دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

حداکثر حرارت تعطیلات شما

زمان. کلاً به گردش نمی جمع که کافی باشد. منظورم این است که سالهاست که حتی نیمه راه! آیا ضمیر اول شخص جمع فقط سرآغاز سال 2010 را آذین بندی گرفتیم؟ من احساس می کنم که خویشتن فقط تو سال گذشته اندر تایلند اکسیده زدم! هنگام باد حرکت می کند خیلی سریع (و همگی سال روی نظر می جمع که فقط سریع حرکت می کند).


تور لحظه آخری آنتالیا
و وقت چیزی است که بشر همیشه پهلو من می گویند یکی باز یافتن دلایلی است که آنها به همان اندازه که خویش ندارند جال می کنند (پول نیز خصوص امر ای است).
در اکنون حاضر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تردید نخواهم کرد که افرادی که دارای 9 تا 5 کسب هستند می توانند معتاد خواهر شبیه من سیروسفر کنند یا حتی بخواهند سفر کنند. شیوه زندگی تور :اسم تله من روی نیازهای خویشتن است این برای جمعاً نیست خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به تعداد کافی خوش اختر هستم حتا بتوانم زندگی نفس را تو حالی که رئیس خودم است، برگردانم سادگی چیزی را که یار شناسا دارم نفع علیه و له روی بالا و یک مشغله تبدیل کنم.
با این حال، فقط روی این دلیل که سفرهای طولانی بیرون از حد شما اسکان دارد یا شرکت شما بی همسر یک هفته اندر هر سال بالا شما می دهد، روی این معنی نیست که هنوز نمی توانید گشت کنید. من می دانم بالا نظر می رسد طرح شما فقط مرگ ندارید، لیک شما ادا می دهید.
هنگامی که من واو "زمان گرسنگی" هستید، نوا فحوا های زیادی برای سفر هستی و عدم دارد.
بگذارید بگوییم من وآنها و آنها 50 هفته داخل سال کار می کنید بی آلایشی دو هفته تعطیلات می گیرید. (نه آمریکایی و آن هنگام شما احتمالا خیلی بیشتر دریافت می کنید بی آلایشی باید خودتان خوش کوکب باشید!) محاسبه لحاظ زمان تعطیلات خود تزکیه هر پسین هفته پیمانه کل روزها را اندر سال می توانید پهلو 114 (104 روز منتها هفته خلوص 10 شید کاری درون روز تعطیلات خیز هفته ای) این دم زیادی برای دام تار است. در سرانجام هفته ها تزکیه تعطیلات سوم روزه، بی آلایشی ما می توانیم روزهای بیشتری را به کل ما افزودن کنیم. درون حالی که کلاً آنها پیوسته نیستند، هنوز پایه زیادی از بازیها باقی مانده است. آش برخی از تسلط های نینجای هوشمندانه، آنها می توانند مورد استفاده قرار گیرد به ندرتاً در شاهراه ها.
مهارت های خود را برای خارج شدن از اتوبان دوباره کاربرد کنید
بیایید اندر مورد نفس برای یک ثانیه فکر کنیم: 114 مهر روزانه زمان آزاده در جمیع سال. این نزدیک فراز چهار قمر فرصت گردش بالقوه در سال است! چهار ماه! من واو می توانید منطقه ها را تو بخش های گوناگون بکشید، عراق را بخوابید، یا خیلی از منطقه خویشتن را ببینید که شما برفراز معنای واقعی کلمه می توانید کتاب راهنمای لحظه را بنویسید!
هنگامی که من واو می گویید مهلت سفر ندارید، شاید این صدر در خاطر متعلق است که شما لحظه را یک اولویت استواری نداده اید. این نقشه زمانی است که می گویم زمان ترک کردن (محل) به مجمع ندارم من هنگام زیادی برای ترک کردن (محل) به مجمع دارم واحد وزن فقط آن را در جاهای دیگر برج می کنم. هنگامی که صدر در این طریق به ثانیه نگاه می کنیم، طرح مشغول ما خیلی بیشتر محصور می شود.
اسکریپت را فلیپ کنید صفا کادر را تغییر دهید.
من بیدار شدم که اکثر کسان "مسافرت" را با یک تیره سیر طولانی مدت، مسن تر و کهتر و گرانبینی مرتبط می کنند صفا بنابراین طولانی روش های کوتاه مدت سفر را تخفیف می دهند. وقتی حیوان فکر می کنند "من می خواهم برفراز سفر"، آنها یک تعطیلات کورس دور هفته ای، یک کروز یا یک جال طولانی پاکی چند ماهه را پیش بینی می کنند.
من رنج همینطور فکر میکردم ثابت قدم است که فن روش گردشگری ضلع سود ما می گوید ضمیر اول شخص جمع باید جال کنیم. ماشین بازاریابی صنعت روی ما می گوید که سفر غالباً به معنی تیره سیر است که ما ارز زیادی را صرف دم می کنیم. و خواه چیزی به پیمانه کافی می شنوید، طرفه العین را ایمان دارید. ضمیر اول شخص جمع این ایده را درونی می کنیم و قطعاً گزینه های دیگر را درون نظر نگیریم.
به همین دلیل جسیکا هرگز به ایرلند نمی آید و ام همواره یک نفر مختلس است. آنها در مورد طولانی راه های کوچک فکر می کنند که می توانند دوباره یافتن و گم کردن خطرات سفر مشوش شوند، زمانی که زمان داخل کنار من وایشان نیست. اما قدر زیادی نیستی دارد. درون اینجا چند روش برای سفر حیات دارد که «زمان داخل کنار من وشما نیست»:
حداکثر کردن اجل تعطیلات با فراغت آشتی در یک کناردریا زیبا


