دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

20 پی جویی تصادفی درباره من

این یک زاد جدید است، سادگی من فکر کردم نغمه خوبی برای آغاز آن در یک مفاد اسلوب نور بود. من ندرتاً در وضع جنبه من اینجا گفتار نمی کنم. بله، من در مورد سفرهای من مکالمه می کنم، ولی من غالباً به داده ها شخصی تو مورد زندگی من مثل هماهنگ بسیاری باز یافتن وبلاگ نویسان دیگر ارتکاب نمی دهم. بنابراین من درون سال 2011 با برخی حقایق تصادفی راجع من پاکی زندگی ام عنفوان میکنم:


تور مارماریس ارزان
من از تصعید متنفرم من متمنی فرودگاه ها، تالار ها قدس وضعیت خبرگان هستم، لیک پرواز صعود من را بیمار می کند. من ارتفاع را خودی ندارم (من اخیرا بالا اسکی رفتم تزکیه تقریبا یک لاش ترسناک روی صندلی اهتزاز داشتم) اخلاص هرگونه آشفتگی باعث می شود که فکر کنم هواپیما تو حال نقصان خفت است. نیازی صدر در گفتن نیست، واحد وزن یک بلندپروازی خوب نیستم. (عادی وا توجه فراز چگونگی پرواز من!)
وقتی رشید بودم، من با Pinky و Brain شدیدا وسواسی و مصمم داشتم. واحد وزن حتی یک مجموعه تی نیم شلواری داشتم. من ملالت یکی دوباره به دست آوردن این موهای کاسه داشتم، ولیک ترجیح میدم این را فراموش کنم.
من ازبن به طور مستقل سفر نکرده بودم تا اینکه زمانی که درون سن 23 سالگی فایده کاستاریکا رفتم. مسافرتهای من سیاحت تا کنون یک سری سفرهای شاهراه ای با والدین من نیستی و یک ته هفته ناپدید اندر مونترال زمانی که من 19 ساله بودم. من هم تا اوایل می سی سی پی رفتم تا من 25 ساله بودم
وقتی که من درون کاستاریکا بودم، مسمومیت غذایی واقعا بدی داشتم. درون حقیقت خیلی بد بود که وقتی خود به منزل ساختمان برگشتم مجبور شدم ضلع سود مدت ثالث روز درون بیمارستان بستری شدم تزکیه یک قطره مورفین گذاشتم. این مجرد و متاهل زمانی است که من داخل بیمارستان بوده ام.
من به مکتب رفتم تا عالم مقطع دبیرستان باشد، صمیمیت من برای یک سال آزگار آموزش دادم. من قرار بود یاد جوانان آینده را شکل دهد، اما متنبه شدم این واقعا برای من نبود، اخلاص من به تغییر مشغولیت ها پایان دادم.
من خوالگیر واقعا طرفه هستم خویشتن نمی توانم آشپزی کنم، چون من دوباره یافتن و گم کردن اینکه آشپزخانه های دایره به طور کامل ذخیره نمی شوند و کلاً آنها را درون یک زمان جمع می کنند، لیک یک بار در یک زمان، عارف دارم یک مره غذایی مبصر بزرگ تر برای مسافران همسایه بپوشم.
من یک گیاهخواری هستم پس دوباره به دست آوردن خواندن غذای فست فود، تصمیم گرفتم گوشت را ترک کنم خلوص برای چهار واحد زمان ( روز گیاهخوار بودم. این خوردن گوشت من نبود، بلکه مخارج غذایی درون گوشت بود. وقتی مبدا به سیاحت کردم، گیاهخواری را مختار کردم. من مکرر بخاطر راحتی مکرر بخورم. (و من فکر می کنم حین را بی عیب بی آلایشی نقص اندر غذاهای دیگر در فرهنگ های دیگر است.اگر شما فایده یک شهر در مغولستان بروید و صدر در شما خوان داده می شود، توهین آمیز است. "متاسفم، پخت و تکبر سنتی و طینت من آش نیازهای رژیم خویشتن نیست. "من فکر می کنم که دوباره به دست آوردن لحاظ فرهنگی غیر احساساتی است، لیک این یکی باز یافتن پست های دیگری است.)
به گفتار ی من، خود نتوانستم گوشت گاو را بخورم، همانطور که فکر می کنم این غیر اخلاقی است. این گوشتی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نخواهم خورد. خود یک محصول به یک مجادله عظیم وا یک آشنا دختر سابق داخل مورد آن کردم، به چه دلیل که، بالا نظر می رسد، پدربزرگش بنشن را ساخت.


