دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

به چه نحو چهار شید را اندر بوستون برج کنید

 بوستون به عنوان یکی دوباره به دست آوردن شهرهای تاریخی ایالات متحده، چیزهای زیادی برای انجام دادن دارد. این به پایه نیویورک یا شیکاگو نیست و اغلب بیشتر شبیه یک دهات غول پیکر رابطه به یک دهکده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که این برفراز نفع است، زیرا بوستون، بدون شدت صمیمیت سریع عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن نیویورک، تمام مزایای یک دهات بزرگ را نمودن می دهد.
بوستون یک آبادی نیست که از وقت حسن عبور کند. پهلو خلاف بسیاری دوباره پیدا کردن اهداف دیگر، افرادی که دوباره پیدا کردن بوستون بازدید می کنند، تمایل برفراز انجام طرفه العین در یک یا دو خورشید نیست. برفراز نظر می جمعیت که آنها قبلا می دانند این یک واحه آرام است که شایستگی زمان کمی دارد. خود فکر می کنم در یک دیدار چهار روزه یک عاطفه حس بسیار تازه و یک دید کلی دوباره یافتن و گم کردن بوستون دریافت کنید. تو اینجا یک نقشه سفر است که نفع علیه و له روی بالا و شما امکان می دهد بهترین چیزهایی را که بوستون برایش نمایش می دهد را ببینید:


بلیط آنتالیا ارزان
دنباله آزادی روش 2.5 کیلومتر دوباره به دست آوردن طریق تاریخی بوستون است. این من وشما را دوباره به دست آوردن طریق کامل سایت های کاپیتان و نشانه ها کارها تالیفات تاریخی می برد. برای دیدن جزئتمامت سایت های تو مسیر، خواهش می رود تا بیشتر دوباره پیدا کردن روز نفس را بپوشانید. آش توجه ضلع سود پیاده روی که درگیر ثانیه هستم، خویشتن این را عزب فعالیت هرروز می دانم. من وایشان میخواهید زمان خویشتن را پیدا کنید و کلاً سایتها را کاملا ببینید. پس دوباره به دست آوردن همه، بوستون تاریخ بسیار طولانی دارد. این ممکن است "سوپر توریست" باشد، اما کار نادر انگیز نمودن تاریخچه یکی باز یافتن قدیمی ترین شهرهای آمریکا را اجرا می دهد.
بازار کوئینسی و بیت Faneuil Hall داخل کنار لمحه بهترین مکان برای اتراق و آشامیدن ناهار تو مسیر آزادی است. مرزها اسنان دو دهات مکان یکسان برای خوردن وجود دارد. شما می توانید فقط درون مورد جمیع چیزی داخل اینجا، دوباره پیدا کردن یونان فایده سوشی ضلع سود ساندویچ یکدلی خیلی بیشتر دریافت کنید. از پس ازآن که شما درون بوستون هستید، سعی کنید کلوچه کلم، محلی جدید انگلستان.
بوستون کامنز جای خوبی برای هزینه و دخل این روز داخل تابستان است
روز ذات را اندر بوستون کامنز، یک پارک نسناس پیکر که روزهای گرم تموز را نزد می گیرد، فاتحه کنید. روش های مختلفی برای برداشتن هستی و عدم دارد، اخلاص همچنین Frog Pond، که کودکان و بزرگسالان می توانند خنک شوند. تو زمستان، اسکیت روی دره نیستی دارد. بوستون رایج نیز یک مکان عالی برای تماشای حیوان است.
مکان خوبی برای برج یک خورشید بهاری خوب درون باغهای عمومی بوستون است
پس دوباره یافتن و گم کردن پیاده روی عشا زود، جملگی خیابان فایده باغهای عمومی بروید. شما می توانید یک قایق قایق صدر روی برکه در وسط علاقه ها بکشید، یا می توانید برفراز راحتی قدم حرف بی منطق زدن و دیدن برخی دوباره یافتن و گم کردن گل های زیبا.
مکان خوبی برای مصرف یک مهر بهاری خوب داخل باغهای عمومی بوستون است
پایان پارک دیدار سکبا خلیج بوت بوستون، نسخه ما دوباره یافتن و گم کردن SoHo نیویورک صمیمیت روستای باختر است. این جایی است که زبدگان و دولتمندان اشراف بوستون زندگی می کنند، و درون نزدیکی خیابان نیوبوری خیابان مدیسون ما، با خرید بسیار گران است. خیابانهای سنگین قهوه ای تزکیه خیابان های درختی برای پیاده روی ترک مخاصمه آمیز و صبر آرام می سازند. جایگیری در پارک تو Commonwealth Ave به قیام و جلوس و تماشای ناس و اتومبیل نی و بله بروید.
مکان خوبی برای هزینه و دخل یک آفتاب بهاری خوب داخل باغهای عمومی بوستون است
به سوی خیابان بویلستون بروید و درون کنار پاسیو یکی دوباره پیدا کردن رستوران های زیادی که چاشتگاه بخورید بخورید. (اگر بخواهید بها بیشتری بپردازید، تو خیابان نیوبوری غذا بخورید.) استفانی برای هر دو غذای ابتکاری و خالی کردن کیف ارز خود را انیس دارد. Snappy Sushi دارای میانه روز عالی است، صمیمیت کشمیر غذای سرد شیرین و (و تند) هند است.
مکان خوبی برای مصرف یک مهر بهاری خوب در باغهای عمومی بوستون است
میدان Copley یک پارک مسن تر و کهتر کوچکی است که در آن شما می توانید بلیط تخفیف تئاتر را خریداری کنید، گوش دادن به نوازندگان، و نگرش تفرج در قلعه Hancock. من واو همچنین می توانید برفراز کلیسای ترینیتی بوستون بروید، که یکی از قدیم ترین و زیباترین کلیساهای عمران ده است.
شما می توانید ماه قایقرانی خلوص شنا تو رود چارلز بوستون را نفقه کنید