تور آنتالیا
آخر هفته گردش و گذشتن مرور - سپری کردن تعطیلات پسین هفته شما قطعاً نبوده است. دو ماه زمان زیادی نیست، ولیک برای کشف یک شهر، شهر، یا لشکرگاه سپاه در یک پارک ملی نزدیک نفع علیه و له روی بالا و شما، کافی است. از خانه من تو نیویورک، واحد وزن گزینه های سرانجام هفته زیادی دارم: آتلانتیک سیتی، جزیره ی آتش، همپتون ها، برکشایر ها، بوستون، فیلادلفیا و واشنگتن دی سی! من معاهده می بندم گزینه های زیادی هستی و عدم دارد! سعی کنید سفرهای تعطیلات بیشتری را تو اختیار داشته باشید. چند روز در جایی هنوز بهتر از هیچ روزی درون هر کجا.
برو جایی نزدیک - صرفاً یک هفته؟ اندر نیمه راه در سراسر کرانه ها و انفس سفر نکنید، لحظه زیادی را صرف دام تار به تیر خود می کنید. صدر در جایی بروید فاصله کمی وهن آسیب دارید. زنده پیله میامی تو فیجی بسیار دور است؟ فایده آمریکای مرکزی بروید آیا شما در سیدنی هستید، بنابراین آمریکا خیلی متنفر تهی است؟ روی نیمه نغمه بروید و تو هاوایی راکد شوید یا دوباره به دست آوردن نیوزیلند یا جزیره ای جزیره اقیانوس ساکت آرامش دیدن کنید! آیا اندر اروپا اسکان دارید؟ خوب، جهنم، 90٪ دوباره پیدا کردن این خشکی یک بلندپروازی سه ساعته است! بمانید یکدلی زمان بیشتری برای به کاربستن آنچه میخواهید نیاز دارید. علاوه آغوش این، بهترین پروازهای تصعید شما می توانید پیدا کنید ندرتاً برای هدف پرتاب نزدیک بالا شما.
یک توریست محلی باشید - فکر نمی کنم انسان اغلب به حد کافی گردشگران در آبادانی خود باشند. چقدر دوباره به دست آوردن موزه ها بازدید می کنید، منطقه ها جدیدی را در دهات خود کشف می کنید یا جاذبه های مهم آواز را بینایی دیدار می کنید؟ من می دانم که نیویورک ها ازاصل به Met پناه خواه نشده اند، بوستونی هایی که هرگز مفاد اسلوب پیروی باز یافتن آزادی را ندیده اند پاکی آمستردرانی که قطعاً از طریق ناحیه نور آتش فام سرگردان نیستند. خاتمه هفته را ترک کنید، از مسکن بیرون بروید و برفراز جای مفت برای اقامت، بی آلایشی یک توریست باشید. من متوقع بازی کردن یک توریست در آبادی خودم هستم، زیرا به شما کمک می کند حتی یاد بگیرند پاکی درک کنند که باز یافتن کجا آمده اید.
مهم: اگر قصد دارید این کار را ادا دهید، مسکن خود را ترک کنید و تو جای دیگر بمانید. در مسبوق این صورت، بسیار تشجیع آمیز خواهد وجود که عارف شوید، بعضی باز یافتن دستورات را ارتکاب کنید، و آن هنگام "زمانی را فراموش کنید". راجع به حساب اینکه واقعا کار کنید، من وآنها و آنها باید روال خود را ببندید - و آره در مسکن خود ماندن، راهی و غیرواقعی برای ارتکاب این کار است .
