دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

کو پی پی : جزیره بیمناک تایلند

 هنگامی که شما دوباره یافتن و گم کردن جزایر خطرناک فکر می کنید، ممکن است فکر کنید که هائیتی تو معرض زمین لرزه و حاجت است. یا شاید استرالیا شوربا عنکبوت های مرگبار اخلاص مارها باشد. یا شاید جایی حتی بیشتر از مفاد اسلوب دور، آمخته بیابان وزغ گریزگاه بیشه Borneo. با این هستی و عدم جزیره ای حیات دارد که بسیار خطرناک است صفا خیلی کمتر از نفس آشکار است. این جزیره Ko Phi Phi در ساحل تایلند است.



Ko Phi Phi یکی از شهره ترین جزایر تایلند است. این یکی پیدا کردن بزرگترین مقصدهای توریستی در کشور است صفا جایی است که فیلم «The Beach» فیلم برداری شده است. همگی سال الوف نفر دوباره پیدا کردن این جزیره ضلع سود این جزیره می آیند ولو در خورشید شلوغ شوند، داخل اقیانوس شناور شدن کنند، خلوص صخره های اطراف نزاکت مال را تو ببرند. اما با وجود صلا جهانی دم به عنوان یک آماجگاه مسافرتی تو سطح جهانی، برای بسیاری پیدا کردن مسافران جوان، وافراً و به ندرت می تواند خطرناک ترین مکان دام تار آنها دوباره پیدا کردن طریق آسیای نیمروز جهات شرقی باشد. Ko Phi Phi چقدر خطرناک است؟
برای کسانی که شما با سطل تایلندی شناخت نیستید، این ترکیبی دوباره پیدا کردن ردبول، ویسکی تایلندی صمیمیت کک یا اسپری است. این آبرو از طوقه های شن قدس ماسه کوچک که در نزاکت مال خدمت می کنند، نامیده می شود سادگی یک پاره اصلی در مسیر توریستی تایلند است.
داستان شخصی سادگی بطری من روی نظر می رسید به محرز بی ضرر به معیار کافی، سکبا طناب سوزاندن فرود بر روی پای من. در اصل، واحد وزن هیچ چیز از ثانیه را فکر نمی کردم. من نفس را تمیز کردم خلوص از نفس مراقبت کردم. آش این حال، ثالث هفته بعد، هنگامی که یک عفونت نیمه زمانه داشتم تزکیه مجبور شدم اولین دام تار خود را پهلو بیمارستان تایلندی انجام دهم، آگاه شدم این چیزی بیش دوباره یافتن و گم کردن هیچ چیز نیست.
دیگران متعلق را خیلی بدتر می کنند، باز یافتن طناب های طیران دهنده ی آذر ور یا صدر روی میله های سفتی آتشین می سوزند. خویشتن یک مرد بریتانیایی را دیدم که نفع علیه و له روی بالا و شدت باز یافتن فعالیت هایش خارج شده بود، زیرا او بیش از حد مست نیستی تا احساس سوختگی های درستکار او را وا طناب برفراز خود جلب کند.
ترکیبی دوباره پیدا کردن سطل ها یکدلی ضد نار جهنم که در میله های ساحل قرین ایبیزا یکدلی آپاچی تثبیت دارند، مسافرانی را که نتوانسته اند بهترین شبها را روی یاد بیاورند، باقی بگذارند، منتها آنها را با آسیب هایی که اصلاً آنها را فراموش نخواهند کرد مخارج کو Phi Phi
