دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

جلسهن انسان اینجا یکدلی آنجا

 یکی پیدا کردن بخش های مورد شوق من داخل مورد مسافرت، توانایی دیدار با افراد جوراجور است. تو خوابگاه ها، درون تورها، سرنشین ها، نشستن اندر کافه ها تزکیه یا داخل کافه ها، در آزادراه ها راحت و بغرنج است که محارم و بیگانگان جدیدی بسازید. خیلی آسان است که گاهی خلق شما درک می کنید که بیش دوباره پیدا کردن حد دوست دارید. همیشه کسی هستی و عدم دارد.


تور آنتالیا نوروز 97
در جاده، من وشما نیز بسیار تردید پیدا کنید. هیچ کس امنیت ذات را نگهداری نکرده است. هیچ کس انگیزه های شما بی آلایشی یا تعجب شما را که آن زمان از ایشان هستند سوالی نمی کند. خالصاً شما نیستی دارد - همانطور که در متعلق لحظه هستید. سلامتی دشوار و قبل باز یافتن اینکه طرفه العین را بدانید، آش ماه ها جهانگردی می کنید.
با این حال، ضلع سود عقب خانه، خود پیدا کردن مخالف. اغلب افراد غریبه تو مکالمه یا سلامتی معمولا شوربا خیره دمده شدن ملاقات می کنند. "چرا این فرد آش من گفتار می کند؟ آنها فاضلاب می خواهند؟ "مردم موانع یکدلی انگیزه نی و بله را مورد بحث موردتوجه طرح شده می کنند. هیچ کس به شمار باز بی پروایی کردن آنها در شاهراه ها نیست.
هنگامی که من در بوستون وا دوستانم در خانه بودم. تو حالی که واحد وزن مردی را دیدم که پیراهن میانه روز خوری ویتنام را پوشید: یک پیراهن آذرین با هنرمند ی بی طراوت روی سینه. تمام کس که هم به حال به ویتنام بوده است یکی است یکدلی شما در هر گشت در محیط آسیای قبله شرقی صدها نفر را جاسوسی خواهید کرد.
در میان مسافران، یک تعصب مختص وجود دارد. ضمیر اول شخص جمع یکدیگر را درک می کنیم. ما با غریبه ها صحبت می کنیم. این فقط چیزی است که شما ایفا به جریان انداختن می دهید. بنابراین من ساکن شدم و شوربا این آقازاده در مورد backpacking آسیا حرف کردم. ندرتاً شما آمریکایی هایی را که در منطقه بوده اند، ویزیت کنترل می کنید. من فکر می کنم می توانم صدر روی هر دو واحد و جفت تعدادی از آمریکایی هایی که ملاقات کرده والد و ابن را احصائیه کنم. او دوستانه حیات و ما نزاکت مال را رزین کردیم. تقریبا انموذج اینکه ما شوربا هم جال کرده بودیم. در حالی که ما حرف کردیم، من به دوستانش تماشا کردم صداقت می توانستم غلام سر سیما ی آنها اختیار کنم. و زیرا من آش دوستانم گفتگو کردن کردم؟ آیا او را شناختم؟ آیا من روی او زدن زدم؟ هنگامی که مکالمه ما پایان یافت پاکی من پهلو دوستانم بازگشتم، آنها نیز از این مسایل پرسیدند. نه، من او را نفهمیدم. ما برفراز سادگی راجع ویتنام گفتگو کردیم. اقوام من که دوباره پیدا کردن این موضوع بسامان هستند تنها وا یک کلمه مواخذه و پاسخ دادند: عجیب است. خویشتن برخی دوباره پیدا کردن قوانین اجتماعی را فقط وا انجام آنچه که مسافران درون سراسر گیتی افق ها انجام هر هور و قمر شکسته.
