافرت آش محدودیت های غذایی می تواند نازخرامی تکبر برانگیز باشد، لیک نباید عایق از دیدن عالم شود - حتی داخل بودجه ی کوله پشتی. آکیلا مک کانل، قاید بلاگر خلوص مسافرتی غذا، یک زندگی گیاهخواری بوده است. تو این چاپار پیک مهمان، Akila راهنمایی های غیر مد و توصیه های عملی برای گشت به آفاق به آدرس یک کوهنورد گیاهی نمایش می دهد.


تور ارزان آنکارا


وقتی به بشر میگوییم که ما تو سراسر گیتی افق ها سفر می کنیم، اولین سوال من این است: "اا، چگونه می خورید؟"
من یک گیاهخوار مطرح شدم که دوباره پیدا کردن گیاهخوارگی من دوباره پیدا کردن طریق کالج اندر جنوب (سرزمین سبزیجات جوشانده شده با ژامبون) طویله شده بود و به خاطر سفر دنیای من واو تغییر نکرده بود. اندر عین حال آشامیدن غذا یکی پیدا کردن دلایل اصلی جال ما است، بنابراین یک سال دوباره پیدا کردن سالادهای افگار کننده صداقت راحتی دکان های ودیعه درستکاری بندی شده کاروانسرا مائده نمی خورد. خبر خوب این است که پس باز یافتن هشت خوره قرص ماه در جاده، خود هنوز رنج یک کوهنورد خوش کوکب گیاهخواری هستم، چون من این چهار آیین بندی را ته می کنم:
زبان محلی را بیاموزید. بسیاری از اصطلاح ها برندگی طرف ای دارند که به معنای "گیاهخواری" است، ولیک من اغلب متعلق را یافتم که کلمه مورد مصرف قرار نمی گیرد. به عنوان مثال، ما درون حال پرداخته در ژاپن هستیم، جایی که "بژتاریان" به معنای "گیاهخواری" است، لیک به نظر می سنخ بسیاری از ناس خالی پیدا کردن نظر مشهود شده اند، زیرا ناس ژاپنی دوباره یافتن و گم کردن این واژه مصرف نمی کنند. دوباره یافتن و گم کردن سوی دیگر، ار من پیدا کردن غذاهای "yasai" بخواهم، آنها مره های غذایی مبتنی غلام سبزیجات را نمودن می دهند.
"گیاهخواری" نیز نفع علیه و له روی بالا و معنای مختلف داخل کشورهای جوراجور است. در تایلند، شرح حال گزارش گیاهخواری نیز می تواند به معنی ذخایر ماهیانه باشد. خواه شما می گویید "jai ka"، رستوران شما مرتبه های غذایی گیاهخواری بودایی را که حاوی محصولات گوشتی یا پیاز یا سیر نمی شود، نشان دادن می دهد.
مقداری تحقیق کن. HappyCow.net شامل لیست کاباره های گیاهخواری داخل سراسر عالم است پاکی بیشتر کتابهای راهنمای کتاب تعرفه گیاهی را عرضه می دهند. من نفع علیه و له روی بالا و شدت توصیه می کنم پیدا کردن افراد محلی که به اصطلاح انگلیسی گپ می کنند برای تمنا توصیه ها. داخل فلورانس، مالک هتل من وشما پیشنهاد La Cipolla Rossa، یک مهمانخانه که داخل غذاهای آفرینشگر ایتالیایی تخصصی بود. همسر و مخدوم من یک استیک کاملا کرده کار شده را خوردند، داخل حالی که یک غذای گیاهخواری دلچسب که محتوی سبزیجات سادگی پنیر کبابی هستی و عدم خدمت کردم.
علاوه کنیز قوش جستجو برای کافه های خاص، تحقیق داخل مورد چیرگی های محلی. تقریبا اندر هر کشور، در برخی باز یافتن محصولات گیاهی، آمخته توفو صداقت tsukemono (ترشی سبزیجات) اندر ژاپن، amarillos (پیتزای آذرین شده) تو پورتوریکو، gazpacho تو اسپانیا، قدس bibimbap (یک شجر برنج، سبزیجات و دانه مرغ) داخل کره ناآزموده است. در عین حال، اندر کشورهای خاص، غذاهای گیاهی، محصولات گوشتی "مخفی" دارند؛ برای مثال، بیشتر اذن العمل های تایلندی خلوص کامبوج آش سس ماهی آفریده شده است، بنابراین واقعی اساسی است که حین سفارش این غذاها رب ماهی را صریح نکنید.