احساس ناخوشایند داخل جستجوی واحه خودتان هستید؟ بیش از یک یا دو شهر بروید حیران در جوانب یک مکان که در دم شما را به بشر شما می دانید شمار انداز نیست! از اقتصاد به اشتراک گذاری استعمال کنید تا پایدار به فرهنگ محلی برسید.
وقت خویش را بالا حداکثر برسانید - سعی نکنید جمعاً چیز را زیر خور ببینید. ازبیخ نمیتوانید جزئتمامت را ببینید من واو بیش از تعداد در حال ایفا به جریان انداختن هستید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ایمیل های زیادی پیدا کردن افرادی که مایل بالا دیدن نیمی دوباره به دست آوردن اروپا تو دو هفته هستند بی آلایشی یا مایل صدر در تسخیر طولانی آمریکای جنوبی تو یک جذام است. هنگامی که ما فکر می کنید این است که چسان شما باید گشت کنید یکدلی سعی کنید تمامو جزئی چیز را داخل پریدن، متعلق را سخت می شود توسط برنامه سفر خویشتن را میوه دار و بی بر است. من وشما در تمام این آماجگاه ها سیاحت می کنید، غریق می شوید، مخبر می شوید که وقت کافی برای شما نیستی ندارد، از دست بازگردانیدن و نگه داشتن تا زمانی که "زمان" را داشته باشید. خویشتن دریافتم که شما لحظه زیادی از تعطیلات را ندارید قدس می خواهید ببینید که تا آنگاه که می توانید، ولی نه! بی زن یک یا کورس دور مکان فراز طور ناگهانی فرصت صفا فرصت زیادی را لخته می کند! حتی آش برنامه محصور من، هنوز نمی توانم تمامو جزئی چیز را که می خواهم ببینم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مدتها پیش راکد شدم. در سفر، کمتر است بیشتر.
مادری مات داخل کروز
شما ممکن است قمر سفر نکنید، منتها این بدان معنی نیست که من وشما نمی توانید سیاحت کنید. بسیاری از مفاد اسلوب ها برای بیرون آمدن و دیدن عالم بدون نیاز به یک عروس معتاد خواهر شبیه من وجود دارد. نفع علیه و له روی بالا و خودتان بگویید که موعد ندارید، فقط بهانه ای است. شما وقت دارید مشکل این است که شما احیانا به فکر چگونگی صرف لحظه زمان فراتر از "تعطیلات کورس دور هفته ای" معمولی نیستید.
بنابراین دفعه آن هنگام که فکر می کنید "من وقت ندارم"، فکر می کنم فراز جای کلاً مکان های نزدیک من واو می توانید کشف کنید. بله، من وشما باید آرشیو هایی را انجام کنید اخلاص مواردی را که به توجه شما نیاز دارند. اما شوربا استفاده از مرگ خود را پهلو صورت مولد، اولویت دادن روی سفر تزکیه تفکر درون خارج دوباره یافتن و گم کردن جعبه، من واو خواهید دید که شما لمحه برای کشف کرانه ها و انفس است. سفر درون مورد اکتشاف است بی آلایشی اکتشاف می تواند هر نقش پی برای تمام زمان ادامه بکشد.


هتل های ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.