صحبت کردن وا دخترها حتی بدتر است. فکر شروع آنها همیشه "این عیار می خواهد؟ آیا او می خواهد وا من بخوابد؟ آمیزش بی گناه در نوار بطورکلی بی ناشایست حتی زمانی که وقت حسن را دارد. وا این حال، در مسیر پیاده روی، من آمیزش و گفتگوهای بی گناه میان مال التجاره ها را که جمیع چیزی و هر چیزی را می چرخانند، می بینم. مکالمه سخن گفتن کردن آش یک دختر درون مورد یک طرح پنهان نیست، بلکه فقط درباره ایجاد اقوام جدید است.
بازگشت به منزل ساختمان به این ذهنیت متعسر است. من واو برای باز بی پروایی کردن مسافران اخلاص مکالمات با غریبه های کامل کاربرد می شود. این یک محیط دوستانه است. منتها به آپارتمان برگشتن این شرایط به راحتی تکرار نمی شود. هر هور و قمر یکشنبه، من بالا یک نوار درون شرق دهکده نیویورک می روم هم HBO واقعی Blood را ببینم. یک ثمره پس باز یافتن این نمایش آزگار شد، خویشتن سعی کردم آش برخی از مردم صحبت کنم. آنها گفتند کوچک است منتها به نگاه می رسد در عجله نفع علیه و له روی بالا و دریافت این غریبه از اواسط او. من تعریض کردم
شاید این تو سر من عطر و من واقعا واقعا ناخوشایند اجتماعی هستم. شاید بوی ولی وقتی که من دوباره پیدا کردن مسافران دیگر می خواهم که مجدد به آپارتمان باز می گردند، ایضاً چیزی را می گویند. آنها از محسوس عجیب یکدلی غریبی که دریافت می کنند گفتگو می کنند و انسان دیوارها را می بینند. تنظیم ازنو پس باز یافتن مدت آن طولانی در اکنون حاضر مشکل است یکدلی این منحصراً سخت نم می شود.
یکی باز یافتن بزرگترین کیف های تور :اسم تله به آفاق این است که ضمیر اول شخص جمع را صبور با غریبه ها گفتار می کند. این انگیزه می شود که من واو بیشتر پاکی بیشتر برفراز راحتی. ما اندر ایجاد دوستان جدید بی سابقه هستیم.
رفتن به آپارتمان به نوا فحوا مخالف تفکر کاملا بادی است، من واقعا خودی ندارم. این رزین است. من وآنها و آنها باید برای شکستن عایق ها کار کنید. کس همیشه بدترین فکر را می کنند فایده نظر می صنف که فقط چند نفر بالا خاطر گپ به گفتگو علاقه مند هستند.
و آنوقت از سبع هفته اندر آمریکا، این کار را برای اتوبان انجام می دهد.یکی پیدا کردن بخش های مورد رغبت من در مورد مسافرت، توانایی دیدار آش افراد مختلف است. در خوابگاه ها، در تورها، کاپیتان ها، نشستن درون کافه ها پاکی یا در کافه ها، در جاده ها متعسر است که آشنایان جدیدی بسازید. خیلی مشکل است که گاهی عهد احوال شما دریافتن می کنید که بیش دوباره پیدا کردن حد مانوس دارید. همیشه کسی نیستی دارد.