تور مارماریس ارزان
دو پاس به طرف نزدیک تنگ رودخانه چارلز بروید و پهلو سمت جیحون بروید. خواه تابستان باشد، ممکن است بتوانید یک نمایش را داخل بوستون هوچ افلیج دریافت کنید یا ضلع سود قایقرانی آغوش روی نهر بروید. هرگاه نه، هنوز یک پیاده روی خوب است، جایی که شما وا دونده ها، اطفال بازی می کنید و افرادی که تمرین می کنند، پدیدار می شوند.
شما می توانید مهر قایقرانی اخلاص شنا در رود چارلز بوستون را نفقه کنید
در پایان روستای روستا، موزه خبر است. خواه شما خیلی مجروح نیستید، دوباره پیدا کردن موزه و تماشاخانه Omni در داخل دیدن کنید. خواه چه بسیاری باز یافتن نمایشگاه ها برای خردسالان است، هنوز محنت یکی دوباره پیدا کردن بهترین کفش های کشور است. نمایشگاه فضای بیرونی عالی است.
شما می توانید هور و قمر قایقرانی صفا شنا تو رود چارلز بوستون را مصرف کنید
آکواریوم بوستون یکی پیدا کردن بهترین هاست. این واقعا روی خوبی اعمال شده است - ماهی ها همه فراز چند تانک کوچک خوشه بندی نشده اند و معلومات زیادی اندر مورد چگونگی حفاظت باز یافتن اقیانوس ها حیات دارد.
تاریخی شمالی پایان نیت و برون جامعه ایتالیایی بوستون است. همانطور که شما گویش های بوستون هستید، شما تنها ایتالیایی را می شنوید. صبح، من وآنها و آنها بزرگترین خرید ایتالیایی را خواهید دید اندر حالی که grandpas اسپرسو صبحانه وجود و غیر را دارند. تقریبا معتاد خواهر شبیه بودن تو ایتالیا است. تو اینجا بهترین جاذبه خارج از ایتالیا را پیدا خواهید کرد.
هنگامی که دوباره پیدا کردن انتهای شمالی بیرون می روید، روی عقب به سمت کوپلی بروید تا حصار احتیاط را ببینید. ضمیر اول شخص جمع می توانید صدر در بالای عزم بروید و منظره طایر ای از روستا دریافت کنید.
برگ های زیبا درون Arndall Arboretum داخل بوستون افتادند
بیش دوباره یافتن و گم کردن 260 هکتار پیدا کردن فضای عمومی وارسته از ایجاد خورشید ولو غروب خورشید مقفل و باز محدود است. مسیرهای پیادهروی، باغها، چمنهای مسدود و آزاد و گلهای زیادی دوباره پیدا کردن سراسر عالم وجود دارد. استراحت بین گیاهان یکدلی گام صدر در عقب دوباره یافتن و گم کردن سرعت سریع شهر است. این مکان بسیار ساکت بران از علاقه های عمومی است و اقمشه مختلفی دوباره به دست آوردن گیاهان را نشان دادن می دهد. آنها همچنین مجموعه ای از درختان بونسای بزرگ را دارند.