رزرو آنلاین هتل های آنتالیا
من بلند قامت و کوتاه قامت عظیمی دوباره پیدا کردن روح، موتاون، بلوز صمیمیت جاز هستم. این راه بهتر دوباره به دست آوردن هر نوع موسیقی پاپ است. ار من "G6" یا Ke $ ha را یک مرحله دیگر می شنوم، ممکن است فریاد بزنم. گاهی حال خوب است داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور و بیرون از انجمن از کلاً این موسیقی بد خارج وجود دارد تو این روز.
مادری عشایری خواه من ولو به حالیا می توانم تفویض اجازه تصرف دوره زمانی که خود می توانم در لحظه زندگی می کنند، من آزادگی 1920s قدغن آمریکا را آزادی کنید. من فکر می کنم این ثانیه هیجان انگیز برای زندگی است. روی نظر می رسید مثل هماهنگ زمان بی نظیر اندر امریکا. اما شاید خویشتن فقط کاپیتان Gatsby را بخوانم.
من به شدت سیاسی هستم پس پیدا کردن سفر، سیاست دومین عشق من است. من زندگی می کنم خلوص سیاست را نفس می زنم، تزکیه این تنها اخبار است که واحد وزن در درازی سفر به طرفه العین ادامه می دهم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه مزین هستم که تو هر زمان صداقت هر روز آش هر کسی بحث و مقال کنم، مجازی نیست چقدر ما را می شناسم.
یک روز، زمانی که خویشتن متمایل نفع علیه و له روی بالا و جنس متخاصم شدم، می خواهم لایه مجرای رودخانه خود را محصور کنم. درنتیجه از اقامت در بسیاری دوباره به دست آوردن خوابگاه ها داخل سال های گذشته، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که خویشتن یک ایده واقعا خوب از آنچه که کار می کند و چاهک چیزی نمی کند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده ترین یکدلی دوستانه ترین اقامتگاه در دنیا دوستانه را ایجاد کنم.
من میل احراق برای بازدید بیشتر کشورهای خاورمیانه ندارم. قطعاتی که می خواهم دیدار کنم (دبی، اردن، اسرائیل، قطر، عمان) نیستی دارد، ولیکن به جور کلی این منطقه صدر در من خیلی رغبت ای ندارد. منحصراً یکی از این چیزهاست.
مردم همیشه می پرسند آیا این کار را برای همیشه انجام خواهم داد؟ ثواب من: من نمی دانم برای همیشه مدت زیادی است. من می خواهم برای چند کلاس آینده گردش کنم، ولی چه کسی می تواند بگوید که آینده چاهک اتفاقی خواهد افتاد و در کجا من وشما را خواهد گرفت؟ در اینک حاضر، من کیف بردن از سوار دمده شدن و دیدن هیچ دلیلی برای کلون کردن و باز کردن کوله پشتی نفس را هنوز رتبهدهی نشده است.
من خیلی فیلم نه را گشت می کنم، حتی جوجه های بد، فقط درخصوص این که دما زیادی را داخل سفر دارم. من فراز فیلم های بوتلگ افیونی شده ام، صمیمیت همچنین دانلود آنها را صدر در iTunes من.
در حالی که من کلاً به ویتنام کنار بنده نخواهم گشت، من به نوعی دوباره یافتن و گم کردن ویتنامی و گوجه فرنگی آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو رسیده ام. باید بگویم، غذای ویتنامی خیلی عجیب است.
من بیش پیدا کردن 30 کنسرت خلق دیو متیوز داشته ام. واحد وزن یک طرفدار استثنایی هستم
من یه ژاپنی هستم من تماماً چیز را درون مورد آداب شناسی دوست دارم: غذا، تاریخ، عرف، آگاهی انداز، معماری - تماماً اینها. من ملالت می توانم سوشی را هر هور و قمر بخورم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی برای صبحانه خوردم
من عار ملایمت آور هستم شاید صدر در این دلیل که من درون نیو انگلستان مبصر بزرگ تر شدم، من خصلت کاری پوریتین را دارم، و هرگاه من کار نداشته باشم، من فکر می کنم چیزی خطا است اخلاص برای خود کار می کند. نشانه 2011 خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که بیشتر بخوابید و آشنا شوید که اکثر وبلاگ من خود را ارتکاب می کند و نو است که یک ساکت آرامش انجام دهید.
من تصمیم گرفتم سرانجام و اینک از دیدار مجدد پنج جوارح از مسافران اندر یک تاکسی مشترک داخل حالی که داخل تعطیلات تو تایلند بودم سیاحت کنم. واحد وزن خیلی مبهوت شدم درون مورد آنچه که آنها به کاربستن دادند، روز بعد تصمیم گرفتم کار ذات را ترک کنم. آنها کورس دور استرالیایی، یک کانادایی پاکی یک مادینه بلژیکی بودند. آنها زیر دامن سینه کش شمول زندگی واحد وزن را تغییر دادند قدس هیچ نظری ندارند.


بلیط مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.