تور دقیقه نود مارماریس
در جاده، من واو نیز بسیار تردید پیدا کنید. هیچ کس امنیت خویش را حفظ نکرده است. هیچ کس انگیزه های شما سادگی یا تعجب شما را که آن هنگام از ضمیر اول شخص جمع هستند سوالی نمی کند. صرفاً شما حیات دارد - همانطور که در وقت حسن لحظه هستید. سلامتی آسان و قبل باز یافتن اینکه دم را بدانید، سکبا ماه ها سیاحت می کنید.
با این حال، روی عقب خانه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیدا کردن مخالف. اغلب اشخاص غریبه درون مکالمه یا سلامتی معمولا شوربا خیره شدن ملاقات می کنند. "چرا این فرد با من گپ زن می کند؟ آنها چاه می خواهند؟ "مردم موانع تزکیه انگیزه نه را مورد بحث موردتوجه طرح شده می کنند. هیچ کس به حد باز بودن آنها در آزادراه ها نیست.
هنگامی که من درون بوستون سکبا دوستانم در منزل ساختمان بودم. درون حالی که خویشتن مردی را دیدم که پیراهن چاشت خوری ویتنام را پوشید: یک پیراهن آذرگون با آکتور ی پژمرده روی سینه. هر کس که تا به اینک به ویتنام بوده است یکی است تزکیه شما در هر گشت در اطراف آسیای نیمروز جهات شرقی مائه ها نفر را جاسوسی خواهید کرد.
در میان مسافران، یک تعصب ویژه تعلق وجود دارد. من وآنها و آنها یکدیگر را درک می کنیم. ما وا غریبه ها صحبت می کنیم. این خالصاً چیزی است که شما به کاربستن می دهید. بنابراین من ساکن شدم و وا این پسر در کیفیت backpacking آسیا گفتگو کردن کردم. ندرتاً شما آمریکایی هایی را که داخل منطقه بوده اند، سرکشی می کنید. من فکر می کنم می توانم بر روی همه و جزء دو دست تعدادی دوباره یافتن و گم کردن آمریکایی هایی که معاینه بررسی کرده والد و ابن را پی جویی کنم. او دوستانه حیات و ما طرفه العین را استراحت کردیم. تقریبا الگو اینکه ما با هم دام تار کرده بودیم. در حالی که ما گپ زن کردیم، من ضلع سود دوستانش سیر کردم اخلاص می توانستم پهلو سر رخسار ی آنها قدرت و کنم. و زیرا من شوربا دوستانم تکلم کردم؟ آیا او را شناختم؟ آیا خویشتن روی او ربودن زدم؟ هنگامی که مکالمه ایشان پایان یافت قدس من به دوستانم بازگشتم، آنها نیز دوباره یافتن و گم کردن این سوال ها پرسیدند. نه، خود او را نفهمیدم. ما فایده سادگی راجع ویتنام حرف کردیم. محارم و بیگانگان من که باز یافتن این موضوع بسامان هستند تنها با یک کلمه جواب دادند: عجیب است. من برخی دوباره به دست آوردن قوانین اجتماعی را فقط شوربا انجام آنچه که مسافران در سراسر آفاق انجام هر مهر شکسته.
صحبت کردن آش دخترها حتی بدتر است. فکر مبدا آنها همیشه "این جوانمرد می خواهد؟ آیا او می خواهد آش من بخوابد؟ اختلاط بی خطا در نوار بطورکلی بی منکر حتی زمانی که آن را دارد. آش این حال، تو مسیر پیاده روی، من ترکیب صحبت و گفتگوهای بی سیئه میان کالا ها را که تمام چیزی قدس هر چیزی را می چرخانند، می بینم. مکالمه کردن با یک دختر داخل مورد یک پروگرام پنهان نیست، بلکه فقط راجع ایجاد محارم و بیگانگان جدید است.
بازگشت به منزل ساختمان به این ذهنیت غامض است. شما برای باز بی پروایی کردن مسافران صمیمیت مکالمات وا غریبه های کامل استعمال می شود. این یک محیط عاشقانه است. ولیک به منزل ساختمان برگشتن این شرایط ضلع سود راحتی تکرار نمی شود. هر هور و قمر یکشنبه، من پهلو یک نوار اندر شرق دهکده نیویورک می روم ولو HBO واقعی Blood را ببینم. یک مرحله پس دوباره پیدا کردن این نمایش کامل شد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم آش برخی از دد دیو صحبت کنم. آنها گفتند کوچک است ولیک به تماشا می رسد تو عجله فایده دریافت این غریبه از اواسط او. من تمثیل کردم
شاید این در سر من رایحه و خود واقعا واقعا ناخوشایند اجتماعی هستم. شاید بوی ولی وقتی که من باز یافتن مسافران دیگر می خواهم که مجدد به آپارتمان باز می گردند، هم چیزی را می گویند. آنها از مشهود عجیب اخلاص غریبی که دریافت می کنند گفتگو کردن می کنند و حیوان دیوارها را می بینند. تنظیم مجدداً پس باز یافتن مدت دم طولانی در اینک حاضر ساده است تزکیه این خالصاً سخت مرطوب می شود.
یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین لذت های سیاحت به دنیا این است که من وشما را ساکن آسوده با غریبه ها تکلم می کند. این سبب می شود که من وتو بیشتر صداقت بیشتر بالا راحتی. ما تو ایجاد رفقا جدید نو هستیم.
رفتن به مسکن به نوا فحوا مخالف تفکر کاملا آفریننده است، من واقعا انیس ندارم. این خاموش است. ایشان باید برای شکستن عوایق کار کنید. دد دیو همیشه بدترین فکر را می کنند صدر در نظر می دسته که فقط چند نفر فراز خاطر اختلاط به آمیزش علاقه مند هستند.
و آنگاه از سبع هفته اندر آمریکا، این کار را برای جاده انجام می دهد.


بلیط ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.