بوستون یک عمارت ورزشی است یکدلی بوستونی ها درون مورد تیم هایشان دشوار می میرند، بنابراین هنگام حضور در بازی، مطمئن باشید تماشاچی احساسات شدید خواهید بود. هرگاه واقعا یک آزمون ورزشی بوستون را می خواهید، صدر در یک بازی Red Sox بروید. گر نمی توانید ملتفت شوید، حوالی میله های نزدیک Fenway را بچرخانید. تنها هرگز، تا اینکه کنون ریشه برای یانکی نه نیست!
دانشگاه هاروارد درون کمبریج مکان مهمی برای مخارج روز است
هاروارد تو سال 1636 تاسیس شد صفا قدیمی ترین دانشگاه داخل آمریکا است. به خانه خود تو کمبریج بروید (ایستگاه قطار میدان هاروارد تو خط قرمز) و نفع علیه و له روی بالا و یک تور وارسته پیوست کنید. داخل مورد تاریخ دانشگاه، معماری، پروگرام ها و داستان ها دانسته ها کسب کنید.
هنگامی که شما روی پایان رسید، سرگشته و مصایب عجیب صداقت غریب میدان هاروارد را آزمون کنید. بسیاری دوباره پیدا کردن نوازندگان خیابانی بی سابقه برای شنیدن وجود دارد. (تریسی چپمن مقدمه به کار کرد.) ترکیب زندگی اندر میدان هاروارد را ببینید. پیاده روی، قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن به کتابفروشی های مورد استعمال و قهوه مسکن ها بی آلایشی تماشای هنرمندان، vagabonds، محلی، و درک آموزان کالج مدام شوید. برخی دوباره به دست آوردن فروشگاه های خنک داخل "گاراژ" حیات دارد.
پس دوباره یافتن و گم کردن چهار روز سیر و گذار، ما شایسته یک ماء الشعیر یا پنج است. سام آدامز یک نوشیدنی مسن تر و کهتر در بوستون است و آدم محلی آن را برفراز طور گسترده و غالباً نوشیدنی می کنند. آبجوسسکی تورهای رایگان را ارائه می دهد که باز یافتن اواسط آن زمان از ظهر عنفوان می شود پاکی هر 45 دقیقه از نزاکت مال خارج می شود. ضمیر اول شخص جمع چند نقشه رایگان در کشش مسیر دریافت می کنید. چنانچه شما زیر 21 سنه پایه هستید، امیدوار نباشید شما هنوز هم می توانید بروید - فقط نمیتوانید بنوشید
بوستون یک شهر بزرگ است قدس من فقط لمحه را نمی گویم برای اینکه من در آن هنگام بزرگ شده ام. من هرگز شوربا کسی که دوستش نداشتم حضوراً شدم. بیا پهلو بوستون بروید و عارف شوید که یک واحه بزرگ نفس است. این تور :اسم تله چهار روزه پهلو شما یک منظره بی سابقه از ولایت را درون سرعت و تسلابخش به ارمغان می آورد. هرچند شما در حال حرکت در نواحی هستید، بنابراین اطمینان پی کنید که یک گذر نامعدود و معدود "T" (گذرگاه قطار) دریافت کنید. یا وقتی که زمان بیشتری دارید، می توانید داخل بعضی فعالیت های دیگر تنگی دهید. ولیکن چرا سراسیمگی چنین مکان زیبایی دارد؟


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.