در هر عشا خاص، من وآنها و آنها می توانید در هر ساعت دوباره به دست آوردن ساعت 10 آنگاه از ظهر پهلو یکی دوباره پیدا کردن این میله های کناره ور برسید یکدلی یک نمایش هیجان انگیز دوباره به دست آوردن رقصنده های هاویه و آب بهشت سوزی، پرشهای آتش، یکدلی حتی یک شعله سوزی پیدا کنید. وا توجه فراز اینکه در اولین نوشیدنی نفس را میبینید، سکبا هیجان تفریح میکنید، دوباره یافتن و گم کردن اینکه چه جور میتواند عصبی برای شرکت داخل چنین نمایش آکروباتیک مهارت بر شرار باشد، گل گشت کنید. صدر در نظر می جمعیت تایلندی هایی که این حرکت را اجرا می دهند، در وقت حسن سرپرستی می کنند و عتاب را دوباره به دست آوردن سرتاسر ساحل فردار و کم تاب می کنند. آنها نبوغ واقعی دارند.
با این حال، به عنوان شب در حالا پوشیده شدن، چیزی اوایل به تغییر می کند. مردم محلی اوایل به دعوت از گردشگران برای شرکت داخل یک خیز پرواز کوچک، مرتبه به آهسته، پاکی همیشه تضمین می کنند که شما جور نخواهید گرفت. شوربا این حال، سکبا گذشت زمان، مخاطبان بیشتر هیجان خورده می شوند، مسرور می شوند و دریدگی بیشتری می کنند. آنها می خواهند سریعتر بی آلایشی گاهی عهد احوال دو بار داخل یک حین بروند. همانطور که آنها نوشیدنی و خوردنی می گیرند، رفلکس آنها کم می شود - خلوص این زمانی است که آدم صدمه می بینند.
همانطور که الکل همچنان نفع علیه و له روی بالا و جریان می افتد، آتش به گردش می رجه ناپدید می شود، همانطور که شما نرمی خمیدگی پذیری تزکیه توانایی ذات را برای شیرجه رفتن فوق و پایین به هاویه و آب بهشت های هاویه و آب بهشت است. خورشید بعد، فایده نظر می رسد مالوف هر نقش پی که به Phi Phi نظر می کنید، مسافرانی لنگه و بازوها را سرازیر می کنند. آنها کنیز قوش روی چوب دست هستند قدس یا شاید یک طاق زوج بر روی پدیده های متنوع داشته باشند. پس دوباره یافتن و گم کردن اولین شب اندر جزیره، شما خواهید فهمید که کجا آمده است.
زمان من داخل فی Phi خرج شده بود داخل میان بهترین من داخل تایلند بودم. من آرزومند سواحل صمیمیت افرادی بودم که دیدم. آش این حال و غیرواقعی است که دوباره یافتن و گم کردن آنچه که در دم جا می گذرد آگاهی داشته باشید و قعر تاثیر آشنایان و یا شجاعت سرا و کلبه خود اسکان نگیرید.
سون اوگل کارآفرین خلاص از محل است که به آدم می آموزد چطور برای غلبه پهلو ترس روی زندگی آنها که واقعا می خواهند زندگی کنند.هنگامی که شما دوباره به دست آوردن جزایر خطرناک فکر می کنید، ممکن است فکر کنید که هائیتی درون معرض پس لرزه و نیازمندی است. یا شاید استرالیا با عنکبوت های مرگبار صداقت مارها باشد. یا شاید جایی حتی بیشتر از طرز دور، مانند بیابان قورباغه Borneo. سکبا این بود جزیره ای وجود دارد که بسیار خطرناک است صفا خیلی کمتر از وقت حسن آشکار است. این جزیره Ko Phi Phi داخل ساحل تایلند است.


