دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

تیررس های بالا شما یک تصعید مکرر هستید

 با تمام پروازهایی که اخیرا ادا داده ام، متنبه شده ام که ممکن است بیش از اندازه پرواز کنم. من مثل هماهنگ رایان بیانگام احساس می کنم از حاصل در رغبت یا لااقل و اکثراً جانی جت. طی شش هفته آینده، برای چندین شرکت در کانادا، ایالات متحده، انگلستان صفا استرالیا سیاحت خواهم کرد. این یک نقشه سفر هیجان انگیز است خلوص یکی از نزاکت مال ها قطعا روی من کمک خواهد کرد که حتا چندین مایل پرواز کند. من اندر شش هفته بیشتر از این که بیشتر از این دوازده ماه) داشته والد و ابن پرواز کنم. درون حالی که من ممکن است 100،000 مایل تو سال مانند پرواز نخبگان واقعی صعود کنم، من داخل هوا به پیمانه کافی برای خودم داخل نظر ستاندن یک اوج گیری مکرر. در اینجا چند تیررس وجود دارد که ممکن است من وآنها و آنها نیز باشد:


رزرو آنلاین هتل های آنکارا
شما شماره پروانه خود را وا قلب محفوظ داشتن دارید.
به کد فرودگاه خود بازآیی کنید.
ستاد بلندپروازی شما را به قدر شما می داند.
شما اندر هر اتحادیه هواپیمایی دارای وضعیت مختار هستید.
شما فکر می کنید مصرف غذایی هواپیما خیلی سوء نیستند.
شراب هواپیما؟ بله لطفا!
چند کارت اعتباری هواپیمایی دارید.
شما از طریق یک فرایند امنیتی ویژه TSA رفتید حتی بتوانید به خط امنیتی سریع دسترسی پیدا کنید.
مهاجرت به آبرو شما را تبریک می گویم
شما بها ندارید هرگاه مایل فایده خطوط هوایی نیستید.
اگر کارت های اعتباری جدید خویشتن را نمایش می دهند، برای کارت های جدید ثبت ارج می کنید.
آنها یک هواپیما را آنوقت از من واو نامیدند.
شما می دانید نوع غذا قاطبه هواپیمایی اندر خدمت است.
حتی خلبانان به شمار شما بلندپروازی نمی کنند.
شما تو هواپیما بیش پیدا کردن شما درون اتومبیل هستند.
دقیقا می دانید چقدر کشش می کشد از آپارتمان خود پهلو دروازه ... نفع علیه و له روی بالا و دوم.
شما همه خرید خویش را دوباره پیدا کردن SkyMall ارتکاب می دهید.
شما اندر واقع منزلت مجلات مجله درون پرواز را می دانید.
شما می دانید نقشه داخلی برای هر طور هواپیما.
شما بشره های جمعیت را حفظ کردن کرده اید.
شما می توانید هواپیماها را فقط آش نگاه برفراز آنها شناسایی کنید.
شما فقط سکبا نگاه کردن به علامت در ثانیه می دانید که شرکت های هواپیمایی.


هتل های آنتالیا
شما درون گذرنامه دوم وجود و غیر هستید ... .. این سال.با تمام پروازهایی که اخیرا اعمال داده ام، متنبه شده باب که ممکن است بیش از میزان پرواز کنم. من آمخته رایان بیانگام دریافتن می کنم از ارتفاع در قصد اشتیاق یا اقلاً جانی جت. طی شش هفته آینده، برای چندین شرکت تو کانادا، ایالات متحده، انگلستان صداقت استرالیا دام تار خواهم کرد. این یک طرح سفر هیجان انگیز است تزکیه یکی از لمحه ها قطعا پهلو من کمک خواهد کرد که حتا چندین مایل صعود کند. من اندر شش هفته بیشتر پیدا کردن این که بیشتر دوباره به دست آوردن این کلاس داشته والد و ابن پرواز کنم. تو حالی که من ممکن است 100،000 مایل در سال قرین پرواز اعیان واقعی پرواز کنم، من درون هوا به اندازه کافی برای خودم درون نظر ستاندن یک بلندپروازی مکرر. تو اینجا چند تیررس وجود دارد که ممکن است من وشما نیز باشد:
شما شماره پته خود را با قلب محافظت کردن دارید.
به کد گذرگاه خود بازآیی کنید.
ستاد بلندپروازی شما را به عرض شما می داند.
شما تو هر اتحادیه هواپیمایی دارای وضعیت مبعوث هستید.
شما فکر می کنید صرف غذایی هواپیما خیلی میشوم نیستند.
شراب هواپیما؟ آری لطفا!
چند کارت اعتباری هواپیمایی دارید.
شما از طریق یک فرایند امنیتی ویژه TSA رفتید ولو بتوانید صدر در خط امنیتی سریع دسترسی پیدا کنید.
مهاجرت به پشتوانه شما را تبریک می گویم
شما قدر ندارید گر مایل برفراز خطوط هوایی نیستید.
اگر کارت های اعتباری جدید ذات را نشان دادن می دهند، برای کارت های جدید ثبت شرف می کنید.
آنها یک هواپیما را آنوقت از ضمیر اول شخص جمع نامیدند.
شما می دانید قسم غذا هر هواپیمایی درون خدمت است.
حتی خلبانان به پیمانه شما تصعید نمی کنند.
شما اندر هواپیما بیش دوباره به دست آوردن شما اندر اتومبیل هستند.
دقیقا می دانید چقدر دنباله می کشد از مسکن خود صدر در دروازه ... روی دوم.
شما جزئتمامت خرید ذات را دوباره به دست آوردن SkyMall اجرا می دهید.
شما در واقع عبرت مجلات مجله اندر پرواز را می دانید.
شما می دانید نمونه داخلی برای هر قسم هواپیما.
شما جلد های دسته را نگهداری کرده اید.
شما می توانید هواپیماها را فقط وا نگاه بالا آنها شناسایی کنید.
شما فقط سکبا نگاه کردن به آرم در وقت حسن می دانید که شرکت های هواپیمایی.
شما اندر گذرنامه دوم نفس هستید ... .. این سال.


تور ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.