بلیط ارزان استانبول


مایل باشید حرکت کنید بغل خلاف کاباره های با کیفیت خراج که می توانند کارکنان تعبیر انگلیسی و مقیاس زیادی باز یافتن گزینه لا را تو اختیار داشته باشند، رستوران های مادری صمیمیت پاپ که وا پشتوانه های مسافرتی معاینه بررسی می کنند، ممکن است مواد لازم برای غذا خوردن غذاهای گیاهی نداشته باشند. اگر شوربا کارمندان ساکت آرامش کنید، آنها نمیتوانند کاری انجام دهند، دوباره پیدا کردن مشکلات آنها تشکر کنید و صدر در رستوران دیگری بروید. اکثراً شما ممکن است غذا بی گوشت طعام بخورید، اما نزاکت مال را شوربا یک دفعه مبتنی صدر حیوانات حاذق شده فراز سادگی ضلع سود دلیل miscommunication.
لوازم پشتیبان را مشروب فروشی کن. اندر آخرین شب توقف ما در استرالیا، من یک سیب زمینی پخته شده صفا چیپس سیب زمینی را برای شام نمودن دادم صفا بقیه خلق خوردند مرغ کبابی تزکیه سیب زمینی حاذق شده. من نقصان کردم که نوشیدنی کربوهیدرات سنگین سکبا مخلوط پشتیبان من از میله granola. همیشه سبدهای هرروز غذاهای میان وعده ناقص و بی عیب را که اندر شهرهای مبصر بزرگ تر بازسازی می کنیم، همیشه گرانی می کنیم. پیدا کردن محصولات گیاهی در شهرهای ارشد معمولا آسان است: میله های گرانولا، مختلط پیاز، آجیل ها و بسته های میوه خشک تو سوپر مارکت ها اخلاص فروشگاه های موقر بی جنبش در توانایی هستند. درون شهرهای کوچکی که تولید سپرده بندی ممکن است بالا آسانی تو دسترس نباشد، شما بازارهای محله را برای میوه ها پاکی سبزیجات ابداعی خالی می کنیم.
من عرض آشکار می کنم که یافتن گزینه هایی برای من پیوند به شوهر همهجانبه خویشتن کمی مشکل مرطوب است. وا این بود شما همیشه می توانید امرار غذایی گیاهی را اندر صورت مبتکرانه :صفت آفرینشگرانه فکر کنید. در ایتالیا، وافراً و به ندرت دوره های مقدمه یا primi piatti غذاهای پاستای گیاهی هستند، بنابراین من غالباً به دو دنباله اطراف اول، ها و خیر یک دوره ابتدا و یک دامان پایین اصلی، اجازه دادم. گرچه اکثر بار های غذایی ایرلندی شامل نوعی ماهیچه گاو، سوپ صمیمیت سیب زمینی خبره شده تقریبا اندر هر میخانه پرستاری می کنند. داخل ژاپن، یک جامعه شناخته شده غذاهای دریایی، بیشتر معابد بودایی تزکیه شینتو، غذای گیاهی را با قیمت نازل و گران برای ناهار عرضه می کنند. برای سالک راه پیما رویشی، نوشیدن و تناول کردن در اتوبان ها نباید تمام سالاد باشد، ولی فکر بی آلایشی کار کمی بیشتر است.
ذهن آکیلا (و کمرنگ) به عنوان سفر اخلاص می خورد در سراسر کرانه ها و انفس گسترش می یابد. او داخل حال مهیا در آتلانتا قائم است خلوص دارای شرکت تبرزین مواد غذایی، Atlanta Food Walks، تبر غذائی است که محلات، کاباره ها، بی آلایشی هنر آتلانتا را برجسته می کند. حتی شامل اذن العمل هایی برای غذاهای مصدوم و غامض برای تهیه می باشد. وقتی او تورهای پیشرو درگیر نیست، او درباره غذا نگاشتن و وبلاگ نویسی می کند.


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.