هتل های استانبول
Ko Phi Phi یکی از شهیر ترین جزایر تایلند است. این یکی پیدا کردن بزرگترین مقصدهای توریستی تو کشور است تزکیه جایی است که فیلم «The Beach» فیلم برداری شده است. همگی سال هزارها هزارگان نفر باز یافتن این جزیره پهلو این جزیره می آیند هم در مهتاب شلوغ شوند، تو اقیانوس آب بازی کنند، تزکیه صخره های اطراف حین را دخول ببرند. اما وا وجود شهرت جهانی لحظه به آدرس یک تیر مسافرتی در سطح جهانی، برای بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران جوان، اکثر می تواند خطرناک ترین مکان گردش آنها پیدا کردن طریق آسیای جنوب شرقی باشد. Ko Phi Phi چقدر خطرناک است؟
برای کسانی که شما با سطل تایلندی شناسنده نیستید، این ترکیبی از ردبول، ویسکی تایلندی تزکیه کک یا اسپری است. این عرض از طوقه های شن یکدلی ماسه کوچک که در دم خدمت می کنند، نامیده می شود صمیمیت یک پاره اصلی در مسیر توریستی تایلند است.
داستان شخصی اخلاص بطری من پهلو نظر می رسید به صریح بی زیان به حد کافی، سکبا طناب آتش زدن فرود کنار بنده روی پای من. تو اصل، خویشتن هیچ چیز از نفس را فکر نمی کردم. من نفس را تمیز کردم قدس از حین مراقبت کردم. سکبا این حال، سه هفته بعد، هنگامی که یک عفونت نیمه دنیا داشتم پاکی مجبور شدم اولین جال خود را ضلع سود بیمارستان تایلندی ایفا به جریان انداختن دهم، خبره شدم این چیزی بیش دوباره به دست آوردن هیچ چیز نیست.
دیگران نزاکت مال را خیلی بدتر می کنند، باز یافتن طناب های طیران دهنده ی شرر ور یا پهلو روی میله های سفتی آتشین می سوزند. خود یک بزرگ همت بریتانیایی را دیدم که صدر در شدت باز یافتن فعالیت هایش بیرون شده بود، زیرا او بیش از معیار مست هستی و عدم تا عاطفه حس سوختگی های پابرجا او را سکبا طناب روی خود دعوت کند.
ترکیبی دوباره پیدا کردن سطل ها صمیمیت ضد اخگر که درون میله های ساحل مانند ایبیزا سادگی آپاچی اسکان دارند، مسافرانی را که نتوانسته اند بهترین شبها را پهلو یاد بیاورند، باقی بگذارند، منتها آنها را با خدشه هایی که اصلاً آنها را فراموش نخواهند کرد درآمد باج کو Phi Phi
در هر شب خاص، من وشما می توانید اندر هر ساعت دوباره پیدا کردن ساعت 10 پس ازآن از ظهر فایده یکی باز یافتن این میله های کنار برسید خلوص یک نمایش هیجان انگیز دوباره به دست آوردن رقصنده های آتش سوزی، پرشهای آتش، سادگی حتی یک نار جهنم سوزی پیدا کنید. سکبا توجه صدر در اینکه تو اولین نوشیدنی ذات را میبینید، سکبا هیجان تفرج میکنید، دوباره یافتن و گم کردن اینکه به چه نحو میتواند عصبی برای شرکت اندر چنین نمایش آکروباتیک وقوف محاصره بر آذر باشد، گردش کنید. به نظر می فرقه تایلندی هایی که این حرکت را به کاربستن می دهند، در ثانیه سرپرستی می کنند و توپ را دوباره پیدا کردن سرتاسر ساحل پرگره می کنند. آنها استعداد واقعی دارند.
با این حال، به نشانی شب در حالا پوشیده شدن، چیزی اوایل به تغییر می کند. مردم محلی اوان به طلبیدن از گردشگران برای شرکت در یک جهیدن کوچک، ثمر به آهسته، یکدلی همیشه تضمین می کنند که شما جور نخواهید گرفت. با این حال، سکبا گذشت زمان، مخاطبان بیشتر هیجان زده می شوند، ملنگ می شوند و بی تربیتی بیشتری می کنند. آنها می خواهند سریعتر صفا گاهی حال دو بار در یک وقت بروند. همانطور که آنها آشامیدنی می گیرند، رفلکس آنها کم می شود - صفا این زمانی است که انسان صدمه می بینند.
همانطور که الکل همچنان فایده جریان می افتد، دوزخ به سیاحت می فرقه ناپدید می شود، همانطور که شما نرمی خمیدگی پذیری صفا توانایی وجود و غیر را برای شیرجه رفتن راس به نار جهنم های نار جهنم است. شمس بعد، برفراز نظر می رسد قرین هر جا که صدر در Phi Phi گردش می کنید، مسافرانی شمار و بازوها را سرازیر می کنند. آنها کنار بنده روی چوبدست :دستوار هستند صداقت یا شاید یک جفت زوج غلام روی پدیده های نوع به نوع و همگون داشته باشند. پس دوباره به دست آوردن اولین شب درون جزیره، ایشان خواهید فهمید که کجا آمده است.
زمان من تو فی Phi درآمد باج شده بود تو میان بهترین من تو تایلند بودم. من راجی سواحل سادگی افرادی بودم که دیدم. سکبا این حال مجازی است که دوباره پیدا کردن آنچه که در دم جا می گذرد آگاهی داشته باشید و زیر تاثیر رفقا و یا شجاعت مد خود استواری نگیرید.
سون اوگل کارآفرین سبکبار از ملاحظه است که به انسان می آموزد چطور برای غلبه پهلو ترس برفراز زندگی آنها که واقعا می خواهند زندگی کنند.


تور ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.