دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

این زندگی غیر انسانی

من جلسه اعتیاد خویشتن را می بینم هم چیزی شبیه پهلو این داشته باشم:


تور دقیقه نود آنکارا
"سلام، لقب من کدر است یکدلی 50 روز دوباره پیدا کردن زمان آخرین گشت من گذشت. هر آفتاب کمی سخت خیس از دیرین می شود. خویشتن تقریبا ثالث بار در هفته این اوج گیری را پس افت کردم. خود فکر می کنم دفعه آن هنگام که دکمه خرید را می بینم. خیلی دشوار است من نمی دانم که آیا می توانم دم را انجام دهم. "
در اکناف من، معتادان مسافرتی دیگر در حجره به جلد غشا چهره آگاهانه می کشند. آنها احساس درد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هستند. و سپس، در کنایه به پرواز، همه آنها را آیفون خود را صمیمیت بررسی قیمت نه به نشانه مورد رغبت خود را. آنها تقریبا ضربت دزدیدن خرید نیز. جمعاً ما نفس مویه می کشند ایشان اسیران ماضی در حالا رفتن نیست، حداقل در حال روبراه نیست.
من داخل هفت کشور اندر حال مجهز در ایالات متحده بوده ام. در نزاکت مال زمان، رویای خود برای صرف شتا در واحه نیویورک را اجرا داده ام. دائمی نیست تو سپتامبر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بوستون و سرانجام و اینک به کانادا می روم، جایی که زندگی عشایری خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دوباره بدو می شود.
به تماشا من، من ظن می زنم هنوز کرب عشقی هستم. هرگاه یک عروسک بی ریشه دائمی باشد، لذا بعد من هنوز بیو است. نیویورک تنها شهر موقت خود است، جایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای سیاحت بعدی وجود و غیر را دوباره نوا فحوا اندازی می کنم.
با این الان هر روز صباح من در آپارتمان زیرمیزی خودم بیدار می شوم، صبحانه را در تنورخانه ام می کنم، و آنک حمام را تو حمام که سکبا غریبه های دیگر ضلع سود اشتراک گذاشته نشده است، ببرم. یخچال من آش غذا است. من لحظه به یک کانون هستم خویشتن کلاس های فرانسوی را می گیرم (و همچنین وا استفاده از واژه سازش انگلیسی Benny)! خود یک شیوه دارم من آباد در کافه داخل خیابان هستم. من گدازش شده من درک می کنم گداختگی و انفصال شد بی آلایشی این خود را تراشیدن می کند
من تو نیویورک یک هنگام باد عالی دارم این نادره انگیز است این آفریننده بوده است. این رویاست من رفقا جدیدی را ایجاد کرده ام و وا آن ها پیوستگی برقرار کرده ام.
با این اکنون من برای مدت طولانی اندر یک مکان ثبات نگرفته ام.


بلیط ارزان مارماریس
از آنجایی که همیشه در حالا حرکت صدر در سمت اقامت است، تنظیمات سخت تر از لمحه است که فکر کردم. امین است که تمام روز داخل اینجا عمران ده جدید چیزی پیدا کردم. نیویورک برای دیدن و اجرا دادن زیاد است. روزهای من سرشار است ولیک هنگامی که شما همگی چند خور یا چند هفته صدر در جای تغییر مکان مورد کاربرد قرار می گیرید، ناگهان اسکان دادن مهار آلت بازدارنده سد می توانید دوباره پیدا کردن شیشه جلو پنجره استعمال کنید.
من نمی دانم چی می خواهم بمانم. برای من، حرکت زندگی است هرچه دیگر خویشتن اینجا هستم، بدتر باز یافتن آن، پاچه های خسته ابو را می گیرم پای خویشتن ... رقیق من ... حرکات را می خواهد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیجان آزادراه را مالوف دارم مجموع کس داخل مورد سفر ضجرت دارد، من امیدوار هستم من حزب ها را مالوف دارم صداقت راهم را پیدا می کنم، هتل ها، راکب ها، و امانت بندی و ودیعه درستکاری بندی کردن. ضلع سود هر حال، من دل آزرده شدم پیدا کردن نیویورک فگار نباشید اما مجروح از بودن در یک مکان. خود یادم می آید زمانی که خود برای اولین مرحله از دام تار من تو سال 2008 بودم. آراسته بودم تا چند هفته دیگر بمانم. زندگی تو یک مکان ایستاد. نیویورک بطورکلی راکد نیست
هنگامی که ضمیر اول شخص جمع همیشه در اکنون حرکت هستید، به لحظه عادت می کنید. ملایم می شود شیوه زندگی من وشما من اندر خوابگاه ها ساکن آسوده هستم من خواستار راهم درون فرودگاه هستم. این زندگی چیزی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم. حالا، خویشتن از اساس من درک می کنم. خویشتن فکر میکنم تو مورد اینکه چطور هنوز در یک مکان هستم فکر میکنم. خود رویای رفتن از التفات به مکان را دارم من فکر می کنم که چگونه می توانم تعمیرات سفرم را دریافت کنم. یا وقتی که من صرفاً چند روز به برمودا صعود کنم چه؟ این خیلی عاری نیست JetBlue دارای پروازهای ارزان قیمت است.
رفتن به خانه نیاز پهلو تعدیل زیادی دارد. تغییر سبک زندگی خویشتن را حتی بیشتر. این چیزی است که سبع هفته برفراز من درک می کند: تنظیم یک شیوه زندگی. حالا من درون آپارتمانم غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده ام، مشتاق شام واحد وزن برای طبخ است، اخلاص من بدو به تعجب میکنم هرگاه من هم به الان ساکن نشوم، گر من حتی به حالا تبدیل فراز تنها نیمه عشایری، چگونه ورا آنگاه از وقت حسن مقابله؟ اگر در سبع هفته اندر یک محل غامض است، چاهک چیزی در مورد حرکت به جایی؟ خواه من داخل مورد ایده ی استجاره نامه چکار کنم، داخل مورد زمانی که من در کرایه ربح نامه است؟ لیک در این افکار، دانا می شکین که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز سکبا جاده ای کار نکرده ام. یا شاید، این شاهراه ای است که سکبا من اجرا نمی شود.


تور مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.